Raskaaksi 2022

Kp32 eikä tätiä eikä kipuja! Tissit on kipeät ja on oireita muttei mitään "pysyvää"

Eilen ystävä (nähtiin ekaa kertaa heinäkuun jälkeen) ja hän taputti mun mahaa ja onnitteli. Olin et häh ja se sanoi et näkeehän sun naamasta jo. Hän on mieshenkilö ja kuulemma naisten naamasta näkee ja hän oli siskostaankin tiennyt ennen siskoa itseään

Huoh, pysykää menkat pois ja kasvattakaa terve lapsi <3
 
Täällähän on piinailijoita taas😍

Itellä dpo2 ja @Viivi92n sanoja lainatakseni meillä oli koko viikko kunnon ajoa, joten tällä kertaa siitä ei ainakaan jää kiinni😂 tässä kierrossa ei ollu mitään kummempia oviskipuja, mut ainakin sain tikulla kiinni sen ja muut oireet kyl olikin sitten. Tiedä sitten voisko olla ovuloimaton kierto kun silloinkin voi sen plussan siihen ovistestiin kuitenkin saada. Mä joudun piinailee ainakin ens viikon loppuun ennen ekaa testiä. Onks muita samaan aikaan piinailijoita vai elääkö mun kierto eli elämää muiden kans?😁
 
..
Eilen illalla hieman viintä maistelin, mieskin vähän otti ja innostuttiin talletushommiin ja mies oli aivan hämillään siitä että mä olin ihan erilainen vertaa aikaisempaan. Mä oikein panostin ja pistin sexyasun päälle ja siitäkö mies riemastui 😍🔥
Kyllä se viiden viikon himassa märehtimisen jälkeen takaisin töihin palaaminen on herättänyt mut taas henkiin ❤️

Miten te piristätte teidän makuuhuone elämää?😍 Meillä myös aikuisten lelut 😉👌
Mulla ollut loppukierron halut ihan nollassa, mutta ostettiin meille uusi auto ja kas, muriseva moottori ja komea mieheni sen ratissa ajamassa meidät kotiin sai halut hyrräämään. Ps. Maltettiin kotiin asti 😅


Dpo 11 ja maanantaina ennusteessa uusi kierto jos ei onni osunut taaskaan kohdalle..
 
Aamun pc vahvistunut ja haamu punertaa, silti vielä niin heikko, että näkyy huonosti kamerassa vaikka livenä jo kiva viiva.
 

Liitteet

  • DSC_0023.JPG
    DSC_0023.JPG
    3.4 MB · Katsottu: 181
Takaisin
Top