Raskaaksi 2022

Onkos täälä jollain kokemusta kiinnittymisestä tai kiinnittymisvuodosta? Oletko tuntenut että nyt kiinnittyi ja onko ollut vuotoa? Montako päivää oli ovulaatiosta? Milloin plussasit? Oletko luullut tunteneesi muttet kuitenkaan ollut raskaana? Kiinnostaa kuulla teidän kokemuksia :smiling-eyes: oma tilanne se että eilen dpo 5 tai 6 aamupäivällä kun laitoin hiuksia niin yhtäkkiä tunsin hetkellisesti siis maks minuutin sellaisen pistävän kivun kohdun seudulla ja tänään jäi pyyhkiessä hieman veristä vuotoa paperiin... Lisättäköön vielä että viime kierrossa km 5+5 ja flo:un merkinnöissä myös dpo 6 hetkellinen kipu ja siitä pari päivää myöhemmin veristä vuotoa siitä 3 päivää eli dpo 11 selvä plussa ja digi 1-2..

Mulla oli ovulaatiokivut 26.12 ja 2.1 tuli kova kipukohtaus ja kahtena päivänä peräkkäin plussatestin (kp26 ja 27) jälkeen tuli alapää (ihan vagina) tosi kipeäksi tai semmonen kiristävä kipu jostain tuolta ja se sattui ja olin ihan varma että tää oli tässä. Nyt kp31 eli rv4+1 tasan tarkkaan. Eli virallisesti myöhässä vasta ton yhden päivän.

Vuosi sitten alkaneessa raskaudessa oli kp11 ovulaatio ja kp18 tuli verta pari tippaa jota odotin nytkin vaan tää kiinnittyi ilman vuotoa. Edellinen raskaus meni kesken ihan alkuunsa

Apua! Kp31 eli rv4+1 tänään ja on todella pelottanut et tuleeko menkat silti. Rinnat alkanut kipeytyä nyt vasta ja on holahtanut pari kertaa vv ja luulin että Noniin. Mutta pyyhkiessä ollut hitusen keltaista vv tosin mulla ollut ovulaatio jälkeen enempi vähempi tuota. Oletan et keltarauhanen vaan toimii paremmin eikä enteile kuukautisia. Yritän pitää pään kylmänä mutta myönnän et hiukkasen ahdistaa. Minulla joskus ollut niin että tiputellut ennen aikojaan ja progesteronin tuotannon kans jotain ongelmia, joten sormet ristissä toivon että nyt jaksaa pumpata oma keho. Onko jotain ruokia mitkä edesauttaa progesteronin tuotantoa?

Anteeksi tää avautuminen varsinkin kun oon sen plussani jo saanut. En vielä uskalla siirtyä kuumeilijoista pois

Yk30 kp32 dpo14
2,5h pidätys ja näkyy siinä väriä. Pitäkää peukkuja että tällä kertaa vahvistuisi! :red-heart:

Liitteet

• IMG_20220111_062243_edit_581030904977487.jpg
    IMG_20220111_062243_edit_581030904977487.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 141
Onkos täälä jollain kokemusta kiinnittymisestä tai kiinnittymisvuodosta? Oletko tuntenut että nyt kiinnittyi ja onko ollut vuotoa? Montako päivää oli ovulaatiosta? Milloin plussasit? Oletko luullut tunteneesi muttet kuitenkaan ollut raskaana? Kiinnostaa kuulla teidän kokemuksia :smiling-eyes: oma tilanne se että eilen dpo 5 tai 6 aamupäivällä kun laitoin hiuksia niin yhtäkkiä tunsin hetkellisesti siis maks minuutin sellaisen pistävän kivun kohdun seudulla ja tänään jäi pyyhkiessä hieman veristä vuotoa paperiin... Lisättäköön vielä että viime kierrossa km 5+5 ja flo:un merkinnöissä myös dpo 6 hetkellinen kipu ja siitä pari päivää myöhemmin veristä vuotoa siitä 3 päivää eli dpo 11 selvä plussa ja digi 1-2..
Ekassa raskaudessa tuli yksi verijuova pyyhkieessä dpo7.
Sen jälkeen 7 plussaa joissa ei tullut vuotoa, enkä nyt enää muista oliko mimmosia mahdollisia kipuja. Nyt kahdeksannessa plussakierrossa dpo 5 ja 6 oli voimakasta menkkajomotusta, dpo9 tuli vaaleanpunaista vv, jossa ihan pieni kirkas verijuova, dpo10 taas pelkkää vaaleanpunaista ja sitten muuttui taas kirkkaaksi.

Muokattu viimeksi:
Tuleeko RFSUn herkkään puikkotestiin mitään viivanpaikkoja? Tein sellaisen ekaa kertaa ja silmin näkee helposti haamuviivan. Tuo Raskauskeijun one step tikku on taas niin haalea, että kääntelemällä ja vääntelemällä jotain erottaa. RFSU testistä kuvia alhaalla sen mitä yritin ottaa. Tosi vaikea saada hyvää kuvaa, kun sen pinnassa oli joku heijastava kalvo.

Liitteet

• 20220111_073030.jpg
    20220111_073030.jpg
    121.4 KB · Katsottu: 136
  • 20220111_072736.jpg
    20220111_072736.jpg
    122.1 KB · Katsottu: 135
  • 20220111_072509.jpg
    20220111_072509.jpg
    159.7 KB · Katsottu: 135
Mulla ollut kyllä tuntemuksia kiinnittymisen aikaan. Kipuja dpo 5-7 ja sitten seuraavana päivänä kivuista alkanut vuoto ja raskaustestissä näkynyt haamu.

Tuleeko RFSUn herkkään puikkotestiin mitään viivanpaikkoja? Tein sellaisen ekaa kertaa ja silmin näkee helposti haamuviivan. Tuo Raskauskeijun one step tikku on taas niin haalea, että kääntelemällä ja vääntelemällä jotain erottaa. RFSU testistä kuvia alhaalla sen mitä yritin ottaa. Tosi vaikea saada hyvää kuvaa, kun sen pinnassa oli joku heijastava kalvo.
Kyllä nämä mun mielestä haamuilee ❤️. En muista oonko testannut näillä, mutta varmaan. Itse en ole testeihin saanut mitään jos en ole ollut raskaana.

mä en oo näihin saanut edes viivanpaikkaa näkymään. :Eyes: Selkeästi siellä haamuilee! Toivottavasti vahvistuu! :Smiling Face With Smiling Eyes:

Muokattu viimeksi:
Dpo 8.

Näkyykö mitään?

Liitteet

• ED9A0DF6-447C-4A45-ACB6-DC73AEA3BF55.jpeg
    ED9A0DF6-447C-4A45-ACB6-DC73AEA3BF55.jpeg
    261.6 KB · Katsottu: 122
  • CA894F17-DEE5-4C70-AE9B-02EEAAA2A07E.jpeg
    CA894F17-DEE5-4C70-AE9B-02EEAAA2A07E.jpeg
    287.1 KB · Katsottu: 123
tää testi antaa tosi usein monille törkeitä viivanpaikkoja ja valeplussia. Suosittelen testailemaan jollakin muullakin. Itse saanut aina negakierroissakin tuolla viivoja näkyviin. Alla yks esimerkki.

Liitteet

• 20210410_201144.jpg
    20210410_201144.jpg
    224.7 KB · Katsottu: 120
Oliko kellää kokemusta tästä babyplan testistä? Pitänee vaa hyväksyä et mulla tulee viivanpaikat tai värikertymää kaikkiin testeihin kaiketi... Täs aamun bp ja pc... Täs myös eilen iltainen ja tän aamun kuivana bp..

Liitteet

• PCIMG_2022-01-11_09-41-13.JPG
    PCIMG_2022-01-11_09-41-13.JPG
    447.3 KB · Katsottu: 98
  • PCIMG_2022-01-11_09-43-16.JPG
    PCIMG_2022-01-11_09-43-16.JPG
    442.4 KB · Katsottu: 101
  • IMG_20220111_095032.jpg
    IMG_20220111_095032.jpg
    251.8 KB · Katsottu: 106
tää testi antaa tosi usein monille törkeitä viivanpaikkoja ja valeplussia. Suosittelen testailemaan jollakin muullakin. Itse saanut aina negakierroissakin tuolla viivoja näkyviin. Alla yks esimerkki.
Mä oon myös pari kertaa saanu ihan selkeän haamun tolla mut sit taas joskus ihan vaa paistaa valkoinen viivanpaikka. Ei ota selvää onko erissä niin isoja eroja vai mihin se reagoi

Kp 8. Toivottavasti kroppa toimii ja ovulaatio osuu viikonloppuun ja ovislimat ilmestyy. Mihin muuten perustuu että greippimehu ja geleeroyalit lopetetaan ovulaatioon? Ajattelin syödä ja juoda niitä jatkuvasti läpi kierron.

Takaisin