Raskaaksi 2022

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤️ ja anteeks kun mun reaktiot viesteihin tulee aina niin jälkijunassa. Ei vaan millään kerkee jokapäivä käydä lukeen.

Monella on jännät päivät menossa, mulla kanssa dpo6 tänään ja mietin että milloin uskaltais ekan tikun uittaa 😁
Heiiiii me jännätään suunnilleen samoissa🤩 mulla tänään dpo4 mutta ajattelin odottaa viikon päähän testausta.. 9.10 on ennuste menkkojen alkavan. Jos sinne vaan malttais🤭🙈 voi olla etten pysty.. ehkä testaan jo vkloppuna tai ens viikon alussa..
 
Syke ei oo noussu normaalia luteaalinousua enemmän mut tissit kipeet niin mieli on koko ajan "mitä jos...". Nyt ku päätti et tiistaina testaa nii tänää mietin vaik kuinka kauan ennen aamupissaa et haenko jo testin vai en :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: mut countdowntopregnancy sivuston mukaan tänään tsäänssi 66% ja huomenna 79% nii jaksan nyt oottaa siihen, niin voin oikeesti luottaa siihen tulokseen.
 
Heiiiii me jännätään suunnilleen samoissa🤩 mulla tänään dpo4 mutta ajattelin odottaa viikon päähän testausta.. 9.10 on ennuste menkkojen alkavan. Jos sinne vaan malttais🤭🙈 voi olla etten pysty.. ehkä testaan jo vkloppuna tai ens viikon alussa..

Mulla on aika lyhyt luteaali, niin odotan menkkojen alkavan 2.10. Mä en varmaan malta odottaa testaamista perjantaita pidempään 😄
 
Mä tällä hetkellä koen (dpo6), et luget rauhottaa ja tasaa oloja, mul alkaa pms oireilut yleensä tosi pian oviksen jälkeen. Tosi oireetonta ja tasasta. Tisseissäkään ei mitään mainittavaa, vaikka luget saattas lisätä niitä tuntemuksia? Oon kyl aivastellu täs useemma päivän, ei oo kipee olo kuitenkaan. Yleensä "menkkaflunssa" tulee vast myöhemmin. Laskeeko vastustuskyky aina luteliaalissa vai vaan jos jotain hedelmöittyny?
 
Voihan apua..:Weary Cat Face:
Onko tää nyt tosiaan sitä? MITÄHÄN IHMETTÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!?

Syke on ehkä miljoona eikä meinaa millään tasottua.. Nään varmaan omiani :Face Without Mouth:
 

Liitteet

  • sos.jpg
    sos.jpg
    556.1 KB · Katsottu: 213
Voihan apua..:Weary Cat Face:
Onko tää nyt tosiaan sitä? MITÄHÄN IHMETTÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!?

Syke on ehkä miljoona eikä meinaa millään tasottua.. Nään varmaan omiani :Face Without Mouth:
Ihan oikein näät😍 haamulainenhan se siellä! Tiiätkö yhtään mikä dpo sulla? Vahvistumisia ja varovaiset onnittelut! Oltiin yhdessä heinäkuiset 2021, olispa nyt hauska saada kesäkuiset23
 
Ihan oikein näät😍 haamulainenhan se siellä! Vahvistumisia! Oltiin yhdessä heinäkuiset 2021, olisoa nyt hauska saada kesäkuiset23
Niin oltiin Heinäkuisissa -21 yhtäaikaa! Olen unohtunut täysin vastata sulle aiemmin kun kyselit täällä miten nykyään menee! Laitan pian sulle ihan yksityisviestiä niin ei täyty tämä ketju ❤️

Toivon sydämenipohjasta saakka, että oltaisiin nytkin samassa ryhmässä, kesäkuisissa -23 ! 🥰

Dpo:sta ei mitään varmaa tietoa, mutta veikkaan 9 tai ehkä 10?? 😱
 
Niin oltiin Heinäkuisissa -21 yhtäaikaa! Olen unohtunut täysin vastata sulle aiemmin kun kyselit täällä miten nykyään menee! Laitan pian sulle ihan yksityisviestiä niin ei täyty tämä ketju ❤️

Toivon sydämenipohjasta saakka, että oltaisiin nytkin samassa ryhmässä, kesäkuisissa -23 ! 🥰

Dpo:sta ei mitään varmaa tietoa, mutta veikkaan 9 tai ehkä 10?? 😱
Oi Oi Oi Oi… ihanaa🥰 ihan pikkiriikkiset varovaiset onnittelut täältä😘🥳
Meillä on melkein samanikäiset pikkuiset; meillä nuorin syntyny 26.6💙
Koska ootte aloittanut nyt yrityksen?
 
Pakasteherne on kyydissä. Ei ollut top alkio ja toinen joka oli sulatettava samalla oli aika hidas. Hänelle annettiin aikaa huomiseen toeta ja sit joko pakkaseen tai roskiin. Eli voi olla, että viimeinen siirto oli tänään. Voi kun pikkunen tarraisi nyt kiinni kovasti 😍 dpo5💜
 
Onnea @vauvakuume ♡ , tuo on ihana fiilis!
Kovasti kiinnittymis tarrasukkia sinne❤

Äääh. Tää on nyt vähän nolohko kysymys, mutta onko kellään tietoa, et pitäskö mahdollisen kiinnittymisen aikoihin vältellä orgasmia? Iski kamalat himot päälle. Oon korkeen libidon omaava muutenkin, mut nyt jotain ihan järkkyä😁 esikoisen raskausaikana kävi myös halut ylikierroksil
 
Kovasti kiinnittymis tarrasukkia sinne❤

Äääh. Tää on nyt vähän nolohko kysymys, mutta onko kellään tietoa, et pitäskö mahdollisen kiinnittymisen aikoihin vältellä orgasmia? Iski kamalat himot päälle. Oon korkeen libidon omaava muutenkin, mut nyt jotain ihan järkkyä😁 esikoisen raskausaikana kävi myös halut ylikierroksil
Mä en ainakaan ole missään kohdassa kiertoa vältellyt orgasmia, se kun lisää hyvänolonhormonia ja tuntuu edesauttavan vähän kaikkea :smiling-eyes:
 
Mä en ainakaan ole missään kohdassa kiertoa vältellyt orgasmia, se kun lisää hyvänolonhormonia ja tuntuu edesauttavan vähän kaikkea :smiling-eyes:
Nojoo tota just iteki mietin, mut sit rupesin ylipohtimaan, et haittaako se kohdun kouristelu jotain🤔 hitsi kun en nyt muista oliko satysfier kui ahkerasti esikoisen tärppikierron luteliaalissa käytössä😅
 
Kovasti kiinnittymis tarrasukkia sinne❤

Äääh. Tää on nyt vähän nolohko kysymys, mutta onko kellään tietoa, et pitäskö mahdollisen kiinnittymisen aikoihin vältellä orgasmia? Iski kamalat himot päälle. Oon korkeen libidon omaava muutenkin, mut nyt jotain ihan järkkyä😁 esikoisen raskausaikana kävi myös halut ylikierroksil
Ite googlettelin viime kierrossa ihan samaa 🙈 mutta ilmeisesti tutkimustulokset on vähän ristiriitaisia tässäkin asiassa. Ite silloin löysin enempi tuloksia että seksin harrastaminen / etenkin orgasmi saattaa vaikuttaa negatiivisesti kiinnittymiseen. Joten meillä oli ainakin tauko kiinnittymisen aikoihin, ihan vaan varmuuden vuoksi 😁
Tässä ainakin yksi lähde (englanniksi tosin):
 
Ite googlettelin viime kierrossa ihan samaa 🙈 mutta ilmeisesti tutkimustulokset on vähän ristiriitaisia tässäkin asiassa. Ite silloin löysin enempi tuloksia että seksin harrastaminen / etenkin orgasmi saattaa vaikuttaa negatiivisesti kiinnittymiseen. Joten meillä oli ainakin tauko kiinnittymisen aikoihin, ihan vaan varmuuden vuoksi 😁
Tässä ainakin yksi lähde (englanniksi tosin):
Kiitos linkistä! Eilen oli dpo5 peittojen heilutusta, mut jos nyt jokusen päivää sit välttelis🤔 en kyl usko et esikoisen tärppikierron aikaan olis mitää taukoi ollu, mut otetaa ny kaikki keinot käyttöön.

Ihan tajuton väsy kyllä ollu tänää. Sit ei tietty just esikoisen päikkyje aikaa nukuttanu🙄 semmone nuutunu krapulainen olo.
 
Kp27. Eilen mies totesi että "ootkohan vaimo pieniin päin". Kysyin miks ja se kohautti olkiaan ja oli et viikon on seuraillut ja kuulemma ei oo ikinä ollut tällaista oireilua. Mikä on tyystin totta mutta aloitin geleet myös kp2 et voisko se vaikuttaa..

Eka kerta kun mies on tolleen et Noniin joten se ehkä luo toiveita. Mut ainoa mikä itsellä on herättänyt toiveet on kylmyys! Mulla on nyt kolmatta päivää niin kylmä niin kylmä etten tiedä miten olla. Mulla on yleensä kuuma helposti ja luteaalissa varsinkin. Nyt ei todellakaan ja kylmyys on jotenkin erilainen. Jaloissa tuntuu jännältä, kuin levottomat jalat muttei ihan ja muistan et ekaa plussaani edelsi outo jalkojen suonenvetely ja jalkojen kylmyys. Voisko olla, kuitenkin pään sisällä ääni huutaa että älä sitten pety kun menkat tulee
 
Ainiin ja tää, toissayönä mies heräsi kun itkin ja ääneen pahoittelin kuinka oon pahoillani että olen hirveä ihminen. Heräsin itsekin. Kunnon itkuun. Näin unta et mies jätti mut ja lähti toisen mukaan ja se olo oli ihan kauhea ja sattui sydämeen ja koko kehoon. Onneksi oli vain uni! Ihan järkyttävä uni. Ja tässä syynä oli vielä se et tää toinen nainen oli hedelmällinen ja minä en. No, ikinä en oo itkeä pillittänyt unissani tai noin uneksinut. Unet on mulla luteaalissa aina vilkkaita ja äänekkäitä mut nyt hiljaisia ja tosi selkeitä ja muistettavia kuitenkin. Nyt alkaa itselläkin nostaa toiveet korkealle kun kirjoittelen
 
Takaisin
Top