Raskaaksi 2022

Ihania noi miehet. Nyt sanoo et on tulossa keskustelee eikä oo väittänyt muuta. Mutta saa nähä ku musta silti tuntuu et haluaa erota vaik kaikkeni tehnyt.. No ei sitä toki voi tietää ennakkoon
Kommunikaatio voi joskus olla tosi vaikeaa :red-heart: toivotaan kovasti että oli väärinkäsitys, eikä olekaan ero tulossa!

Dpo 6 ja todella outo olo. Tuntuu kuin olisi kuumetta, mutta ei ole. Lisäksi kaupassa käydessäni tuli autosta noustessa hyvin kummallinen ja huimaava olo. Pelkäsin että pyörryn sinne kauppaan. En tiedä mistä tämmöinen tuli, mutta todella outoa.

En tiedä yhtään onko tämä nyt sitten hyvä vai huono merkki. Laskelmien mukaanhan kiinnittyminen on hollilla, eli onko siihen liittyvää vai kuvittelenko vain? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Uppisss paljon tsemppiä sinne, mä niin toivon että teidän keskustelu päättyy parhainpäin.:red-heart:

Me saatiin miehen kanssa asiat keskusteltua ja tänää sitten jo alotettiin vauvanteko hommat tälle kierrolle! :smiling face with heart-eyes: Ovishan ei nyt vielä oo pitkään aikaan kun eletään vasta kp7, mutta harjoittelu ei ole pahitteeksi kuitenkaan! :tears::red-heart:

Uppisss paljon tsemppiä sinne, mä niin toivon että teidän keskustelu päättyy parhainpäin.:red-heart:

Me saatiin miehen kanssa asiat keskusteltua ja tänää sitten jo alotettiin vauvanteko hommat tälle kierrolle! :smiling face with heart-eyes: Ovishan ei nyt vielä oo pitkään aikaan kun eletään vasta kp7, mutta harjoittelu ei ole pahitteeksi kuitenkaan! :tears::red-heart:
Ihana kuulla että saitte puhuttua asiat läpi! Ja pääsitte vähän treenaamaan sitä lasten tekoa :D

Kuume alkaa väistyä onneksi ja tuntuu kuin raskausoireet tekisi paluuta takaisin. Nälkä tunnin välein ja jos ei syö,niin tulee tosi huono-olo.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Rinnatkin kipeytyy uudelleen,ainakin tuntuu siltä.. Nyt dpo 13 tai 14 ja raskaustestissä komeilee edelleen kaksi viivaa.:Purple Heart: Ei ihan samanvahvuiset viivat vielä. Toivottavasti vahvistuisi. :smiling face with heart-eyes:
20220109_140550.jpg

Kuume alkaa väistyä onneksi ja tuntuu kuin raskausoireet tekisi paluuta takaisin. Nälkä tunnin välein ja jos ei syö,niin tulee tosi huono-olo.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Rinnatkin kipeytyy uudelleen,ainakin tuntuu siltä.. Nyt dpo 13 tai 14 ja raskaustestissä komeilee edelleen kaksi viivaa.:Purple Heart: Ei ihan samanvahvuiset viivat vielä. Toivottavasti vahvistuisi. :smiling face with heart-eyes:View attachment 109865
Tällä testillä ei välttämättä tule tasavahvoja viivoja vaikka hcg olis huippu korkea, kokemuksen äänellä :folded::red-heart::red-heart::red-heart:
Tarrasukkia ja liimaa sinne:Two-hearts:

Sovittu asiat on ja itse omissa pikku aivoissani nähtävästi suurenteli asian vähän isommaksi. MUTTA onneksi näin :red-heart::red-heart::red-heart::folded::folded::folded::folded:

Hyvä, että saitte sovittua:folded: Meillä aikanaan mies harrasti sitä, että oli aina suutuspäissään tekemässä eroa. Pari kertaa sitten oikeen kovasti sanoin vastaan, että erotaan vaan ja lopetetaan tää pelleily. Ja sitten käytiin pitkä keskustelu, että tuollainen erolla uhkailu ei ole ok ja on tosi loukkaavaa. Just pyörähti jouluna 16 vuotta täyteen, että kyllä niistä myrkyisemmistä vaiheista huolimatta lopputulos voi olla hyvä :smiling face with heart-eyes:

Ja toi onestep oli kyllä yllätys, kun näyttänyt musta oviksen tosi hyvin. Olin siinä käsityksessä,
kaikki ovistestit reagoisi LH:n lisäksi HCG:n, mutta näköjään olin väärässä. Pitäisköhän vielä dipata yksi tollanen digiovistestikin, että näkis, miten se reagoi :Grimacing Face:

Onneksi saitte Uppisss ja Star4 puhuttua asiat läpi. :red-heart:

Nyt iltaan kohden on tullut ihan hirveän paha mieli siitä, että ihan varmasti ne menkat pian alkaa. Samaan aikaan ihan järjettömän suuri toivo raskaudesta, mutta samalla tunne ettei meitä voi kuitenkaa vielä onnistaa. Tekee mieli vain itkeä ja itkeä ja hautautua yksin johonkin peiton alle viikoksi. :loudlycrying: Latasin niin paljon odotuksia ja yritystä tähän kiertoon. Alkaispa se vuoto jo niin pääsisin tästäkin olotilasta. Anteeksi tää purkautuminen tuntuu ettei mies oikein ymmärrä tätä mun oloa. :sad-face:

Kiitos kaikille :red-heart:
Minä oon ennemin meidän suhteessa se jolla on hylkäämisen pelkoa omasta lapsuudesta häiritsemässä elämää ni siksi myös luen ihmisiä väärin ja vedän joskus liian nopeita johtopäätöksiä :loudlycrying:

Mulla kans oli olevinaan vahva fiilis et tärppäis taas vaikkei ns ollut kuitenkaan ja lämmöt tänäänkin kuitenkin ollu 37-37,3..löysin jopa paremman mittarin.. Mut siis tää on outoa ku tunteet sahaa.. Haluis niin kovasti sen plussan mut valmiiksi pettynyt jo et ei tuu plussaa kuitenkaan ja kuinka pahalle se sit tuntuu ku alkaa ne menkat....

Onneksi saitte Uppisss ja Star4 puhuttua asiat läpi. :red-heart:

Nyt iltaan kohden on tullut ihan hirveän paha mieli siitä, että ihan varmasti ne menkat pian alkaa. Samaan aikaan ihan järjettömän suuri toivo raskaudesta, mutta samalla tunne ettei meitä voi kuitenkaa vielä onnistaa. Tekee mieli vain itkeä ja itkeä ja hautautua yksin johonkin peiton alle viikoksi. :loudlycrying: Latasin niin paljon odotuksia ja yritystä tähän kiertoon. Alkaispa se vuoto jo niin pääsisin tästäkin olotilasta. Anteeksi tää purkautuminen tuntuu ettei mies oikein ymmärrä tätä mun oloa. :sad-face:
Mulla samoja tunteita ja ajatuksia joka kierron loppuvaiheessa. Nytkin pe ja la illat masistelin peiton alla ja surin jälleen uutta pettymystä. Miehellekin tuumasin vaan että masentaa, mutta en jaksanut enää selittää näitä joka kierron paskoja tunteita. Luulis senkin jo oppineen tän yli vuoden kestäneen yrityksen aikana, vaan ei... :disappointed-face:

Mulla samoja tunteita ja ajatuksia joka kierron loppuvaiheessa. Nytkin pe ja la illat masistelin peiton alla ja surin jälleen uutta pettymystä. Miehellekin tuumasin vaan että masentaa, mutta en jaksanut enää selittää näitä joka kierron paskoja tunteita. Luulis senkin jo oppineen tän yli vuoden kestäneen yrityksen aikana, vaan ei... :disappointed-face:

Ei ole helppoa herätellä toiveita joka kuukausi ja sitten tippua lähtöruutuun. Epätoivo siinä iskee.

Tässäkin kierrossa niin paljon kaikkia oireita tullut joista sitten toiveet vaan kasvaneet entisestään. Pudotus on aika korkea täältä ylhäältä sitten taas sinne pettymykseen. :crying-face:

Kuume alkaa väistyä onneksi ja tuntuu kuin raskausoireet tekisi paluuta takaisin. Nälkä tunnin välein ja jos ei syö,niin tulee tosi huono-olo.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Rinnatkin kipeytyy uudelleen,ainakin tuntuu siltä.. Nyt dpo 13 tai 14 ja raskaustestissä komeilee edelleen kaksi viivaa.:Purple Heart: Ei ihan samanvahvuiset viivat vielä. Toivottavasti vahvistuisi. :smiling face with heart-eyes:View attachment 109865
Onneksi olkoon

itse toivoisin niin kaksosia jospa edes joskus tärppäis.

Uppis voi ihana että asiat järjestyy siellä puhumalla:red-heart:

Meillä ollu vakavaa keskustelua täälä kun mies nukkuu joka aamu pitkään kun teini ja menee töihin vasta 10-12 aikaan aamupäivällä. Sanoin että jos ei ala heräämään samaan aikaan aamulla ku muutki perheessä ni kuvitteleeko että uskallan lasta tehä sellasen aikuisen lapsen kanssa et joutuisin olee yksinhuoltajana suhteessa. Ite heräisin vauvan kaa klo 6 aamulla ja tää nukkuu aamu kymmeneen. Ei ala sellaseen. Monesti ollu tää sama keskustelu ja kysyny että enkö luota siihen. Ihan ku ois kyse siitä että mun pitää kohentaa omaa luottoa siitä että ukko osais herätä sit taikaiskusta ku vauva tulee. Sanoin että asia on niin että luottamus on asia mikä ansaitaan teoilla eikä sanoilla. Jos sanat ei vastaa tekoja niin ei sanoihin voi luottaa. 3 v ollaan oltu yhessä ja koko aikaan on herännyt aamulla ehkä 2 kertaa. Aina nukkuu aamupäivään. Ja sen takia on sit töissä iltaan asti eikä perhe aikaa ole. Sillon jos perheen haluaa ni pitää olla valmis osoittamaan että osaa elää perhekeskeistä vuorokausirytmiä. Minkäänlaista näyttöä tästä ei ole. Olen tehnyt selväksi että en päivääkään katsele sellaista ihmistä vauvan kanssa joka ei kykene perheleskeiseen rytmiin arjessa. Kaksi suhdetta olen ennen tätä jo katsellut ja nyt en aio tuhlata aikaani odottamiseen josko mies mystisesti oppisi ja kasvaisi mitä ei ole ennenkään tapahtunut. Vastuu on nyt miehen otettava itse arki rytmistä. En ala olemaan aikuiselle miehelle äiti joka potkii ylös sängystä. Jos ei osaa tätä vastuuta kantaa itse niin näytän ovea. Tiedän että erolla uhkailu on väärin, mutta olen tosissani että osaan asettaa rajani kun olen tämän mieslapseilun jo kerran kokenut niin en aio tehdä samaa virhettä uudestaan. Asetin omat rajani ja jos niitä ei aio kunnioittaa niin se on hyvää loppuelämää.

Onko nuo raskauskeiju 25 mlU testit kuinka herkkiä (ei oo omaa kokemusta sen plussasta tai haamuista) tai ei ns ku vaik olevinaan pc kans sama vahvuus mitä Mittaa ni onko kokemusta? Täysin nega tuli sillä tänään.. Se sentään hyvä ettei anna mitään näkyvää viivanpaikkaa edes ni ei jää arvailun varaan. Mietin vaa olikohan tää tässä. Dpo 9 tai 10 tänään
Saatan kipaista ostaa sen perkuleen surkimus puikon vielä ku pissi on piltti purkissa :tears:

Tsemppiä uppis, toivottavasti saatte asiat selvitettyä!

krisu, voiei! Joo tossa asiassa ei kyllä postitiivista toivo! Toivottavasti pääset lievillä oireilla , ja pikkuinen pysyy matkassa <3

Ihana kuulla! <3
Harjoitus tekee mestarin ;)

Takaisin