Raskaaksi 2022

Onkos täällä muita piinapäiväilijöitä suunnilleen samassa kohdassa kiertoa? Nyt siis taitaa olla dpo2, maanantaina oli ehkä ihan vähän vahvempi viiva kun sunnuntaina.
En usko että ainakaan alkuviikosta testailen, koska viikon päästä keskiviikkona on dpo9. Sit taas loppuviikkoa kohti kun mennään niin seuraavana maanantaina pitäis menkat tulla, niin saas nähä miten meinaan testailla.
Täällä dpo1 piinailija myös. Päätin että testailen vasta kuun viiminen päivä, jollei menkat ala, koska ollaan lähössä miehen kanssa ulkomaille 😍 tietää sitten mitä syö ja juo reissussa !
 
Ei vielä, illalla saattaa jo olla 👍
Hätäinen kun olin: Kahden tunnin pidätyksellä tuosta oli ihan hailakka toinen viiva. Menikö huippu jo vai voiko kaksi tuntia olla liian vähän? Noh, huomenna testataan lisää, mutta tulipa tehtyä täsmäisku joten pääsee taas vähän jännittämään 💪

(Toisaalta lievää lämpöilyä ja flunssanpoikasta ollut tässä molemmilla, että emme pidättele henkeämme, harmi 😩)
 
Hätäinen kun olin: Kahden tunnin pidätyksellä tuosta oli ihan hailakka toinen viiva. Menikö huippu jo vai voiko kaksi tuntia olla liian vähän? Noh, huomenna testataan lisää, mutta tulipa tehtyä täsmäisku joten pääsee taas vähän jännittämään 💪

(Toisaalta lievää lämpöilyä ja flunssanpoikasta ollut tässä molemmilla, että emme pidättele henkeämme, harmi 😩)
No olipas nopea, mä veikkaisin että se tais jo mennä. Eikös joillain ole juuri salamannopea se huippu, ettei meinaa kiinni saada?
 
Hätäinen kun olin: Kahden tunnin pidätyksellä tuosta oli ihan hailakka toinen viiva. Menikö huippu jo vai voiko kaksi tuntia olla liian vähän? Noh, huomenna testataan lisää, mutta tulipa tehtyä täsmäisku joten pääsee taas vähän jännittämään 💪

(Toisaalta lievää lämpöilyä ja flunssanpoikasta ollut tässä molemmilla, että emme pidättele henkeämme, harmi 😩)
Mulla teki kanssa tälleen, että dpo -2 aamuna suht vahva viiva, illalla ihan mitätön ja seuraavana aamuna vahva plus 🙏🏾 Mut voihan se ollakkin että huippu oli vaan sairaan nopee.
 
Tämä viiva tuli sinä päivänä kun fyysiset tuntemukset viittasi ovikseen. Aamusta paksumpaa kirkasta limaa ja päivällä runsasta vv. Saa nähdä miten käy 😊
 

Liitteet

  • 20220913_211734.jpg
    20220913_211734.jpg
    653.7 KB · Katsottu: 62
Tämän päivän (kp14) testi vielä vähän kosteahko, mutta tais eilen sit olla jossain vaiheessa se plussa, eli tänään ovis. 🧐 Jätin eilisillan hailukan testin pois kuvasta.
 

Liitteet

  • IMG_20220915_110425.jpg
    IMG_20220915_110425.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 70
Omaa napaa: kävin tänään siellä lääkärin juttusilla, ja vitsi miten ihana tyyppi sattui vastaan! Vaikka aika oli alunperin varattu siksi, ettei kierto käynnisty tms. Niin saatiinkin juteltua monta hyvää juttua auki!

Lopputuloksena se, että pääsen verikokeisiin mm. katsomaan kilpparit. Varataan aika myös ravitsemusterapeutille, jotta saan tukea painonhallintaan 😊 Niiiiin kiva että heti sattui sellanen lääkäri vastaan joka otti tosissaan mun huolet <3
 
Omaa napaa: kävin tänään siellä lääkärin juttusilla, ja vitsi miten ihana tyyppi sattui vastaan! Vaikka aika oli alunperin varattu siksi, ettei kierto käynnisty tms. Niin saatiinkin juteltua monta hyvää juttua auki!

Lopputuloksena se, että pääsen verikokeisiin mm. katsomaan kilpparit. Varataan aika myös ravitsemusterapeutille, jotta saan tukea painonhallintaan 😊 Niiiiin kiva että heti sattui sellanen lääkäri vastaan joka otti tosissaan mun huolet <3
No olipas kiva ja tuottoisa käynti sitten siellä😊

Täällä kp11 ja ovistestien ja aikasempien kiertojen perusteella veikkaisin et plussa pärähtää la tai su👌 eilen oli talletteluja, tänään annan miehel taukopäivän ja sit alkaaki armoton panoputki🤣
 

Liitteet

  • 20220915_132148.jpg
    20220915_132148.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 52
Tänään dpo7 ja tuntemuksia kohdunseuduilla, mutta näitä nyt on ollut ennenkin ja lupaavia oikein, tarkoittamatta yhtään mitään.
Lisöksi toinen rinta kipeytynyt alapuolelta ja tää on uus juttu, ei ennen ole ollut. Testei olen jo kerennyt tekemään, negoja sellaisia 😁 Huomenna sitten aamusta saatte kuvaakin tihrustettavaksi. Nyt menikö menee googlailee mihin kohtaan se viiva oikein tulikaan näissä easy at home testeissä 🙊😅
 
Mä näin viime yönä aivan todella outoa unta. Siinä oli minä ja mun kaasot ja mä olin raskaana. Vesikauhua oli liikkeellä ja sellaiset pahikset oli valloillaan ja me juostiin ja pujoteltiin kun ne ei saaneet osua muhun koska mun piti päästä synnyttämään. Lopulta pääsin sairaalaan ja kun pääsin sinne mun piti ponnistaa ja samalla kun ponnistin niin pyörryin ja menetin tajunnan. Mutta terve vauva syntyi!:D
 
Ois varmaan sen sijaan, että avautu täällä, ettei kierto oo kohillaan, ni tehdä vaan se raskaustesti... Ehkä ne menkkoja enteilevät tiputtelut oli sit sitä surullisen kuuluisaa kiinnittymisvuotoa... Oviksesta ei tietoa, mut tänään kp46 epäsäännöllisestä kierrosta, eli ei sekään oikeen kerro mitään... Mut eipähän tarvii tihrustaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 

Liitteet

  • IMG-20220916-WA0000.jpeg
    IMG-20220916-WA0000.jpeg
    793 KB · Katsottu: 118
Päivitin Flo:n ja sen mukaan pitäis muka olla jo rv 6+4. Jos muka olis jo niin pitkällä, ni aika haalee viiva siihen nähden, et sikiöllä sykkis jo sydänki... Toivottavasti ovis on vaan tullu myöhään, eikä olis kohdun ulkonen. Äh... Kylläpä alko ahdistaa...
 
Päivitin Flo:n ja sen mukaan pitäis muka olla jo rv 6+4. Jos muka olis jo niin pitkällä, ni aika haalee viiva siihen nähden, et sikiöllä sykkis jo sydänki... Toivottavasti ovis on vaan tullu myöhään, eikä olis kohdun ulkonen. Äh... Kylläpä alko ahdistaa...
Rfsu:lla mulla ainakin oli haaleeta viivaa vielä ennen ekaa neuvolaaki joka oli 8+4 ja vauva kasvoi ja kehittyi. Toivottavasti on vaan testistä johtuvaa! Hurjasti onnea 😍😍
 
Dpo8 ja negaa. Mä hienosti kuvittelen tohon toisen viivan paikoille jotain varjoa ja oon käännelty ja väännellyt testiä vaikka miten päin 😂 No huomenna uutta, on tää taas hauskaa kun pääsee uittaa tikkua 🥰😁
 

Liitteet

  • B8CA54E1-599F-4DA3-8704-8CB9905C9867.jpeg
    B8CA54E1-599F-4DA3-8704-8CB9905C9867.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 137
Päivitin Flo:n ja sen mukaan pitäis muka olla jo rv 6+4. Jos muka olis jo niin pitkällä, ni aika haalee viiva siihen nähden, et sikiöllä sykkis jo sydänki... Toivottavasti ovis on vaan tullu myöhään, eikä olis kohdun ulkonen. Äh... Kylläpä alko ahdistaa...
Musta toi oli tosi hyvä viiva! Ei ne määräänsä enemmi tummene ❤️ flo ei varmaa muutenkaa tajuu pitkää kiertoo. Kokeile tehhä viikko Digi jos sais vähän suuntaa millo on ollu ovis. Tai hos kohdunulkoinen huolestuttaa ni sit soittelet vaa sairaalaa heti. Saatat kyl saada myös varhaisultran neuvolan kautta jos ei oo kierrosta oikein tietoo 🤔
 
Musta toi oli tosi hyvä viiva! Ei ne määräänsä enemmi tummene ❤️ flo ei varmaa muutenkaa tajuu pitkää kiertoo. Kokeile tehhä viikko Digi jos sais vähän suuntaa millo on ollu ovis. Tai hos kohdunulkoinen huolestuttaa ni sit soittelet vaa sairaalaa heti. Saatat kyl saada myös varhaisultran neuvolan kautta jos ei oo kierrosta oikein tietoo 🤔
Mulla onneks työpaikan sairauskassa kustantaa yksityisestä 80%, ni varasin jo varhaisultran ens viikon lopulle mun luottogynelle. Ja kipitin heti hakemaan viikkonäytöllisen testin, joten nyt oottelen vaan pissahätää. (Koska töihinhän en menny, ku ei tässä tilassa mitään töitä ois ees voinu tehä... Onneks on lepsu esimies ja liukumaa)
 
Sanoin pitäväni taukoa kirjottelemisesta, mutta pakko tulla silti ihmettelemään tänne ääneen, koska on niin kiva vaan puhua itsestään 😅

Ensinnäkin esikoisella on enterorokko, ihanaa 👍

Toiseksi tmi, heräsin tänään ihan "housut märkänä". Olin ihan satavarma, että menkat on alkanut ja juoksin vessaan toteemaan, että ihan valkkaria se vaan on 🥲 tuntu että sitä on ihan litratolkulla 😂 Tein sit tossa kymmenen maissa ovistestin ja ihan yhtä haalee kun nää edellisetkin päivät. Ei voi ymmärtää kyllä mitä mun kropassa tapahtuu.
 
Takaisin
Top