Näkyy Vahvistumista viivalle!View attachment 116000
Mites tää testi näin 5pv ennen menkkojen alkua. Näkyykö teidän mielestä hailakka viiva? Preg checkin testi, äsken huvikseni tein vaikka ihan turhan aikaista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näkyy Vahvistumista viivalle!View attachment 116000
Mites tää testi näin 5pv ennen menkkojen alkua. Näkyykö teidän mielestä hailakka viiva? Preg checkin testi, äsken huvikseni tein vaikka ihan turhan aikaista
Kyllä näkyy toivotaan kovasti vahvistumista !! Onko millaisia oireita?View attachment 116000
Jee!Kyllä näkyy toivotaan kovasti vahvistumista !! Onko millaisia oireita?
Laitahan kuvaa sitten ! kyllähän niitä kerkee vielä tulemaanJee!
En oikein tiedä onko mitään, pientä ala-vatsa nippailua ollut pari päivää ja on kylmähorkkaa joka voi johtua myös huonoista unista
Täytyy jännittää nyt perjantaihin että vahvistuuko viiva ja lisääntyykö oireet myös
Mä en oo koskaan oppinu tota kohdunnapukan tunnustelua mut mulla on nii selkee oviskipu ettei jää epäilyksen varaan + oon tikuttanu nyt kun oli se km. Se ei onneksi häirinny ovulaatiotaTääl PITÄS olla dpo1, mut jotenkin epävarma olo silti vielä et oliks se ovis vai ei. Eilen aamust oli kyl kamala kipukohtaus, varpusparvi ja kohdunnapukka tosi alhaal, turpee ja avonaisen oloinen. Tänä aamuna oli sit noussu tosi ylös et en meinannu yltää siihen lämmöt vaan käyttäytyny täs kierros vähän erikoisesti. Eggikset väheni jo eilen ja tänään en toistaseks oo bongannu ku reipasta creamya. Huomen illal alotan sit ne lugesteronit.
En mäkään muuten sitä sillee oo oppinu.mut ku noita limoja tutkin ja tein tommosen havainnon sit. Suht selkeet kivut joo..jäi ittee vaa hämää toi kahen päivä posi. Päätin sit olla hakemat lisää testei. Ei kai se enempää tietoa tuo ku ei tost tummemmaks testitkää oikee meeMä en oo koskaan oppinu tota kohdunnapukan tunnustelua mut mulla on nii selkee oviskipu ettei jää epäilyksen varaan + oon tikuttanu nyt kun oli se km. Se ei onneksi häirinny ovulaatiota
Mulla näkyy lähes aina 2 päivää ovis+. Niin digillä kuin liuskoillakin Tässä kierrossa torstaina puoliltapäivin oli plussa, perjantaina puoliltapäivin oli inseminaatio, jossa ultra paljasti, että follit (niitä kypsyikin 2) on edelleen puhkeamattomat. Sit noin 6h siitä tuntui kipua = follit puhkesi ja silti edelleen illan digitesti oli plussa la aamuna sit ovistesti negaa.En mäkään muuten sitä sillee oo oppinu.mut ku noita limoja tutkin ja tein tommosen havainnon sit. Suht selkeet kivut joo..jäi ittee vaa hämää toi kahen päivä posi. Päätin sit olla hakemat lisää testei. Ei kai se enempää tietoa tuo ku ei tost tummemmaks testitkää oikee mee
No huojentaa kyllä tuo tieto! Hämää vaan kun itsellä yleensä ollut nopeampi se lh piikki mut nää olot kyl on semmoset et uskosin kyl väkisinki menneen jo. Nyt pitäs vaan vajaaks pariks viikkoo keksii paljo puuhaa ettei miettis koko ajan vaa ollako vai eikö olla raskaanaMulla näkyy lähes aina 2 päivää ovis+. Niin digillä kuin liuskoillakin Tässä kierrossa torstaina puoliltapäivin oli plussa, perjantaina puoliltapäivin oli inseminaatio, jossa ultra paljasti, että follit (niitä kypsyikin 2) on edelleen puhkeamattomat. Sit noin 6h siitä tuntui kipua = follit puhkesi ja silti edelleen illan digitesti oli plussa la aamuna sit ovistesti negaa.
Höh ihan pyllystä.Ja dpo13 vaihtui kp1.
Voi perse mä sanon.
Tiedän tunteen, täällä myös ~1,5v, tosin 0 plussaaMä täällä odottelen kans ovista ens viikon alkuun saapuvaksi.
Täytyy kyllä sanoa edelleen et tekipä hyvää myös makkarin puolella toi 3 viikon erossaoleminen eli luottavaisin mielin kohti ensi viikkoa jos tää kierto olis nyt se meijän kierto onhan tässä jo 1,5v tahkottu menemään yhdellä ainoalla plussalla
Kyllä olis nyt aika meijän saada plussat ja sellaiset jotka kestää loppuun astiTiedän tunteen, täällä myös ~1,5v, tosin 0 plussaa
Täällä dpo8. Ei kummemmin mitään oireita, ainoastaan selkäkipu, mutta se kyllä voi johtua ihan mistä tahansa.