Raskaaksi 2022

Mut ainoa mikä itsellä on herättänyt toiveet on kylmyys! Mulla on nyt kolmatta päivää niin kylmä niin kylmä etten tiedä miten olla. Mulla on yleensä kuuma helposti ja luteaalissa varsinkin. Nyt ei todellakaan ja kylmyys on jotenkin erilainen
Siis mulla tää sama! Oon vuoskaudet heilunu aina kotona pelkässä topissa ja pikkareissa melkein hikinoro otsalla, mutta nyt oon ollut viikon verran aivan jäässä. 🥶 Ekana kotiin päästyä pitää laittaa villasukat jalkaan ja mennä hetkeks viltin alle lämmittelemään.
Perus pessimistinä laitan syksyn piikkiin..
 
Siis mulla tää sama! Oon vuoskaudet heilunu aina kotona pelkässä topissa ja pikkareissa melkein hikinoro otsalla, mutta nyt oon ollut viikon verran aivan jäässä. 🥶 Ekana kotiin päästyä pitää laittaa villasukat jalkaan ja mennä hetkeks viltin alle lämmittelemään.
Perus pessimistinä laitan syksyn piikkiin..
Minäkin et on kylmemmät ilmat jne mutta ainahan tosiaan talvellakin hypin topissa ja pikkareissa ja nyt ei kykene. Ja toi jalkojen kylmyys on jotain erilaista mitä aiemmin ja toki lihasjumeja on jne mut tuntuu oudolta. Mulla usein menkkakipu säteilee jalkoihin mut viime viikolla oli useana päivänä tuikkaisu ja kipupiikki kohtuun ja sit se loppui eikä tunnu miltään. Lantion ja reisien särky ja kylmyys on kyllä mut ilman menkkakipuja itse selässä tai kohdussa. Eli ne kipuilut uskon olleen ovulaatio ja mahdollinen kiinnittyminen koska sen jälkeen alkoi kylmyys ja muu
 
Siis mulla tää sama! Oon vuoskaudet heilunu aina kotona pelkässä topissa ja pikkareissa melkein hikinoro otsalla, mutta nyt oon ollut viikon verran aivan jäässä. 🥶 Ekana kotiin päästyä pitää laittaa villasukat jalkaan ja mennä hetkeks viltin alle lämmittelemään.
Perus pessimistinä laitan syksyn piikkiin..
Olispa meillä nyt pienet siellä...
 
Täällä on Niiiin tylsä vaihe kun kierto sekosi keskenmenosta ja ovistesti ei lähde millään tummenemaan. Niin pitää elää muiden kiertoa 😅
Sama täällä, ovista metsästetään mut viiva ei vaan tummene🙄 Nyt ehkä alkaa vasta pientä limaisuutta olevan havaittavissa mut ei vielä todellakaan riittävästi normaaliin nähden.
No saapi nähdä miten kierto menee😁
Joo huomaa että alkaa itselläkin testihimot olla tapissa kun viime kierrossa ei päässy tikkuja uittelee, joten kattellaan sit muiden testejä😂
 
Kävin tänään ekalla neuvolakäynnillä. Neuvolan laskurin mukaan la oiskin 7.5. jännä kuinka antaa netin laskurit mulle 9.5 la kuukautisten alusta vaikka molemmissa ilmeisesti näin lasketaan. No perjantaina on eka ultra joten katotaan mitä siellä sitten näkyy. Yllättävää oli että mulla painoa lähtenyt, varmaan ihan työn takia alkanut pudota kun tulee hyötyliikuntaa. No sitten taas mulla oli yläpaine koholla, en tiedä voiko vaikuttaa että flunssa menossa.
 
Mäkin tulin vielä uudestaan kurkkimaan onko tänne ilmestynyt plussia 😁

Omasta kierrosta vielä sen verran että oikealla alavatsalla sellainen tylppä pistävä kipu. Voisko mitenkään johtua kiinittymisestä? Vai voikohan sitä edes tuntea. Tosin edellisessä alkaneessa raskaudessa olin merkannut flo sovellukseen samantyyppistä kipua, mutta päivän myöhemmin eli dpo7 vasta. 🤔 taitaa olla ihan puhtaasti vaan toiveajattelua 🤪😁

Niin ja arvatkaa kuka kaivoi eilen ne villasukat kesä säilöstä ja on pitäny niitä nyt kaks päivää jalassa 😂😂
 
hmmm🤔
25miu testi laimeasta pissast
 

Liitteet

  • F1FD073E-6218-4582-A8EB-E9D1C66E9554.jpeg
    F1FD073E-6218-4582-A8EB-E9D1C66E9554.jpeg
    577.7 KB · Katsottu: 186
Muokattu viimeksi:
Karolii kyllä siellä haamuillaan 😍 uutta testiä vaan kehiin!!

Heräsin tänä aamuna samanlaiseen päänsärkyyn kun viime oviksessa. Silti ovistestit negaa 🤔 valkkari on tosi juoksevaa, mutta ei vielä kirkasta. ei auta kun ootella josko tulis sit myöhemmin..
 
Muokattu viimeksi:
Näkyy näkyy! 😍 (Katsoin ensin vaan tuota pikkukuvaa enkä avannut sitä, koska näkyi sen verran hyvin. Nyt päätin sitten paremmalla ajalla avata kuvan ja jumankauta ku pelästyin tuota testiä. Mistä saa noin koronatestin näköisiä raskaustestejä....? 😅)
Toi on meiltä töistä, kyllä itekki ihmettelin alkuun kun noita tilattiin 😂
 
@Karolii varovaiset onnittelut täältä ja tarrasukkia nyt paljon😍

Dpo7. Lämmöt droppas, saas nähä millai siit lähteee kehittyy. En oo kyl kovin toiveikas, kun toissakierros oli droppi dpo8 eikä merkannu mitää. Mut sit taas esikoisesta havainnoin n. Dpo6 droppia. Lisäks maha toimii suht vilkkaasti, esikoisesta veti ummelle aika varhain.
 
5CFCB641-D797-499F-93AF-257DF3CC26CE.jpeg
Vahvat viivat 🥳 Oli vielä yksi liuskatesti jäljellä ja ne diginäytölliset ei edelleenkään oo tulleet enkä taida niitä tarvita 😊 Tsemppiä kaikille jotka odottelee testaamista,toivottavasti nähdään tuolla kesäkuisissa 🥰
Edit: Kylmähörkka iskee usein ja yöllä kylmä/kuuma, ällö olo iskee usein ja odottelen että koska rinnat kipeytyy… yleensä se on ollut ikävin oire kun sattuu niin hemmetisti…
 
Takaisin
Top