Raskaaksi 2022

Ja taas vähän omanapailua: Tänään oli se aukiolotutkimus ja vasen puoli oli kuin olikin auki! Huh. Oikeasta puolesta ei saanut täyttä selvyyttä kun munanjohdin kiemurteli jotenkin munasarjan taakse, niin ei ollut näkyvyyttä. Oli kyllä kelju tunne varsinkin tuon oikeanpuoleisen kanssa. Vasenta tutkiessa ei käynyt oikeastaan ollenkaan (tosin oli niin selvästi auki ettei kauaa mennyt), mutta tuo oikeanpuoleisen tutkimus sai ilmeisesti kohdun supistelemaan. Miten tuun ikinä selvii synnytyksestä, jos sinne asti joskus päästään, kun tuossakin tuntu, et en kestä kahta minuuttiakaan? :D

Mutta! Ilmeisesti oli tullut joku peruutusaika ja meillä ois punktio jo joulukuun alussa! Nyt pitäis sammutella munasarjatoiminta joksikin ajaksi ja sitten käynnistää uudestaan, eli pistoksia luvassa. Ääää. Mitenköhän onnistuu itteen pistäminen, kun miehestä ei tässä hommassa apua ole, kun tulee niin huonovointiseksi neuloista ja verestä. Mutta eiköhän se jotenkin onnistu, kun tietää, että lopussa oottaa toivottavasti palkinto.
Mahtavia uutisia 🥰🥰🥰
 
Onnittelut Monni92!

Millaista foolihappovalmistetta käytätte? Vasta tajusin, että kannattaisi alkaa syödä jo, jos alkuvuodesta kenties ehkäisy pois.

Olen myös saanut vinkin ottaa rautakuuri. Raudanpuute kuulemma hidastaa paljonkin raskaaksi tulemista ja onhan ne varastot hyvä olla täynnä raskauden alkaessa niin ei uuvahda.

Mun mies sanoi viikonloppuna olevansa valmis jättämään ehkäisyn. Liikutti kun hän haluaa niin paljon isäksi. Mä haluan nyt ensin rauhassa hoitaa tän meidän muuton ja odottelen tietoa uudesta parempipalkkaisesta työpaikasta.. ja kaipa mua vaan jännittääkin niin paljon, että vielä lykkään. Haluan nauttia kahdenkeskisestä ajasta.. raskaus heti muuttaa seksuaalisuuttakin.
 
Onnittelut Monni92!

Millaista foolihappovalmistetta käytätte? Vasta tajusin, että kannattaisi alkaa syödä jo, jos alkuvuodesta kenties ehkäisy pois.

Olen myös saanut vinkin ottaa rautakuuri. Raudanpuute kuulemma hidastaa paljonkin raskaaksi tulemista ja onhan ne varastot hyvä olla täynnä raskauden alkaessa niin ei uuvahda.

Mun mies sanoi viikonloppuna olevansa valmis jättämään ehkäisyn. Liikutti kun hän haluaa niin paljon isäksi. Mä haluan nyt ensin rauhassa hoitaa tän meidän muuton ja odottelen tietoa uudesta parempipalkkaisesta työpaikasta.. ja kaipa mua vaan jännittääkin niin paljon, että vielä lykkään. Haluan nauttia kahdenkeskisestä ajasta.. raskaus heti muuttaa seksuaalisuuttakin.
Mä käytän kuvanmukaisia tuotteita ja oon käyttäny pikkusen ennen ehkäisyn poisottoa. Viime raskauden kanssa sama juttu😊
Syön rautaa kokoajan lisänä, en kuuriluontoosesti, vaikka mulla on aina ollu hyvät rauta-arvot.. mulle sanottiin että ei siitä haittaakaan ole.
Foliren on siis tuo foolihappo… ei kunnolla näy eka kirjain🤭
 

Liitteet

  • 641F3F50-E6BC-4FF6-BFC2-C13B0B097141.jpeg
    641F3F50-E6BC-4FF6-BFC2-C13B0B097141.jpeg
    3 MB · Katsottu: 50
Onnittelut Monni92!

Millaista foolihappovalmistetta käytätte? Vasta tajusin, että kannattaisi alkaa syödä jo, jos alkuvuodesta kenties ehkäisy pois.

Olen myös saanut vinkin ottaa rautakuuri. Raudanpuute kuulemma hidastaa paljonkin raskaaksi tulemista ja onhan ne varastot hyvä olla täynnä raskauden alkaessa niin ei uuvahda.

Mun mies sanoi viikonloppuna olevansa valmis jättämään ehkäisyn. Liikutti kun hän haluaa niin paljon isäksi. Mä haluan nyt ensin rauhassa hoitaa tän meidän muuton ja odottelen tietoa uudesta parempipalkkaisesta työpaikasta.. ja kaipa mua vaan jännittääkin niin paljon, että vielä lykkään. Haluan nauttia kahdenkeskisestä ajasta.. raskaus heti muuttaa seksuaalisuuttakin.
Mulla on käytössä Folirenin folaatti eli se violetti purkki.
 
Mä käytän kuvanmukaisia tuotteita ja oon käyttäny pikkusen ennen ehkäisyn poisottoa. Viime raskauden kanssa sama juttu😊
Syön rautaa kokoajan lisänä, en kuuriluontoosesti, vaikka mulla on aina ollu hyvät rauta-arvot.. mulle sanottiin että ei siitä haittaakaan ole.
Foliren on siis tuo foolihappo… ei kunnolla näy eka kirjain🤭

Hyvä kombo, syön myös samaa rautaa ja monivitamiinia. :)
 
Muokattu viimeksi:
Me siirrytään nyt keskenmenon myötä toukokuisista tänne kuumeilijoihin, yritys jatkuu kunhan keho hieman vetää henkeä tästä viimeisimmästä koetuksesta. Jospa sitten tärppäisi ja pysyisi kyydissä loppuun saakka 😍
Km kokeneiden salaisella puolella on myös kuumeilijoita, suosittelen lämmöllä sitäkin. ❤ ne ajatukset raskautumisesta ja raskautumisen jälkeen km taustalla kun voivat olla välillä niin erilaisia että siellä on ollut ihanaa vertaistukea tarjolla. 😊
 
Km kokeneiden salaisella puolella on myös kuumeilijoita, suosittelen lämmöllä sitäkin. ❤ ne ajatukset raskautumisesta ja raskautumisen jälkeen km taustalla kun voivat olla välillä niin erilaisia että siellä on ollut ihanaa vertaistukea tarjolla. 😊
Kiitos vinkistä, nyt odottelen pääsyä sinnekin 🙏❤️
 
Onko täällä muita menossa suurinpiirtein samassa? 😊 Dpo 0 olis tänään! Hyvin on onnistuneet tallettelut joka päivä viimisen 4 päivää, katsotaan jos tänään vielä irtois viimeisetkii varmuudelta 😬 vähän meinaa kisaväsy jo painaa..

Ihmettelen kyllä noita ovistestejä. Eilen aamulla sain sen plussan ja illalla oli jo haaleempi. Tässä rupee ihan epäilemään itseään taas että oliko muka ovis. Tissit on kyllä pirun kipeät 🙈

Muutenhan tämä kierto on mennyt henkisesti ihan harakanpyllylle, niin tuskin tärppää. Nyt on kuitenkin fiilis, että eipä tuo haittaa, paremmalla mielellä sit ensi kierrossa meibi.
 
Tänään jo kp4 eli menkat kohta lusittu jee!! Menkkapäivät menee onneksi tosi nopsaan! 😇 ens viikolla pääseekin jo oviksen metsästykseen 😎 ja nyt pimperoiden jumala, ei kiitos hiivaa ovispäivälle tai sen läheisyyteen 🙏🏼
 
Tänään jo kp4 eli menkat kohta lusittu jee!! Menkkapäivät menee onneksi tosi nopsaan! 😇 ens viikolla pääseekin jo oviksen metsästykseen 😎 ja nyt pimperoiden jumala, ei kiitos hiivaa ovispäivälle tai sen läheisyyteen 🙏🏼
Sokerit vähemmälle ja jotain happamoittavaa, auttasko semmonen🤔 täällä näyttäs et kp1 kurvaa paikalle, vähän jo tulee pyyhittäes, katotaan tuleeko jo tänään siteesee asti.

Onkos kellää vinkkiä miten vois ehkä saada ovista aikaistettua ilman lääkkeitä?😅
 
Onko täällä muita menossa suurinpiirtein samassa? 😊 Dpo 0 olis tänään! Hyvin on onnistuneet tallettelut joka päivä viimisen 4 päivää, katsotaan jos tänään vielä irtois viimeisetkii varmuudelta 😬 vähän meinaa kisaväsy jo painaa..

Ihmettelen kyllä noita ovistestejä. Eilen aamulla sain sen plussan ja illalla oli jo haaleempi. Tässä rupee ihan epäilemään itseään taas että oliko muka ovis. Tissit on kyllä pirun kipeät 🙈

Muutenhan tämä kierto on mennyt henkisesti ihan harakanpyllylle, niin tuskin tärppää. Nyt on kuitenkin fiilis, että eipä tuo haittaa, paremmalla mielellä sit ensi kierrossa meibi.
Hep! Täällä toinen about samassa. Mulla ovistesti eilen aamulla viittä vaille plussa (melkein jos ajatteli positiivisesti siitä sai jo plussan 😅), illalla en testannut ja nyt täällä pidättelen että pääsen testaamaan. Meillä tosiaankin oli tässä takana se keskenmenon tyhjennysvuoto ja nyt vaan oon niin helpottunut siitä että keho näyttää toipumisen merkkejä ja on valmis ovuloimaan. Tärppää sit kun keho on taas valmis kantamaan raskautta (ja loppuun asti tällä kertaa). Mut oon innoissani että taas on se mahdollisuus kuitenkin olemassa. Mies on ollut enemmän kuin valmis tallettelemaan 😂 laskin myös aamulla omaksi iloksi että mun kierrolla meillä on 7 mahdollisuutta vielä saada 2023 vauva.
 
Onko täällä muita menossa suurinpiirtein samassa? 😊 Dpo 0 olis tänään! Hyvin on onnistuneet tallettelut joka päivä viimisen 4 päivää, katsotaan jos tänään vielä irtois viimeisetkii varmuudelta 😬 vähän meinaa kisaväsy jo painaa..

Ihmettelen kyllä noita ovistestejä. Eilen aamulla sain sen plussan ja illalla oli jo haaleempi. Tässä rupee ihan epäilemään itseään taas että oliko muka ovis. Tissit on kyllä pirun kipeät 🙈

Muutenhan tämä kierto on mennyt henkisesti ihan harakanpyllylle, niin tuskin tärppää. Nyt on kuitenkin fiilis, että eipä tuo haittaa, paremmalla mielellä sit ensi kierrossa meibi.
Täällä dpo1 🥳
Tärppionnea 🥰🤞
 
Sokerit vähemmälle ja jotain happamoittavaa, auttasko semmonen🤔 täällä näyttäs et kp1 kurvaa paikalle, vähän jo tulee pyyhittäes, katotaan tuleeko jo tänään siteesee asti.

Onkos kellää vinkkiä miten vois ehkä saada ovista aikaistettua ilman lääkkeitä?😅
Tulen kyttäämään näitä vinkkejä myös! 😄

Mistähän mahtais johtua tosi niukat menkat? Mulla on aina ollut suhteellisen runsaat ensimmäiset kaks päivää, mutta nyt kahdet viimeiset menkat olleet tosi niukat ja lyhyet 🤔 ja kivuliaat! Synnytysten jälkeen ennen kivuliaat menkat muuttui kivuttomiksi ja nyt taas nää parit menkat on sattuneet perkeleesti 😅
 
Onko täällä muita menossa suurinpiirtein samassa? 😊 Dpo 0 olis tänään! Hyvin on onnistuneet tallettelut joka päivä viimisen 4 päivää, katsotaan jos tänään vielä irtois viimeisetkii varmuudelta 😬 vähän meinaa kisaväsy jo painaa..

Ihmettelen kyllä noita ovistestejä. Eilen aamulla sain sen plussan ja illalla oli jo haaleempi. Tässä rupee ihan epäilemään itseään taas että oliko muka ovis. Tissit on kyllä pirun kipeät 🙈

Muutenhan tämä kierto on mennyt henkisesti ihan harakanpyllylle, niin tuskin tärppää. Nyt on kuitenkin fiilis, että eipä tuo haittaa, paremmalla mielellä sit ensi kierrossa meibi.
Mulla täällä dpo3 menossa, eli ei kaukana olla toisistamme tälläkään kertaa :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Mulla tosin 0% luottoa taas tähän kiertoon, nimittäin sairastimme ekaa kertaa koronan ja koskas muulloinkaan oireet olisivat alkaneet kuin 4 pv ennen ovista.. Ovis siirtyi sitten kp 15 --> kp 18 ja mulla kun on muutenkin aika lyhyt luteaali, niin pelkään, ettei tästä mitään tuu. Enkä tiiä miten toi korona nyt muutenkaan vaikuttaa kummankaan osapuolen laatuihin.. Tosi turhauttavaa!
 
Sokerit vähemmälle ja jotain happamoittavaa, auttasko semmonen🤔 täällä näyttäs et kp1 kurvaa paikalle, vähän jo tulee pyyhittäes, katotaan tuleeko jo tänään siteesee asti.

Onkos kellää vinkkiä miten vois ehkä saada ovista aikaistettua ilman lääkkeitä?😅
Mulla ainakin myoinositol on auttanut. Kkm jälkeen kierto jäi pitkähköksi (yli 5 viikkoa) vaikka kkm:sta oli kulunut jo yli puoli vuotta. Aloitin myoinositolin (Donaferty Premium) ja nyt jo kahdessa kierrossa ovulaatio aikaistunut vajaalla viikolla aiemmasta :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Mulla täällä dpo3 menossa, eli ei kaukana olla toisistamme tälläkään kertaa :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:

Mulla tosin 0% luottoa taas tähän kiertoon, nimittäin sairastimme ekaa kertaa koronan ja koskas muulloinkaan oireet olisivat alkaneet kuin 4 pv ennen ovista.. Ovis siirtyi sitten kp 15 --> kp 18 ja mulla kun on muutenkin aika lyhyt luteaali, niin pelkään, ettei tästä mitään tuu. Enkä tiiä miten toi korona nyt muutenkaan vaikuttaa kummankaan osapuolen laatuihin.. Tosi turhauttavaa!
Mä sairastin Koronan sen kierron alkuun kun mistä sitten plussasin (ja mulla oli tiukka tauti). Toki meni sitten myöhemmin kesken mutta oliko yhteydessä toisiinsa niin sitähän ei voi tietää.
 
Takaisin
Top