Raskaaksi 2022

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Bella Swan
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Heippa hei taas kaikilleđŸ„°
Ensialkuun onnittelut taas kaikille plussanneille, tÀÀllÀ tullu nyt aika paljon plussia nÀköjÀÀn.
Mulla nyt kp 2, eilen tietenkin sopivasti kp1 kun mies palas reissusta😅
TÀhÀn kiertoon pÀÀstÀÀn taas toivottavasti jÀnnÀilee kunhan vaan saadaan ajoitukset kohdilleen. Nyt kun ajattelen niin oli ehkÀ ihan hyvÀ tÀÀ yksi kierto vÀlissÀ missÀ ei niin tarvinnut tulkita eri oireita luteaalissa. Huomasin kyllÀ hyvin ettÀ paljon niitÀ oireita ittelleen kehittelee kun jÀnnÀÀ et alkaako menkat vai ei, tai sitten ne vaan huomaa helpommin kun kuulostelee omaa kroppaa.
Olipa kyllĂ€ outoa olla miehestĂ€ erossa melkein 3viikkoa, mut oppiipa ainakin olemaan myös itsekseen😁 ihanaa kyllĂ€ kun toinen palasi kotiin❀

KyllĂ€ nuo PMS-oireet on outoja. Menkkojen alkaessa olin ihan varma ettei tĂ€stĂ€ tule mitÀÀn ja nyt kp5 optimistisuus nostaa pÀÀtÀÀn uuteen kiertoon 😂 Veikkaisin ettĂ€ tĂ€nÀÀn on vika pĂ€ivĂ€ menkkoja, kun on enÀÀ tuhrutellut vĂ€hĂ€n.

Ensi viikolla pÀÀsee taas uittelemaan tikkuja đŸ«ŁđŸ€­

Arvon leidit! Onko tĂ€mĂ€ nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittĂ€ minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymÀÀn. LenkillĂ€ tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillĂ€ ajattelin vaan testata đŸ€Ł ajattelisin ettĂ€ flunssa siirti ovulaatiota 🧐

Liitteet

• IMG_20220917_183603.jpg
    IMG_20220917_183603.jpg
    3.4 MB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Arvon leidit! Onko tĂ€mĂ€ nyt sitten plussa? 👋 Ei oo kuvassa edes viittĂ€ minuuttia kulunut, heti ekana piirtyi testiviiva ja sitten kontrolli alkoi löytymÀÀn. LenkillĂ€ tupsahti housuihin melkoinen löntti vv niin sillĂ€ ajattelin vaan testata đŸ€Ł ajattelisin ettĂ€ flunssa siirti ovulaatiota 🧐
Nyt on selkee plussa 😊!!

Ou jeah 👌

Tuosta ei voi erehtyĂ€ !! đŸ„łđŸ„ł

Moikka ja onnea kaikille plussanneilleđŸ„°đŸ€© ihanaa!!!
MĂ€ oon pitkĂ€stĂ€ aikaa tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa (aiemmin siis kirjoitellut eri ryhmĂ€ssĂ€)
 pÀÀtettiin yhdessĂ€ miehen kanssa ettĂ€ yksi lapsi mahtuu vielĂ€ meidĂ€n katon alleđŸ„° siispĂ€ yritys aloitettu/ aloitetaan nyt!!đŸ„ł
Mulle tÀÀ olis kolmas, miehelle toinen lapsi..
Aiemmat 05/2010💙 ja 06/2021💙
Ens viikolla pitÀis olla ovulaatio, kierukka poistettu viime viikolla.
Mulla on kaikki mahdolliset ulokkeet ristissĂ€ ettĂ€ napsahtais mahdollisimman Ă€kkiĂ€đŸ™đŸ» Mulla kuitenkin ikÀÀ jo 39.
ImetÀn vielÀ vÀhÀn, about kerran yön aikana, pÀivÀllÀ en lainkaan.. voiko nÀinkin pieni imetysmÀÀrÀ vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen??

Kerrankin pidin pÀÀni, enkÀ sortunut uittelemaan testiÀ. Hukkaan se jÀlleen ois mennyt..
PĂ€ivĂ€n tuhruttelusta pÀÀtellen voinen todeta, ettĂ€ huomenna on jo hanat kunnolla auki tĂ€ysin ajallaan. 😭😭

Moikka ja onnea kaikille plussanneilleđŸ„°đŸ€© ihanaa!!!
MĂ€ oon pitkĂ€stĂ€ aikaa tÀÀllĂ€ kirjoittelemassa (aiemmin siis kirjoitellut eri ryhmĂ€ssĂ€)
 pÀÀtettiin yhdessĂ€ miehen kanssa ettĂ€ yksi lapsi mahtuu vielĂ€ meidĂ€n katon alleđŸ„° siispĂ€ yritys aloitettu/ aloitetaan nyt!!đŸ„ł
Mulle tÀÀ olis kolmas, miehelle toinen lapsi..
Aiemmat 05/2010💙 ja 06/2021💙
Ens viikolla pitÀis olla ovulaatio, kierukka poistettu viime viikolla.
Mulla on kaikki mahdolliset ulokkeet ristissĂ€ ettĂ€ napsahtais mahdollisimman Ă€kkiĂ€đŸ™đŸ» Mulla kuitenkin ikÀÀ jo 39.
ImetÀn vielÀ vÀhÀn, about kerran yön aikana, pÀivÀllÀ en lainkaan.. voiko nÀinkin pieni imetysmÀÀrÀ vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen??
Mulle neuvolan lÀÀkĂ€ri sano et imetyshormonit vaikuttaa vielĂ€ n. 3-4 kk lopetuksen jĂ€lkeenkin ja vaikeuttaa raskautumista. MUTTA mulla siis kierto ollu kateissa jo 5 vuotta eikĂ€ oo vĂ€liĂ€ mitkĂ€ hormonit kehossa pyörii ku kaikki siellĂ€ on sekasin đŸ€Ł en siis tiiĂ€ miten paljon vĂ€hĂ€isellĂ€ imetyksellĂ€ oikeesti on vaikutusta. KyllĂ€hĂ€n tĂ€ysimetyksen aikanakin voi tulla raskaaksi et se varmaan riippuu tosi paljon siitĂ€ miten oma keho reagoi erilaisiin hormoneihin ja niiden muutoksiin. Toivotaan pikaista plussaa sulle imetyksestĂ€ huolimatta đŸ€©

Kiinnittymistuntemuksista, onko kellÀÀn ollut semmoisia? Mulla siis tĂ€nÀÀn ollut tuossa samassa kohtaa semmosta vaimeaa tuikkimista. Ihan koko pĂ€ivĂ€n, noin 5min vĂ€lein ja vĂ€lillĂ€ useamminkin. Jos keltarauhanen tuikkii niin eikö se tunnu sivummalla? Koskaan enne ei ole vielĂ€ ollut, ja tÀÀ on siis melkein keskellĂ€ kohtua, aavistuksen oikeammalla. MĂ€ niin toivoisin ettĂ€ olisi jotain ettĂ€ joku pieni hedelmöittynyt munasolu koittaa porautua kiinni 😍 selvinnee parin pĂ€ivĂ€n sisÀÀn👍 Tai sitten taas joku kiva uus luteaalioire, eihĂ€n nĂ€ihin kohta mihinkÀÀn voi luottaa đŸ„”

Kp34 ja sain vilkkuvan hymynaaman cb ovistestiin. En tiedÀ yhtÀÀn mitÀ ajatella tÀstÀ, jatkanko testaamista ja toivon, ettÀ saan myöhÀisen ovisplussan? Vai oletanko vaan, ettÀ mun kroppa on vaan niin sekaisin, ettÀ testitkÀÀn ei osaa tulkita sitÀ? Mun piti aloittaa huomenna ne primot, mut mulla tulee valkkaria ihan sikana, vÀlillÀ vetisempÀÀ ja vÀlillÀ venyvÀÀ, niin oli pakko testata vielÀ ja liuskat loppui.

Nyt ei oo aamun testistÀ kuvaa mutta ihan negaa. SitÀ samaa tuikkimista on ollut tÀnÀÀnkin, ei ihan niin paljon kuin eilen.

Menkat pitÀis alkaa keskiviikkona. Ei tÀssÀ auta ku odotella.

Eilen tuli tosiaan litkittyy punkkua ja tĂ€nÀÀn tosiaa ovisplus ni uskaltaako otta panadolia tĂ€hĂ€n punkkuhedariin? 😃

Eilen tuli tosiaan litkittyy punkkua ja tĂ€nÀÀn tosiaa ovisplus ni uskaltaako otta panadolia tĂ€hĂ€n punkkuhedariin? 😃
Alkoholinkaa ei suositella sit parasetamolia kun maksaan vaikuttaapi, mut sit taas burana ja ovis ei sovi😅 paljo nestet ja hyvÀÀ ruokaa vaa. Helppo huudel ku ite en kĂ€rsi darrast nykyÀÀ jostai syystđŸ™ˆđŸ€Ł

Superlimaista eggistĂ€ tĂ€nÀÀn ja nyt vĂ€hĂ€n mietityttÀÀ ovistestin tulos ei oo ihan viel tasavahva vaikka tummentunu eilisest. Mahtokoha olla nopea lh huippu ja menny jo ohi tai sit vasta tekee tuloaan. Nyt kp14 "jo". No jos siel kehittelis nyt super hyvĂ€n muniksen sit. Mietin et pitĂ€skö viel illemmal testata. Noh ainakin huominen kertoo sitte. No saat varmaan jokapaukses suht samois menevĂ€ piinakaveri😅

Alkoholinkaa ei suositella sit parasetamolia kun maksaan vaikuttaapi, mut sit taas burana ja ovis ei sovi😅 paljo nestet ja hyvÀÀ ruokaa vaa. Helppo huudel ku ite en kĂ€rsi darrast nykyÀÀ jostai syystđŸ™ˆđŸ€Ł

Superlimaista eggistĂ€ tĂ€nÀÀn ja nyt vĂ€hĂ€n mietityttÀÀ ovistestin tulos ei oo ihan viel tasavahva vaikka tummentunu eilisest. Mahtokoha olla nopea lh huippu ja menny jo ohi tai sit vasta tekee tuloaan. Nyt kp14 "jo". No jos siel kehittelis nyt super hyvĂ€n muniksen sit. Mietin et pitĂ€skö viel illemmal testata. Noh ainakin huominen kertoo sitte. No saat varmaan jokapaukses suht samois menevĂ€ piinakaveri😅
Kiva saada piinakaveri 😎😎 mul menee ainaki sille et tyylii kp10 limat, kp11 kivut ja o+ 😊

Uskaltaisin ottaa! Alkoholi ja parasetamoli samaan aikaan ei ole paras idea, koska molemmat on maksatoksisia, mutta jos eilen litkitty punkkua ja tĂ€nÀÀn ottaa parasetamolia, en usko ettĂ€ mitÀÀn ongelmaa tulee. 😌

Takaisin