Raskaaksi 2022

Ja negaa vaan. Dpo11 ja täys nega 😢 Ihan paskaa.

Eilen jouduimme luopumaan meidän ensimmäisestä koirasta. 14vuotias oli ja äkkiä kunto meni alas. Töissä silmät turvonneena ja vuoronvaihdossa sain pidätettyä mutta heti sitten aukes hanat ja hetki siinä tuli itkettyä ja työkaverit kävi halaamassa ❤️ on rankkaa.

Ja nuorin koira kävi järjestää yllätyksen mun nukkuesss 🥴 kiva herätys.

Ja taas itkettää 😭
 

Liitteet

  • 91504B48-5C0F-411F-83E5-D62899E0589C.jpeg
    91504B48-5C0F-411F-83E5-D62899E0589C.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 136
Katsotaan, mennäänkö taas ihan synkassa 😁 mulla kp 7, mutta ei mitään käryä minne vois olettaa oviksen sattuvan. Ajattelin keskiviikkona alottaa tikkufestit 🎉😁
Katsos, mäkin sijoutun teidän kanssa aika samoille kiertopäiville🥰😊 mulla nyt kp9 oletettavasti.. mä en ihan varma vielä mun kierrosta oo kun nyt vasta toiset säännöllisen oloiset menkat. Katsotaan jos vaikka jo nyt pongaan oviksen niin olisin niin häpi🤩🥳 tän viikon puoliväliin- loppuviikkoon se tod näk ajoittuu..
kiva seurata mitä muut ajattelee milloinkin😊 mulla on nyt täällä 1v3kk lapsonen pitämässä mut kiireisenä niin en niin niin paljon ehdi tätä ”projektia” miettiä, toisin kun silloin kun häntä käytiin yrittämään.. silloin oli aikaa istua sohvalla ja tunnustella kaikki mahdolliset vihlaisut ja murahdukset😅 onnee yrityksiin ystävät❤️
 
Ja negaa vaan. Dpo11 ja täys nega 😢 Ihan paskaa.

Eilen jouduimme luopumaan meidän ensimmäisestä koirasta. 14vuotias oli ja äkkiä kunto meni alas. Töissä silmät turvonneena ja vuoronvaihdossa sain pidätettyä mutta heti sitten aukes hanat ja hetki siinä tuli itkettyä ja työkaverit kävi halaamassa ❤️ on rankkaa.

Ja nuorin koira kävi järjestää yllätyksen mun nukkuesss 🥴 kiva herätys.

Ja taas itkettää 😭
Osanotot :sad-face: Inhottavaa kun kaikki surut ja pettymykset osuvat samaan saumaan. Toivottavasti jakselet.
 
Omanapailua: Tuli kirje virtsaelinten ultraan, jossa katsotaan onko endo päässy kirimään jotain munuaisiin vieviä putkia umpeen. Hauskaa tässä on se, että mulla ei oo aiheeseen liittyen mitään oireita, mutta miehellä ollut virtsatieoireita nyt siitä lähtien, kun tää mahdollisuus lääkärissä esitettiin :tears: Kiitos, kulta, kun otat tämän harteillesi.
 
En voi uskoa tätä 🥲 kp 35 ja sain positiivisen ovistestin. En edes välitä, vaikka tuo olis väärä positiivinen tai en ovulois tästä huolimatta. Aiotaan niin pitää vauvantekobileet kun lapset menee nukkumaan 😂
Hii jee, päästää piinailee samoil dpo🥳😍 talletteluonnea! Täälläkin tänää viel vikat tallettelut ja sit saa kyl rittää😁

@Mamiksx4 tsemppiä ja haleja sinne ikäviin tilanteisiin❤ koiran menetys on aina kamalaa😔

@Monni92 hyvä, että pääset tutkimukseen! Huvitukset sun miehelles😁
 
Täällä dpo6. Ei mitään ihmeellistä voinnissa, muuta kun järjetön väsymys illalla.

Henkinen vointi taas otti ison kolauksen tänään Suomen politiikan takia. Näin sote-alalla työskentelevänä, oman tulevaisuuden suhteen on hyvin kyseenalainen fiilis 😔
Hei, mennään samassa dpo:ssa 👏🏻👏🏻 Saadaan yhdessä jännätä ☺️

Itse kanssa sote alalla töissä ja ihmetyttää tämmöinen politiikka 🤦🏼‍♀️
 
Hei, mennään samassa dpo:ssa 👏🏻👏🏻 Saadaan yhdessä jännätä ☺️

Itse kanssa sote alalla töissä ja ihmetyttää tämmöinen politiikka 🤦🏼‍♀️
Meinasitko odottaa menkkojen alkua vai testata jossain vaiheessa ennen sitä? 😌

Ihan järjetön tilanne. Luultavasti (lue: toivottavasti) ei itseen vaikuta niin suuresti kun moneen muuhun, kun vaka-puolella olen, mutta mikään ei kyllä tällä hetkellä enää yllätä.
 
Meinasitko odottaa menkkojen alkua vai testata jossain vaiheessa ennen sitä? 😌

Ihan järjetön tilanne. Luultavasti (lue: toivottavasti) ei itseen vaikuta niin suuresti kun moneen muuhun, kun vaka-puolella olen, mutta mikään ei kyllä tällä hetkellä enää yllätä.
Täällä kans sh ja vituttaa niin että naama irtoo tää Suomen nykyinen sote-tilanne🙄🤬
Keppiä vaan tulee, koskaan ei tuu kiitosta mistään varsinkaan palkan muodossa. Mä siis ite erikoissairaanhoidossa, joten koskettaa pitkälti omaa työtä tää pakkolaki.
En keksi parempaa hetkeä kun nyt että pääsis mammalomalle, vaikka kai mut sieltäkin töihin haettais.
 
@Viivi92 minulla iski aina "hiiva" oviksen aikoihin kunnes huomasin että se oli jokin kiertoon liittyvä juttu ja jos hoidin canestenilla niin sit se piteni. Lopulta sain ohjeen olla pari päivää niin et paljon tuuletusta eikä pikkuhousunsuojaa, yöllä ilman alushousuja ja hellä pesu niin nykyään iskee et on eka muka kutina ja vähän kokkareinen vv kunnes muuttuu juoksevaksi ja eggikseksi ihan itsestään. Toki eihän kaikilla oo näin mut mulle gynekologi sanoi et moni hoitaa vahingossa olematonta hiivaa tai bakteerivaginoosia kun keho vaan muuttaa hormonitoimintaa ja joillain näin. No joo, pitkä sepustus tuli tästä


ON: ei tietoa onko ollu ovis tms nyt kp20. On oikea puoli nippaillut ja välillä rinnat kipeytynyt. Kuitenkin valkovuoto on runsastunut ja haluja enemmän. Myös nautin helpommin taas seksistä kun oli kausi etten saanut orgasmia tai kun niin kävi kipeää. Nää kaikki tän viimeisimmän km jälkeen.

Muutenkin hiljaiseloa ja en oikein nyt keskity vauvahommaan kuin ensi kuussa jos nyt taas irtoaa oikealta niin ei onnistu kun edelleen varma että oikeassa jokin vika ku kierrot pitkät ja vuoto niukka
 
@Viivi92 minulla iski aina "hiiva" oviksen aikoihin kunnes huomasin että se oli jokin kiertoon liittyvä juttu ja jos hoidin canestenilla niin sit se piteni. Lopulta sain ohjeen olla pari päivää niin et paljon tuuletusta eikä pikkuhousunsuojaa, yöllä ilman alushousuja ja hellä pesu niin nykyään iskee et on eka muka kutina ja vähän kokkareinen vv kunnes muuttuu juoksevaksi ja eggikseksi ihan itsestään. Toki eihän kaikilla oo näin mut mulle gynekologi sanoi et moni hoitaa vahingossa olematonta hiivaa tai bakteerivaginoosia kun keho vaan muuttaa hormonitoimintaa ja joillain näin. No joo, pitkä sepustus tuli tästä


ON: ei tietoa onko ollu ovis tms nyt kp20. On oikea puoli nippaillut ja välillä rinnat kipeytynyt. Kuitenkin valkovuoto on runsastunut ja haluja enemmän. Myös nautin helpommin taas seksistä kun oli kausi etten saanut orgasmia tai kun niin kävi kipeää. Nää kaikki tän viimeisimmän km jälkeen.

Muutenkin hiljaiseloa ja en oikein nyt keskity vauvahommaan kuin ensi kuussa jos nyt taas irtoaa oikealta niin ei onnistu kun edelleen varma että oikeassa jokin vika ku kierrot pitkät ja vuoto niukka
Kiitos jakamisesta!
Niin hoidin minäkin, välillä syystä, usein varmaan ilman. Kunnes luottogyneni käänsi päätäni syy seurausten miettimiseen. Kärjisti hiivan, bakteeri nousujen olevan sivistyneistön vaiva. Puuvilla pikkarit ja tarvittaessa taiteltua talouspaperia sekä luonnollisesti lisää lakanapyykkiä... Niillä on menty, karpalomehua ja alapään maitohappo kapseleita unohtamatta.
Miksiköhän tuota ei kerrottu jo koulu/ opiskelija terv.huollossa!

Halut ovat hyväksi, tuokoon ne käärön syliin mahd. pian 🍀🍀🍀
 
Muokattu viimeksi:
Ja negaa vaan. Dpo11 ja täys nega 😢 Ihan paskaa.

Eilen jouduimme luopumaan meidän ensimmäisestä koirasta. 14vuotias oli ja äkkiä kunto meni alas. Töissä silmät turvonneena ja vuoronvaihdossa sain pidätettyä mutta heti sitten aukes hanat ja hetki siinä tuli itkettyä ja työkaverit kävi halaamassa ❤️ on rankkaa.

Ja nuorin koira kävi järjestää yllätyksen mun nukkuesss 🥴 kiva herätys.

Ja taas itkettää 😭
Osanottoni, pilvimatkalle saattaminen on äärettömän rankkaa!

Varsinainen aarteenetsijä tai tilataiteen tekijä, teillä tuo nuorempi (ainakin kuvan perusteella) .

Nyt sulla kolme p...aa takana, toivotaan että onni vihdoin kääntyisi... 🍀🍀🍀🍀🍀
 
Hei onkos täällä antibiooteista tietäviä? Mulle määrättiin Kefexin merkkistä, ja ovis ois vasta tuloillaan.. uskaltaako syödä vai saako heittää toiveet tämän kierron osalta romukoppaan oli antibiootti mikä tahansa?

Tähän vielä muokkaus, kysäisin asiaa digiklinikan lääkäriltä ja vastaus oli että ”mielestäni ei vaikuta hedelmällisyyteen” 😁 Ei siis kauhean vakuuttavaa vastausta saanut sieltä.
 
Muokattu viimeksi:
Meinasitko odottaa menkkojen alkua vai testata jossain vaiheessa ennen sitä? 😌

Ihan järjetön tilanne. Luultavasti (lue: toivottavasti) ei itseen vaikuta niin suuresti kun moneen muuhun, kun vaka-puolella olen, mutta mikään ei kyllä tällä hetkellä enää yllätä.
No yritän malttaa siihen että menkat on myöhässä, mutta saa nähä maltanko 😝 ei keskenmenon jälkeen ny oo heti uskoa että tärppäis, mut eihän sitä tiedä☺️🥰
Voi olla että sunnuntaina testaan jos en maltakkaan odottaa 😅
 
Täällä kans sh ja vituttaa niin että naama irtoo tää Suomen nykyinen sote-tilanne🙄🤬
Keppiä vaan tulee, koskaan ei tuu kiitosta mistään varsinkaan palkan muodossa. Mä siis ite erikoissairaanhoidossa, joten koskettaa pitkälti omaa työtä tää pakkolaki.
En keksi parempaa hetkeä kun nyt että pääsis mammalomalle, vaikka kai mut sieltäkin töihin haettais.
Itsekkin sh erikoissairaanhoidossa 😤 tää härdelli ei ainakaan VIELÄ ole näkynyt pohjanmaalla tai omassa työssäni mutta eihä sitä koskaan tiedä.

Mutta onhan tämä naurettavaa että hoitajille ei saada kunnon palkkoja ja työoloja, mutta kaikkialle muualle syljetään rahaa ja velkaannutaan sen vuoksi🤬
 
Takaisin
Top