Raskaaksi 2022

Mä reklaan kaikesta jos ne tajuaisi et tyhmää tommoset toivoa antavat ja toki plussaa kun lähettää niitä sit ilmaiseksi siitä hyvästä lisää :tears:
Sä kun oot rekla-ammattilainen, niin kelle mä tosta onestepistä sit reklaisin? Raskauskeijulle joka möi, vai onestepille ittelleen? :D

Hahah. Loistavaa että muillakin riittää huumoria! Itsehän ajoin apteekkiin hakemaan First Responden kun sain päähäni haamuviivan tuossa 25mUl reagoivaan. :tears::tears: Kuuluisaa ajanvietettä siis täälläkin :tears:

No tää First Responsehan reagoi 6,5mUl, eli siis ihan mitättöminkin raskaus pitäisi näkyä. Tässä teille kuvaa ihmeteltäväksi :rolling:

Miten voi tulla näin herkällä noin hentoinen haamu!! :tears::tears::tears:

Mut pitäis laittaa käsiraudalla patteriin etten pääse testaileen ennen aikojaan. :tears:

Liitteet

• 469FDF2E-F3D6-43E5-8DC9-F16D5643285D.jpeg
    469FDF2E-F3D6-43E5-8DC9-F16D5643285D.jpeg
    204.2 KB · Katsottu: 164
Hahah. Loistavaa että muillakin riittää huumoria! Itsehän ajoin apteekkiin hakemaan First Responden kun sain päähäni haamuviivan tuossa 25mUl reagoivaan. :tears::tears: Kuuluisaa ajanvietettä siis täälläkin :tears:

No tää First Responsehan reagoi 6,5mUl, eli siis ihan mitättöminkin raskaus pitäisi näkyä. Tässä teille kuvaa ihmeteltäväksi :rolling:

Mut pitäis laittaa käsiraudalla patteriin etten pääse testaileen ennen aikojaan. :tears:
Damn, en edes tienny että noinkin herkkiä saa :Eyes:

Jotain siellä tosiaan himmeänä näkyy! Muistanko väärin, vai oliko niin että kunnolla plussanneet on noihin herkempiin tavanneet muutenkin saada haaleampia viivoja kuin vähemmän herkkiin, sit kun on varma plussa? Jos ne on luonnostaan jotenkin himmeämpiä? Mit tuosta kyseisestä testistä en kyl osaa mitään sanoa, mulle vieras tuttavuus :)

Onneksi nuo ei oo yhtä halpoja kuin halvimmat liuskat, tai muuten olisi tuollaisia supertarkkoja kaapit täynnä ja testailis varmaan heti oviksesta lähtien :Upside Down Face:

Sä kun oot rekla-ammattilainen, niin kelle mä tosta onestepistä sit reklaisin? Raskauskeijulle joka möi, vai onestepille ittelleen? :D
One step merkitsee vain sitä että on one step mallinen testi ns eli helppo. Nykyään lukee kyseinen teksti myös pc liuskan pakkauksessa(minkä jälkeen laatu juuri huononi hiukan) :smiling-eyes:
Eli rekla niistä menee raskauskeijulle, sinne taisin sillon kakkosta yrittäessä reklata just kuvan kera ku sain tosi vahvojakin haamuja eikä ne ollut just tosiaan värikertymää ja pysyi kuivuessaan.

Mut jotain siis tapahtuu koska eikös sulla ollut aikaiset dpot? Tosiaan ku se 25 mlU saattaa vasta pidemmän ajan päästä näyttää vaikka tasavahvaa vaikka oisi sillon jo hcg tuhansia :smiling-eyes:

Jotain siellä tapahtuu❤️

Uppisss hyvä kun saitte selvitettyä asiat ja toivottavasti plussa tulis!

Mulla nyt kp31 eli päivän nyt myöhässä sitten pidemmän kierron mukaan, toki alkuraskauden keskenmeno on valitettavasti yleistä ja sitä vähän miettinyt mutta yritän iloita nyt tästä. Testiä ei olla enää tehty, 2 riitti ja nyt kun kuukautiset jäi pois.

Rintojen sivut on nyt kipeytynyt, ei muuten ja on tuntemuksia alavatsalla ja ilmeisesti mulla oli niitä kuuluisia repäisykipuja nyt ollut. Hajuaisti on valikoiva ja päätä särkee oudosti koko ajan. Vähän vielä epäuskoinen olo mutta eiköhän se väisty kun päiviä tulee lisää ja sitten viikkoja ja ihanaa olisi päästä nyt loppuun asti.

Hauskaa on se että eka raskaus alkoi samoihin aikoihin vuosi sitten kuin tämäkin

Igh miten nää piinapäivät on niin pitkiä?! Dpo 4 vasta... Alavatsalla juilii mut saatan kuvitella koko homman, väsyttäiski hiukan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Pitää lisätä et nyt on ollut just semmonen tunne et olisi tamponi sisällä koko ajan. Tietyissä asennoissa varsinkin. Tuntuu hassulta enkä osaa selittää tuon paremmin. Ei todellakaan ole muissa kierroissa ollut. Lisäksi tuntuu kuin olisi hätä kakkoselle koko ajan. Onko muilla ollut vastaavaa? Ja ei oo ibs tai muuta vastaavaa minulla. Ummetusta ollut mutta silti maha "toiminut" . Vähän outoja mun kuvailut mutta en löydä nyt parempia sanoja

Igh miten nää piinapäivät on niin pitkiä?! Dpo 4 vasta... Alavatsalla juilii mut saatan kuvitella koko homman, väsyttäiski hiukan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Hitsi muistan ton ajan vuosi sitten! Nyt mä en edes päässyt piinailemaan lainkaan kun kuukautiset jäi pois ennen kuin alettiin varsinaista yritystä. Oon ekat merkinnät dpo4 tehnyt et väsymys ja oli outo kipukohtaus. Dpo6 olin ihan varma raskaudesta mukamas

Kiitos pc.... Teinpäs ainaki hyödyllisen reklan :Smirking Face::Angry Face With Horns:
Babyplan samasta pissasta nega eli feikki plussa lieneepi taas.
Eihän tää ees näytä saakeli haamulle eihän :Smiling Face With Halo::Angry Face::Angry Face:
Onneks oon tottunut näihin jo ja et aamulla tulee puhdas nega....

Menkkajomoa ja vv muuttui tahmeaksi et saahan sitä toivoo vaik et vasta ois se kiinnittyminen tms ku eikös se tavallisesti ole dpo7-10 ni kai täs viel mahis on vaikka en kyllä aio odottaa ihmeitä.. Sitä tää teettää tää joka kerta pettyminen ja jos joku pska tikku välissä yrittää kusettaa :crying-face:

Liitteet

• PCIMG_2022-01-10_19-20-27.JPG
    PCIMG_2022-01-10_19-20-27.JPG
    513.5 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
Täs kuva siitä babyplan.. Onks tää siis nega ku nyt kuvia katsoessa aloin iha miettiä :Eyes::Eyes:
Siinäki oli valkoinen sellai kuoppa alue vas alhaalla...lisäsin viivan demonstroimaan kohtaa mitä meinaan

Liitteet

• IMG_20220110_211552.jpg
    IMG_20220110_211552.jpg
    253.7 KB · Katsottu: 125
Muokattu viimeksi:
Mie en nää mitään Uppiksen liuskoissa :sad-face:

Dpo 11, en ole testannut vielä. Vatsaa turvottaa ihan kuin ennen menkkoja, blaah. Lämmötkin oli tänään notkahtaneet alaspäin.. pessimistisyys meinaa vallata mielen vaikka niin kauan kun ei menkat ilmaannu, on toivoa :disappointed-face:

Mulla on tänään ollut masentunut olo. Yritys on meillä vasta alussa, tiedän sen hyvin, vasta yk2 alkoi eilen, mutta pessimistinä ajattelen kokoajan että tässä yrittämisessä tulee mun tuurilla menevän kauan...
Historiaa sen verran että olin 20v kun aloin haluta lasta ja ollut todella paha vauvakuume siitä asti (täytän kohta 34). Ei ollut sopivaa kumppania ennen kun täytin 25v. Tämä mies sanoi meidän kyllä tekevän lapsen, "sitten joskus". Ei ollut kuulemma vielä valmis. Vuosia kului eikä ollut edelleenkäön valmis. Suhde kehittyi muutenkin ajan kanssa toksiseksi ja päätin lähteä 7 vuoden yhteiselon jälkeen ja ikinä ei ehditty lasta alkaa tekemään vaikka se oli suurin toiveeni kokoajan. Nyt jälkeenpäin olen kyllä tyytyväinen etten lisääntynyt exän kanssa, kun en hänen kanssaan halua olla missään tekemisissä. Eroon pääseminen olikin niin hankalaa että piti tehdä tyypistä rikosilmoituskin...

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä vasta reilun vuoden. Hän on kaikenkaikkiaan minulle sopiva mies onneksi :red-heart: vaikka olin jo luopunut toivosta löytää hyvää miestä saatika saada ikinä lapsi. Tein heti suhteen alussa selväksi että lapsen haluan ja onneksi mies oli samalla aaltopituudella ja yrittäminen aloitettiin kuukausi sitten.

Mutta kun on jotain halunnut niin järkyttävän paljon 14 vuotta niin pelottaa että vaikka olenkin ensimmäistä kertaa näin pitkällä että yritän raskautua, ei sitä minulle suoda helpolla. Yritän ajatella että onhan noita hoitoja ja mahdollisuus raskautua on vielä vuosia, mutta silti pelko kokoajan, että syli jää tyhjäksi.

Tällainen pieni purkautuminen, kun asia tänään pyörinyt päässä kokoajan. Pitäisi olla onnellinen että vihdoin on tällainen mahdollisuus että haaveeni on toteutettavissa, mutta pelkään silti, onnistuuko se :sad-face: saa nähdä miten pää kestää jos yrityksestä tulee pitkä :Smirking Face:

Mulla on tänään ollut masentunut olo. Yritys on meillä vasta alussa, tiedän sen hyvin, vasta yk2 alkoi eilen, mutta pessimistinä ajattelen kokoajan että tässä yrittämisessä tulee mun tuurilla menevän kauan...
Historiaa sen verran että olin 20v kun aloin haluta lasta ja ollut todella paha vauvakuume siitä asti (täytän kohta 34). Ei ollut sopivaa kumppania ennen kun täytin 25v. Tämä mies sanoi meidän kyllä tekevän lapsen, "sitten joskus". Ei ollut kuulemma vielä valmis. Vuosia kului eikä ollut edelleenkäön valmis. Suhde kehittyi muutenkin ajan kanssa toksiseksi ja päätin lähteä 7 vuoden yhteiselon jälkeen ja ikinä ei ehditty lasta alkaa tekemään vaikka se oli suurin toiveeni kokoajan. Nyt jälkeenpäin olen kyllä tyytyväinen etten lisääntynyt exän kanssa, kun en hänen kanssaan halua olla missään tekemisissä. Eroon pääseminen olikin niin hankalaa että piti tehdä tyypistä rikosilmoituskin...

Olen ollut nykyisen mieheni kanssa yhdessä vasta reilun vuoden. Hän on kaikenkaikkiaan minulle sopiva mies onneksi :red-heart: vaikka olin jo luopunut toivosta löytää hyvää miestä saatika saada ikinä lapsi. Tein heti suhteen alussa selväksi että lapsen haluan ja onneksi mies oli samalla aaltopituudella ja yrittäminen aloitettiin kuukausi sitten.

Mutta kun on jotain halunnut niin järkyttävän paljon 14 vuotta niin pelottaa että vaikka olenkin ensimmäistä kertaa näin pitkällä että yritän raskautua, ei sitä minulle suoda helpolla. Yritän ajatella että onhan noita hoitoja ja mahdollisuus raskautua on vielä vuosia, mutta silti pelko kokoajan, että syli jää tyhjäksi.

Tällainen pieni purkautuminen, kun asia tänään pyörinyt päässä kokoajan. Pitäisi olla onnellinen että vihdoin on tällainen mahdollisuus että haaveeni on toteutettavissa, mutta pelkään silti, onnistuuko se :sad-face: saa nähdä miten pää kestää jos yrityksestä tulee pitkä :Smirking Face:

Voi ymmärrän hyvin huolesi. Minuakin mietityttää voinko saada lasta enää kun äidilläni alkoi 35vuotiaana vaihdevuodet ja se on perinnöllistä niin eihän mulla oo enää kun 2 vuotta ja pari kuukautta aikaa. Paitsi luulisi hedelmällisyyden olevan jo ennen sitäkin aika heikko.
Sitten on niitä jotka vielä 40+ saa lapsia. Joten ei kannata huolestua vielä.

Voi ymmärrän hyvin huolesi. Minuakin mietityttää voinko saada lasta enää kun äidilläni alkoi 35vuotiaana vaihdevuodet ja se on perinnöllistä niin eihän mulla oo enää kun 2 vuotta ja pari kuukautta aikaa. Paitsi luulisi hedelmällisyyden olevan jo ennen sitäkin aika heikko.
Sitten on niitä jotka vielä 40+ saa lapsia. Joten ei kannata huolestua vielä.
Ei sekään tarkoita että sinulla varmasti tulee myös ajoissa vaikka oisi perinnöllistä..:Face Throwing A Kiss: Muuten mulle olis luvassa tosi lohduton tulevaisuus jos kaikki mikä voi periytyä ni tulisi sata varmasti mulle :Face Without Mouth::Grimacing Face:

Onkos täälä jollain kokemusta kiinnittymisestä tai kiinnittymisvuodosta? Oletko tuntenut että nyt kiinnittyi ja onko ollut vuotoa? Montako päivää oli ovulaatiosta? Milloin plussasit? Oletko luullut tunteneesi muttet kuitenkaan ollut raskaana? Kiinnostaa kuulla teidän kokemuksia :smiling-eyes: oma tilanne se että eilen dpo 5 tai 6 aamupäivällä kun laitoin hiuksia niin yhtäkkiä tunsin hetkellisesti siis maks minuutin sellaisen pistävän kivun kohdun seudulla ja tänään jäi pyyhkiessä hieman veristä vuotoa paperiin... Lisättäköön vielä että viime kierrossa km 5+5 ja flo:un merkinnöissä myös dpo 6 hetkellinen kipu ja siitä pari päivää myöhemmin veristä vuotoa siitä 3 päivää eli dpo 11 selvä plussa ja digi 1-2..

Takaisin