Raskaaksi 2022

Mitenkä teillä loppuu menkat? Loppuuko kuin seinään vai loppuuko ns. tiputtelemalla? Lähinnä mietin kun itsellä nyt km jälkeen vuotaa 5pv ja 2pv on sellaista kevyttä tiputtelua ja kp 8 ei tule enää mitään. Laskisitteko menkkojen kestoksi vain kunnon vuotopäivät vai tiputteluineen? 😊
 
Mulla näyttää viikkonäyttö vaan 1-2 vaikka dpo 15 ja 4+1. Joo voi olla ylireagointia, mutta mulla yksi tm ja kkm joissa hormoni nousi liian hitaasti. Dpo 16 oli sillon näytöllisessä 1-2 ja ultrassa 7+ viikolla ei mitään elävää. Hemmetti tätä stressiä. Mulla kuoli myös todella kaukaiseksi jäänyt biologinen isä, jonka jäämistöä pitää tänään mennä tarkistamaan. Kammottaa, koska hän olo ollut asunnossa kuolleena 6 päivää. Ja mulla kamala väsy. Voisin nukkua tämän syksyn pois.
 
Mitenkä teillä loppuu menkat? Loppuuko kuin seinään vai loppuuko ns. tiputtelemalla? Lähinnä mietin kun itsellä nyt km jälkeen vuotaa 5pv ja 2pv on sellaista kevyttä tiputtelua ja kp 8 ei tule enää mitään. Laskisitteko menkkojen kestoksi vain kunnon vuotopäivät vai tiputteluineen? 😊
Mä oon aina vaan merkannut kestoksi 5pv, koska just samaa, tuhrua jota saattaa tulla vain vessassakäynnin yhteydessä tai pikkareihin päivän aikana.
 
Mulla näyttää viikkonäyttö vaan 1-2 vaikka dpo 15 ja 4+1. Joo voi olla ylireagointia, mutta mulla yksi tm ja kkm joissa hormoni nousi liian hitaasti. Dpo 16 oli sillon näytöllisessä 1-2 ja ultrassa 7+ viikolla ei mitään elävää. Hemmetti tätä stressiä. Mulla kuoli myös todella kaukaiseksi jäänyt biologinen isä, jonka jäämistöä pitää tänään mennä tarkistamaan. Kammottaa, koska hän olo ollut asunnossa kuolleena 6 päivää. Ja mulla kamala väsy. Voisin nukkua tämän syksyn pois.
Ompa ikävä tilanne sulla. Pahoittelut biol.isäsi poismenosta. voimia sulle.
meinaatko Tehdä seuraavan digin jossain vaiheessa?
 
Kp4 ja vuoto pois. Rinnat ei enää kipeät ja lämmöt normaalit. Nyt tikutan oviksen ja sit geleet loppuu siihen tai sen viikon syön puoli annosta ja lopetan. Pitää sit vetää kaikkea ananasta ja pähkinää et sais progesteronin toimiin luomusti eikä olis joku lyhyt luteaali
 
@Peppipupu tsemppiä❤️ toivottavasti lähtee viikot digissä nousemaan muutaman päivän päästä.

ON: tänään dpo7 ja oon äärettömän ihmeissäni tästä täydestä oireettomuudesta. Mulla ei siis ole edes tissit kipeytyneet, mitkä kyllä aina aikaisemmin tässä vaiheessa kiertoa kipeät. Hieman palelee mut ei oikeestaan muuta. Eilen ainut mihin kiinnitin huomiota oli et hampaita pestessä ikenet tuntui jotenki turvonneelta, mut en sit tiiä. Josko sitä jo parin päivän päästä tekis ekan testin.
 
Mä täällä ihmettelen, että ovuloinko lainkaan. Toissapäivänä oli limoja, joskaan ei paljoa. Limojen perusteella ei vielä ole ns paras päivä, vaan vasta tulossa.

Nyt kp15 ja ovistestit pysyneet tosi haaleina. Märästä testistä on saanut tihrustaa, että tosi kevyt viiva on.. kuivuttua selkeämpi, about yhtä haalea aina. oon tehnyt välillä päivällä, välillä aamulla ja nyt illalla, mutta aina on yhtä haaleaa. No, vielä ehtii. Ehkä se muuttuu kerralla vahvaksi. Ehkä tää on sitten pidempi kierto... olin kuvitellut, että viivassa tapahtuu jokin selkeä vahvistuminen, mutta vielä ei muutoksia näy.
 
Mulla näyttää viikkonäyttö vaan 1-2 vaikka dpo 15 ja 4+1. Joo voi olla ylireagointia, mutta mulla yksi tm ja kkm joissa hormoni nousi liian hitaasti. Dpo 16 oli sillon näytöllisessä 1-2 ja ultrassa 7+ viikolla ei mitään elävää. Hemmetti tätä stressiä. Mulla kuoli myös todella kaukaiseksi jäänyt biologinen isä, jonka jäämistöä pitää tänään mennä tarkistamaan. Kammottaa, koska hän olo ollut asunnossa kuolleena 6 päivää. Ja mulla kamala väsy. Voisin nukkua tämän syksyn pois.
Tähän täytyy lohdutuksena todeta että mulla ei ikinä yhdessäkään raskaudessa tuossa noin aikaisessa vaiheessa digitesti näyttänyt vielä 2-3 viikkoa vaan sen 1-2 niinkuin oletin että sen kuuluu ollakin. Enkä osannut olla moisesta huolissani. Tein sitten aina viikon välein digin ja seuraavat näytti sen 2-3 ja viimeisin 3 +. Onneksi en sellaista osannut murehtia että olisi jotenkin aiemmin pitänyt näyttää jo enemmän. Tietysti sun aiemman kokemuksen perusteella ymmärrän jos murehduttaa. Voimia sinulle kaikkeen ❤
 
Nyt kyl taas ihmetyttää, olin eilen iltapäivällä kaupoilla ja iski tosi etova olo, niin et oli lähdettävä kotiin ja ekana oksentamaan. Mietin, et tuskin mitään raskauteen liittyvää, kun ei varmaan ihan näin aikasee mitää voi tulla? (Dpo6) Tai voisko jostain kiinnittymisestä tulla etova olo..? Tosi inhottavaa, ku tälläsii tulee ni ehtii jo innostuu.. :sad001
 
Ja lisäys äskeiseen, eilen töissä ollessa oli menkkamaisii kipuja ja yhtäkkii tuntu ku jotain valahtais pikkareihin, no siitä sit vessaa ja ei ollu mitää tullu? 😂 pelästyin et nytkö jo muka menkat alkais, ku itellä ennen pillereitä ollu kellontarkka kierto.
 
Mä täällä ihmettelen, että ovuloinko lainkaan. Toissapäivänä oli limoja, joskaan ei paljoa. Limojen perusteella ei vielä ole ns paras päivä, vaan vasta tulossa.

Nyt kp15 ja ovistestit pysyneet tosi haaleina. Märästä testistä on saanut tihrustaa, että tosi kevyt viiva on.. kuivuttua selkeämpi, about yhtä haalea aina. oon tehnyt välillä päivällä, välillä aamulla ja nyt illalla, mutta aina on yhtä haaleaa. No, vielä ehtii. Ehkä se muuttuu kerralla vahvaksi. Ehkä tää on sitten pidempi kierto... olin kuvitellut, että viivassa tapahtuu jokin selkeä vahvistuminen, mutta vielä ei muutoksia näy.

Mulla ainakin kävi nytkin just noin, että torstaina ihan haalea, perjantaina jo ihan tumma. Mutta voi myös olla, että jos huippu on tosi nopea, se ehtii mennä ohi, jos testaa kerran päivässä.
 
Tänään kaksi viikkoa pillereiden lopetuksesta. Tissit hurjan arat ja toinen nänni niin turvonnut, että mieskin nauraa sille. 😄 Tuntuu myös että naama alkaa kukkia, eli jotain hormonitoimintaa alkaa näkyä. Tämä kyllä oli vähemmän toivottu oire...
Tilasin kans tuota Royal Geleetä. Yleensä oon vähän skeptinen tällaisten suhteen, mutta luin, että auttaisi myös kierron tasaantumisessa. Kärsimättömänä kaikki keinot peliin.
 
En kyllä muista, oliko tissit näin jäätävän kipeet aina oviksen jälkeen ennen pillereitä! Tänään siis dpo 3, ja viime kierrossa tää aristelu hävis dpo 4.

Ensi viikolla perjantaina ois siis 10 dpo, ja sopivasti lauantaina isommat pirskeet luvassa 😁 jos luteaali on edelleen se kymppi, niin juhlissa mennään kippurassa menkkakivuissa, tai juksataan muita että pommakkilinjalla mennään kun on antibioottikuuri päällä 🙈

Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa, mut kutkuttavaa ajatella toisinkin 😊
 
Joo ei pysty kauempaa kuin dpo 8 odottaa. Jos vaikka silloin parit ovistestit tuhlais, niin jaksais niiden oikeiden kanssa vetkutettua dpo10 asti.
nyt vasta dpo4 😆 Hitsi tää aika menee hitaaaaasti!
 
Tänään kaksi viikkoa pillereiden lopetuksesta. Tissit hurjan arat ja toinen nänni niin turvonnut, että mieskin nauraa sille. 😄 Tuntuu myös että naama alkaa kukkia, eli jotain hormonitoimintaa alkaa näkyä. Tämä kyllä oli vähemmän toivottu oire...
Tilasin kans tuota Royal Geleetä. Yleensä oon vähän skeptinen tällaisten suhteen, mutta luin, että auttaisi myös kierron tasaantumisessa. Kärsimättömänä kaikki keinot peliin.
Mulla siis ihan onnettoman niukat kuukautiset ollut nyt viime vuoden ajan ja kierto pidentynyt vaan ja oli sen 30-33 päiväisen sijasta mitä vaan 36-57 päivän välillä (yleensä kp44 alkoi menkat)ja eka geleekierto lyhensi niin et kp33 alkoi vuoto ja ollut runsaampi myös. Tähän uskon E vitamiinin vaikuttavan ehkä enemmän mutta lyheni kierto!
 
Takaisin
Top