Raskaaksi 2022

No tietysti mä saan flunssan kans 😅 No diffuusori pöhisee ja sinne spesiaalisekoitelma sitruunaa/piparminttua/laventelia😍 C vitskua reilummin ja sinkkiä myös, 💪 Ja nenäkannu ihan best!

No nyt päästiin flon hedelmällisyysikkunalle, ja ovistestit negaa edelleen. Ens viikolle olis vasta ovista joten tässä on hyvin aikaa parantua.
Eikä siinä, kuppihommiin sit vaan jos ei yhdessä kyetä, yksikin kerta riittää, täytyy muistaa se ja silloin se olisi hyvä ajoittaa hyvälle päivälle. Jos vaikka kp10 yrittäisi saada jonkun talletuksen ja sit sille ovispäivälle.

Testailijoille toivon haamuja ja vahvistuvii sillasia 👊
 
Mitenkäs nuo tallettelut kannatti järjestää? Saatiin tallettelut toissapäivänä ja eilen, kannattaako vielä tänäänkin 🤔?
 
Mulla oli siinä edellisessä km raskaudessa alkuun tuollasta vihlomista!
Okei, eli ei varma menkkamerkki sekään sit🤔 ja onnistuneis ja km raskauksis voi olla ihan samat oireetkin. Kattelinpa muuten cb milloin testata aikasintaan ja anto tämmöseb😅 ja nää kuitenkin laadukkait ja pitäs olla herkkiä testejä
 

Liitteet

  • Screenshot_20220902-101900_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220902-101900_Samsung Internet.jpg
    260.7 KB · Katsottu: 91
Okei, eli ei varma menkkamerkki sekään sit🤔 ja onnistuneis ja km raskauksis voi olla ihan samat oireetkin. Kattelinpa muuten cb milloin testata aikasintaan ja anto tämmöseb😅 ja nää kuitenkin laadukkait ja pitäs olla herkkiä testejä
Kokeilin huvin vuoksi kanssa ja tosiaan mulle näyttää samaa päivää, kun samana päivänä tuli tosiaan se ovisplus. Mutta mulla pitäis myös menkat alkaa 5. päivä jos olis normaali kierron pituus. Jossain tuolla sivulla luki että noilla ultraherkillä voi testata 5 päivää ennen arvioituja menkkoja. Joten en tiedä meinaako toi testitulos testaamista herkällä vai normaalilla ja siitä 5 päivää aiemmin voi jo käyttää herkän 😅

Jatkan ite joka tapauksessa päivittäin testaamista kunnes päästään sinne menkkojen arvioituun alkamiseen ja katon sit miten siitä eteenpäin 😁
Meinaatko kans testata nyt päivittäin vai jättää jotain välipäiviä?
 
Kokeilin huvin vuoksi kanssa ja tosiaan mulle näyttää samaa päivää, kun samana päivänä tuli tosiaan se ovisplus. Mutta mulla pitäis myös menkat alkaa 5. päivä jos olis normaali kierron pituus. Jossain tuolla sivulla luki että noilla ultraherkillä voi testata 5 päivää ennen arvioituja menkkoja. Joten en tiedä meinaako toi testitulos testaamista herkällä vai normaalilla ja siitä 5 päivää aiemmin voi jo käyttää herkän 😅

Jatkan ite joka tapauksessa päivittäin testaamista kunnes päästään sinne menkkojen arvioituun alkamiseen ja katon sit miten siitä eteenpäin 😁
Meinaatko kans testata nyt päivittäin vai jättää jotain välipäiviä?
Testaan varmaa huomen ja sunnuntaina, ehkä viel ma ja jos ei mitään näy ni oottelen menkkoi. Eli periatteessa lupailis dpo11 nökyvän jos näkyäksee toi cb😅
 
Mulla ainakin noiden gelee royaleiden jälkeen ovulaatio aikaistui sinne kierron puoliväliin kun aiemmin saattoi tulla (paljonkin) puolivälin jälkeen, jolloin luteaaliaika jäi tosi lyhyeksi. En tiedä oliko geleeitä kiittäminen mutta tällainen oma kokemus 🙏
Ok, toivottavasti näin sit itselläkin. Nyt vaan mietin kuumeisesti et millä nyt saa sen luteaalivaiheen tuettua 😅

DHEA oli kak joku mut en tiedä uskallankohan ennen kuin siitä olen enemmän lukenut.

Ananasta ja punaviiniä ja villasukat jalkaan näin toistaiseksi.
 
Kokeilin huvin vuoksi kanssa ja tosiaan mulle näyttää samaa päivää, kun samana päivänä tuli tosiaan se ovisplus. Mutta mulla pitäis myös menkat alkaa 5. päivä jos olis normaali kierron pituus. Jossain tuolla sivulla luki että noilla ultraherkillä voi testata 5 päivää ennen arvioituja menkkoja. Joten en tiedä meinaako toi testitulos testaamista herkällä vai normaalilla ja siitä 5 päivää aiemmin voi jo käyttää herkän 😅

Jatkan ite joka tapauksessa päivittäin testaamista kunnes päästään sinne menkkojen arvioituun alkamiseen ja katon sit miten siitä eteenpäin 😁
Meinaatko kans testata nyt päivittäin vai jättää jotain välipäiviä?
Mä esikoista yrittäessä kans käytin tota CBn laskuria, ja tulin siihen tulokseen, että heidän ”testaa X päivää ennen” mainoslause perustuu tiettyyn (pitkään) luteaalin pituuteen. Jos on lyhyempi luteaali, mulla sillon 10-12pv, niin noi laskurit sanoo että sillon voi testata kun menkat jää jo muutenkin pois. Mun omakohtainen kokemus oli, että etenkin CBn ”testaa varhain” testi on vaan rahastuksen takia eri tavalla markkinoitu, mutta käytännössä sama tuote kuin normi testit. Esikoisen raskaudessa tein ensimmäiset testit dpo13, ja sillon CB antoi aika hailun ja epätasaisen plussan, mutta normi 25 herkkyyksinen easy@home raskaustesti antoi vaalean, mutta selkeän viivan.

@Jossu123 mahtavan hyvin tummuu viivat siellä 😍. Millaiset sun olot on ollu?
 
Keskusteltiinko tässä ketjussa vai jossain toisessa ferritiinistä? Muistan nähneeni viittauksia matalaan ferritiiniin ja raskautumisen huonoon mahdollisuuteen. Mitähän rautaa pitäisi tankata?
 
Muokattu viimeksi:
Mä esikoista yrittäessä kans käytin tota CBn laskuria, ja tulin siihen tulokseen, että heidän ”testaa X päivää ennen” mainoslause perustuu tiettyyn (pitkään) luteaalin pituuteen. Jos on lyhyempi luteaali, mulla sillon 10-12pv, niin noi laskurit sanoo että sillon voi testata kun menkat jää jo muutenkin pois. Mun omakohtainen kokemus oli, että etenkin CBn ”testaa varhain” testi on vaan rahastuksen takia eri tavalla markkinoitu, mutta käytännössä sama tuote kuin normi testit. Esikoisen raskaudessa tein ensimmäiset testit dpo13, ja sillon CB antoi aika hailun ja epätasaisen plussan, mutta normi 25 herkkyyksinen easy@home raskaustesti antoi vaalean, mutta selkeän viivan.

@Jossu123 mahtavan hyvin tummuu viivat siellä 😍. Millaiset sun olot on ollu?
Kiitos lisäinformaatiosta! Ehkä taas vähän positiivisemmin mielin eteenpäin, koitan tosiaan ajatella että jos ei menkat vaan ala niin toivoa on 🙈 itellä viime plussakierrossa oli vielä nega kun menkat myöhässä päivän (en tosin silloin osannut tiirailla haamuja) ja kahen päivän päästä tuli haalea, mutta kuitenkin selvä plussa. Silloin tosin testasin 25miu/ml ja nyt käytössä 10.
Tosiaan mitä näitä juttuja lukee niin noi herkemmät ei ees välttämättä oo herkempiä ja mulla ei oo mitään hajua kuinka hyviä noi mun nykyiset testit oikeesti on 😁
 
Kiitos lisäinformaatiosta! Ehkä taas vähän positiivisemmin mielin eteenpäin, koitan tosiaan ajatella että jos ei menkat vaan ala niin toivoa on 🙈 itellä viime plussakierrossa oli vielä nega kun menkat myöhässä päivän (en tosin silloin osannut tiirailla haamuja) ja kahen päivän päästä tuli haalea, mutta kuitenkin selvä plussa. Silloin tosin testasin 25miu/ml ja nyt käytössä 10.
Tosiaan mitä näitä juttuja lukee niin noi herkemmät ei ees välttämättä oo herkempiä ja mulla ei oo mitään hajua kuinka hyviä noi mun nykyiset testit oikeesti on 😁
Mullakin esikoisesta samasta pissasta dpo12 tehtynä pc anto paremmat viivat kun apteekin ultra mikä pitäs herkkä olla😅 ja pc viivat vahvistu nätimmi ku rfsu siin punases liuskas. Pc on ihan paras kyl sillo ku tulee jotain selkeetä. Nyt lähiaikoina itsel ja monel muul jotain varjoisaa viivanpaikkaa, mut kaiketi suht luotettava silloin kun ei tarvii tihrustaa.
 
Mä esikoista yrittäessä kans käytin tota CBn laskuria, ja tulin siihen tulokseen, että heidän ”testaa X päivää ennen” mainoslause perustuu tiettyyn (pitkään) luteaalin pituuteen. Jos on lyhyempi luteaali, mulla sillon 10-12pv, niin noi laskurit sanoo että sillon voi testata kun menkat jää jo muutenkin pois. Mun omakohtainen kokemus oli, että etenkin CBn ”testaa varhain” testi on vaan rahastuksen takia eri tavalla markkinoitu, mutta käytännössä sama tuote kuin normi testit. Esikoisen raskaudessa tein ensimmäiset testit dpo13, ja sillon CB antoi aika hailun ja epätasaisen plussan, mutta normi 25 herkkyyksinen easy@home raskaustesti antoi vaalean, mutta selkeän viivan.

@Jossu123 mahtavan hyvin tummuu viivat siellä 😍. Millaiset sun olot on ollu?
Kiitos kysymästä, ei vielä mitenkään hirvittävästi oireita mut enemmän kuin sillon km raskaudessa. Väsymys iskee iltapäivällä aivan lamaannuttavaksi. Yöllä heräsin klo 4. Etova olo iltapäivisin ja iltaisin. Rinnat vähän aristaa, yöllä heräsin kun käännyin liikaa vatsalleni ja nänneihin sattu. 😅😊
 
Mä liputan edelleen pc nimeen!! Toki riippuu kuinka hcg nousee ja millon kiinnittyy mut yås kuva mun ylin dpo 10 siitä alaspäin 11, 12 ja alin tänään dpo 13.
PC vaikuttaa kyllä laadukkaalta testiltä. Yhtään väärää positiivista ei ole kohdalle sattunut, vaan kaikki ollu ihan tyylipuhtaita negoja. Vaikka ilmeisesti tässäkin ketjussa on joitain, jotka ovat siihen väärän haamun saaneet.
 
PC vaikuttaa kyllä laadukkaalta testiltä. Yhtään väärää positiivista ei ole kohdalle sattunut, vaan kaikki ollu ihan tyylipuhtaita negoja. Vaikka ilmeisesti tässäkin ketjussa on joitain, jotka ovat siihen väärän haamun saaneet.
Eikös just pc ssä lue, että jos viiva ei ole punainen on testi tulkittava negaksi ja uusittava testi myöhemmin. Eli viivanpaikka ei ole plussa.
 
ON: Tänään kävin ostamassa maca-jauhetta, gelee royal-kapseleita, vehnäalkio-öljyä ja greippimehua. Ihan hassua, kun miellän itseni persoonaksi joka ei juuri usko luontaistuotteiden voimaan ja oon esim. tän raskautumisen suhteen ollut ajatuksella et tulee jos on tullakseen. Mut sit kun ei oo tullut tullakseen, tuntuu et pitää tehdä jotain enemmän. En olis ees ymmärtänyt ovistikkujen merkitystä, jos en olis täällä foorumilla. Kotona puhuin kumppanille et tää on yhteinen projekti, ni hän aloittaa myös maca-kuurin 😄
 
ON: Tänään kävin ostamassa maca-jauhetta, gelee royal-kapseleita, vehnäalkio-öljyä ja greippimehua. Ihan hassua, kun miellän itseni persoonaksi joka ei juuri usko luontaistuotteiden voimaan ja oon esim. tän raskautumisen suhteen ollut ajatuksella et tulee jos on tullakseen. Mut sit kun ei oo tullut tullakseen, tuntuu et pitää tehdä jotain enemmän. En olis ees ymmärtänyt ovistikkujen merkitystä, jos en olis täällä foorumilla. Kotona puhuin kumppanille et tää on yhteinen projekti, ni hän aloittaa myös maca-kuurin 😄
Jostain luin että vehnänalkioöljy on hyvä myös miehille kun se E-vitamiini parantaa sukusoluja. Siis sekä naisen että miehen. Siispä laitoin oman mieheni myös litkimään sitä päivottäin 😏
 
One steppi edellee nega, dpo 9. Eilen just kyl katoin kuvaa testisarjast mis vast dpo11 näkyny haalea haamu one stepis. Jos ostais tänää pc ja huomen sitä kokeilis. Vähän kyllä rupeen silti itseäni totuttamaan siihen et ei posiks muutu

@MessyC mites siel testailut ja onko muita testailijoita?
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top