Raskaaksi 2022

Myös repäisykipu istahtaessa mikä on täysin uutta. Joskus ollut noustessa ja äkkiliikkeissä mutta nyt tuli kun istahdin ja se kesti tovin ja oli ihan uutta kipua. Toive tuli et nyt tarraa kiinni ja lujaa!

Mies on varma et tärppi ja minä myös mutta myös todettiin et jos menkat alkaa niin ei ole maailman loppu
 
Hehhe, pakko se oli yks pc paketti ottaa prismasta mukaan 🤣🤣 anteeks 😂😂 en tiedä näkyykö kuvaan, mut otin kuvan 2min 10 sek kohdalla. Jotain pilkistää, mut ilmeisesti pc antaa aika herkästi viivanpaikkaa. Noh jännitellään 🤪
 

Liitteet

  • 6D1C0E04-EAAD-44B8-B495-E71221051C7F.jpeg
    6D1C0E04-EAAD-44B8-B495-E71221051C7F.jpeg
    2.6 MB · Katsottu: 180
Hehhe, pakko se oli yks pc paketti ottaa prismasta mukaan 🤣🤣 anteeks 😂😂 en tiedä näkyykö kuvaan, mut otin kuvan 2min 10 sek kohdalla. Jotain pilkistää, mut ilmeisesti pc antaa aika herkästi viivanpaikkaa. Noh jännitellään 🤪
Heeii, mäki nään haamun siellä. Ja ihan niikuin siinä olis punertava 🥰🥰

Toivotaan vahvistumista!!
 
Hehhe, pakko se oli yks pc paketti ottaa prismasta mukaan 🤣🤣 anteeks 😂😂 en tiedä näkyykö kuvaan, mut otin kuvan 2min 10 sek kohdalla. Jotain pilkistää, mut ilmeisesti pc antaa aika herkästi viivanpaikkaa. Noh jännitellään 🤪
Näkyy näkyy, nyt vahvistumista vaan!! 😍
 
Hehhe, pakko se oli yks pc paketti ottaa prismasta mukaan 🤣🤣 anteeks 😂😂 en tiedä näkyykö kuvaan, mut otin kuvan 2min 10 sek kohdalla. Jotain pilkistää, mut ilmeisesti pc antaa aika herkästi viivanpaikkaa. Noh jännitellään 🤪
Oo tää on nii jännittävää. Näkyy vähän väriä siinä
 
Ai niin, tiedän ettei oo hyväksi mut kohdunnapukka korkeammalla kuin yleensä ja kiinni! Jes, tää on uupunut tyystin viime kierroissa
Mikä ei oo hyväksi? Napukan koskettelu?
Anteeksi tyhmä kysymykseni😂😬

Mä oon kans omaani tutkinu, mullakin ylhäällä nii ettei siihe meinaa millään osua. Mutta siitä en tiedä onko kiinni vai ei😬🤷🏼‍♀️
 
Dpo9 (kp26, Flo ennustaa kierron pituudeksi 31-32 päivää). Tissit on tehneet päivän aikana kasvuoperaation, aamulla just ihmettelin että ei oo vielä turvonneet mutta nyt illalla vilkaisin peilistä että joku on laittanut liiveihin täytettä :D

Ja en tiedä milloin kehtais testata... 🫣
 
Mikä ei oo hyväksi? Napukan koskettelu?
Anteeksi tyhmä kysymykseni😂😬

Mä oon kans omaani tutkinu, mullakin ylhäällä nii ettei siihe meinaa millään osua. Mutta siitä en tiedä onko kiinni vai ei😬🤷🏼‍♀️
Siis joo se koskeminen 😅

Joo mulla on yleensä tosi turpea ja avoin ja siitä tiennyt et ei nytkään ja nyt kaikki täsmäis oireiltaan ja tunteesta ja miehen tuntemuksesta et oon raskaana. Hän sanoi et jos kestää kiinni niin hienoa ja jos ei niin ei pidä masentua liikaa. No, nyt on varma olo raskaudesta mut vielä maltetaan kp33 asti ja mies sanoi et viikko siitä ja testi. Miten maltan odottaa????
 
Siis joo se koskeminen 😅

Joo mulla on yleensä tosi turpea ja avoin ja siitä tiennyt et ei nytkään ja nyt kaikki täsmäis oireiltaan ja tunteesta ja miehen tuntemuksesta et oon raskaana. Hän sanoi et jos kestää kiinni niin hienoa ja jos ei niin ei pidä masentua liikaa. No, nyt on varma olo raskaudesta mut vielä maltetaan kp33 asti ja mies sanoi et viikko siitä ja testi. Miten maltan odottaa????
Teillähän on ihan suunnitelma 😂 pidän peukkuja malttamiseen 🥰
 
@Katarina$ inkivääriä ei suositella sit raskaana olessa ja kurkumaakin vain mausteena pieniä määriä. Viimeksi tätä tarkistin, koska mulla nää auttaa krooniseen sairauteen .

Inkivääriä mausteena saa käyttää.

"inkiväärin mausteenomaisesta käytöstä tuoreena tai kuivattuna mausteena ei ole haittaa, mutta Inkiväärivalmisteita ja -teetä, sekä inkivääriä sisältäviä ravintolisiä ei raskauden aikana suositella."
 
Kiitos tiedosta! Pitää teen muodossa sit lopettaa. Inkivääriä oon kyllä vain ruuassa käyttänyt, muuten en.

Kurkuma ollut juomana kun se auttaa mulla syksyisin just flunssan estoon jne
 
Takaisin
Top