Hyvin näkyy
@Peppipupu lla viiva, nopeaa ahvistumista toivomme!
Kerroin miehelle aamulla raskaudesta. Oltiin siis sovittu aiemmin ettei mun tarvitse kertoa heti tai tehdä yhdessä testiä.
Hän on aina tarkka kaikista taloteknisistä asioista. Mä sit tein aamulla digin, jätin sen jakkaralle jonka asetin kylppäriin suihkun viereen.
Sit kun hän pääs hampaita pesemästä, pyysin käymään kattomassa että vuotaako se suihkun hana vai "miks siinä lattialla on vettä". Lähti kuin hauki rannasta sinne kylppäriin, ja siellä oli ihan hiljaista. Kun miestä ei kuulunut, menin perästä.
"Niin siis tarkoitatko tätä lattiassa olevaa vaaleita länttiä vai mitä", mies kysyi ja kääntyi katsomaan minua. Se siis oli varmaan tuijotellut ihan kyykkien sitä lattiaa! Mä katoin häntä et wtf, onks se noin sokee vaikka jakkaralla se testi siinä vieressä.
Sit hän ilmeisesti tajus mun ilmeen, vilkaisi suihkun lattiaa ja samalla kääntäessään päätään tajusi testin.
"Siis mitä, mitä", hän rupesi hölöttämään tajusi testin. Sit hän luki tuloksen ja alkoi hokemaan "oho, oho, okei okei okei okei"
Mä repesin ihan täysin ja nauroin ääneen että tyyppi on niin laput silmillä kun on kyse tämmöisistä taloteknisistä asioista
ihanaa oli huomata miten iloinen ja tyytyväinen yllätys tää oli, itsellä myös jo iloisempi olo tästä ja odotan että pääsisi neuvolaan omalle terkalle soittamaan