Raskaaksi 2022

Hep! Täällä myös tänään dpo5. 😁
Jee 🥳 koska meinasit testailla? Ite yritän kärvistellä keskiviikkoon, sillon pitäis menkkojen alkaa 😊

Mulla ollu nyt eilen ja tänään välillä vaimeaa menkkajomotusta ja tänään vv muuttui voidemaiseksi. Onkos sulla mitään ”oireita” 😛
 
No huomista odotellessa 🤪 onko mitään oireita? Sori jos oot aiemmin kertonu, on saattanut mennä ohi 😁
Noh aika lievää täl hetkel. Vv tulee, ei oo ollu missää vaihees kuivaa, toki vähän vaihtelua päivän aikana. Ja toissapäivänä seksituntuma tuntu samalt ku ainoastaan raskaanaolles (varsinkin miehen mielestä) eli mun alapää tuntu semmoselt tosi turpeelt ja extra kosteelt. Kaikennäköst mahajomoo sit taas mikä vetää toiveita vähän alas ku nyt joka kierros semmosta ollu🙈 nii ja vv osittai valkost creamya ja välil semmost ovislimamaist. Alaselkää särkee myös.
 
Noh aika lievää täl hetkel. Vv tulee, ei oo ollu missää vaihees kuivaa, toki vähän vaihtelua päivän aikana. Ja toissapäivänä seksituntuma tuntu samalt ku ainoastaan raskaanaolles (varsinkin miehen mielestä) eli mun alapää tuntu semmoselt tosi turpeelt ja extra kosteelt. Kaikennäköst mahajomoo sit taas mikä vetää toiveita vähän alas ku nyt joka kierros semmosta ollu🙈 nii ja vv osittai valkost creamya ja välil semmost ovislimamaist. Alaselkää särkee myös.
Mäki muistan ton turpeuden tunteen omasta tärppikierrosta 🙂 toivottavasti tulis plussa 😇
 
Jee 🥳 koska meinasit testailla? Ite yritän kärvistellä keskiviikkoon, sillon pitäis menkkojen alkaa 😊

Mulla ollu nyt eilen ja tänään välillä vaimeaa menkkajomotusta ja tänään vv muuttui voidemaiseksi. Onkos sulla mitään ”oireita” 😛
No maanantaita tai tiistaita oon ajatellut että sillon korkeintaan testaisin ekaa kertaa, mutta voihan se olla hyvin todennäköistä että ensimmäinen tikku pitää mennä tärvelemään jo sunnuntaina.. 😅

Mulla myös tänään aamulla tuntui vaimeaa jomottelua ja tuikkimista, ja myös vv ollut oikeastaan ovulaatiosta lähtien semmoista tahmeaa voidemaista. Ja nännien arkuus ollut myös oviksesta lähtien kokoajan, se nyt onkin mulla ihan normi oviksen jälkeinen homma. Että ei nyt oikein mitään normaalista poikkeavia oireita oikeastaan vielä ainakaan oo. 😄
 
Mäki muistan ton turpeuden tunteen omasta tärppikierrosta 🙂 toivottavasti tulis plussa 😇
Mies kaikenlisäks muisti et tota turpeut oli jo esikoisen ihan alkuraskaudes eikä vaan lopussa minkä mä muistan. Kaikenlaista nd miehetki pistää mieleensä🤣 toi ovismainen vv on kyl jännä, onkohan muilla siihen ajatusta? On siis creamya ja ovismaista. Just nyt taas runsaampaa. Googlailin tota alapää turpeut ni anto vaan raskautee viittaavia juttuja.
 
Onnea plussanneille ja syvät osanotot keskenmenoista! Ja kaikille tasapuolisesti tsemppiä uuteen (tai miksei tähänkin) kiertoon!

ON: Äh... Synnytyksen jälkeisissä kierroissa selkee pms oire on ollu, et nännit aristaa niin, että imettäminen tekee tosi kipeetä. Sit ku menkat alkaa, ni aristus loppuu. Ja tietysti nyt alko aristelu, vaikka hetken olin jo toiveikas, josko ois tärpänny, ku oli jotenki niin optimaaliset ovislimat. Toki samaan aikaan ihan ihme jomotteluja tullu yhtäkkiä alapäähän ja seksi tuntuu joissain asennoissa tosi epämukavalta ja ehkä jopa vähän kivuliaalta, toisaalta kosteudesta ei oo ollu pulaa.
Jos nyt sit kuitenki olis tärpänny, ni täytyy toivoa, ettei toi nännien aristus jatku kauheen kauaa, ku kuitenki haluaisin imetystaipaleen vielä hetken jatkuvan, ennen ku päästään esikoisen kanssa kunnolla maitotuotteisiin kiinni.
Menkkojen pitäis näillä näkymin alkaa viikonloppuna, jos oireitten perusteella pitäis veikata. Toki mun kierto on aina ollu vähän mitä sattuu, ni ei voi nytkään olla ihan varma. Itelle on ihan yhtälailla normaalia odotella menkkoja vielä ens viikkoki, mut sit jos ei kuulu, ni vois varmaan uittaa tikkuja.
Kuten jo aiemmin mainitsin, ni tällä kertaa oon päättäny, etten ala hysteeriseks tikuttajaks ja ainaki toistaseks oon pystyny olee aika rauhallisin mielin. Toki tässä saattaa päätöstä tukea se, että edellisestä raskaudesta on niin vähän aikaa. Se saattaa olla myös syy, miks ei vielä oo tärpänny. Toki kierto pelaa normaalin epänormaalisti, mutta voihan tuolla imetyksellä olla edelleen vaikutusta raskautumiseen.
Ja sit kaiken tän pohdinnan lomassa miettii, et ollaankohan me nyt ihan kahjoja, ku yritetään toista lasta heti tähän samaan rytäkkään. Tasan vuosi sitten vaapuin ison mahani kanssa ja totesin, että pakko ottaa käyttöön kaikki mahdolliset häätötoimet, heti vaan, ku lapsi on täysiaikainen ja nyt jos tärppäis ni 8kk päästä olisin vamassa jamassa, mut siihen lisäks villi 1,5v viipottamaan jalkoihin. Saatikka jos pamahtais vielä kaksoset, kun itellä on niihinki normaalia kohonneempi todennäköisyys, ku oma äidinisä on kaksonen....

Hups... Tulipa romaani :No Evil Monkey:
 
Äh. Yöllä alavatsan jomotusta, tänään maha sekaisin ja niin ne menkatkin taas alkoi. Onneksi jo tänään eikä tarvi jännittää huomisiltaan asti. Pettymyksen sijasta aattelin alottaa seuraavan kierron valmistelun. Laittakaas jotenkin kootusti kaikki poppaskonstit: mitä kannatti syödä/juoda/olla syömättä, millon kannattaa alkaa tikuttaa ovista? Oon ihan kypsä odottamaan ja jatkossa en aijo jättää mitään tekemättä millä itse voin tätä edesauttaa. Oon super sisuuntunut 😁
 
Onnea plussista!!

Täällä korona, mulla onneksi oli erittäin lievänä, ja muutkin jo voiton puolella. Kp7 eli on pikkuhiljaa aika aktivoitua, kun tästä parannutaan :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye: olen toiveikas ettei korona sotke kiertoa, koska oli niin lieväoireinen...
 
Äh. Yöllä alavatsan jomotusta, tänään maha sekaisin ja niin ne menkatkin taas alkoi. Onneksi jo tänään eikä tarvi jännittää huomisiltaan asti. Pettymyksen sijasta aattelin alottaa seuraavan kierron valmistelun. Laittakaas jotenkin kootusti kaikki poppaskonstit: mitä kannatti syödä/juoda/olla syömättä, millon kannattaa alkaa tikuttaa ovista? Oon ihan kypsä odottamaan ja jatkossa en aijo jättää mitään tekemättä millä itse voin tätä edesauttaa. Oon super sisuuntunut 😁
Täällä tärppasi nyt yk 5 ja aiemmilla yrityskerroilla en käyttänyt mitään poppaskonsteja. Nyt oli apuna Gelee royale, karpalomehu, greippimehu ja vehnänalkioöljy. Eipä noiden käyttämisestä ainakaan haittaa ollut 😆
 
Muokattu viimeksi:
LH-huippu tikutettu melkeinpä kellontarkasti kun tosiaan menee itsellä piikki niin nopeaa ohi. Viime raskaudessa sain ensimmäisen haamun dpo 9, joten itsekin ihmettelin noin aikaista plussaa!
Jos siel on aikasin kiinnittyneet kaksoset🤣 eiks kiinnittyminen voi jo dpo5 tapahtua?

Siis voihan jännitysnäytelmää. Mies kerto just, et VISSIIN saatas ainakin yks yrityskierto vielä lisää😭❤ ei ilmeisesti ainakaan kuukauden sisään tiputeta vielä sitä lääkettä, kun tarvii joku maksusitoumus kelaan siitä talletushommasta? vaikken usko tilannetta muuttavan, mut mielen kannalta tuntuu jotenkin mielettömältä, et olis viel yks tsäänssi tän kierron jälkee.
 
Takaisin
Top