Raskaaksi 2022

Mulla on jo tästä kierrosta nyt vähän skeptinen fiilis 🫣 on jotenkin ollut hirmu paljon ylimääräistä stressiä tässä alkukierrosta, ja tänään jouduin migreeniin nappaamaan ketoriinin kun ei panadol siihen auta. Kiva tälleen ennen ovista napsia niitä 🫠

Eli oletettavissa on tämän kierron loppuun menkat. Ehkä sit ens kuussa ei ihan niin paljoa harmita kun osaa olettaa lopputulosta.

Aistin ehkä tällä palstalla nyt muidenkin fiiliksistä vähän alakuloisuutta, niin tsemppiä siihen mitä ikinä käyttekään läpi ❤️

Mä ainakaan en oo juuri sen takia pahemmin kirjoitellut, että ei oo mitään mukavaa kerrottavaa. Mieli ollut kovin maassa, kun ei tälläkään kertaa km jälkeinen kierto tärpännyt, vaikka täältäkin monesti lukenut, että silloin olisi erityisen hyvä mahdollisuus. Kp7, joten ovistakin saa vielä odotella ainakin viikon verran, eli kaikista tylsin vaihe menossa. Siksi oon vähän taustaillut nyt vaan, kunnes saa taas ajatukset vähän mukavammalle mallille. Seurannut oon kyllä ja kaikki viestit tulee luettua ❤️
 
Pelkään alitajuntaisesti pettymystä sen km jälkeen. Se varmaan suurin syy🤔🥺

Muuten sen km asian kanssa olen jo sujut ja yritys jatkunut 100%. Miehest ollu tosi iso tuki 🥰
Onko oireita? Vai sanoitko jo, mulla ollu pitkä päivä töissä ni oon kujalla 🤣
 
Onko oireita? Vai sanoitko jo, mulla ollu pitkä päivä töissä ni oon kujalla 🤣
Nippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieli😂

Yks mikä vähä mietityttää nii tänää tuli aamupäivällä vessas käynnin yhteydes pyyhkästessä laimeen kirkasta verta. Ei paljoo, mietin vaa voiko se olla kiinnittymiseen liittyvää jos se onkin ollu myöhemmin vai mistähän moinen. Ei menkkajomoja eikä sitä oo tullu muuten kokopäivänä enää🤔🤔
 
Nippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieli😂

Yks mikä vähä mietityttää nii tänää tuli aamupäivällä vessas käynnin yhteydes pyyhkästessä laimeen kirkasta verta. Ei paljoo, mietin vaa voiko se olla kiinnittymiseen liittyvää jos se onkin ollu myöhemmin vai mistähän moinen. Ei menkkajomoja eikä sitä oo tullu muuten kokopäivänä enää🤔🤔
Eli jotain oireita on, toivottavasti tulis plussa 🤩🤩
 
Nippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieli😂

Yks mikä vähä mietityttää nii tänää tuli aamupäivällä vessas käynnin yhteydes pyyhkästessä laimeen kirkasta verta. Ei paljoo, mietin vaa voiko se olla kiinnittymiseen liittyvää jos se onkin ollu myöhemmin vai mistähän moinen. Ei menkkajomoja eikä sitä oo tullu muuten kokopäivänä enää🤔🤔
Mua kävi ihan jännittämään sun puolesta🤭🙈🫣 tekisitkö jo?? Kääk! Tahtoisin olla ite kans tollasessa vaiheessa🙏🏻
 
Se olin mä ku sanoin et ei voi dpo6 viel olla oireita 🤓 mulla ollu kyl tänää jomotusta ja sellasta kirvelyä. Tottahan toivoisin, että olis kiinnittymisestä, mut aika aikasta olis kyllä. Yleisin päivä lienee dpo9? Mut en tiiä, mistä mulla on mielikuva et kiinnittymisprosessi kestäis 2vrk? 🤔
 
Se olin mä ku sanoin et ei voi dpo6 viel olla oireita 🤓 mulla ollu kyl tänää jomotusta ja sellasta kirvelyä. Tottahan toivoisin, että olis kiinnittymisestä, mut aika aikasta olis kyllä. Yleisin päivä lienee dpo9? Mut en tiiä, mistä mulla on mielikuva et kiinnittymisprosessi kestäis 2vrk? 🤔
En voi mennä takuuseen, mut epäilen itse et esikoinen olis kiinnittyny dpo6. Moni asia sopis siihen. Jostain olin lukevinani et dpo5 jopa mut ehkä se ois jo tosi aikasta🤔

@Karolii testiä kehiin!
 
@Karolii täällä kaikki jännäilee🤞😁
Pahoittelut kaikille jotka uuteen kiertoon ovat joutuneet 🙁

Täällä odotellaan edelleen ovista saapuvaksi, noissa one stepin ovistesteissä vaan pientä vahvistumista havaittavissa 🙄 en tiiä miksen noilla onnistu saamaan koskaan kunnon plussaa, pitäis aina vaan olla niitä digitestejä, mut en nyt niitä tähän kiertoon tilannut. Ei oo kyllä vielä mitään ovisoireitakaan havaittavissa, nyt siis kylläkin vasta kp11. Mut yleensä ovis aikalailla ollut kp13. No ehtiihän tuo tosta vielä vahvistumaan😁
 
Onpas täällä jännät paikat! Kaikki odottaa malttamattomina 🤭

Olisin eilisen ovistestin mukaan ennustellut tälle päivälle plussaa, mutta ei näköjään oo vielä. Vähän on tänään kyllä alavatsaa jomotellut, niin oiskohan huomenna sit 😁

Kaksi alinta on tänään kp 14.
 

Liitteet

  • 0CE72F51-0625-4F89-BA36-6C0043D6D8B2.jpeg
    0CE72F51-0625-4F89-BA36-6C0043D6D8B2.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 96
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤️ ja anteeks kun mun reaktiot viesteihin tulee aina niin jälkijunassa. Ei vaan millään kerkee jokapäivä käydä lukeen.

Monella on jännät päivät menossa, mulla kanssa dpo6 tänään ja mietin että milloin uskaltais ekan tikun uittaa 😁
 
Takaisin
Top