Raskaaksi 2022

Mulla ollu välillä aika napakoitakin menkkapoltteluita tänään, mut hitto ku niistäkään voi innostuu ku viittaa joko menkkoihin tai raskauteen 🥴
Tää just on ärsyttävää. Mul tuli alkuillasta yhtäkkinen repäsykipu tyyppinenkin, mut sekään ei mikää tae oo raskaudel🙈 oliski helppoo ku olis jo oikeesti ennen menkkojen poisjääntiä edes yks selvä oire mikä voi olla vaan raskaanaolles. Jopa hajuherkkyys voi olla mun kohal pms🙄
 
Tää just on ärsyttävää. Mul tuli alkuillasta yhtäkkinen repäsykipu tyyppinenkin, mut sekään ei mikää tae oo raskaudel🙈 oliski helppoo ku olis jo oikeesti ennen menkkojen poisjääntiä edes yks selvä oire mikä voi olla vaan raskaanaolles. Jopa hajuherkkyys voi olla mun kohal pms🙄
Mul ois kyl tissien kipeytyminen varma merkki! Mullaki ollu kyl joskus hajuherkkyyttä ennen menkkoja
 
Mul ois kyl tissien kipeytyminen varma merkki! Mullaki ollu kyl joskus hajuherkkyyttä ennen menkkoja
Hajuherkkyys ollu kyl vaan kerran aikasemmin negakierros. Mul taas tissiarkuus vaihtelee tosi paljon eri kierroissa. Viimeks muistaakseni ei mitään mainittavaa, mut tos samas hajuherkkyyskkerros tissitkin tuntu just silt ku esikon alkuraskaudes. Nyt vasta tänää ehkä vähän jotai pient tissiarkuut vaihtelevasti, mut noi lugetkin voi tehdä niitä.
 
Dpo8 ja oon niin ylpee etten oo tehny rtestejä 🤩 mut ovistestin tein, sitä ei lasketa 😄 en muista onko mul ollu tällee loppukierrosta näin tummaa ovistestiä.

Täällä ei oireita, paitsi aamulla lihapiirakka haisi melko pahalta omaan nenään, mutta varmaankin johtuu tästä pienestä krapulasta, kiitos työpaikan viini-illan 🥴🥴
Juu mäkään en laske ovistestejä 🙈 😂

On melkoisen vahva viiva kyl. Koska teet r testin?
 
Täällä kp1, kaippa keho ei vielä ollut valmis uuteen tulokkaaseen 🤔🥺 vähän oli takaraivos kokoajan tiedossa.

Noo ollaan miehen kanssa sopivasti seuraavan oviksen aikaa ulkomailla nii jospa se sieltä lähtis ”tuliaisena” 😍
Vai et semmoinen tallenteluretki teille tulossa, mainiota!! Aurinkorasvojen sijaan ottakaakin mukaan vauvaliimaa!🍀
Kävelette sitten paluumatkalla sitä tullattavaa linjaa pitkin, ilmoitatte paperittomasta kanssamatkustajasta ... 😱Saatte samantien tullisanktion puuttuvien matkustusasiakirjojen tms laiminlyönnistä...onneksi näin, sillä mitä virkamies on todeksi kerran vahvistanut niin se on totta ja kaikkien on se hyväksyttävä... 😉

Toivottavasti haaveestanne tulee vihdoinkin totta!
 
Saas nähdä, tänään on meidän kolmas inseminaatio, onko se viimeinen ja joko se toisi plussan. Tai tekevätkö vielä neljännen vai siirrytäänkö IVF jonoon.😯 Täällä todellakin toivotaan jo plussaa, takana yritystä 2,5 vuotta. Onneksi aikaa pitäisi kyllä olla, silti jo hieman malttamaton. ❤
 
Täällä kp1, kaippa keho ei vielä ollut valmis uuteen tulokkaaseen 🤔🥺 vähän oli takaraivos kokoajan tiedossa.

Noo ollaan miehen kanssa sopivasti seuraavan oviksen aikaa ulkomailla nii jospa se sieltä lähtis ”tuliaisena” 😍
Hei muista tankata rautaa. Esim ferrofortea tai jos jostain löytyy Vida vahva nestemäinen rauta. Ja vehnänalkioöljyä.

Ja sen km:n jälkeinen magikaalinen aikahan sit kestää tutkimuksien mukaan 6kk. Ihana olis pikku tuliainen💞❣️
 
Dpo8. Sainkin niitä testejä eilen 😅 Kyllähän tohon jotain tosi hailuraa vois kuvitella, mutta mulla on kyllä pc:t haamutellut niin paljon etten usko ennenkuin se on ihan selkee viiva! Ihan omaksi huvikseni nyt tän dippasin, huomenna sit uusiks.
 

Liitteet

  • IMG_20220928_075526.jpg
    IMG_20220928_075526.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 144
  • IMG_20220928_080622.jpg
    IMG_20220928_080622.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 142
Dpo8. Sainkin niitä testejä eilen 😅 Kyllähän tohon jotain tosi hailuraa vois kuvitella, mutta mulla on kyllä pc:t haamutellut niin paljon etten usko ennenkuin se on ihan selkee viiva! Ihan omaksi huvikseni nyt tän dippasin, huomenna sit uusiks.
On kyllä ärsyttävää kun joskus oli sillee et pc:s näkyy jotain ni se on melko varmasti varhainen plus, mut nykyään on antanu vissii paljon viivanpaikkaa 🥶 en mäkään luota tohon mun viivaan oikeen yhtään, ei oo ees mitään oireita ton menkkakipuilun lisäks, joka voi olla kumpaan vaan viittaavaa. Mut täl hetkel on kyl enemmän se fiilis et en oo raskaana, ei oo vv:kään sellasta mitä on ollu plussakierroissa 👀
 
Pahoitteluni teille, keillä käynnistyi uusi kierto ❤️ Ja haamuilijoille viivojen vahvistumista!

Täällä kp 16, ja eipä näy ovisplussaa vieläkään. Kp 14 antoi aika vahvaa viivaa, ja eilen melkein negaa. Tänään taas vähän tummempi, niin otappa selvää. Kuinkahan pitkä kierto tulee!

Viime kierrossa valittelin sitä, että mitkä limat? Niin eilen sit tuli edellisen kierronkin edestä, varmaan ihan oppikirjan mukaiset ovislimat🙈 en silti uskalla yhistää tätä vielä mihinkään, kun aika vaitonaista on muuten tikkujen osalta 😂
 
Siis tosi peestä jos pc testit näyttää nykyään turhia haamuja. Mulla oli täs kierros oviksen aikaan kanssa aavistus toista viivaa siinä. Ärsyttävää, koska ne oli ennen parhaita testejä.

Dpo8 tänään ja oireita jos heittelee listaan niin kylmyys, repäsykivut, jomottelut, vähän ällö olo välillä ja pissattaa useemmin. Mutta mistä näistä tietää, kun osa oireista voi merkata kyllä kuukautisiakin. Huomenna taidan silti jo testata 😁 Mikä nyt olis sit paras testi hätähousulle? 😆 Rfsu normi liuska, rfsu testaa varhain puikko? Muita hyviä? Pc testejä on paketti, mutta niitä ei varmaan näin aikasin viitti käyttää, jos kerran haamuilee ilman raskauttakin.
 
Siis tosi peestä jos pc testit näyttää nykyään turhia haamuja. Mulla oli täs kierros oviksen aikaan kanssa aavistus toista viivaa siinä. Ärsyttävää, koska ne oli ennen parhaita testejä.

Dpo8 tänään ja oireita jos heittelee listaan niin kylmyys, repäsykivut, jomottelut, vähän ällö olo välillä ja pissattaa useemmin. Mutta mistä näistä tietää, kun osa oireista voi merkata kyllä kuukautisiakin. Huomenna taidan silti jo testata 😁 Mikä nyt olis sit paras testi hätähousulle? 😆 Rfsu normi liuska, rfsu testaa varhain puikko? Muita hyviä? Pc testejä on paketti, mutta niitä ei varmaan näin aikasin viitti käyttää, jos kerran haamuilee ilman raskauttakin.
Ei ainakaan perus rfsu 😃 kyl mä kuitenkin kallistuisin pc:n puoleen 😊
 
On kyllä ärsyttävää kun joskus oli sillee et pc:s näkyy jotain ni se on melko varmasti varhainen plus, mut nykyään on antanu vissii paljon viivanpaikkaa 🥶 en mäkään luota tohon mun viivaan oikeen yhtään, ei oo ees mitään oireita ton menkkakipuilun lisäks, joka voi olla kumpaan vaan viittaavaa. Mut täl hetkel on kyl enemmän se fiilis et en oo raskaana, ei oo vv:kään sellasta mitä on ollu plussakierroissa 👀
Tääpä just on haasteellista. Mut mitä ymmärtäny, ni kaikil ei runsastu ees vv eikä ainakaa kauheen aikasi. Osa ei oo kiinnittäny mitää huomioo mitä kavereilt kysyny, joten myös olettaisin, et ei mitää älyrunsast ollu jos ei oo huomioo kiinnittäny. Itel tupannu olee loppukierrois runsast tarkottamatta mitään joten mene ja tiedä🙈
 
On kyllä ärsyttävää kun joskus oli sillee et pc:s näkyy jotain ni se on melko varmasti varhainen plus, mut nykyään on antanu vissii paljon viivanpaikkaa 🥶 en mäkään luota tohon mun viivaan oikeen yhtään, ei oo ees mitään oireita ton menkkakipuilun lisäks, joka voi olla kumpaan vaan viittaavaa. Mut täl hetkel on kyl enemmän se fiilis et en oo raskaana, ei oo vv:kään sellasta mitä on ollu plussakierroissa 👀
No sanopa muuta! Mut luulis kans, että lähtis suht selkeästi myös vahvenee jos olis oikee plussa 🤔 Toivotaan! On kyllä itelläkin vähä sellainen pessimistinen olo nyt 😅
 
Tääpä just on haasteellista. Mut mitä ymmärtäny, ni kaikil ei runsastu ees vv eikä ainakaa kauheen aikasi. Osa ei oo kiinnittäny mitää huomioo mitä kavereilt kysyny, joten myös olettaisin, et ei mitää älyrunsast ollu jos ei oo huomioo kiinnittäny. Itel tupannu olee loppukierrois runsast tarkottamatta mitään joten mene ja tiedä🙈
Eipä näistä tiedä 😊 flo ennustaa menkkoja huomiselle, tosin aika usein mul alkaa menkat päivää ennen ku flo ennustaa. No jos alkaa, ni ei toivottavasti ainakaan tänään ku on dpo9 vasta. Pikkuhiljaa luteaali pidentyny km jälkeen 😊
 
No sanopa muuta! Mut luulis kans, että lähtis suht selkeästi myös vahvenee jos olis oikee plussa 🤔 Toivotaan! On kyllä itelläkin vähä sellainen pessimistinen olo nyt 😅
No luulis, mut sit varmaan tosi aikaseen ku testaa ni virtsan vahvuudella/ rakkoajalla on varmaan aika iso merkitys 🤔
 
Eipä näistä tiedä 😊 flo ennustaa menkkoja huomiselle, tosin aika usein mul alkaa menkat päivää ennen ku flo ennustaa. No jos alkaa, ni ei toivottavasti ainakaan tänään ku on dpo9 vasta. Pikkuhiljaa luteaali pidentyny km jälkeen 😊
Toivotaan, ettei ala sieltä. Mulla on vatsa toiminut todella reippaasti tässä lähipäivinä, mut lueskelin, et runsas sitrushedelmien syönti saattas lisätä😁 oon vetäny reippaalla kädel satsumia ja lisäks ananastaki pari päivää vetäny mahdollisen kiinnittymisen tueks @Peppipupu vinkistä😁 mulla kun esikoisesta ummetus oli varhasia ja ensimmäisiä oireita, mut vissiin vatsa sekasin yhtä yleine reaktio ku ummetus. Lämpökäyrät näyttää hyvinkin mielenkiintoiselta, eilen oli selvä dippi ja tänää nous siitä 0,4 astetta. Mut noiki voi vaan kiusata🙈
 
Takaisin
Top