Raskaaksi 2022

Tää on ärsyttävää ku plussa antaa odotuttaa itseään mietin vaa et antaaks noi liuskatestit aamupissast vääärää posia vai negaa ku niis suositellaa tekee jostai muusta ku aamupissast mä nyt tein mielenkiinnosst aamupissast eikä tullu sen vahvempaa ku eilenkää mietin ny et teenkö iltapäiväl vai en, ei oo kyl lähelkää posia ja kp11 vasta et jos suosiol huomen vast siihen normi aikaan eli 13-14 välil.
Mut kierron venyminen on kyllä itsellä ainakin ihan tosi helppoa, ei tarvitse kuin vähän stressiä tai flunssaa niin siirtyy ovis 1-2 päivällä ☺️ tsemppiä, kyllä se sieltä vielä tulee!

Mut kierron venyminen on kyllä itsellä ainakin ihan tosi helppoa, ei tarvitse kuin vähän stressiä tai flunssaa niin siirtyy ovis 1-2 päivällä ☺️ tsemppiä, kyllä se sieltä vielä tulee!
Nooh eihän tää nyt tosiaan viel oo venyny😁 malttamaton vaan kun sais kerrankin tulla hyvis ajoinm mul edelliset ovikset ollu kp12, kp14 ja kp16. Ärsyttää vaa noi omat testit ku ei oo mitään hailua mut ei viel lähellekää plussaa😁 ja ku limailua ja haluja on taas ollu jo muutaman päivän reippaanlaisesti. Tänään tosin vähemmän limailua🤔

Kattokaas tätä tytöt, meikä on saanu munaa 😆😆 vielä ku huomisen jaksais 😆 ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää 😛

Välillä kyllä mietin et miten luonto on tän suunnitellu ku on oviskivut ja ainaki mulla oviksen aikaan yhdyntä sattuu ihan kunnolla 🥸
No on se jänis.

Mäkin olen ihmetellyt tota ekät miksi yhdyntä välillä sattuu ja välillä ei

Nooh eihän tää nyt tosiaan viel oo venyny😁 malttamaton vaan kun sais kerrankin tulla hyvis ajoinm mul edelliset ovikset ollu kp12, kp14 ja kp16.
Ei ole venynyt ☺️ ja onhan sulle tuossakin listauksessa kp16, eli jos tällekin se vaikka sinne osuisi ☺️

Ei ole venynyt ☺️ ja onhan sulle tuossakin listauksessa kp16, eli jos tällekin se vaikka sinne osuisi ☺️
Nojuu. Kp16 vaan osuis ens viikon keskiviikolle, et tarvis sit siirtää sitä ens viikon keskiviikon toinen spermapankkitalletus aika😁 kp14 ovis eli maanantai olis niin täydellinen, mut ei se koskaan tuu tilauksesta🤣 ja noiden viivojen perusteel uskosin et vähän antaa odotuttaa.

En sit malttanu olla mielenkiinnon vuoks testaamat ja onhan toi iltapäivänen hitusen tummempi, eli mulle tosiaan tää ip testaus sopii hyvin ja aina sillon plussa tullu. Mut ei juuu viel lähelkää posia.

Liitteet

• 20221014_141749.jpg
    20221014_141749.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 67
Kauanko teillä on raskauskeijun tilauksissa menny jos ootte sieltä tilannu, että ovat perillä? Kirjetilaukset siis..

Kp12 eka ovistesti sen pari päivää sitten tehdyn ympyrän jälkeen hymynaama! Siis kp12 jo!! Ei oo todellista.. Oon ihan täpinöissäni tästä nyt ja minusta testiviiva digiin nähden aika tumma, ei oo noin tumma ollut minulla aiemmin tehdessä joten ehkä tää on hyvä juttu. Muutenkin kun kierto ollut pitkä niin ehkä tää lyhentää nyt kiertoa sitten. Aiemmin oon oviksen saanut bongattua joskus kp20 tienoilla

Liitteet

• 20221014_141710.jpg
    20221014_141710.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 63
@Viivi92 me ollaan aika samoissa päivissä ja meillä myös useampi sydänpäivä ja tänään varmasti ja ylihuomenna! Mäkään en ole limoja bongannut mut kipuja on ja mulla se kivuliain päivä on just ovis. Toivottavasti tää plussa toisi toisen plussan parin viikon päästä molemmilla 🤗

Nyt on pakko avautua omasta stressin aiheuttajasta 😬 mua on pyydetty apulaisosastonhoitajan sijaisuuteen, joka on vähintään maaliskuuhun -23, mutta todennäkösesti syksyyn -23.

Olen kuitenkin jäänyt miettimään haluanko lisää painetta ja stressiä töihin kun on aktiivinen yrittäminen menossa. Meillä nimittäin on niin isoja muutoksia nyt seuraavan puolenvuoden ajan töissä menossa. Ja itseni tuntien olen sellainen et kaikki tehää sit 100lasissa, joten stressikäyränikin nousisi samaa vauhtia entisestään…

Haluaisin kuitenkin pitää vauvan yrittämisen ykkösasiana, mutta myös kehittyä ammatillisesti 🤔 pelkästää tämä päätöksen teko stressaa😂😂

Nyt on pakko avautua omasta stressin aiheuttajasta 😬 mua on pyydetty apulaisosastonhoitajan sijaisuuteen, joka on vähintään maaliskuuhun -23, mutta todennäkösesti syksyyn -23.

Olen kuitenkin jäänyt miettimään haluanko lisää painetta ja stressiä töihin kun on aktiivinen yrittäminen menossa. Meillä nimittäin on niin isoja muutoksia nyt seuraavan puolenvuoden ajan töissä menossa. Ja itseni tuntien olen sellainen et kaikki tehää sit 100lasissa, joten stressikäyränikin nousisi samaa vauhtia entisestään…

Haluaisin kuitenkin pitää vauvan yrittämisen ykkösasiana, mutta myös kehittyä ammatillisesti 🤔 pelkästää tämä päätöksen teko stressaa😂😂
Sain tänään kuulla et mut ylennetään. Voi mikä ilo ja riemu ja ovisplussakin tähän samaan syssyyn. Probleema on et tää kunnon työhön astuminen tapahtuu keväällä 2023. "Koulutus" joulukuussa. Enhän mä nyt voi raskaana sitä tehdä tai jäädä heti mammalomalle, vai voinko? Voin kyllä. Otin vastaan tarjouksen ja kyllä meidän tiiviissä työporukassa kaikki tietää et haaveilen vauvasta, mutta olen paras valinta tuleviin tehtäviin. Eihän se aina ole et pitää valita, vai onko? Koen että voin ottaa vastuun ja tulla raskaaksi ja hoitaa tietty määrä etänä ja ennen. Toki riippuu alasta ja omani mahdollistaa tämänkin .. tsemppiä!

@Viivi92 me ollaan aika samoissa päivissä ja meillä myös useampi sydänpäivä ja tänään varmasti ja ylihuomenna! Mäkään en ole limoja bongannut mut kipuja on ja mulla se kivuliain päivä on just ovis. Toivottavasti tää plussa toisi toisen plussan parin viikon päästä molemmilla 🤗
Toivotaan!! Mullaki tosiaan kivut oli aikamoiset ni eiköhän se ovis ollu kuitenkin vaik limoja ei tullu 👍🏼

Itselläkin pyöri kesällä samoja ajatuksia. Tunnistan itseni myös 100 lasissa tekijäksi. Mietin silloin, että mitä päällikkö tuumaa jos ilmoitan pian jäävänikin mammalomalle. Näin jälkeenpäin ajateltuna hyvä että hyppäsin tähän junaan ja otin esimiestehtävän vastaan (terveydenhuollossa itsekin toimin). Vaikka haasteita on riittänyt, on se myös antanutkin. Ja kun ei tässä ole kierrosta toiseen mitään tapahtunut lisääntymisrintamalla, on enemmän vahvistunut ajatus elää nyt eikä sitten kun. Työ on aina ollut iso osa mun elämää ja pariin otteeseen se on vienyt liikaakin voimia uupumukseen asti, mutta kaikesta huolimatta olisi jäänyt harmittamaan jos olisin jättänyt nykyisen vastuutehtäväni ottamatta vastaan. Rohkaisen sua tarttumaan tilaisuuteen ja vaikka nyt plussaisitkin, menisi kesän korvalle ennen kuin jäisit pois mammalomalle? 😊

Sain tänään kuulla et mut ylennetään. Voi mikä ilo ja riemu ja ovisplussakin tähän samaan syssyyn. Probleema on et tää kunnon työhön astuminen tapahtuu keväällä 2023. "Koulutus" joulukuussa. Enhän mä nyt voi raskaana sitä tehdä tai jäädä heti mammalomalle, vai voinko? Voin kyllä. Otin vastaan tarjouksen ja kyllä meidän tiiviissä työporukassa kaikki tietää et haaveilen vauvasta, mutta olen paras valinta tuleviin tehtäviin. Eihän se aina ole et pitää valita, vai onko? Koen että voin ottaa vastuun ja tulla raskaaksi ja hoitaa tietty määrä etänä ja ennen. Toki riippuu alasta ja omani mahdollistaa tämänkin .. tsemppiä!
Mut ylennettiin kysymättä mun loman ainakana osaston vastaavaksi sairaanhoitajaksi, kerkesin kolme päivää toteuttaa kyseistä virkaani ja nyt haluavat mun siirtyvän apulaisosastonhoitajaksi 😂😂 valitettavasti? olen osastoltani ainoa joka voi kyseisessä esimiestyössä olla. Ehkä minäkin uskallan ottaa tän vastaan. Ja yrittää vaan olla stressaamatta liikoja 😂🤔

Itselläkin pyöri kesällä samoja ajatuksia. Tunnistan itseni myös 100 lasissa tekijäksi. Mietin silloin, että mitä päällikkö tuumaa jos ilmoitan pian jäävänikin mammalomalle. Näin jälkeenpäin ajateltuna hyvä että hyppäsin tähän junaan ja otin esimiestehtävän vastaan (terveydenhuollossa itsekin toimin). Vaikka haasteita on riittänyt, on se myös antanutkin. Ja kun ei tässä ole kierrosta toiseen mitään tapahtunut lisääntymisrintamalla, on enemmän vahvistunut ajatus elää nyt eikä sitten kun. Työ on aina ollut iso osa mun elämää ja pariin otteeseen se on vienyt liikaakin voimia uupumukseen asti, mutta kaikesta huolimatta olisi jäänyt harmittamaan jos olisin jättänyt nykyisen vastuutehtäväni ottamatta vastaan. Rohkaisen sua tarttumaan tilaisuuteen ja vaikka nyt plussaisitkin, menisi kesän korvalle ennen kuin jäisit pois mammalomalle? 😊
Kiitos kannustuksesta ! 😍 kesälle menisi kyllä jos nyt nappaisi, sietä tietenkin toivon ! 🥰

Kiitos kannustuksesta ! 😍 kesälle menisi kyllä jos nyt nappaisi, sietä tietenkin toivon ! 🥰
Tottakai toivotaan pikaista tärppiä, mutta ei muuta elämää voi laittaa sivuun (nimimerkillä pessimisti pettyy kierrosta toiseen 🙈).
Ja ei ne sua kyselis siihen hommaan jos ei susta siihen olis 💪

Ovis kolkuttelee varmaan näinä päivinä, yritetään ottaa minilomasta ja toisistamme kaikki irti 😍🐇

Takaisin