Raskaaksi 2022

Missä mun ovis viipyy😭

Nyt kp 13 ja testit niiiiiiiiiin haaleita/olemattomia useemman päivän, aikaisemmissa kierroissa huippu ollut kuitenkin jo kp 12..
 

Liitteet

  • IMG_20220831_065737.jpg
    IMG_20220831_065737.jpg
    3.9 MB · Katsottu: 88
Kävin sittenkin hakemassa pc:n testejä kun tilaisuus oli käydä toisessa kaupassa. Voi jumanlaare miten iso paketti voi olla kahdelle testille 😅😂

Mutta en tiedä uskallanko testata huomenna, menkkojen pitäisi alkaa huomenna tai perjantaina. 🫣 Eilen ja tänään on kyllä väsyttänyt (tosin, koen olleeni pitempään jo väsynyt) ja nytkin oon peiton alla (syksyhän tuli ja ulkolämmöt tippui). 😶🤔🫡
 
Tylsä vaihe kierrossa, kp3 menossa. Pitäis kyllä oikeesti tutustua kuukuppeihin, kun tässä ketjussakin on niitä niin hehkutettu. Aiemmat tampoonikokemukset oli niin meh, että ajattelin, että en varmasti laita mitään sisääni kuukautisten aikaan, mutta jos sitä kuppia nyt rohkaistuis kokeilemaan. Ei tämä siteessä hautuminenkaan mitään herkkua ole. Mutta ehkä ensi kierrossa sitten. Nyt odottelen vuodon loppua ja ryystän greippimehua. (On muuten hyvää, btw. Pari ekaa lasia oli aika irvistelyä aiheuttavia, mut nyt tästä osaa jo nauttia.)
 
Täällä taas jännää ovislimamaista valkkaria valkoisen creamyn lisäks🤔 ja eilen seksin aikana mun jalkoväli tuntu jotenkin semmoselta turpeelta ja oli tosi märkää meininkiä, ei oo mikää tyypillinen loppukierron juttu🤔 tommosta turpee oloa oli raskaana ollessa... varsinki loppuraskaudes. Mut eipä pidä innostua liikoja🙈 kivut taas ollu sen tyyppisiä et viikon pääst menkat viimeistää.

@MessyC voi kun mies olis oikees😍
 
Täällä taas jännää ovislimamaista valkkaria valkoisen creamyn lisäks🤔 ja eilen seksin aikana mun jalkoväli tuntu jotenkin semmoselta turpeelta ja oli tosi märkää meininkiä, ei oo mikää tyypillinen loppukierron juttu🤔 tommosta turpee oloa oli raskaana ollessa... varsinki loppuraskaudes. Mut eipä pidä innostua liikoja🙈 kivut taas ollu sen tyyppisiä et viikon pääst menkat viimeistää.

@MessyC voi kun mies olis oikees😍
Kuulostaa ainakin lupaavalta! Ja olisitte tosiaankin nyt ansainneet sen plussan varsinkin jos on viimeinen luonnollinen yrityskierto ❤️
Meinaatko vielä testata lauantaina vai ootko jo aikaistanu suunnitelmia? 😁
 
Kuulostaa ainakin lupaavalta! Ja olisitte tosiaankin nyt ansainneet sen plussan varsinkin jos on viimeinen luonnollinen yrityskierto ❤️
Meinaatko vielä testata lauantaina vai ootko jo aikaistanu suunnitelmia? 😁
Oli pakko nauraa tälle, ku just arponu testaanko jo pe vikan kierron kunniaks, mut dpo8 vast sillo ni vähän ehkä aikasta🤣 tosin mulla 12kpl one stepin herkkiä ja en pääse sit pitkää aikaa testailee joten miksei vaikken usko sillon mitään näkyvän. Miehen kanssa keskustelin tosta "turpeesta tuntumasta" ja sanoi kans et ei semmosta oo ollu ku raskaana ollessa. Mut voisko emättimen verekkyys lisääntyä jo dpo6🤔 olikos sulla pe testauspäivä?
 
Oli pakko nauraa tälle, ku just arponu testaanko jo pe vikan kierron kunniaks, mut dpo8 vast sillo ni vähän ehkä aikasta🤣 tosin mulla 12kpl one stepin herkkiä ja en pääse sit pitkää aikaa testailee joten miksei vaikken usko sillon mitään näkyvän. Miehen kanssa keskustelin tosta "turpeesta tuntumasta" ja sanoi kans et ei semmosta oo ollu ku raskaana ollessa. Mut voisko emättimen verekkyys lisääntyä jo dpo6🤔 olikos sulla pe testauspäivä?
Haha oon ite googlettanu jo alkuviikosta että kuinka aikaseen implantaatio voi olla 😂 eli mahdollista se tietty on että jotain jo näkyisi vaikka olisikin dpo8. Ja mistään mitään tietämättä niin luulis että se verekkyys voi lisääntyä jos implantaatio on jo tapahtunut.

Olisin ehkä itsekin testannut jo huomenna jos olis testit jossakin helposti saatavilla 🙈
Mutta testaan siis perjantaina aamulla 😊🤞
 
Haha oon ite googlettanu jo alkuviikosta että kuinka aikaseen implantaatio voi olla 😂 eli mahdollista se tietty on että jotain jo näkyisi vaikka olisikin dpo8. Ja mistään mitään tietämättä niin luulis että se verekkyys voi lisääntyä jos implantaatio on jo tapahtunut.

Olisin ehkä itsekin testannut jo huomenna jos olis testit jossakin helposti saatavilla 🙈
Mutta testaan siis perjantaina aamulla 😊🤞
Googlen laulattelu on kyl kiintoisaa mut samal piinaavaa🤣🙈 joka kierrossa tullu noo dpo oireketjut luettua. Noh katellaan viel sit perjantaina mikä fiilis. Esikoisesta testasin oletettuna dpo10 haaaleimmista haaleimman haamun, joku tsäänssi voi ol et oli dpo9. Et dpo8 en kyl oleta mitää näkeväni🤣 nyt on tarkka päivä tiedos.

Eikös sul oo nyy dpo7?
 
Okei 😳 käytin koiraa lenkillä ja haistoin sisälle tullessa miehen avaamaan jugurtin eteiseen asti, vaikka keittiö toisessa päässä taloa. Viime raskaudessa haistoin myös vierailevien ihmisten ominaishajut eteisessä, ja meinasin oksentaa sisällä ollessani ulkona käryävistä grillaushajuista. Voisi siis vähän indikoida että olisi tärpännyt. Mitään vuotoja ei oo tullut. Ei oo ollut mitään jomotuksia. Vähän meinaa puhalluttaa.
 
Miten @Tiarella lla menee? ❤️
Ei ole puhunut aiheesta mitään sen jälkeen kun sanoin, että jos ei ole positiivinen sanottavaa voi olla hiljaa. Oli ostanut viikonloppuna ison perhe pitsan meille iltapalaksi. Kaveri sano että liekkö leppynyt. Ja ehkä tullu yllätyksenä kuitenkin ja menny shokkiin. Sanoi että kysyä aiheesta vaikka 12 viikon päästä.

En tiiä, no kuitenkin mulla tulossa eka neuvola 26.9 ja ehkä sillä viikolla perjantaina eka lääkäri mutta ei täysin varmaa. Tällä viikolla en ole tuntenut raskausoireita, mutta niin muistelen aiemmistakin että ei ne kauaa kestä kun sitten tosi kauan olo kuin ei ois edes raskaana ja vasta loppu puolella saattanut tulla kauheet kivut 🙈
 
Googlen laulattelu on kyl kiintoisaa mut samal piinaavaa🤣🙈 joka kierrossa tullu noo dpo oireketjut luettua. Noh katellaan viel sit perjantaina mikä fiilis. Esikoisesta testasin oletettuna dpo10 haaaleimmista haaleimman haamun, joku tsäänssi voi ol et oli dpo9. Et dpo8 en kyl oleta mitää näkeväni🤣 nyt on tarkka päivä tiedos.

Eikös sul oo nyy dpo7?
Haha joo pitäis melkein laittaa jotkut googlausestot välillä kun meinaa lähtee käsistä 😅
Ja tietty jos hermot kestää niin parempihan se varmaan olis testata vasta dpo9 alkaen. Mutta jos sulla kerta on ylimääräisiä testejä ja tiedät jo valmiiksi ettei kannata pettyä jos näyttääkin negaa vielä dpo8 niin en tiedä onko siitäkään haittaa 🙈
Ja joo dpo7 pitäis olla menossa, mutta se oli tietty tuntemuksien mukaan eli voi olla myös dpo6.
 
Pahoittelut negasta typescript!

Täällä myös nega testattu herkällä testillä. Uutta kiertoa kohti. Nyt on pohdittava, vieläkö näitä pettymyksiä kestää, vai olisiko se hetken tauko hyvä tähän väliin. Kunhan nyt keräilee pari päivää itseään tästä pettymyksestä, niin pystyy ajattelemaan selvemmin.
 
Täällä kanssa negaa edelleen pp8 ja blastosiirto = pitäisi näkyä. En kyllä voi lainkaan luottaa enää omaan kroppaan, niin vahvat etomiset. väsymykset ja nippailut sekä varma olo. Voi kun tulis sit ma nopeaan ja saisi lopetella lääkkeet - uusi hoitokierto alkaisi heti. Onneksi ei kuitenkaan mennyt nyt siten kun aikaisemmin ja keskenmeno huomattaisiin taas viikon 7 ultrassa. Parempi näin.

Peppis
vielä pp8 dpo 13
 
Täällä dpo 10 😍 kyllä se dpo7 25mlu haamu lähti joka päivä vahvistumaan ja eilen oli jo niin selvä että ajattelin tänä aamuna uhrata kalliimmat testit käyttöön! Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa mukana ❤️

View attachment 115626
Tarrasukkia ja varovaiset onnittelut!! 🌈 meillä tuleekin la varmaan hyvin lähekkäin, mulla nyt dpo 12 ja kuvassa ylin eilen ja alin tänään.
20220901_065708.jpg
 
Heiheihei mitäs täällä tapahtuu!!

Kertokaas arvon raati, onko tää se kuuluisa ovisplus 🤩 Enteilikö mun yön pissahädät tätä 😂

Ja paljon onnea plussasta Jipsa!❤️
 

Liitteet

  • 832945C0-8DF0-4DEA-824D-E1EF9272E539.jpeg
    832945C0-8DF0-4DEA-824D-E1EF9272E539.jpeg
    1.8 MB · Katsottu: 63
Takaisin
Top