Raskaaksi 2022

Tässä nyt vielä bp ihan kuivana.. Aika räikee viivanpaikka... Huoh

Liitteet

• IMG_20220111_104155.jpg
    IMG_20220111_104155.jpg
    311.4 KB · Katsottu: 151
Tuleeko RFSUn herkkään puikkotestiin mitään viivanpaikkoja? Tein sellaisen ekaa kertaa ja silmin näkee helposti haamuviivan. Tuo Raskauskeijun one step tikku on taas niin haalea, että kääntelemällä ja vääntelemällä jotain erottaa. RFSU testistä kuvia alhaalla sen mitä yritin ottaa. Tosi vaikea saada hyvää kuvaa, kun sen pinnassa oli joku heijastava kalvo.

Kyllä tässäkin jotain näkyy. Toivottavasti lähtee vahvistumaan :folded:

Tässä vielä yksi testiajalla.. Onko kokemusta kellä näistä? Ei noussu toiveet yhtään mut ois kiva kuulla ja nähdä jos jollain vaik kyseisen testin oikea haamu? Sori spämmäys...
Tänne ku laitaa ni menee kyl epäselväksi kuvat

Liitteet

• IMG_20220111_105827.jpg
    IMG_20220111_105827.jpg
    295.9 KB · Katsottu: 122
Mä nään muka kaikissa jotain, jopa minttukarkilla, että taitaa ny olla vähän viivalasit sumussa :D

Mulla kp9 nyt, tänään piti alottaa digitaalisella ovulaatiomittarilla oviksen metsästys! Aika hieno laite tuo :D mutta kallis! Tänään oli puhdas tyhjä rinkula siinä, mutta ekana päivänä noiden kai ei pitäis alkaa vilkittelemaankaan mitään, kun kalibroi vielä estrogeenitasoja. Katotaan huomenna uudestaan!

tää testi antaa tosi usein monille törkeitä viivanpaikkoja ja valeplussia. Suosittelen testailemaan jollakin muullakin. Itse saanut aina negakierroissakin tuolla viivoja näkyviin. Alla yks esimerkki.

Oho no ompa näkyvä viiva!

Tarvitsee kyllä jollain muulla testata jatkossa, jos menkat ei ala. Ehkä vaan haen niitä apteekin herkkiä testejä ne ainakin kemiallisessa näytti viivaa vain raskaushormonista ja sitten muutoin puhdasta negaa. Tai sitten maltan odottaa torstaille ja teen digin mikä löytyy kaapista.

Eilisen ja tämän päivän oireita eli dpo 11-12 alamahan seudulla tuntemukset. Tuntuu, että menkat kohta alkaa. Näläntunne on lisääntynyt. Eilen ruokaa syödessä tuli vähän huono olo eikä loppuruoka oikein maistunut. Erilaisia himoja kuten salmiakki ja hesen juustohampurilainen. Myös kova kaipuu miehen lähelle halailtavaksi ja paijattavaksi. Sekä väsymys!:thumbs-up:

Spämmäys jatkuu.. Tässä ylempi netistä jonkun haamu samalla testillä ja alapuolella mun(mulla kyl tosi huonot valaistukset mis yritän testei kuvaan saada...).. Kai sen näkee vasta huomenna onko tää oikee haamu vaiko ei.. Oon liian malttamaton :Smirking Face:

Liitteet

• IMG_20220111_114145.jpg
    IMG_20220111_114145.jpg
    108 KB · Katsottu: 109
Kp 8. Toivottavasti kroppa toimii ja ovulaatio osuu viikonloppuun ja ovislimat ilmestyy. Mihin muuten perustuu että greippimehu ja geleeroyalit lopetetaan ovulaatioon? Ajattelin syödä ja juoda niitä jatkuvasti läpi kierron.

Tässä oli kyllä ihan järjellinen selitys miksi niitä käytetään vain follikkelivaiheessa. En muista kaikkia tieteelisiä yksityiskohtia, mutta hormonitasoihin se liittyy.

Tässä oli kyllä ihan järjellinen selitys miksi niitä käytetään vain follikkelivaiheessa. En muista kaikkia tieteelisiä yksityiskohtia, mutta hormonitasoihin se liittyy.
Okei, täytyypä koittaa googlailla jospa jotain tietoa löytyisi.

En ollu kuullut mut pakko oli testata tämä! Eli evap line water test.. Jos on näkevinään kuivassa testissä viivan eikä ole varma onko se haamu, värikertymä vai viivanpaikka niin upottaa testin veteen (siis ihan vähän kärkeä mitä pissaan kans alunperin) pari sek ja jos viiva katoaa niin oli värikertymä tai viivanpaikka ja jos ei niin pitäisi olla aito haamun alku koska vesi ei huuhfo hcg pois. Tässä toi bp tehty silleen eikä muuten kadonnut. Tossa missä kolme kuin kaikille tehty sama mutta alin oli pcn semmonen just muka haamu ja se muuten katosi!!! Vitsi jos tää toimii ni mullistaa kaiken :tears:

Muoks. Uitin vedessä aika monta muka haamua tai viivanpaikkaa ja ne katosi eli toivoa uskoa tähän teoriaan on :smiling-eyes::folded:

Liitteet

• IMG_20220111_122638.jpg
    IMG_20220111_122638.jpg
    231.3 KB · Katsottu: 115
  • IMG_20220111_122552.jpg
    IMG_20220111_122552.jpg
    283.7 KB · Katsottu: 118
Muokattu viimeksi:
Tuleeko RFSUn herkkään puikkotestiin mitään viivanpaikkoja? Tein sellaisen ekaa kertaa ja silmin näkee helposti haamuviivan. Tuo Raskauskeijun one step tikku on taas niin haalea, että kääntelemällä ja vääntelemällä jotain erottaa. RFSU testistä kuvia alhaalla sen mitä yritin ottaa. Tosi vaikea saada hyvää kuvaa, kun sen pinnassa oli joku heijastava kalvo.

Heii kokeile tähän tikkuun toi vesitesti? Se vesi vie mukanaan viivan jos kyseessä on värikertymä tai viivanpaikka.. Innostuin tosta ku testasin aika moneen testiin ja vihdoin samalla heitin ne roskiin :tears:

Tässä vielä yksi testiajalla.. Onko kokemusta kellä näistä? Ei noussu toiveet yhtään mut ois kiva kuulla ja nähdä jos jollain vaik kyseisen testin oikea haamu? Sori spämmäys...
Tänne ku laitaa ni menee kyl epäselväksi kuvat

Mulla kokemusta. Tommonen tuli Dpo8 ja oli plussa joka nyt sylissä nukkuu. En ite ole tolla viivanpaikkoja saanut ikinä. :smiling-eyes:

Oijoi yrittää toivo vähän nostaa päätään.. Koska on lievää menkka jomon tyylistä välillä ja tälle näyttää bp testi nyt kuivana sen vesitestin jäljiltä ja yritän uskoa siihen sen testauksen toimintaperiaatteeseen.. Eli vesi huuhtoo värikertymät pois ja vie viivanpaikan näkyvistä mutta hcg jos on niin sen värjäämä viiva pitäisi vain pysyä.. Jos tää toimii ni jatkossa kaikki kuivuneet rfsu jne kandee testata kyllä :Smiling Face With Open Mouth
Ja sori ku oon paljon äänessä.. Tylsä päivä ollut ja vaan lueskellut kaikkee testeistä jne :Weary Cat Face:
Muoks. Käsittääkseni tämä ei toimi niihin siniviiva testeihin koska se vaan voi jopa vahvistaa väärää sellaista viivanpaikkaa

Liitteet

• IMG_20220111_140416.jpg
    IMG_20220111_140416.jpg
    359.6 KB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Oijoi yrittää toivo vähän nostaa päätään.. Koska on lievää menkka jomon tyylistä välillä ja tälle näyttää bp testi nyt kuivana sen vesitestin jäljiltä ja yritän uskoa siihen sen testauksen toimintaperiaatteeseen.. Eli vesi huuhtoo värikertymät pois ja vie viivanpaikan näkyvistä mutta hcg jos on niin sen värjäämä viiva pitäisi vain pysyä.. Jos tää toimii ni jatkossa kaikki kuivuneet rfsu jne kandee testata kyllä :Smiling Face With Open Mouth
Ja sori ku oon paljon äänessä.. Tylsä päivä ollut ja vaan lueskellut kaikkee testeistä jne :Weary Cat Face:
Muoks. Käsittääkseni tämä ei toimi niihin siniviiva testeihin koska se vaan voi jopa vahvistaa väärää sellaista viivanpaikkaa
Voikun sulla tummenis uppis, ja olis oikea plussa! :)

Pitää koittaa tota vesikikkaa ens kerralla :D mä oon ihan hämilläni siitä mun eilisestä feikkiplussasta, miten voi niin härskin värikertymän tehdä että ihan plussan näkönen :Weary Cat Face: pistin siitä nyt raskauskeijulle reklaa.

Takaisin