Raskaaksi 2022

Ja taas pitkästä aikaa jatkuu tää saarna.
Mun pitäs muka sanoo ultrassa että olen tullu salaa raskaaksi jos mies tulee mukaan, koska muuten vko 24 jälkeen mä olen yksin vastuussa näistä lapsista ja mun pitää varata näille hoitaja jos mulla on omia menoja että hän ei ota enää vastuuta heistä. 🙄 No vähän vaikee kyllä jos yhteishuoltajuus en mä saa niitä vuorohoitoon koska toisella väärä työaika. Haukku mua narsistiksi ja itsensä ajattelijaksi vaikka itseään toi vaan ajattelee kun ei kykene olemaan vanhempi. Sanoin että anna mulle sitten yksinhuoltajuus niin sitten onnistuu ei sanonu mitään. Jos lapsi syntyy niin se on kuulema elävä esimerkki narsistista ja itsensä ajattelijasta.
Mä kyllä sanoin että mä en ole tarvinnut häntä aiemminkaan mukaan niin miks tartteisin nytkään 😏
 
One steppi edellee nega, dpo 9. Eilen just kyl katoin kuvaa testisarjast mis vast dpo11 näkyny haalea haamu one stepis. Jos ostais tänää pc ja huomen sitä kokeilis. Vähän kyllä rupeen silti itseäni totuttamaan siihen et ei posiks muutu

@MessyC mites siel testailut ja onko muita testailijoita?
Onhan tässä kuitenkin vielä pari päivää että on dpo11 joten pidetään vielä peukut pystyssä että sieltä rupeis jotakin näkymään!! ❤️

Nyt aamulla dpo10 sain jonkinlaisen haamun näkyviin. Ainakaan aiemmilla kerroilla en oo näissä testeissä nähnyt viivan paikkaa, mutta voihan se vielä olla sitäkin. En tiedä kuinka hyvin kuvasta näkyy, mutta ainakin mies vahvisti että kyllä siellä jotain näkyy eli ei pitäis olla mun silmissä vikaa 🙈 Saattaa olla että testaan tänään vielä myöhemmin niin katotaan mitä silloin näkyy.
 

Liitteet

  • IMG_20220903_085052.jpg
    IMG_20220903_085052.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 135
Täällä flunssan kourissa edelleen. Tänään olin ajatellut että aloitettaisiin talletukset, mutta nyt ei kyllä pysty perinteisesti vaan kuukupilla mennään. Ovistikku oli ehkä aavistuksen vahvempi, mutta ei siis varmaan muutamaan päivään kyllä ovisplussa tule. Nyt ois kp9, tää menee kyllä yhtäkkii taas nopeasti tää aika, kohta ollaan jo dpo päivissä 👍😁

Eipä tässä, diffuusori taas pöhisee. Josko kävis kylvyssä myöhemmin 😍
 
Onhan tässä kuitenkin vielä pari päivää että on dpo11 joten pidetään vielä peukut pystyssä että sieltä rupeis jotakin näkymään!! ❤️

Nyt aamulla dpo10 sain jonkinlaisen haamun näkyviin. Ainakaan aiemmilla kerroilla en oo näissä testeissä nähnyt viivan paikkaa, mutta voihan se vielä olla sitäkin. En tiedä kuinka hyvin kuvasta näkyy, mutta ainakin mies vahvisti että kyllä siellä jotain näkyy eli ei pitäis olla mun silmissä vikaa 🙈 Saattaa olla että testaan tänään vielä myöhemmin niin katotaan mitä silloin näkyy.
Näkyy kyllä selvästi! Peukut pystyssä 👍👍
 
Onhan tässä kuitenkin vielä pari päivää että on dpo11 joten pidetään vielä peukut pystyssä että sieltä rupeis jotakin näkymään!! ❤️

Nyt aamulla dpo10 sain jonkinlaisen haamun näkyviin. Ainakaan aiemmilla kerroilla en oo näissä testeissä nähnyt viivan paikkaa, mutta voihan se vielä olla sitäkin. En tiedä kuinka hyvin kuvasta näkyy, mutta ainakin mies vahvisti että kyllä siellä jotain näkyy eli ei pitäis olla mun silmissä vikaa 🙈 Saattaa olla että testaan tänään vielä myöhemmin niin katotaan mitä silloin näkyy.
Näkyy näkyy! 🤩
 
Onhan tässä kuitenkin vielä pari päivää että on dpo11 joten pidetään vielä peukut pystyssä että sieltä rupeis jotakin näkymään!! ❤️

Nyt aamulla dpo10 sain jonkinlaisen haamun näkyviin. Ainakaan aiemmilla kerroilla en oo näissä testeissä nähnyt viivan paikkaa, mutta voihan se vielä olla sitäkin. En tiedä kuinka hyvin kuvasta näkyy, mutta ainakin mies vahvisti että kyllä siellä jotain näkyy eli ei pitäis olla mun silmissä vikaa 🙈 Saattaa olla että testaan tänään vielä myöhemmin niin katotaan mitä silloin näkyy.
Kyllä minäkin tässä viivan näen 😍
 
Onhan tässä kuitenkin vielä pari päivää että on dpo11 joten pidetään vielä peukut pystyssä että sieltä rupeis jotakin näkymään!! ❤️

Nyt aamulla dpo10 sain jonkinlaisen haamun näkyviin. Ainakaan aiemmilla kerroilla en oo näissä testeissä nähnyt viivan paikkaa, mutta voihan se vielä olla sitäkin. En tiedä kuinka hyvin kuvasta näkyy, mutta ainakin mies vahvisti että kyllä siellä jotain näkyy eli ei pitäis olla mun silmissä vikaa 🙈 Saattaa olla että testaan tänään vielä myöhemmin niin katotaan mitä silloin näkyy.
Kyllä siinä selvä haamu on, ja muokkasin ton sun kuvan värejä niin näkyy kyllä viel selvemmi et ei taida viivanpaikka olla😍 vois osua kyl toi dpo10 sulla. Toivotaan et vahvistuu❤ mitä testejä noi on?
 

Liitteet

  • Screenshot_20220903-100956_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220903-100956_Samsung Internet.jpg
    136.1 KB · Katsottu: 110
Kyllä siinä selvä haamu on, ja muokkasin ton sun kuvan värejä niin näkyy kyllä viel selvemmi et ei taida viivanpaikka olla😍 vois osua kyl toi dpo10 sulla. Toivotaan et vahvistuu❤ mitä testejä noi on?
Haha kiitos pro palvelusta! ❤️ en ees tiennyt että noin voi varmistaa vielä paremmin viivanpaikan 🙈
Asun Hollannissa niin nää on jotain paikallisia testejä niin en tiiä miten verrata mihinkään Suomen testeihin 😅 Kiinassa nää on kuitenkin tehty, eli voi olla että joku suomimerkki olisikin sama.
 
Veikkaan että eipä ole tainnut herra edes tehdä mitään asunnonhakemusta vaikka niin uhkasi että maanantaina tekee. 🤔
Tosi kurjaa, et siellä asiat miehen osalta tolla kantilla, että kaiken syy on sinä. Toivottavasti saat asiat järjestettyä niin, että sinun ja lasten on hyvä olla. Älä ota taakkaa miehestä(helppo sanoa näin ulkopuolisena ja varmasti vaikeaa lähteä toteuttaan minkä tiedostaa olevan parasta, tiedän kokemuksesta.). Mutta tiedät varmasti jo itsekin mikä on hyvä ja mikä ei. Miksi olla suhteessa jossa elämä on tollasta? Purkaat parisuhdetta tänne paljon, raskaus varmasti vielä lisää tunteiden myrskyä. Helpompaa on olla ilman vaikeaa parisuhdetta, pärjäät kyllä!
Älä odota, että mies sais tehtyä ja järjestettyä asioita eteenpäin, siinä kohtaa elät miehen metkujen mukana. Ota ohjat omiin käsiin! Sinä voit järjestää asioita eteenpäin, ottamalla yhteyttä tahoon jos toiseenkin jne. Niin ne asiat alkaa rullaamaan. Jossittelu on turhaa, kulutat vaan itseäsi eikä mikään edisty. Ja sitten sitä vaan jää siihen samaan tilanteeseen päivästä toiseen, viikosta kuukauteen, kuukaudet muuttuvat vuosiksi, mitään konkreettista tapahtumatta. Varmasti muutokset pelottaa, sehän on selvää. Tuntematon ei ole mukavaa, mutta siitä voi seurata jotain hyvää. Tossa tilanteessa ei ainakaan huonommaksi enää vois mennä, vaan suunta olisi ylös päin. Tsemppiä ja ole elämäsi herra, (kuten yhdessä leffassa sanottu, älä esitä sivuroolia pääosasi sijaan).❤
 
Äääh, nyt iski vähän skeptinen olo. Mun leposyke on tavallista MATALAMPI kun yleensä. Ei hyvä merkki ku raskaudenha pitäs nostaa🙈 en tosin käytä älyranneket, verenpainemittaril testasin.
 
Täällä päästy jo hieman positiivisemmille mielille km jälkeen. Töihinkin palasin kun olin muutaman päivän kotona keräämässä itteeni ☺️

Pitää ruveta pikkuhiljaa tikuttamaan ovista ja kattoa kuinkahan sekasi keho tuost km meni. Huomenna aikomuksena tehä raskaustesti jos olis hcg tippunu. 🤔
 
Huomaa kyllä että ovis on ohi 🤢 Tänään siis dpo 1, ja salijumppailujen jälkeen hirveetä pahoinvointia. Jatkuu vielä syömisenkin jälkeen.

Onneksi seuraavalle viikolle on hirmuisesti tekemistä, niin ei kerkeä tarkkailla oireita ihan koko aikaa. Katsotaan jos malttais olla testailematta dpo 12 asti 🫠
 
One steppi edellee nega, dpo 9. Eilen just kyl katoin kuvaa testisarjast mis vast dpo11 näkyny haalea haamu one stepis. Jos ostais tänää pc ja huomen sitä kokeilis. Vähän kyllä rupeen silti itseäni totuttamaan siihen et ei posiks muutu

@MessyC mites siel testailut ja onko muita testailijoita?

Vielä ei testailua mut torstaina alkoi nyt vihdoin ne kauan odotetut menkat (woop woop 🥳) ton tero-kuurin avustamana 🥰 Eli kohta hyppään myös testailukelkkaan taas mukaan!
 
Dpo7 ja oon oottanu et joko ois menkkakipuja ja voidemaista vv niinkuin tärppikierrossa, mutta ei oo kyllä kumpaakaan 😵‍💫 tylsää 🙄
 
Kp3 ja tuntui et vuoto oli eilen tyrehtymään päin (ollut näitä parin päivän vuotoja mutta nyt yltyikin ihan reippaaksi ja on "oikean väristä" eli ilmeisesti hormonitoiminta Ok. Nyt on hartaasti muistettu ottaa geleet ja muut vitskut greippimehua myöten. Mulla on nyt ollut tosi paljon suonenvetoja, syön jo magnesiumia maximin niin en nyt sitä viitsisi. Onko muita vaihtoehtoja?

@Tiarella kuulostaa todella kurjalta enkä löydä sanoja muuta kuin että sä oot vahva etkä millään muotoa narsisti tmv. En ymmärrä yhtään tuota julmuutta 😔
 
Dpo7 ja oon oottanu et joko ois menkkakipuja ja voidemaista vv niinkuin tärppikierrossa, mutta ei oo kyllä kumpaakaan 😵‍💫 tylsää 🙄
Voin kyllä samaistua tuohon tylsyyteen, tuntuu että aika matelee extra hitaasti. 😂Täällä tänään jotain kipuiluja ollut välillä, sellasta aika kovaakin viiltelyä ja paineen tunnetta tuntunut pitkin päivää.. 🙄
 
Mittasimpa taas sykkeitä samanlaisis olosuhteis ku aamupäiväl ja eroa oli 20😅 oli siis aamupäivällä n.60 ja nyt oli 80. Ekassa neuvolassa esikkoa odotelles oli 78 syke ollu. Mä oon vähän hysteerikko näis ja heti kirvestä kaivoon🙈 onhan noissa paljonkin vaihtelua. Mulla on yleisesti ottaen leposyke laskenut vuosien takaisesta aikalaila. Joskus ollut 90 ku ollu yli 30kg painavempi. Ja esikoisen alkuraskaudessa mulla oli aktiivisuusranneke käytössä enkä nyt äkkiseltään muista, et olis kauheen aikasi näkyny leposykkeis muutost. Liikkues sit taas ehkä nous herkemmi korkeemmal tasol. Sit ku hemppa rupes enempi tippuu ni rupes muistaakseni sykkeiski näkyy🤔

Tänää ollu tosi äsy ja jotenkin epämääränen olo. Märkyys ja turpeus jatkuu😅 on se kumma kun loppukierrossa haluja riittää kummallakin. Tiiå mistä johtuu mut nauttinu nyt kolme viimestä kertaa pitkäst aikaa extra paljo seksist.

Kävin ostaa niitä pc. Kattellaa huomenna näkkyykö mitää🙈
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top