Raskaaksi 2022

Täällä tärppasi nyt yk 5 ja aiemmilla yrityskerroilla en käyttänyt mitään poppaskonsteja. Nyt oli apuna Gelee royale, karpalomehu, greippimehu ja vanhanalkioöljy. Eipä noiden käyttämisestä ainakaan haittaa ollut

Jos siel on aikasin kiinnittyneet kaksoset🤣 eiks kiinnittyminen voi jo dpo5 tapahtua?

Siis voihan jännitysnäytelmää. Mies kerto just, et VISSIIN saatas ainakin yks yrityskierto vielä lisää😭❤ ei ilmeisesti ainakaan kuukauden sisään tiputeta vielä sitä lääkettä, kun tarvii joku maksusitoumus kelaan siitä talletushommasta? vaikken usko tilannetta muuttavan, mut mielen kannalta tuntuu jotenkin mielettömältä, et olis viel yks tsäänssi tän kierron jälkee.
O ouu! Kaksoset olisi aika hardcore tähän omaan tilanteeseen 🤣😆 iso hatunnosto kaikille monikkoperheille!!

Toivottavasti teillä tärppää nyt ennen lääkkeiden aloitusta! 🙏❤️
 
O ouu! Kaksoset olisi aika hardcore tähän omaan tilanteeseen 🤣😆 iso hatunnosto kaikille monikkoperheille!!

Toivottavasti teillä tärppää nyt ennen lääkkeiden aloitusta! 🙏❤️
Toivossa on hyvä elää, vaikka pessimisti ei pety. Mut pettyy se kuitenki🤣 mä oon täs vitsaillu kans kaksosist ku tuntuu voimakast juilimist kummalki puolen, mut tuskimpa sentää olis semmonen tuuri et viimeisellä hetkellää tulis sit tuplatärppi. Ois jo superkoomista. Ja meidänkin elämäntilanteeseen miehen sairauden vuoks kaksoset olis kyl melkost. Ja lisäis toki myös km riskiä.tms ja vaatis tarkempaa seurausta. Mut ei sillä, olis ne kaksosetki parempi ku ei enää yhtää.
 
Toivossa on hyvä elää, vaikka pessimisti ei pety. Mut pettyy se kuitenki🤣 mä oon täs vitsaillu kans kaksosist ku tuntuu voimakast juilimist kummalki puolen, mut tuskimpa sentää olis semmonen tuuri et viimeisellä hetkellää tulis sit tuplatärppi. Ois jo superkoomista. Ja meidänkin elämäntilanteeseen miehen sairauden vuoks kaksoset olis kyl melkost. Ja lisäis toki myös km riskiä.tms ja vaatis tarkempaa seurausta. Mut ei sillä, olis ne kaksosetki parempi ku ei enää yhtää.
Kyllähän sitä aina pettyy vaikka itsekin pessimistinä aina ajattelen että "tuskinpa se nyt vieläkään tärppää". Sama myös siinä, kun taustalla on keskenmenoja niin nytkin ajattelen että "tuskin päästään edes nt-ultraan asti..." Mutta ei sitä omalle mielelleen mitään mahda!

Ja olisihan kaksoset ihanat! Työmäärä olisi vain valtava etenkin kun esikoinenkin vaatisi oman huomionsa. Ja stressaisin kyllä itse joka päivä että selviääkö molemmat loppuun asti juuri riskiraskauden takia!
 
Mies kaikenlisäks muisti et tota turpeut oli jo esikoisen ihan alkuraskaudes eikä vaan lopussa minkä mä muistan. Kaikenlaista nd miehetki pistää mieleensä🤣 toi ovismainen vv on kyl jännä, onkohan muilla siihen ajatusta? On siis creamya ja ovismaista. Just nyt taas runsaampaa. Googlailin tota alapää turpeut ni anto vaan raskautee viittaavia juttuja.
Mulla kanssa jostain syystä samankuuloista vv tällä hetkellä. Ainakin Googlen mukaan voi olla merkki raskaudesta mutta ilmeisesti myös alkavista menkoista eli ota siitä sit selvää 🙈
Sun tilanteessa kuulostaa kyllä lupaavalta muittenkin tuntemuksien ohella.🤞
Ite join tässä kierrossa ekaa kertaa greippimehua niin ehkä omalla kohdalla voi olla vielä siitä johtuvaa.
Oon nyt ainakin ajatellut että niin kauan kun ei mee kuivaksi niin ei ainakaan ois menkat alkamassa, eli toivoa on.
Eilen tuli mulle mukaan myös häiritsevä alaselän kipu, minkä voin myös laittaa salilla käynnin ja siivouksen piikkiin. Katotaan mitä ne testit lähipäivinä näyttää..
 
Just kun kerkesin päivemmällä kirjoitella että ei mitään erikoisia oireita oo vielä ilmaantunut, niin no mitäs nyt sitten. 🤣
Dpo5 tosiaan menossa ja nyt iltapäivästä alkoi ihan kunnon viiltävä vihlonta ja kiristys tuntumaan tuossa kohdun tietämillä ja rintojen pistely. 😳 Huiihuui, jotenkin heti alko vilahdella sellanen olo et nyt on käyny tärppi mut voihan nämäkin 'oireet' olla tietysti mitä vaan vielä näillä päivillä.. 🙈
 
Mulla kanssa jostain syystä samankuuloista vv tällä hetkellä. Ainakin Googlen mukaan voi olla merkki raskaudesta mutta ilmeisesti myös alkavista menkoista eli ota siitä sit selvää 🙈
Sun tilanteessa kuulostaa kyllä lupaavalta muittenkin tuntemuksien ohella.🤞
Ite join tässä kierrossa ekaa kertaa greippimehua niin ehkä omalla kohdalla voi olla vielä siitä johtuvaa.
Oon nyt ainakin ajatellut että niin kauan kun ei mee kuivaksi niin ei ainakaan ois menkat alkamassa, eli toivoa on.
Eilen tuli mulle mukaan myös häiritsevä alaselän kipu, minkä voin myös laittaa salilla käynnin ja siivouksen piikkiin. Katotaan mitä ne testit lähipäivinä näyttää..
Moni oloist ja oireist voi enteil kumpaa vaa, se täs onki ärsyttävää🙈 flo oli siirtämäs menkkoi aikasemmaks sen perusteel🙄 toivotaan et olis nyt kummalki raskaudesta johtuvaa❤greippimehua join itsekin tässä kierrossa pitkäst aikaa ja huomas kyl limoist😅
 
Onnittelut plussista ja pahoittelut ikävistä kokemuksista ja keskenmenneistä.

Täällä kp34 ja 35 välisenä yönä alkoi vuoto ja nyt kp2 ja geleet saapui ja primrose oil kapselit. Aloitin tänään ne ja eilen aloitettu greippi jo. Onneksi ehti tähän kiertoon ja toivottavasti auttaa!

Pidin vähän taukoa. Oireet oli niin kamalat että hyvä kun pystyi töihin ja toimimaan ja pms pahin ikinä.
 
En usko et tässä kierrossa vielä tärppää niiden apukeinojen kanssa mut ehkä kierto lyhenisi
Mulla ainakin noiden gelee royaleiden jälkeen ovulaatio aikaistui sinne kierron puoliväliin kun aiemmin saattoi tulla (paljonkin) puolivälin jälkeen, jolloin luteaaliaika jäi tosi lyhyeksi. En tiedä oliko geleeitä kiittäminen mutta tällainen oma kokemus 🙏
 
Tänään ovisplussa 😏 ja edelleen erittäin optimistinen olo tästä kierrosta, tosi outoa kun ollut heti kp1 alkaen 😂 Nyt saa vaan odottaa kun tasan kahden viikon päästä Flo ennustelee menkkoja..
 
Äh. Yöllä alavatsan jomotusta, tänään maha sekaisin ja niin ne menkatkin taas alkoi. Onneksi jo tänään eikä tarvi jännittää huomisiltaan asti. Pettymyksen sijasta aattelin alottaa seuraavan kierron valmistelun. Laittakaas jotenkin kootusti kaikki poppaskonstit: mitä kannatti syödä/juoda/olla syömättä, millon kannattaa alkaa tikuttaa ovista? Oon ihan kypsä odottamaan ja jatkossa en aijo jättää mitään tekemättä millä itse voin tätä edesauttaa. Oon super sisuuntunut 😁
Mä voin taustalta huudella, että omassa plussakierrossa oli käytössä Donaferty (eli myo-inositoli, muitakin valmisteita on) ja greippimehu. Donaferty lyhensi kiertoa paremman mittaiseksi ja greippimehu aiheutti todella huomattavan ovulaatioliman, joten molemmilla oli varmaan jotakin vaikutusta, näin haluan uskoa. Macaa ostin, mutta se haju oli jotain niin sanoinkuvaamattoman hirveää, etten montaa kertaa pystynyt sitä laittamaan mihinkään, kun tuli alitajuinen olo siitä, ettei mitään tuollaiselta haisevaa pidä laittaa lähellekään suutaan. :Face With Tears Of Joy:

Tulehduskipulääkkeistä olin plussakierroissa (eka oli siis kemiallinen) tarkkana, eli ihan ekoina kiertopäivinä ok, sen jälkeen ei enää ollenkaan. Toki jos on kovasti sairaana, niin sittenhän pitää mennä sen mukaan, mutta esim. päänsärkyyn en ottanut. Alkoholin suhteen myös tiukka linja, eli ei yhtään annosta luteaalivaiheessa. Seksiä vähintään joka toinen päivä Flo'n hedelmällisyysikkunassa, ja tähtäys siihen, että dpo-2 olisi yhdyntä.
 
Uskomaton tää sisäisesti rakennettu kehohäpeä. Oon vaihdellen tälle päivälle ollut iloinen etten ole raskaana (eipähän keho ole menossa siihen kuntoon mitä se siten ois raskauden jälkeen) mutta sitten taas ollut ihan tosi suruissani, kun ajattelin että kyllähän se nyt heti ekasta kierrosta tärppää, kun on niin selkeä ovulaatio ja reippaasti peiton heiluttelua jo päiviä ennen. Että miks tää ei nyt onnistunut, miks epäonnistuin, vaikka onhan se nyt tosiasiassa vaan melkoista haulikolla ampumista ja toivoo et joku kuti osuu siihen metallipurnukkaan.
 
Dpo 8 nega testattu rsskauskeijun one step herkäl. En odottanu kyl mitää viel näkeväni, niin aikastaki😅 alla olevas kuvas lohduttava prosenttifakta. Esikoisesta dpo10 haamujen haamu
 

Liitteet

  • Screenshot_20220902-071700_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220902-071700_Samsung Internet.jpg
    187 KB · Katsottu: 82
Muokattu viimeksi:
Kp 15 ja viimein se viiva on lähtenyt tummumaan! Normisti huippu jo kp 12.

Liekö sit töiden aiheuttama stressi tai alkukierrosta ekaa kertaa aikoihin alkoholia vai mikähän syynä.
Mutta heti olo jotenkin aurinkoisempi, kun huomasi et kyllähän se sieltä tulee! 🤩

Nyt kauhea suunnittelu, että miten toimii tallettelujen suhteen..🤔
Tänään olen yövuorossa niin ei mahiksia.
Olis polttarit huomenna ja vesilinjalla menen jokatapauksessa niin pitäisikö jälkimainingeissa kuitenkin ajaa yöllä kotiin jumppaamaan vaikka matkaa yli pari tuntia onkin😂😂
 

Liitteet

  • IMG_20220902_075036.jpg
    IMG_20220902_075036.jpg
    3.6 MB · Katsottu: 69
Jee, viimeinkin minäkin pääsen piinailemaan, kp 47/ dpo 0! 😍

Jotenkin on ihan epäuskoinen olo. Mulla ei ollu oviksesta mitään oireita, paitsi että päähän koski kokopäivän eilen. Oon kyllä muutenkin niin pääkipuherkkä, että en ois osannu yhdistää muuten.

Tänään vielä testailin ovistestillä, ja haalenemaan päin nuo viivat on, eli huippu oli eilen. Jotenkin silti epäilen itseäni ja noita testejä, että olikohan eilinen pissa jotenkin vahvaa kun tuli plussa? En yhtään usko että tästä tää lähtee! 🥴

Tuskin siis tulee ihan kauheasti piinailtua, kun tuntuu että ei tää oo totta 😂
 
Takaisin
Top