Raskaaksi 2022

Hei onkos täällä antibiooteista tietäviä? Mulle määrättiin Kefexin merkkistä, ja ovis ois vasta tuloillaan.. uskaltaako syödä vai saako heittää toiveet tämän kierron osalta romukoppaan oli antibiootti mikä tahansa?

Tähän vielä muokkaus, kysäisin asiaa digiklinikan lääkäriltä ja vastaus oli että ”mielestäni ei vaikuta hedelmällisyyteen” 😁 Ei siis kauhean vakuuttavaa vastausta saanut sieltä.
Pharmafennicasta löytyi tietoa ettei haittoja esiinny raskausaikana mutta käyttö vain tarpeessa. Mutta voiko se siirtää ovulaatiota, niin ei löytynyt sieltä tietoa.
 
Hei onkos täällä antibiooteista tietäviä? Mulle määrättiin Kefexin merkkistä, ja ovis ois vasta tuloillaan.. uskaltaako syödä vai saako heittää toiveet tämän kierron osalta romukoppaan oli antibiootti mikä tahansa?

Tähän vielä muokkaus, kysäisin asiaa digiklinikan lääkäriltä ja vastaus oli että ”mielestäni ei vaikuta hedelmällisyyteen” 😁 Ei siis kauhean vakuuttavaa vastausta saanut sieltä.
Haitallisempaa se on, että tulehdus pitkittyy, kuin että hoidetaan se pois. Kefexin-antibiootti vaikuttaa vain bakteerirakenteisiin, ei ihmissoluihin. T. apteekintäti 😊
 
Täällä yks lh ja paria harkkaa, kirran labraa ja yhtä kurssia vaille valmis sh. Piti mennä nyt syksyllä tekee harkat ja valmistua, mut monesta syystä päätin siirtää tulevaisuuteen. Motivaatio tällä hetkellä aika nolla suorittaa loppuun opinnot, vaikkei paljosta kiinni ole. Vallitsevat olosuhteet melkoset, pakkoa pakon perään. Ei lisää alan houkuttelevuutta.

Kp16, dpo0 tänään. Aamul herätessä kauheet kivut mahassa ja varpusparvi vessassa😁 lämmöt ei jostain syystä tue nyt eilisiä tietoja, mut elää vissiin nyt jotain omaa elämäänsä. Talletelu-urakka ohi, aika vääntöä oli jo eilen saada mies suostuteltua neljän päivän putkeen🙈🤣 toi sairaus valitettavasti vähän vaikuttaa hänellä jaksamiseen ja haluihin. Torstaina pääsee sit laittelee lugeja toosaan👌 täs kierros luultavasti testaan aikasintaan vasta dpo10. En kyllä usko aikaisempaan plussaan itselläni.
 
Kp30 ja tänään aamulla ovulaatio kivut. Harmi kun ei ollut enää ovulaatio testejä, niin olis voinu varmistaa. Tikutteluun kun tuntuu jäävän koukkuun 😂 Aamulla tein kuitenkin pc raskaustestin ja siinä oli aivan aavistuksen toista viivaa. Eli taitaa olla totta se että raskaustesti voi ovulaatioonkin reagoida.
 
Hei onkos täällä antibiooteista tietäviä? Mulle määrättiin Kefexin merkkistä, ja ovis ois vasta tuloillaan.. uskaltaako syödä vai saako heittää toiveet tämän kierron osalta romukoppaan oli antibiootti mikä tahansa?

Tähän vielä muokkaus, kysäisin asiaa digiklinikan lääkäriltä ja vastaus oli että ”mielestäni ei vaikuta hedelmällisyyteen” 😁 Ei siis kauhean vakuuttavaa vastausta saanut sieltä.
Tällee maalikkona vois kuvitella et ko. antibiootti ei suoraan vaikuta hedelmällisyyteen, mutta ehkä epäsuorasti silloin oviksen lähettyvillä jos emättimen PH-tasapaino/bakteerifloora häiriintyy ja sitä kautta elinympäristö siittiöille muuttuu epäedullisemmaksi (sama juttu esim. hiivassa).

Mullakin ainakin aina hiiva antibioottikuurin aikana, vaikka syön aina silloin maitohappoja.
 
Tällee maalikkona vois kuvitella et ko. antibiootti ei suoraan vaikuta hedelmällisyyteen, mutta ehkä epäsuorasti silloin oviksen lähettyvillä jos emättimen PH-tasapaino/bakteerifloora häiriintyy ja sitä kautta elinympäristö siittiöille muuttuu epäedullisemmaksi (sama juttu esim. hiivassa).

Mullakin ainakin aina hiiva antibioottikuurin aikana, vaikka syön aina silloin maitohappoja.
Joo, mulla kanssa aina on iskenyt hiivan antibioottikuurilla päälle ☹️ Eiköhän se siis ollu tässä tän kierron osalta.. hemmetin kynsivallin tulehdus. 🤦🏽‍♀️
 
Joo, mulla kanssa aina on iskenyt hiivan antibioottikuurilla päälle ☹️ Eiköhän se siis ollu tässä tän kierron osalta.. hemmetin kynsivallin tulehdus. 🤦🏽‍♀️
Njäh, en mä nyt usko et ihan nii radikaalisti vaikuttaa 😊 mutta ehkä voi olla vähän pienempi mahis (jos sitäkään) en mäkään ihan toivoton oo tän hiivan takia 😎
 
Siis nyt hämmentää. Tänään tuli kans selvä plussa ovistestii🤔 kummasta toi ovis nyt siy lasketaan, eilisestä vai tän päivän. Sillee tärkeetä, kun tarvis ottaa se eka luge dpo2. Eipä oo aikasemmi näin käyny.
 

Liitteet

  • 20220920_150158.jpg
    20220920_150158.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 96
Tulee jo uniinkin tää testailun odottelu 🙈
Unessa oltiin miehen kanssa jossain pihajuhlissa ja olin tehnyt testin valmiiksi laukkuun ja piti juhlissa yhdessä katsoa tulos ja joku koira ilmestyi jostain ja söi tikun! Unessa se oli kovin dramaattista, aivan kuin olis ollut maailman viimeinen raskaustesti. 🤣😅
 
Takaisin
Top