Raskaaksi 2022

Ihanaa @Peppipupu ❤️

ON: Päätin että vedän nyt ens kiertoon kaikki maholliset poppaskonsit, macaa, myo inositolia, geleetä ja jos löydän jostain niin sitä greippimehua 😄 Unohdinko jotain? Tottakai mammavitskut menee ja välttelen ibuprofeenia. Ja aloitan ne primot kuitenki siinä kierron puolivälissä bongasinpa oviksen tai en.
 
Mitä tuo gelee on? Haluaisin ottaa kans kaikki keinot käyttöön kun vauvakuume on kova ja haluaisin vielä tämän vuoden puolella raskaaksi
 
Kp33 eli menkkojen mahdollinen alkaminen, toisaalta kierto ollut myös sen 36-44 päivääkin et huoh. Mut flo ennustaa et nyt ja itsekin olen sillä kannalla et jos ei kp35 mennessä niin jotain yrittää tapahtua. Ja tiedän jo olostanikin. En ole varma heräsinkö siihen et muljuili mikä mulla merkki menkoista mut lopulta oli vaan se tylppä venyvä kipu mitä ollut nyt muutaman kerran iltapainotteisesti eikä aiemmin ole ollut.

Pliiis pysykää menkat pois
 
Hyvin näkyy @Peppipupu lla viiva, nopeaa ahvistumista toivomme! ☺️

Kerroin miehelle aamulla raskaudesta. Oltiin siis sovittu aiemmin ettei mun tarvitse kertoa heti tai tehdä yhdessä testiä.

Hän on aina tarkka kaikista taloteknisistä asioista. Mä sit tein aamulla digin, jätin sen jakkaralle jonka asetin kylppäriin suihkun viereen.

Sit kun hän pääs hampaita pesemästä, pyysin käymään kattomassa että vuotaako se suihkun hana vai "miks siinä lattialla on vettä". Lähti kuin hauki rannasta sinne kylppäriin, ja siellä oli ihan hiljaista. Kun miestä ei kuulunut, menin perästä.

"Niin siis tarkoitatko tätä lattiassa olevaa vaaleita länttiä vai mitä", mies kysyi ja kääntyi katsomaan minua. Se siis oli varmaan tuijotellut ihan kyykkien sitä lattiaa! Mä katoin häntä et wtf, onks se noin sokee vaikka jakkaralla se testi siinä vieressä. 🤣 Sit hän ilmeisesti tajus mun ilmeen, vilkaisi suihkun lattiaa ja samalla kääntäessään päätään tajusi testin.

"Siis mitä, mitä", hän rupesi hölöttämään tajusi testin. Sit hän luki tuloksen ja alkoi hokemaan "oho, oho, okei okei okei okei" 🤣😅

Mä repesin ihan täysin ja nauroin ääneen että tyyppi on niin laput silmillä kun on kyse tämmöisistä taloteknisistä asioista 😂 ihanaa oli huomata miten iloinen ja tyytyväinen yllätys tää oli, itsellä myös jo iloisempi olo tästä ja odotan että pääsisi neuvolaan omalle terkalle soittamaan 🥰
 
Vitsit mä toivon että oon raskaana. Ei ainakaan oo yhtään pms eikä mitään. Tissit on kipeät jännästi ja turpeat ja pissattaa paljon. On myös äärimmäisen varma olo raskaudesta ja mietteenä et hei pieni pysy siellä turvassa. Hirveä hellyydenkaipuu koko ajan ja miehen vieressä tekisi mieli olla ihan koko ajan 😂 yöllä sai silitellä mut uneen ja hymyilen ku idiootti koko ajan.

Ei oo kramppeja yhtään eikä menkkamaista jomottelua.

Mietin testin kannalta et millon tehdä ku se gelee pitää lopettaa. Mulle neuvottiin puolittaan se annos ja sit plussaan lopettaa. Ei kai se mitenkään erityisen huono voi olla jos esim viikolle 5 tai 6 syö.. 🤔 en siis tikuttanut ovista ja puolitin sen pv 26 jälkeen
 
Siis mä tunnen oloni tosi tyhmäksi. Klo 18 menin vessaan ja vaaleanpunaista jäi pyyhkiessä paperiin. Eli mikähän tää satavarma fiilis ja muidenkin ihmisten oli sitten.... ehkä yritti mut ei sit vaan kuitenkaan. No joo, ehkä oli vaan toiveajattelua sitten. Päivitän kun kp1 alkaa kunnolla, varmaan huomenna jo
 
Siis mä tunnen oloni tosi tyhmäksi. Klo 18 menin vessaan ja vaaleanpunaista jäi pyyhkiessä paperiin. Eli mikähän tää satavarma fiilis ja muidenkin ihmisten oli sitten.... ehkä yritti mut ei sit vaan kuitenkaan. No joo, ehkä oli vaan toiveajattelua sitten. Päivitän kun kp1 alkaa kunnolla, varmaan huomenna jo
Eikä, toivottavasti on vain jotain ihan muuta harmitonta ❤️❤️❤️

ON: Piinailemaan tässä siirrytään, vaikka talletukset vielä vaiheessa. No miehen kanssa sovittiin jo edelliskierrossa kupista, joten nyt kun mä olen ihan väsy ja varmasti hänkin niin ei oikeesti jaksa muuta. Nyt on jokatoinenpäivä taktiikka. Tosiaan huomenna dpo 0 , jatketaan varuiksi tänään talletus ja ylihuomenna.

Eikä mulla oo liuska testejä kotona ääk! Koitan jättää ne kauppaan nyt alkuun ja ottaa joku päivä vaikka dpo 10(miten mä muka pystyn!) kunnes vasta haen kaupasta.
 
Vitsit mä toivon että oon raskaana. Ei ainakaan oo yhtään pms eikä mitään. Tissit on kipeät jännästi ja turpeat ja pissattaa paljon. On myös äärimmäisen varma olo raskaudesta ja mietteenä et hei pieni pysy siellä turvassa. Hirveä hellyydenkaipuu koko ajan ja miehen vieressä tekisi mieli olla ihan koko ajan 😂 yöllä sai silitellä mut uneen ja hymyilen ku idiootti koko ajan.

Ei oo kramppeja yhtään eikä menkkamaista jomottelua.

Mietin testin kannalta et millon tehdä ku se gelee pitää lopettaa. Mulle neuvottiin puolittaan se annos ja sit plussaan lopettaa. Ei kai se mitenkään erityisen huono voi olla jos esim viikolle 5 tai 6 syö.. 🤔 en siis tikuttanut ovista ja puolitin sen pv 26 jälkeen
Itse en uskaltaisi syödä geleetä yhtään viikon 5 aikana...kun se voi edesauttaa kohdun limakalvon muutoksia/ muuttumattomuutta väärään suuntaan eli ilmeisesti estää keltarauhashormoonin tms oman hormoonitasojen lisääntymisen muodostumista, jonka alkion kiinnittyminen aloittaa.
Omanapaisesti todeten mulle luottogyne määräsi varmuuden vuoksi lugestronit alakautta tökittäviksi 8h välein (taustalla selittämätön km NT ultran normaalitulosten jälkeen) tukemaan paikallisesti hormoonitason muutosta .
Sitä geleetä olisin hänenkin mukaansa saanut käyttää vain KP 1-10, mutta mies sai = joutui syömään niitä kuukausi kaupalla. (Vahvistavat siittiöitä tms?)

Toivon sinunkin tämänhetkisen piina-ajan osoittavan raskauden todeksi ! 🍀 Tuo pissa-aktiivisuuden lisääntyminen on kai iankaikkisen vanha merkki siitä.
Vitsit mä toivon että oon raskaana. Ei ainakaan oo yhtään pms eikä mitään. Tissit on kipeät jännästi ja turpeat ja pissattaa paljon. On myös äärimmäisen varma olo raskaudesta ja mietteenä et hei pieni pysy siellä turvassa. Hirveä hellyydenkaipuu koko ajan ja miehen vieressä tekisi mieli olla ihan koko ajan 😂 yöllä sai silitellä mut uneen ja hymyilen ku idiootti koko ajan.

Ei oo kramppeja yhtään eikä menkkamaista jomottelua.

Mietin testin kannalta et millon tehdä ku se gelee pitää lopettaa. Mulle neuvottiin puolittaan se annos ja sit plussaan lopettaa. Ei kai se mitenkään erityisen huono voi olla jos esim viikolle 5 tai 6 syö.. 🤔 en siis tikuttanut ovista ja puolitin sen pv 26 jälkeen
 
Vähän yli viikko pillereiden lopetuksesta ja apua - nännit niin kosketusarat että pieni hipaisukin saa säpsähtämään. 😅 Onko muilla ollut vastaavaa samassa tilanteessa?
Hormonit hyrrää ainakin jollain lailla. Alkais nyt menkat, niin pääsisi seuraamaan kiertoa.
 
Vähän yli viikko pillereiden lopetuksesta ja apua - nännit niin kosketusarat että pieni hipaisukin saa säpsähtämään. 😅 Onko muilla ollut vastaavaa samassa tilanteessa?
Hormonit hyrrää ainakin jollain lailla. Alkais nyt menkat, niin pääsisi seuraamaan kiertoa.
Mulla johtui tissien kipeytymiset pillereiden jälkeen varmaan siitä, että oma hormoonitoiminta yritti lähteä käyntiin. Ja siis tämä hyvinkin pian lopetuksesta. Menkat kuitenkin ilmoitteli itsestään ekan kerran n. kaksi kuukautta lopetuksen jälkeen 😊 Tämä varmasti riippuu myös mitkä pillerit olleet käytösssä, mulla oli minit.

Omaa napaa: täällä on VIHDOIN ovis+!! Tietää taas illan aktiviteetin 😁🤙🏼
Kierrosta siis tulee pikkasen reilu 30 päivää. Jospa seuraava menis vielä lähemmäs omaa normaalia!
 
Vähän yli viikko pillereiden lopetuksesta ja apua - nännit niin kosketusarat että pieni hipaisukin saa säpsähtämään. 😅 Onko muilla ollut vastaavaa samassa tilanteessa?
Hormonit hyrrää ainakin jollain lailla. Alkais nyt menkat, niin pääsisi seuraamaan kiertoa.
Oli, se oli ihan järkyttävää. Kamalmpaa kuin nyt tää raskauden aikainen rintojen arkuus 😬😬 kesti sen alun verran, seuraavassa kierrossa ei enää ollut.
 
Tsemppiä @Katarina$ , josko olisikin vaan jotain harmitonta🥰
Mä en pystyisi olla testaamatta, paitsi tietenkin jos vuoto kunnolla alkaa.

ON. Täällä dpo4, eikä mitään oiretta suuntaan tai toiseen tällä hetkellä. Mut ehkä tässä vaiheessa ei niin oireita tarviikaan olla😁 Tuli tolla ovisviikolla puuhasteltua 6x, joka on huomattavasti enemmän kun aikaisemmissa kierroissa. Varovaisen optimistinen oon, mut niin oon tainnut olla joka kierrossa😂
Tulee pitkä viikko tästä. Onneks saan pidettyä itteni kiireisenä töissä.
 
Onneksi jätin testaamatta. Kp1 tänään ja vuoto on runsas ja kivulias. Ainakin limikseen on täytynyt vaikuttaa kaikki lisäravinteet kun aiemmin vuoto ollut ihan onnetonta ja tiputtelua ja nyt ihan kunnon vuoto ekaa kertaa pitkään aikaan! Jos yritti tapahtuu jotain niin voihan sekin vaikuttaa mutta nyt mennään näillä ja kohti uutta oviksen metsästystä
 
Ja tämän myötä tilaan sen dhea n sekä sen mukana tulevan vitamiinin miehelle. Olen sen suhteen optimistinen koska selkeästi jokin mun progesteronissa on ettei sitä tuota tarpeeksi tai jossain vaiheessa tapahtuu jotain mikä lyttää ettei lähde kasvamaan. Ollaan hyvin varmoja siitä että raskaus alkoi ja loppui. Mieskin sanoi että ilman testiä oli niin varma, minä myös ja eräs ystäväni on aina ollut oikeassa ja uskon vilpittömästi että jotkut huomaavat sen ihan heti alusta asti.

Geleet taas kp1 alkaen ja voi kun tulisi nopeasti ne DHEAt.
 
Ja taas vähän omanapailua: Tänään oli se aukiolotutkimus ja vasen puoli oli kuin olikin auki! Huh. Oikeasta puolesta ei saanut täyttä selvyyttä kun munanjohdin kiemurteli jotenkin munasarjan taakse, niin ei ollut näkyvyyttä. Oli kyllä kelju tunne varsinkin tuon oikeanpuoleisen kanssa. Vasenta tutkiessa ei käynyt oikeastaan ollenkaan (tosin oli niin selvästi auki ettei kauaa mennyt), mutta tuo oikeanpuoleisen tutkimus sai ilmeisesti kohdun supistelemaan. Miten tuun ikinä selvii synnytyksestä, jos sinne asti joskus päästään, kun tuossakin tuntu, et en kestä kahta minuuttiakaan? :D

Mutta! Ilmeisesti oli tullut joku peruutusaika ja meillä ois punktio jo joulukuun alussa! Nyt pitäis sammutella munasarjatoiminta joksikin ajaksi ja sitten käynnistää uudestaan, eli pistoksia luvassa. Ääää. Mitenköhän onnistuu itteen pistäminen, kun miehestä ei tässä hommassa apua ole, kun tulee niin huonovointiseksi neuloista ja verestä. Mutta eiköhän se jotenkin onnistu, kun tietää, että lopussa oottaa toivottavasti palkinto.
 
Takaisin
Top