Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa ainakin lupaavalta! Ja olisitte tosiaankin nyt ansainneet sen plussan varsinkin jos on viimeinen luonnollinen yrityskiertoTäällä taas jännää ovislimamaista valkkaria valkoisen creamyn lisäks ja eilen seksin aikana mun jalkoväli tuntu jotenkin semmoselta turpeelta ja oli tosi märkää meininkiä, ei oo mikää tyypillinen loppukierron juttu tommosta turpee oloa oli raskaana ollessa... varsinki loppuraskaudes. Mut eipä pidä innostua liikoja kivut taas ollu sen tyyppisiä et viikon pääst menkat viimeistää.
@MessyC voi kun mies olis oikees
Oli pakko nauraa tälle, ku just arponu testaanko jo pe vikan kierron kunniaks, mut dpo8 vast sillo ni vähän ehkä aikasta tosin mulla 12kpl one stepin herkkiä ja en pääse sit pitkää aikaa testailee joten miksei vaikken usko sillon mitään näkyvän. Miehen kanssa keskustelin tosta "turpeesta tuntumasta" ja sanoi kans et ei semmosta oo ollu ku raskaana ollessa. Mut voisko emättimen verekkyys lisääntyä jo dpo6 olikos sulla pe testauspäivä?Kuulostaa ainakin lupaavalta! Ja olisitte tosiaankin nyt ansainneet sen plussan varsinkin jos on viimeinen luonnollinen yrityskierto
Meinaatko vielä testata lauantaina vai ootko jo aikaistanu suunnitelmia?
Haha oon ite googlettanu jo alkuviikosta että kuinka aikaseen implantaatio voi olla eli mahdollista se tietty on että jotain jo näkyisi vaikka olisikin dpo8. Ja mistään mitään tietämättä niin luulis että se verekkyys voi lisääntyä jos implantaatio on jo tapahtunut.Oli pakko nauraa tälle, ku just arponu testaanko jo pe vikan kierron kunniaks, mut dpo8 vast sillo ni vähän ehkä aikasta tosin mulla 12kpl one stepin herkkiä ja en pääse sit pitkää aikaa testailee joten miksei vaikken usko sillon mitään näkyvän. Miehen kanssa keskustelin tosta "turpeesta tuntumasta" ja sanoi kans et ei semmosta oo ollu ku raskaana ollessa. Mut voisko emättimen verekkyys lisääntyä jo dpo6 olikos sulla pe testauspäivä?
Googlen laulattelu on kyl kiintoisaa mut samal piinaavaa joka kierrossa tullu noo dpo oireketjut luettua. Noh katellaan viel sit perjantaina mikä fiilis. Esikoisesta testasin oletettuna dpo10 haaaleimmista haaleimman haamun, joku tsäänssi voi ol et oli dpo9. Et dpo8 en kyl oleta mitää näkeväni nyt on tarkka päivä tiedos.Haha oon ite googlettanu jo alkuviikosta että kuinka aikaseen implantaatio voi olla eli mahdollista se tietty on että jotain jo näkyisi vaikka olisikin dpo8. Ja mistään mitään tietämättä niin luulis että se verekkyys voi lisääntyä jos implantaatio on jo tapahtunut.
Olisin ehkä itsekin testannut jo huomenna jos olis testit jossakin helposti saatavilla
Mutta testaan siis perjantaina aamulla
Ei ole puhunut aiheesta mitään sen jälkeen kun sanoin, että jos ei ole positiivinen sanottavaa voi olla hiljaa. Oli ostanut viikonloppuna ison perhe pitsan meille iltapalaksi. Kaveri sano että liekkö leppynyt. Ja ehkä tullu yllätyksenä kuitenkin ja menny shokkiin. Sanoi että kysyä aiheesta vaikka 12 viikon päästä.Miten @Tiarella lla menee?
Haha joo pitäis melkein laittaa jotkut googlausestot välillä kun meinaa lähtee käsistäGooglen laulattelu on kyl kiintoisaa mut samal piinaavaa joka kierrossa tullu noo dpo oireketjut luettua. Noh katellaan viel sit perjantaina mikä fiilis. Esikoisesta testasin oletettuna dpo10 haaaleimmista haaleimman haamun, joku tsäänssi voi ol et oli dpo9. Et dpo8 en kyl oleta mitää näkeväni nyt on tarkka päivä tiedos.
Eikös sul oo nyy dpo7?
Tarrasukkia ja varovaiset onnittelut!! meillä tuleekin la varmaan hyvin lähekkäin, mulla nyt dpo 12 ja kuvassa ylin eilen ja alin tänään.Täällä dpo 10 kyllä se dpo7 25mlu haamu lähti joka päivä vahvistumaan ja eilen oli jo niin selvä että ajattelin tänä aamuna uhrata kalliimmat testit käyttöön! Toivottavasti tyyppi pysyy matkassa mukana
View attachment 115626
Hirmuisesti onnea @Jossu123 Toivon todella että teidän pikkuinen pysyisi nyt tiukasti mukana ja kaikki menisi hyvin!Tarrasukkia ja varovaiset onnittelut!! meillä tuleekin la varmaan hyvin lähekkäin, mulla nyt dpo 12 ja kuvassa ylin eilen ja alin tänään. View attachment 115627