Täälläkin on kyllä testihimot korkeella, silti yritän pitää itseeni aisoissa ehkä huomenna saatan lipsua kun on dpo 13 sallitaanko se?On tää kyllä, aina sama juttu ku tulee dpo6 ni testihimo kasvaa!! Vielä 4pv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täälläkin on kyllä testihimot korkeella, silti yritän pitää itseeni aisoissa ehkä huomenna saatan lipsua kun on dpo 13 sallitaanko se?On tää kyllä, aina sama juttu ku tulee dpo6 ni testihimo kasvaa!! Vielä 4pv
Siis todellakin sallitaan! Se on jo todella pitkälle venytettyäTäälläkin on kyllä testihimot korkeella, silti yritän pitää itseeni aisoissa ehkä huomenna saatan lipsua kun on dpo 13 sallitaanko se?
Oon kyl vähä ylpee itestäni jo malttanu näinki pitkälle !!Siis todellakin sallitaan! Se on jo todella pitkälle venytettyä
Mulla on jo tästä kierrosta nyt vähän skeptinen fiilis on jotenkin ollut hirmu paljon ylimääräistä stressiä tässä alkukierrosta, ja tänään jouduin migreeniin nappaamaan ketoriinin kun ei panadol siihen auta. Kiva tälleen ennen ovista napsia niitä
Eli oletettavissa on tämän kierron loppuun menkat. Ehkä sit ens kuussa ei ihan niin paljoa harmita kun osaa olettaa lopputulosta.
Aistin ehkä tällä palstalla nyt muidenkin fiiliksistä vähän alakuloisuutta, niin tsemppiä siihen mitä ikinä käyttekään läpi
Ööö, miten et oo testannu vielä(kään)?Täälläkin on kyllä testihimot korkeella, silti yritän pitää itseeni aisoissa ehkä huomenna saatan lipsua kun on dpo 13 sallitaanko se?
Pelkään alitajuntaisesti pettymystä sen km jälkeen. Se varmaan suurin syyÖöö, miten et oo testannu vielä(kään)?
Onko oireita? Vai sanoitko jo, mulla ollu pitkä päivä töissä ni oon kujallaPelkään alitajuntaisesti pettymystä sen km jälkeen. Se varmaan suurin syy
Muuten sen km asian kanssa olen jo sujut ja yritys jatkunut 100%. Miehest ollu tosi iso tuki
Hurjasti tsemppiä siirtoon!Meillä dpo4 ja huomenna siirto....
Ja tässä väsyneenä en muista kuka kommentoi ettei dpo 6 voi olla oireita, voipas. Eka Kiinnittymispäivä
@Karolii älä pidä meitä enää jännyksessä!!!
Nippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieliOnko oireita? Vai sanoitko jo, mulla ollu pitkä päivä töissä ni oon kujalla
Tsemppia kovasti !! Pidän täällä peukkujaMeillä dpo4 ja huomenna siirto....
Ja tässä väsyneenä en muista kuka kommentoi ettei dpo 6 voi olla oireita, voipas. Eka Kiinnittymispäivä
@Karolii älä pidä meitä enää jännyksessä!!!
Eli jotain oireita on, toivottavasti tulis plussaNippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieli
Yks mikä vähä mietityttää nii tänää tuli aamupäivällä vessas käynnin yhteydes pyyhkästessä laimeen kirkasta verta. Ei paljoo, mietin vaa voiko se olla kiinnittymiseen liittyvää jos se onkin ollu myöhemmin vai mistähän moinen. Ei menkkajomoja eikä sitä oo tullu muuten kokopäivänä enää
Mua kävi ihan jännittämään sun puolesta tekisitkö jo?? Kääk! Tahtoisin olla ite kans tollasessa vaiheessaNippailuja ja vihlasuja alavatsalla, rinnat pinkeet, eläviä unia, nivusia jomottaa ja sellanen seesteisen rauhallinen mieli
Yks mikä vähä mietityttää nii tänää tuli aamupäivällä vessas käynnin yhteydes pyyhkästessä laimeen kirkasta verta. Ei paljoo, mietin vaa voiko se olla kiinnittymiseen liittyvää jos se onkin ollu myöhemmin vai mistähän moinen. Ei menkkajomoja eikä sitä oo tullu muuten kokopäivänä enää
En voi mennä takuuseen, mut epäilen itse et esikoinen olis kiinnittyny dpo6. Moni asia sopis siihen. Jostain olin lukevinani et dpo5 jopa mut ehkä se ois jo tosi aikastaSe olin mä ku sanoin et ei voi dpo6 viel olla oireita mulla ollu kyl tänää jomotusta ja sellasta kirvelyä. Tottahan toivoisin, että olis kiinnittymisestä, mut aika aikasta olis kyllä. Yleisin päivä lienee dpo9? Mut en tiiä, mistä mulla on mielikuva et kiinnittymisprosessi kestäis 2vrk?