Raskaaksi 2022

Dpo ehkä 5 tänään, tuskainen viikko tulossa 😅 Mulla on mennyt viimeiset kaksi ovulaatiota vähän ohi kun olen molemmissa ollut pois kotoa ja hautajaisissa vielä. Nyt tähän mä ehdin just kotiin ehkä - toivottavasti.
Miten sattuukin aina olee jotain muuta 😑 Flon mukaan seuraava ovis sattuu just viikonloppureissun kohdille jonne olen lähdössä ystävien kanssa joten täytyy jotenkin kikkailla tallettelut ennen ja jälkeen viikonlopun ellei tästä kierrosta tullut mitään 😅
Keskenmenot edelleen jännittää, et jos nyt vaikka tärppäisi niin meneekö taas kesken ja riittääkö meidän aika. Ikä alkaa painaa 😬
 
Dpo8 ja negaa. Mä hienosti kuvittelen tohon toisen viivan paikoille jotain varjoa ja oon käännelty ja väännellyt testiä vaikka miten päin 😂 No huomenna uutta, on tää taas hauskaa kun pääsee uittaa tikkua 🥰😁
Miten musta tuntuu, että mäkin näen jotain hailuraa tossa toisen viivan paikalla? 🤔 Ompa jännää! 😁
 
Dpo8 ja negaa. Mä hienosti kuvittelen tohon toisen viivan paikoille jotain varjoa ja oon käännelty ja väännellyt testiä vaikka miten päin 😂 No huomenna uutta, on tää taas hauskaa kun pääsee uittaa tikkua 🥰😁
Kyllä mäkin olen näkevinäni tässä ehkä jotain hailuraa☺️ Jännän äärellä !
 
Dpo8 ja negaa. Mä hienosti kuvittelen tohon toisen viivan paikoille jotain varjoa ja oon käännelty ja väännellyt testiä vaikka miten päin 😂 No huomenna uutta, on tää taas hauskaa kun pääsee uittaa tikkua 🥰😁
Ihan aavistuksen hailua nään minäki. Huomenna uutta uittamaan, josko vahvistuis!
 
Voi luoja, että voi olla hämmentynyt näistä liuskoista. Kp11-kp13 (aamupv) oli vielä ihan tommosta selkeää tummenemista, kunnes toi kp13 iltapäivän testi olikin ihan hailakka ja kaikki muut testit sen jälkeen vähän tummempia, muttei mitään muutosta! Mitää tää voi nyt indikoida? Eikö tässä kierrossa ookkaan ovista vai onko tulossa joku ennätyspitkä kierto?
 

Liitteet

  • IMG_20220916_125725.jpg
    IMG_20220916_125725.jpg
    4 MB · Katsottu: 81
Olin merkannu Flo:n listaan viime menkkojen esitiputtelut ja se laski raskauden niistä. Mulla nyt siis tarkemmin ottaen rv5+5 laskelmien mukaan, jolloin toi päiväpissadigi vois pitää melkeinpä paikkansa. Ostin kaks, ni teen toisen vielä huomenna aamupissasta, ni saa viikkoihin varmistuksen.
Onpa jännää.... Tästä tulis sit toukokuinen :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 

Liitteet

  • IMG_20220916_125608.jpg
    IMG_20220916_125608.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 155
Olin merkannu Flo:n listaan viime menkkojen esitiputtelut ja se laski raskauden niistä. Mulla nyt siis tarkemmin ottaen rv5+5 laskelmien mukaan, jolloin toi päiväpissadigi vois pitää melkeinpä paikkansa. Ostin kaks, ni teen toisen vielä huomenna aamupissasta, ni saa viikkoihin varmistuksen.
Onpa jännää.... Tästä tulis sit toukokuinen :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Kierto pitää merkata aina vasta ensimmäisestä varsinaisesta vuotopäivästä ( vaihdat siteen / muun useaan kertaan) ja jos vuoto alkaa 18 jälkeen, on kp 1 vasta huominen.

Paljon onnea 🥰🥰🥰
 
Kierto pitää merkata aina vasta ensimmäisestä varsinaisesta vuotopäivästä ( vaihdat siteen / muun useaan kertaan) ja jos vuoto alkaa 18 jälkeen, on kp 1 vasta huominen.

Paljon onnea 🥰🥰🥰
Juu, kyllä mä sen tiiän, mut gyneä varten merkkaillut "vuotopäiviksi" myös tiputtelupäivät ja sit jättäny yhen välipäivän kuukautisia edeltävälle päivälle, mutta flo ei rekisteröi sitä yhtä vuotamatonta päivää ns. uudeksi kierroksi.
 
@Peppipupu onko oviksessaki sama asia et jos saa tikkuu plussan klo 18 jälkee ni se on seuraavalle päivälle merkattava vai koskeeko vain menkkavuotoa?

Anteeks tyhmä kysymys😂😂
Oviaplussahan on dpo-1, eli kun saa plussan testiin niin ovis tapahtuu about seuraavana päivänä (dpo0). Ei siis merkitystä onko klo 09 tai 21, kun siitä tikutuksesta lasketaan 24-48h eteenpäin.
 
@Peppipupu onko oviksessaki sama asia et jos saa tikkuu plussan klo 18 jälkee ni se on seuraavalle päivälle merkattava vai koskeeko vain menkkavuotoa?

Anteeks tyhmä kysymys😂😂
Joo siis tähän en osaa sanoa, mutta @typescript pn varmaan oikeassa. Mulla on kinkkinen kroppa ja en saa ovista tikuilla kiinni vaikka ultran mukaan ovuloin. Näyttää haaleaa koko kierron. Siksi siirretään aina lääkkeelliseen kiertoon.
 
Voi luoja, että voi olla hämmentynyt näistä liuskoista. Kp11-kp13 (aamupv) oli vielä ihan tommosta selkeää tummenemista, kunnes toi kp13 iltapäivän testi olikin ihan hailakka ja kaikki muut testit sen jälkeen vähän tummempia, muttei mitään muutosta! Mitää tää voi nyt indikoida? Eikö tässä kierrossa ookkaan ovista vai onko tulossa joku ennätyspitkä kierto?
Onko nämä pc-testejä? Mulla nämä näyttää melkein läpi kierron noin vahvaa kuin sulla nyt (tuummuu-haalenee-tummuu). Otin käyttöön onestepin liuskat, niin en tiedä onko niissä vahvuus eri, mutta niillä ei tätä ongelmaa ole ollut 🙏
 
Onnea @Elly_! Ihan mahtavaa! Aika pieni ikäero ilmeisesti luvassa, mitkä fiilikset?
Tää oli ihan suunniteltu juttu, jotta päästäis tästä kaikesta yövalvomisesta ja vaipparumbasta vähän niinku yhessä rysäyksessä. Varmasti tulee olemaan ihan helvetin rankkaa varsinki alkuun, ku ovat molemmat pieniä, mut jos vaan tulevat toimeen keskenään, ni olis sit myöhemmin suunnilleen samat kiinnostuksen kohteet yhtäaikaa. Eikä niin, että toinen treenaa pyörällä ajoa, ku toinen konttaa vielä vaipoissa.
Saas nähdä. Päivä kerrallaan nyttenki elellään...
 
Onko nämä pc-testejä? Mulla nämä näyttää melkein läpi kierron noin vahvaa kuin sulla nyt (tuummuu-haalenee-tummuu). Otin käyttöön onestepin liuskat, niin en tiedä onko niissä vahvuus eri, mutta niillä ei tätä ongelmaa ole ollut 🙏
Joo on pc! 😳 Googletinkin jo läpi muita testejä ja mietin että tilaanko.
 
Dpo9 testi. Mä kuvittelen varjoa edelleen, mutta negahan tuo. Yöllä heräsin kohdusss tuntuvaan pistelyyn. Semmonen pistos aina tasasesti ja edelleen sitä tuntuu oikealla puolella. Kaivautuukohan joku siellä kiinni 😍 Voi kunpa se olisi nyt mahdollista 🥺🥰
No mutta jatkamme uitteluja.
 

Liitteet

  • DF778D0D-A2B0-4A47-98CA-DD0C83F75C9C.jpeg
    DF778D0D-A2B0-4A47-98CA-DD0C83F75C9C.jpeg
    2.7 MB · Katsottu: 148
Takaisin
Top