Raskaaksi 2022

@Karolii näkyy siellä❣️❣️❣️🤟

Just soittivat klinikalta, että meidän hidas alkio kupsahti yöllä. Siis nyt mahassa oleva ressukka on meidän viimeinen siirto ja ainoa mahdollisuus saada E-miehelle kaveri. 🤞💜👣 Tarvitaan kaikki rukoukset, äänimaljat ja mantrat,pulujen lehahdus Pekingissä ja enkelipölyä ja mitä näitänyton! Dpo 6
 
@Karolii näkyy siellä❣️❣️❣️🤟

Just soittivat klinikalta, että meidän hidas alkio kupsahti yöllä. Siis nyt mahassa oleva ressukka on meidän viimeinen siirto ja ainoa mahdollisuus saada E-miehelle kaveri. 🤞💜👣 Tarvitaan kaikki rukoukset, äänimaljat ja mantrat,pulujen lehahdus Pekingissä ja enkelipölyä ja mitä näitänyton! Dpo 6
Mä laitan teille mun puolesta kaikki rukoukset ja taiat tulemaan❤️🙏🏻
 
@Celesta onnea🥰
@Peppipupu kaikki mahdolliset ja mahdottomat ulokkeet pystyy nyt sit tärpin puolesta sinne❤👌

Etovaa oloa täällä ja esikoisen kakkavaippa hais todella järkyltä. Kahvia ei pystyny juomaa loppuu. Mut näitki oloi ollu ihan ilman plussaa🙈 mikä siinäkin on et toisis kierrois kaikki maholliset oireeet ja olot ja toisis lievempää.

Mites muut piinailijat?
 
Ihanaa, plussia 😍

Mulla kans dpo 7 tänään ja testailen ylihuomenna varmaan, koska en viitsi mennä kauppaan ite vielä tän enteron takia ja mies ei tänään pääse käymään 😄 Jotenki tänään ehkä ärsyttänyt jo valmiiksi koko testaaminen 😂 Ei oireita, mutta mulla ei toisaalta oo ollut tässä vaiheessa aikaisemminkaan.
 
Heippa kaikki ja onpa ihana ollut lukea tätä ketjua, tulee melkeen vedet silmiin aina kun nään plussatestejä 😍 mutta hei, millä testeillä yritätte saada ovista kiinni? Mulla itellä nyt kp11 ja ei edes hailukkaa viivaa, onkohan testeissä paljon eroja? Oon lopettanut minipillerit 11.8. (vajaa vuoden käyttö) ja elättelen toiveita et kierto palautuis takasin ennalleen, minipillereiden kanssa ei ollut menkkoja. Toki ymmärrän, et kierto voi olla edelleen pitkä tai en vaan vielä ovuloi, mutta malttamaton kun on, niin pakko kysellä 🙊
 
Dpo8 ja oon niin ylpee etten oo tehny rtestejä 🤩 mut ovistestin tein, sitä ei lasketa 😄 en muista onko mul ollu tällee loppukierrosta näin tummaa ovistestiä.

Täällä ei oireita, paitsi aamulla lihapiirakka haisi melko pahalta omaan nenään, mutta varmaankin johtuu tästä pienestä krapulasta, kiitos työpaikan viini-illan 🥴🥴
 

Liitteet

  • 1B74A6E3-C326-4DE6-A6BB-FF546FC908FE.jpeg
    1B74A6E3-C326-4DE6-A6BB-FF546FC908FE.jpeg
    2.5 MB · Katsottu: 89
Heippa kaikki ja onpa ihana ollut lukea tätä ketjua, tulee melkeen vedet silmiin aina kun nään plussatestejä 😍 mutta hei, millä testeillä yritätte saada ovista kiinni? Mulla itellä nyt kp11 ja ei edes hailukkaa viivaa, onkohan testeissä paljon eroja? Oon lopettanut minipillerit 11.8. (vajaa vuoden käyttö) ja elättelen toiveita et kierto palautuis takasin ennalleen, minipillereiden kanssa ei ollut menkkoja. Toki ymmärrän, et kierto voi olla edelleen pitkä tai en vaan vielä ovuloi, mutta malttamaton kun on, niin pakko kysellä 🙊
Ite käytän rfsu ja on eri herkkyisiä 😊
 
@Viivi92 milloin oot alottanu testailut? 😊 ku oon lukenu tätä ketjua, niin hirveen monella näkyy tosi ajoissa haalukkaa viivaa ja itellä kans nyt rfsun testit ja ei näy mitään 🤔 Oonkohan vaan liian ajoissa kokeillut, nä on ihan uusia juttuja mulle ja en oo ennen seurannut omaa kiertoa, mutta muistan et suht säännölliset ollu aina.
 
Heippa kaikki ja onpa ihana ollut lukea tätä ketjua, tulee melkeen vedet silmiin aina kun nään plussatestejä 😍 mutta hei, millä testeillä yritätte saada ovista kiinni? Mulla itellä nyt kp11 ja ei edes hailukkaa viivaa, onkohan testeissä paljon eroja? Oon lopettanut minipillerit 11.8. (vajaa vuoden käyttö) ja elättelen toiveita et kierto palautuis takasin ennalleen, minipillereiden kanssa ei ollut menkkoja. Toki ymmärrän, et kierto voi olla edelleen pitkä tai en vaan vielä ovuloi, mutta malttamaton kun on, niin pakko kysellä 🙊
Täällä käytetään Pregchekin ovisliuskoi. Voi ottaa oman aikansa et lähtee kierto käyntiin. Ittellä vei 3kk, mut takana oli sillo 6v pillerien syönti ja menkattomuus. Esikoisen jälkee ehin vajaa pari kk syömään ja lähti ehkä vähä nopeemmin käyntiin. Toivotaan, et lähtis nopeesti siellä.

@Viivi92 mulla hais sipuli ja roskis😅 vahvannäköinen ovistesto, toivottavasti lupailis posia r-testii👌
 
@Viivi92 milloin oot alottanu testailut? 😊 ku oon lukenu tätä ketjua, niin hirveen monella näkyy tosi ajoissa haalukkaa viivaa ja itellä kans nyt rfsun testit ja ei näy mitään 🤔 Oonkohan vaan liian ajoissa kokeillut, nä on ihan uusia juttuja mulle ja en oo ennen seurannut omaa kiertoa, mutta muistan et suht säännölliset ollu aina.
Noo mul on ovis aika tyypillisesti kp 12-13 ni alotan siinä kp9 aikoihin. Toki tunnistan vuodosta aika hyvin, että milloin ovis lähestyy 😊 ja kai se on parempi ettei näkyis tyyliin koko kiertoa haaleeta mut huvin näkyvää viivaa, saattaa olla sitten liian herkkä omalle hormonitasolle
 
Täällä käytetään Pregchekin ovisliuskoi. Voi ottaa oman aikansa et lähtee kierto käyntiin. Ittellä vei 3kk, mut takana oli sillo 6v pillerien syönti ja menkattomuus. Esikoisen jälkee ehin vajaa pari kk syömään ja lähti ehkä vähä nopeemmin käyntiin. Toivotaan, et lähtis nopeesti siellä.

@Viivi92 mulla hais sipuli ja roskis😅 vahvannäköinen ovistesto, toivottavasti lupailis posia r-testii👌
Mikäs dpo sulla oli ja koska testiä? 😇😇
 
Heippa kaikki ja onpa ihana ollut lukea tätä ketjua, tulee melkeen vedet silmiin aina kun nään plussatestejä 😍 mutta hei, millä testeillä yritätte saada ovista kiinni? Mulla itellä nyt kp11 ja ei edes hailukkaa viivaa, onkohan testeissä paljon eroja? Oon lopettanut minipillerit 11.8. (vajaa vuoden käyttö) ja elättelen toiveita et kierto palautuis takasin ennalleen, minipillereiden kanssa ei ollut menkkoja. Toki ymmärrän, et kierto voi olla edelleen pitkä tai en vaan vielä ovuloi, mutta malttamaton kun on, niin pakko kysellä 🙊
Moikka!
Mulla aiemman yrityksen kohdalla oli ollu 8vuotta kierukka eikä kuukautisia.. ei siis voi verrata sun tilanteeseen nyt, mutta mulla tuli heti jotain vuotoa heti ekassa kierrossa. Ei tosin sellaista kuin normi menkoissa. Luulin tietysti että jes nyt on kierto kohdillaan ja kovaa ajoo😅😂 mutta eihän se ollu sinne päinkään. Kolmannessa kierrossa tuli sitten ne kunnon kuukautiset ja tiesin heti että nyt kierto on vasta kunnossa. Se oli myös ensimmäinen kierto, kun pongasin oikeesti kunnon oviksen; testissä kaksi samanvahvuista viivaa ja siitähän se sitten napsahti🥰
Eli kandee oottaa ja katsoa rauhassa että oma kierto tulee kunnolliseksi👌🏻 Ja jos ei niin sitten avun kautta🙏🏻
Mä käytän RFSU:n testejä ja mulla ne antaa hailakkaakin viivaa ja siitä sitten tummumaan ja toiseen suuntaan😊👍🏻
 
@Skimba kiva kuulla muiden kokemuksia! Tiiän, et hyvin yksilöllisiä juttuja, mut auttaa silti näiden omien pähkäilyjen keskellä. 😌 Itellä tuli jo normaali vuoto, vähän toki runsaampi kun ennen, mut mielummin varmaan niin päin ja siksi täällä toiveikkaana odotan, jospa ihan ovuloiski jo 🤔
 
Kp28 - finnejä ja darraolo tyystin . Vasen puoli nippaillut ja viime yönä oli tunne et kohtu venyy ja paukkuu ja molemmin puolin kiristi. Nyt se on ohi mut vähän on hassu olo ja kerran etonut. Mulla etoo usein ennen menkkoja joten en sano juuta enkä jaata. Kylmäkuuma on ja muuta hormonaalista.

Vasen kun tuikkii niin tulee optimismin tynkää kun siltä puolelta aina raskautunut (tai kipu ollut sillä puolella) eikä muljuilua oo mikä enteilee et 4n päivän sisällä hanat aukee. Eilen illalla mun sisko katto mun mahaa ja nauroi miten oon turvonnut! Noh, sehän voi olla myös menkat tulossa myös.

Huomasin et oon syönyt todella paljon kalaa ja kasviksia ja kurkuma sekä inkivääri olleet teen ja ruuan muodossa mukana läpi kierron. Punaista lihaa ei tee yhtään mieli eikä oikein mitään rasvaista.

Onnea plussista!! <3
 
Takaisin
Top