Raskaaksi 2022

Sympatiat kaikille negan saaneille😕❤️
Ja jännittää kaikkien piinailijoiden puolesta 🤩
Täällä kp3 ja herranjestas miten runsas vuoto on ollu verrattuna aikaisempiin kiertoihin😱 mut se on kai vaan hyvä juttu kun aikaisemmin ollut aika niukka vuoto. Pahimman pettymyksen yli päästy taas ja seuraavaa ovista odotellessa 🥰 ajattelin olla tässä kierrossa tikuttamatta ja stressaamatta, se ei selkeästi sovi mulle yhtään.

Olipa harmillisen monella negoja. Tsemppiä uusiin kiertoihin!

Mä myös tuskailen, kun hankala tehdä suunnitelmia pidemmän ajan päähän ja lupautua töissä esim.ulkomaan matkoille. Jossittelen kaikesta... ristiriitainen olo, kun töissä alkaa nyt vielä mielenkiintoisemmat ajat ja tehtävät, mutta onkin sitten nää muutkin suunnitelmat... en malttaisi jäädä pois, mutta ei kyllä siitä huolimatta lykätä tätä yrittämistä. Kello käy ja niin edelleen...

Täällä ei kovin luottavainen olo, en usko että tässä kierrossa nappasi. Ei tälle mitään perustetta kyllä ole suuntaan tai toiseen, on vain tällainen olo. Nyt kp6 ja aikaisintaan tiistaina dpo10 testaan. On sekä digiä että liuskoja...

Mulla ei oo ku digejä. En tiedä pystynkö sittenkään olla testaamatta huomenna. Dpo12 ni luulis digillä näkyvän, eikös? Se on vaan niin karu se teksti jotenkin. Ehkä mä en halua sitä nähdä 🥺

En tiedä mit mä teen aamulla? Mitä te tekisitte? Maanantaina pitäis menkat alkaa.

Onkos muilla ennen ovista vaihdellu toi limailu? Oli pari päivää jo melkost limailuu ja nyt tulee sitä käsivoidemaist mut ovis nyt ei viel käsil? Eihän toi nyt sit oo hyvä jos limat on jo paljon ennen ovista kun se olis sitä hedelmällisintä vv🙄😔

Mulla ei oo ku digejä. En tiedä pystynkö sittenkään olla testaamatta huomenna. Dpo12 ni luulis digillä näkyvän, eikös? Se on vaan niin karu se teksti jotenkin. Ehkä mä en halua sitä nähdä 🥺

En tiedä mit mä teen aamulla? Mitä te tekisitte? Maanantaina pitäis menkat alkaa.
Mä jättäisin testaamatta ja säästäisin sen siihen jos menkat ei ala :)

Onkos muilla ennen ovista vaihdellu toi limailu? Oli pari päivää jo melkost limailuu ja nyt tulee sitä käsivoidemaist mut ovis nyt ei viel käsil? Eihän toi nyt sit oo hyvä jos limat on jo paljon ennen ovista kun se olis sitä hedelmällisintä vv🙄😔
Mä oon käsittänyt että suurimmat limat tulee just pari päivää ennen ovista. Mulla siis ainakin vähän rauhoittuu ennen plussaa.

Mä oon käsittänyt että suurimmat limat tulee just pari päivää ennen ovista. Mulla siis ainakin vähän rauhoittuu ennen plussaa.
Nii, että voi tulla ensi limailua ja sit välissä vähempi ja sit taas enempi? Tuntuu jotenkin aina yhtä epävarmalta vaikka tässä jo kuukaustolkulla seuraillu kaikkee🤣 seuraan ehkä jo liian ylianalyyttisesti. Niin siis ja juu itelki paria päivää ennen ovista isoimmat limailut, mut tän päivän viiva perusteel en usko plussan viel vkl aikana tulevan ni olis sit limat jo melko aikases🤔

Heh, olis kieltämättä hassu sattuma jos tärppäis täst vikast kierrost, olis laskettuaika esikoisen synttärinä🤣 en usko et niin hauskaa sattumaa kävis.

Nii, että voi tulla ensi limailua ja sit välissä vähempi ja sit taas enempi? Tuntuu jotenkin aina yhtä epävarmalta vaikka tässä jo kuukaustolkulla seuraillu kaikkee🤣 seuraan ehkä jo liian ylianalyyttisesti. Niin siis ja juu itelki paria päivää ennen ovista isoimmat limailut, mut tän päivän viiva perusteel en usko plussan viel vkl aikana tulevan ni olis sit limat jo melko aikases🤔

Heh, olis kieltämättä hassu sattuma jos tärppäis täst vikast kierrost, olis laskettuaika esikoisen synttärinä🤣 en usko et niin hauskaa sattumaa kävis.
Mulla on siis jossain kierrossa ollut niin että ekat selkeet limat tuli viikkoa ennen ovista. Tietämättömiä on kehojemme tiet ja tiedän et helpommin sanottu kuin tehty että vaan luottais siihen omaan kroppaansa mutta ainakin huomaan itsestä että sen ahdistuksen saa kyllä kovin helposti itselleen aiheutettua kun analysoi kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

Mulla on siis jossain kierrossa ollut niin että ekat selkeet limat tuli viikkoa ennen ovista. Tietämättömiä on kehojemme tiet ja tiedän et helpommin sanottu kuin tehty että vaan luottais siihen omaan kroppaansa mutta ainakin huomaan itsestä että sen ahdistuksen saa kyllä kovin helposti itselleen aiheutettua kun analysoi kaiken mahdollisen ja mahdottoman.
Nojuu tutun kuuloista. Onneks teen noita ovistestejä ja aamulämpöjä seurailen ni niistä hyvin sit selvii. Viime kierros kyl neki vähän tuotti päänvaivaa ku reagoi eri tavoin ku aiemmin🤣🙈 mul vaa niiden lugestronien takia just tärkee bongata tarkkaa se ovis ku alotetaa dpo2 eikä liian aikasi saa alottaa ettei sit vaa estä ovista. Ja nyt viel tän vikan luomuyrityskierron extrajännitykset päälle.

Ah mitkä oviskivut 😵‍💫 tässä on kyllä halut todella tapissa 😄
Siis mun oli vielä pakko palata näihin kipuihin et siis voi piip kun mullahan on nykyään oviksen ja menkkojen tullessa aivan järkyttävät pyrstökivut. 😩 Pyrstökipu tai peräkipu on ehkä ainoat termit millä vähän pystyy kuvailemaan kyseisä kipua. Koko pyrstö oikein hohkaa sellasta kipua, että hyvä kun pystyy istumaan ja tosiaan yhdyntä just on aivan järkyttävää. Ihan kun puukkoa liikuttelis ees taas.
Sanoin tästä gyntsälle sillon mun viime käynnillä kun sain ne Terolutitkin mut eipä hän kauheesti ottanut siihen kantaa. 🙄
En tässä kierrossa jaksanut ees tikutella ovista vaan menin ihan kiputuntemusten ja fiiliksen mukaan.

Siis mun oli vielä pakko palata näihin kipuihin et siis voi piip kun mullahan on nykyään oviksen ja menkkojen tullessa aivan järkyttävät pyrstökivut. 😩 Pyrstökipu tai peräkipu on ehkä ainoat termit millä vähän pystyy kuvailemaan kyseisä kipua. Koko pyrstö oikein hohkaa sellasta kipua, että hyvä kun pystyy istumaan ja tosiaan yhdyntä just on aivan järkyttävää. Ihan kun puukkoa liikuttelis ees taas.
Sanoin tästä gyntsälle sillon mun viime käynnillä kun sain ne Terolutitkin mut eipä hän kauheesti ottanut siihen kantaa. 🙄
En tässä kierrossa jaksanut ees tikutella ovista vaan menin ihan kiputuntemusten ja fiiliksen mukaan.
Ei kyllä kuulosta kivoilta noi kivut 😖

Missähän vaiheessa voisi lääkäriltä kysäistä luteaaliin tukea? Vielä ajattelin tämän vuoden loppuun seurailla, jos ei plussaa tule ja luteaali pyörii 9-10 päivässä. Sitten on yrittämistä takana puolisen vuotta. Myöntääköhän kukaan lääkäri puolen vuoden jälkeen mitään, vai pitääkö odottaa se vuosi?

Missähän vaiheessa voisi lääkäriltä kysäistä luteaaliin tukea? Vielä ajattelin tämän vuoden loppuun seurailla, jos ei plussaa tule ja luteaali pyörii 9-10 päivässä. Sitten on yrittämistä takana puolisen vuotta. Myöntääköhän kukaan lääkäri puolen vuoden jälkeen mitään, vai pitääkö odottaa se vuosi?

Julkisella ei varmaan tehdä mitään, taitavat olla aika tarkkoja siitä vuoden aikarajasta. Korjatkaa jos oon väärässä. Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee, eli jonkun yksityisen klinikan puoleen voisi kääntyä? 😊 onhan tuo 9-10 päivää vähän lyhyt 🤔

Voithan koittaa perustella, että jos tuolla kevyellä korjaantuu, ei tartte kovempia hoitoja? Progen voi muuten helposti testata myös. Pyydä se ensin, kertoo keltarauhasen toiminnasta paljon! Joka siis vaikuttaa luteaaliin. Tosin usein ovulaatio on silloin heikko, keltarauhanen heikko, vuoto alkaa liian aikaisin ja alkio ei pysty kinnittymään. Mutta tähänkin on kevyt hoito! Esim Letrot buustaamaan munista. Tsemppiä!

Harmittavat negat palstalla nyt - toivottavasti tuplasti sit plussia pian. Ainakin todennäköisyydet seuraavalla testaajalla puolellaan!

Mä tein vielä viimeisen viikodigin. Tietenkin pissatti jo klo 6 ja mä tiputin kertiksen johon olin pissaaamassa pönttöön. Onneksi pystyin pidättämään loput ja sain tehtyä testin ja +3 tuli onneksi. Jos nyt olis vähän aikaa huojentuneempi. Eilen 5+2 alkoi muuten tissi ja "nappula" kipu eli nännit. Että senkin oireen puuttuminen on nyt ok.

Tänään siis 5+3 ja aika matelee....

Julkisella ei varmaan tehdä mitään, taitavat olla aika tarkkoja siitä vuoden aikarajasta. Korjatkaa jos oon väärässä. Mutta rahalla saa ja hevosella pääsee, eli jonkun yksityisen klinikan puoleen voisi kääntyä? 😊 onhan tuo 9-10 päivää vähän lyhyt 🤔
Sama viesti sulle kun westolle. Osa yksityistä gyneistä on muuten hedelmällisyysklinikoilla töissä. Salapoliisityötä kehiin... sieltähän saa apuja ennen vuotta jos tuntuu oikeasti olevan ongelmaa.

Mä sain km yhteydessä äitipolin kautta 10pv luteaalilla progetuen.

Takaisin