Raskaaksi 2022

Kyllä näkyy😍 toivotaan kovasti vahvistumista !! Onko millaisia oireita? ☺️
Jee!
En oikein tiedä onko mitään, pientä ala-vatsa nippailua ollut pari päivää ja on kylmähorkkaa joka voi johtua myös huonoista unista 😅
Täytyy jännittää nyt perjantaihin että vahvistuuko viiva ja lisääntyykö oireet myös😬
 
Jee!
En oikein tiedä onko mitään, pientä ala-vatsa nippailua ollut pari päivää ja on kylmähorkkaa joka voi johtua myös huonoista unista 😅
Täytyy jännittää nyt perjantaihin että vahvistuuko viiva ja lisääntyykö oireet myös😬
Laitahan kuvaa sitten ! 😍 kyllähän niitä kerkee vielä tulemaan 🥰😂
 
Tääl PITÄS olla dpo1, mut jotenkin epävarma olo silti vielä et oliks se ovis vai ei. Eilen aamust oli kyl kamala kipukohtaus, varpusparvi ja kohdunnapukka tosi alhaal, turpee ja avonaisen oloinen. Tänä aamuna oli sit noussu tosi ylös et en meinannu yltää siihen🤔 lämmöt vaan käyttäytyny täs kierros vähän erikoisesti. Eggikset väheni jo eilen ja tänään en toistaseks oo bongannu ku reipasta creamya. Huomen illal alotan sit ne lugesteronit.
 
Tääl PITÄS olla dpo1, mut jotenkin epävarma olo silti vielä et oliks se ovis vai ei. Eilen aamust oli kyl kamala kipukohtaus, varpusparvi ja kohdunnapukka tosi alhaal, turpee ja avonaisen oloinen. Tänä aamuna oli sit noussu tosi ylös et en meinannu yltää siihen🤔 lämmöt vaan käyttäytyny täs kierros vähän erikoisesti. Eggikset väheni jo eilen ja tänään en toistaseks oo bongannu ku reipasta creamya. Huomen illal alotan sit ne lugesteronit.
Mä en oo koskaan oppinu tota kohdunnapukan tunnustelua 🤦🏼‍♀️😂 mut mulla on nii selkee oviskipu ettei jää epäilyksen varaan + oon tikuttanu nyt kun oli se km. Se ei onneksi häirinny ovulaatiota ☺️
 
Mä en oo koskaan oppinu tota kohdunnapukan tunnustelua 🤦🏼‍♀️😂 mut mulla on nii selkee oviskipu ettei jää epäilyksen varaan + oon tikuttanu nyt kun oli se km. Se ei onneksi häirinny ovulaatiota ☺️
En mäkään muuten sitä sillee oo oppinu.mut ku noita limoja tutkin🤣 ja tein tommosen havainnon sit. Suht selkeet kivut joo..jäi ittee vaa hämää toi kahen päivä posi. Päätin sit olla hakemat lisää testei. Ei kai se enempää tietoa tuo ku ei tost tummemmaks testitkää oikee mee
 
Yhyy, täällä nyt sit ilmeisesti on alkamassa uusi kierto. Tänään kp 27. Pientä tiputtelua, eli josko huomenna sit kunnolla alkaa. Eilinen testi oli negatiivinen, joten enää jaksa uskoa että tää olisi "vain tiputtelua". Kyllä harmittaa 😭 illalla olin vielä toiveikas, kun kohdunnapukka tuntui olevan erittäin ylhäällä, ja itseasiassa vieläkin on korkealla. Eiköhän se huomiseen ole laskeutunut ja vuoto alkanut kunnolla...
 
En mäkään muuten sitä sillee oo oppinu.mut ku noita limoja tutkin🤣 ja tein tommosen havainnon sit. Suht selkeet kivut joo..jäi ittee vaa hämää toi kahen päivä posi. Päätin sit olla hakemat lisää testei. Ei kai se enempää tietoa tuo ku ei tost tummemmaks testitkää oikee mee
Mulla näkyy lähes aina 2 päivää ovis+. Niin digillä kuin liuskoillakin 😊 Tässä kierrossa torstaina puoliltapäivin oli plussa, perjantaina puoliltapäivin oli inseminaatio, jossa ultra paljasti, että follit (niitä kypsyikin 2) on edelleen puhkeamattomat. Sit noin 6h siitä tuntui kipua = follit puhkesi ja silti edelleen illan digitesti oli plussa 😊 la aamuna sit ovistesti negaa.
 
Mulla näkyy lähes aina 2 päivää ovis+. Niin digillä kuin liuskoillakin 😊 Tässä kierrossa torstaina puoliltapäivin oli plussa, perjantaina puoliltapäivin oli inseminaatio, jossa ultra paljasti, että follit (niitä kypsyikin 2) on edelleen puhkeamattomat. Sit noin 6h siitä tuntui kipua = follit puhkesi ja silti edelleen illan digitesti oli plussa 😊 la aamuna sit ovistesti negaa.
No huojentaa kyllä tuo tieto! Hämää vaan kun itsellä yleensä ollut nopeampi se lh piikki😁 mut nää olot kyl on semmoset et uskosin kyl väkisinki menneen jo. Nyt pitäs vaan vajaaks pariks viikkoo keksii paljo puuhaa ettei miettis koko ajan vaa ollako vai eikö olla raskaana😁
 
Lähestyy lähestyy🥰
En olis uskonu että bongaan heti oviksen ekassa kierrossa ja vielä niin että menkat alkoi 11.9 ja kierukka poistettiin 15.9.
Mut oon erittäin häpi❤️🤩
Talleteltu on nyt tasaiseen ja jatketaan samaan malliin😉😉
Olispahan vaan kiva häälahja itselle tehdä positiivinen raskaustesti kun mennään naimisiin 30.9⭐
02693636-F361-4F38-B6A4-0B197B986612.jpeg
 
Tuli lueskeltua maanantain polikäynnistä omakannasta. Tosiaan normaalinkokoiset munasarjat eli ei vissiin sit pcos viittaavaa, ja se johtofolli oli 20mm ja vissiin sit suunnillee sen kokosena irtois. Tukis kyllä taas eilisen ovista. Nauratti kans ku oli kirjottanu virheellisesti "potilas epäilee itse kilpirauhasen vajaatoimintaa ja toivoo keltarauhastukea" 🤣🤣 lääkäril menny vähän kilpparit ja keltarauhasen vajaatoiminta sekasi.
 
Mä täällä odottelen kans ovista ens viikon alkuun saapuvaksi.
Täytyy kyllä sanoa edelleen et tekipä hyvää myös makkarin puolella toi 3 viikon erossaoleminen 🤭 eli luottavaisin mielin kohti ensi viikkoa jos tää kierto olis nyt se meijän kierto🤞 onhan tässä jo 1,5v tahkottu menemään yhdellä ainoalla plussalla🙄
 
Mä täällä odottelen kans ovista ens viikon alkuun saapuvaksi.
Täytyy kyllä sanoa edelleen et tekipä hyvää myös makkarin puolella toi 3 viikon erossaoleminen 🤭 eli luottavaisin mielin kohti ensi viikkoa jos tää kierto olis nyt se meijän kierto🤞 onhan tässä jo 1,5v tahkottu menemään yhdellä ainoalla plussalla🙄
Tiedän tunteen, täällä myös ~1,5v, tosin 0 plussaa 😔

Täällä dpo8. Ei kummemmin mitään oireita, ainoastaan selkäkipu, mutta se kyllä voi johtua ihan mistä tahansa.
 
Tiedän tunteen, täällä myös ~1,5v, tosin 0 plussaa 😔

Täällä dpo8. Ei kummemmin mitään oireita, ainoastaan selkäkipu, mutta se kyllä voi johtua ihan mistä tahansa.
Kyllä olis nyt aika meijän saada plussat ja sellaiset jotka kestää loppuun asti❤️
Täytyy myöntää että alkaa hieman käymään psyyken päälle tää yrittäminen ja joka kk pettymys, mut ei auta kun vaan yrittää. Meillä nyt sentään näköjään raskautuminen on mahdollista kun se kertaalleen tapahtunut, mut ei meilläkään kaikki oo kunnossa kun plussia ei vaan tule. Se "vika" ei tuu meille selviämään kun hoitoihin ei mennä.
 
Taas yötyötä pukkaa ja jotenkin tosi outo olo. Eilen oli rinnat tosi tosi kipeenä just kuin sillon ku olin raskaana, mieskin totesi et on kyllä pinkeet ja lämpimät. Tietty asento kipuili ja tätä edelsi nippailu muniksissa pari päivää. Vv todella runsas mutta nyt luteaalimainen jo... oisko Eilen ollu ovis ja nyt sit rinnat ei enää niin kipeät sen takia eikä enää nippaile. Olokin on ollut todella seesteinen mut tänään kunnon kiukku ja suuttumus joka tunnin päästä vaihtui iloon. Työkaveri kysyi et mikä on kum pari päivää (yötä) ollut kiree ja nyt onnesta soikea. Totesin että hormonit. Aina kiukuttaa ja oksettaa oviksen aikoihin ja sit loppuu. Nyt tosin kesti vaan pari päivää eikä viikkoa nää oireet et ehkä nyt jokin vois toimia.
 
Kp22 tai no 23 jo eli olis lyhyempi kierto kun joka toinen kierto ollut 44-50 päivää km jälkeen ja aina kun oikea puoli kipuilee. Vasen ku kipuilee niin oon raskautunut ja kierto 30-33 päivää (ennen km oli 28-30 molemmin puolin, välillä max 35)
 
Takaisin
Top