Raskaaksi 2022

Heippa hei taas kaikille🥰
Ensialkuun onnittelut taas kaikille plussanneille, täällä tullu nyt aika paljon plussia näköjään.
Mulla nyt kp 2, eilen tietenkin sopivasti kp1 kun mies palas reissusta😅
Tähän kiertoon päästään taas toivottavasti jännäilee kunhan vaan saadaan ajoitukset kohdilleen. Nyt kun ajattelen niin oli ehkä ihan hyvä tää yksi kierto välissä missä ei niin tarvinnut tulkita eri oireita luteaalissa. Huomasin kyllä hyvin että paljon niitä oireita ittelleen kehittelee kun jännää et alkaako menkat vai ei, tai sitten ne vaan huomaa helpommin kun kuulostelee omaa kroppaa.
Olipa kyllä outoa olla miehestä erossa melkein 3viikkoa, mut oppiipa ainakin olemaan myös itsekseen😁 ihanaa kyllä kun toinen palasi kotiin❤️
 
Kyllä nuo PMS-oireet on outoja. Menkkojen alkaessa olin ihan varma ettei tästä tule mitään ja nyt kp5 optimistisuus nostaa päätään uuteen kiertoon 😂 Veikkaisin että tänään on vika päivä menkkoja, kun on enää tuhrutellut vähän.

Ensi viikolla pääsee taas uittelemaan tikkuja 🫣🤭
 
Arvon leidit! Onko tämä nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittä minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymään. Lenkillä tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillä ajattelin vaan testata 🤣 ajattelisin että flunssa siirti ovulaatiota 🧐
 

Liitteet

  • IMG_20220917_183603.jpg
    IMG_20220917_183603.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 131
Muokattu viimeksi:
Arvon leidit! Onko tämä nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittä minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymään. Lenkillä tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillä ajattelin vaan testata 🤣 ajattelisin että flunssa siirti ovulaatiota 🧐
Nyt on selkee plussa 😊!!
 
Arvon leidit! Onko tämä nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittä minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymään. Lenkillä tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillä ajattelin vaan testata 🤣 ajattelisin että flunssa siirti ovulaatiota 🧐
Ou jeah 👌
 
Arvon leidit! Onko tämä nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittä minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymään. Lenkillä tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillä ajattelin vaan testata 🤣 ajattelisin että flunssa siirti ovulaatiota 🧐
Tuosta ei voi erehtyä !! 🥳🥳
 
Moikka ja onnea kaikille plussanneille🥰🤩 ihanaa!!!
Mä oon pitkästä aikaa täällä kirjoittelemassa (aiemmin siis kirjoitellut eri ryhmässä)… päätettiin yhdessä miehen kanssa että yksi lapsi mahtuu vielä meidän katon alle🥰 siispä yritys aloitettu/ aloitetaan nyt!!🥳
Mulle tää olis kolmas, miehelle toinen lapsi..
Aiemmat 05/2010💙 ja 06/2021💙
Ens viikolla pitäis olla ovulaatio, kierukka poistettu viime viikolla.
Mulla on kaikki mahdolliset ulokkeet ristissä että napsahtais mahdollisimman äkkiä🙏🏻 Mulla kuitenkin ikää jo 39.
Imetän vielä vähän, about kerran yön aikana, päivällä en lainkaan.. voiko näinkin pieni imetysmäärä vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen??
 
Moikka ja onnea kaikille plussanneille🥰🤩 ihanaa!!!
Mä oon pitkästä aikaa täällä kirjoittelemassa (aiemmin siis kirjoitellut eri ryhmässä)… päätettiin yhdessä miehen kanssa että yksi lapsi mahtuu vielä meidän katon alle🥰 siispä yritys aloitettu/ aloitetaan nyt!!🥳
Mulle tää olis kolmas, miehelle toinen lapsi..
Aiemmat 05/2010💙 ja 06/2021💙
Ens viikolla pitäis olla ovulaatio, kierukka poistettu viime viikolla.
Mulla on kaikki mahdolliset ulokkeet ristissä että napsahtais mahdollisimman äkkiä🙏🏻 Mulla kuitenkin ikää jo 39.
Imetän vielä vähän, about kerran yön aikana, päivällä en lainkaan.. voiko näinkin pieni imetysmäärä vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen??
Mulle neuvolan lääkäri sano et imetyshormonit vaikuttaa vielä n. 3-4 kk lopetuksen jälkeenkin ja vaikeuttaa raskautumista. MUTTA mulla siis kierto ollu kateissa jo 5 vuotta eikä oo väliä mitkä hormonit kehossa pyörii ku kaikki siellä on sekasin 🤣 en siis tiiä miten paljon vähäisellä imetyksellä oikeesti on vaikutusta. Kyllähän täysimetyksen aikanakin voi tulla raskaaksi et se varmaan riippuu tosi paljon siitä miten oma keho reagoi erilaisiin hormoneihin ja niiden muutoksiin. Toivotaan pikaista plussaa sulle imetyksestä huolimatta 🤩
 
Kiinnittymistuntemuksista, onko kellään ollut semmoisia? Mulla siis tänään ollut tuossa samassa kohtaa semmosta vaimeaa tuikkimista. Ihan koko päivän, noin 5min välein ja välillä useamminkin. Jos keltarauhanen tuikkii niin eikö se tunnu sivummalla? Koskaan enne ei ole vielä ollut, ja tää on siis melkein keskellä kohtua, aavistuksen oikeammalla. Mä niin toivoisin että olisi jotain että joku pieni hedelmöittynyt munasolu koittaa porautua kiinni 😍 selvinnee parin päivän sisään👍 Tai sitten taas joku kiva uus luteaalioire, eihän näihin kohta mihinkään voi luottaa 🥵
 
Kp34 ja sain vilkkuvan hymynaaman cb ovistestiin. En tiedä yhtään mitä ajatella tästä, jatkanko testaamista ja toivon, että saan myöhäisen ovisplussan? Vai oletanko vaan, että mun kroppa on vaan niin sekaisin, että testitkään ei osaa tulkita sitä? Mun piti aloittaa huomenna ne primot, mut mulla tulee valkkaria ihan sikana, välillä vetisempää ja välillä venyvää, niin oli pakko testata vielä ja liuskat loppui.
 
Nyt ei oo aamun testistä kuvaa mutta ihan negaa. Sitä samaa tuikkimista on ollut tänäänkin, ei ihan niin paljon kuin eilen.

Menkat pitäis alkaa keskiviikkona. Ei tässä auta ku odotella.
 
Eilen tuli tosiaan litkittyy punkkua ja tänään tosiaa ovisplus ni uskaltaako otta panadolia tähän punkkuhedariin? 😃
Alkoholinkaa ei suositella sit parasetamolia kun maksaan vaikuttaapi, mut sit taas burana ja ovis ei sovi😅 paljo nestet ja hyvää ruokaa vaa. Helppo huudel ku ite en kärsi darrast nykyää jostai syyst🙈🤣

Superlimaista eggistä tänään ja nyt vähän mietityttää ovistestin tulos ei oo ihan viel tasavahva vaikka tummentunu eilisest. Mahtokoha olla nopea lh huippu ja menny jo ohi tai sit vasta tekee tuloaan. Nyt kp14 "jo". No jos siel kehittelis nyt super hyvän muniksen sit. Mietin et pitäskö viel illemmal testata. Noh ainakin huominen kertoo sitte. No saat varmaan jokapaukses suht samois menevä piinakaveri😅
 
Alkoholinkaa ei suositella sit parasetamolia kun maksaan vaikuttaapi, mut sit taas burana ja ovis ei sovi😅 paljo nestet ja hyvää ruokaa vaa. Helppo huudel ku ite en kärsi darrast nykyää jostai syyst🙈🤣

Superlimaista eggistä tänään ja nyt vähän mietityttää ovistestin tulos ei oo ihan viel tasavahva vaikka tummentunu eilisest. Mahtokoha olla nopea lh huippu ja menny jo ohi tai sit vasta tekee tuloaan. Nyt kp14 "jo". No jos siel kehittelis nyt super hyvän muniksen sit. Mietin et pitäskö viel illemmal testata. Noh ainakin huominen kertoo sitte. No saat varmaan jokapaukses suht samois menevä piinakaveri😅
Kiva saada piinakaveri 😎😎 mul menee ainaki sille et tyylii kp10 limat, kp11 kivut ja o+ 😊
 
Takaisin
Top