Raskaaksi 2022

Todella ymmärrettävää, että huolettaa tulevaisuus teidän kaltaisissa tilanteissa. Olen pahoillani, että joudutte tälläisten kanssa kamppailemaan :(

Jaa a.. Testissä tommosia kuoppia oli valmiiksi ni aika vaikee tulkita onks siel viivanpaikka, haamu, värikertymä vai ei mitään... Kiva.
Siis pc dpo 9 tai 10

Liitteet

• PCIMG_2022-01-10_13-14-36.JPG
    PCIMG_2022-01-10_13-14-36.JPG
    441.4 KB · Katsottu: 125
Mua äsken alko kovasti oksettaa, ja alkoi pelottaa että eikai se viime kuun haamu ollu joku kohdun ulkonen :Weary Cat Face: piti mennä varuiks tekee testi. Tällä kertaa oli selvä viivanpaikka tuossa onestepin herkässä, eli värikertymää sen valkoisena hohtavan viivan vieressä. Eikö niin? :Grimacing Face: en haluaisi joutua johki leikkaukseen kohdun ulkosen takia :Grimacing Face::Grimacing Face:

PXL_20220110_115736382.jpg

Mua äsken alko kovasti oksettaa, ja alkoi pelottaa että eikai se viime kuun haamu ollu joku kohdun ulkonen :Weary Cat Face: piti mennä varuiks tekee testi. Tällä kertaa oli selvä viivanpaikka tuossa onestepin herkässä, eli värikertymää sen valkoisena hohtavan viivan vieressä. Eikö niin? :Grimacing Face: en haluaisi joutua johki leikkaukseen kohdun ulkosen takia :Grimacing Face::Grimacing Face:

View attachment 109881
Hups. Nyt on paha sanoa. :o
Hakisin äkkiä jonkun toisen testin varmistaa asian

Hups. Nyt on paha sanoa. :eek:
Hakisin äkkiä jonkun toisen testin varmistaa asian
Joo mä heti tein one stepin vähemmän herkän, se oli nega sentään :D mut onneks ei tässä hätää oo, mulla on hoitoihin liittyen torstaina ultra missä katotaan montako munasolua on kypsymässä, siellä paljastuis jos on joku ongelma! :)

Jaa a.. Testissä tommosia kuoppia oli valmiiksi ni aika vaikee tulkita onks siel viivanpaikka, haamu, värikertymä vai ei mitään... Kiva.
Siis pc dpo 9 tai 10
Mul oli joku kertaa kans kuoppa tos ärsyttävästi! Jotain tummumaa siel tosiaan on, mut hankala saaha kunnolla selvää :Eyes:

Hyvä kun on ultra tulossa :smiling-eyes:

No jep..

Ja näköjään tää tosi runsas vetinen vv on nyt mulla joka kierron lopussa riesana eli uus pms oire kaiketi.. Ihana ku tarkistan iha välillä alkoiko menkat vaikkei ne tosiaa ees ala sillee yhtäkkiä ikinä :tears:

View attachment 109881
Mut joo jos ei mitää näy ni aika törkeetä viivaa antaa tuokin testi. Tosta vois monikin plussaksi luulla. Kuten mullakin tuli vastaava..

Siis pc dpo 9 tai 10

voi noi kuopat on sitten ärsyttäviä, mullakin ollut niitä monessa testissä. Jotain siinä näkyy, mutta hankala sanoa, ehkä harmaa viivanpaikka :Eyes:

Siis pc dpo 9 tai 10
Luulen näkeväni jotain, mut vaikee saada selvää niinku Nurppuki jo totesi. :Slightly Smiling Face:

Mut joo jos ei mitää näy ni aika törkeetä viivaa antaa tuokin testi. Tosta vois monikin plussaksi luulla. Kuten mullakin tuli vastaava..
Joo todellakin vois luulla! Mut mun silmään vähän korostuu toi valkonen sen vieressä, että ehkä se vois olla tässä kohtaa se mikä paljastaa...? :Grimacing Face:

Täällä on monella jännät paikat, liityn kerhoon! Ei siis ole tätiä näkynyt, eikä tuhrun tuhrua päiviin :Weary Cat Face:
kp31 ja dpo13. Yleensä luteaali 11-12, mut ei tosiaan merkkiäkään. Eilen alkoi paineentunne alamahalla ja nyt on epämukava olo, särkyä ja paineen tunnetta. Jotain muutakin mahdollista oiretta ollut, mutta en nyt uskalla innostua. Vaikka plussa tuliskin, niin ei se tarkoita että matkassa pysyy. En uskalla testata, kun pelottaa että tulee samanlainen haalea viiva kuin kaikissa kolmessa tän vuoden plussissa, joka sit vahvistumisen sijaan haalistuu pois.. Ei vaan jaksais sitä enää.
Täytyy katsoa jos ei huomen aamullakaan ala, niin uskaltaisko pc:n tikun testata.

Näillä tulee tosi usein "jotain" viivaa näkyviin. Jos siis ovat raskauskeijun tai kotitestin liuskoja.
Jos sulla on menkat jo tullut niin en olisi sinuna huolissani kohdunulkoisesta! Näkyisi varmasti selkeemmin tuossa vaiheessa jos olisi hcg:tä elimistössä.
Jos siis nyt muistan oikein että sulla on alkukierto menossa.

Meinasin samaa tulla sanomaan, että kohdunulkoisessakin ne viivat kyllä vahvistuu pikkuhiljaa, vaikkakin usein tavallista raskautta hitaammin. Mullakin oli kuitenkin hcg jotain päälle 5000 sillon kun jouduin sairaalaan (viikkoja oli silloin arviolta 7-9, jälkikäteen ole päätellyt, että taidettiin olla lähempänä 9). Tästä ehkä viikkoa aiemmin tein ekan raskaustestin ja se oli niin vahva plus, ettei jättänyt mitään arvailujen varaan.

Tsemppiä tulevaan ultraan, toivotaan että siellä olisi munasolut hyvässä kasvuvauhdissa :smiling-eyes:

Näillä tulee tosi usein "jotain" viivaa näkyviin. Jos siis ovat raskauskeijun tai kotitestin liuskoja.
Jos sulla on menkat jo tullut niin en olisi sinuna huolissani kohdunulkoisesta! Näkyisi varmasti selkeemmin tuossa vaiheessa jos olisi hcg:tä elimistössä.
Jos siis nyt muistan oikein että sulla on alkukierto menossa.
Joo ihan oikein muistat :) kiitos huojentavista sanoista! Tää oksetus on ehkä sit niistä letroista.

Nyt tuli babyplan tikut ja kannatti reklaa kuvien kera taas pc testit sillo ku antoi selvää muka haamua ni tuli kaks pakettia liuskaa ja kaks puikkoa samalla.. Tuli semmoi ihanaa testejä fiilis mut sit tuli surku ku oon aika varma etten plussaa niihin saa.. Onpahan ajanvietettä :tears::loudlycrying::tears:

Nyt tuli babyplan tikut ja kannatti reklaa kuvien kera taas pc testit sillo ku antoi selvää muka haamua ni tuli kaks pakettia liuskaa ja kaks puikkoa samalla.. Tuli semmoi ihanaa testejä fiilis mut sit tuli surku ku oon aika varma etten plussaa niihin saa.. Onpahan ajanvietettä :tears::loudlycrying::tears:
Tähän teki mieli reagoida sekä sympatialla että naurulla! Kompromissiksi valitsin peukutuksen :D tällästä tää on!

Tähän teki mieli reagoida sekä sympatialla että naurulla! Kompromissiksi valitsin peukutuksen :D tällästä tää on!
Saa nauraa, ei tätä muuten jaksa :tears:
Meinasin ite laittaa tänne memen jonka loin.. Ylhäällä teksti "kun oot varma et oot raskaana mutta testi näyttää tälle" ja kuvassa se clearbluen viikkonäyttö jossa lukee "just fat" :rolling:
Aattelin ku ei tiiä onks kaikille ok vitsailla aiheesta kun toki tää on myös turhauttavaa, surullista ja pettymyksiä ilon ja toivon lisäksi :red-heart::folded::folded:

ois kyllä itekki pitäny reklaa pc liuskat sillon ku anto ihan selkeen plussan. ei vaan jaksanut, saipahan edes hetken leijua pilvissä ja luulla olevansa raskaana, ei siitä kehannut sitten reklata :rolling:

ois kyllä itekki pitäny reklaa pc liuskat sillon ku anto ihan selkeen plussan. ei vaan jaksanut, saipahan edes hetken leijua pilvissä ja luulla olevansa raskaana, ei siitä kehannut sitten reklata :rolling:
Mä reklaan kaikesta jos ne tajuaisi et tyhmää tommoset toivoa antavat ja toki plussaa kun lähettää niitä sit ilmaiseksi siitä hyvästä lisää :tears:

Takaisin