Lilja35
Näppärä viestien naputtelija
VoimiaPalaan takaisin jännäämään tänne.
Sain keskenmenon ja tyhjentyminen käynnissä hyytymien kera en tiedä mitä pitäisi ajatella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VoimiaPalaan takaisin jännäämään tänne.
Sain keskenmenon ja tyhjentyminen käynnissä hyytymien kera en tiedä mitä pitäisi ajatella
otan osaaPalaan takaisin jännäämään tänne.
Oon tosi pahoillani, jaksamistaPalaan takaisin jännäämään tänne.
Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja olisi ripeää toimintaa!Eli vaikuttais siltä, et meiän tie vie hoitoihin myös.
Meillä meni näin, ekaa yritettiin reilu 2v, juuri ennen tutkimuksiin hakeutumista tärppäsi.Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin ja olisi ripeää toimintaa!
Tässä mietin vaan yks päivä, että mikä on prosessi toisen/kolmannen/ännännen lapsen kohdalla, jos ei meinaa vaan raskautua? Jos esikoisen yrityksen kanssa pitää odottaa vuosi, että julkisella pääsee eteenpäin, niin onko seuraavan/seuraavien kanssa sama, vai onko lyhyempi aika että prosessi lähtee pyörimään?
Voimia, anna vain kaikkien ajatusten tullaPalaan takaisin jännäämään tänne.
Eilen ovisplussa on dpo -1, tänään dpo 0 jneKertoisko joku vielä tyhmälle, että nyt kun eilen tuli ovisplus (tänään taas haalempaa), niiiiin, miten ne laskut sitten menikään? Omiko eilinen dpo0 vai tämä päivä? Vai ei kumpikaan?
Ja, jos edellisyönä ja eilen itayöllä ollut talletukset, pitäisikö niiden sen puolesta ”riittää”, jos / kun eilen ovisplussa tikkuun? Vai käskytänkö flunssaisen miehen tänäänkin töihin?
Palaan takaisin jännäämään tänne.
@Monni92Olen pahoillani, ihan paskinta paskaahan tuo on jaksamista.
Eikös se vaikuta limojen lisäks limakalvoon suotusasti, et varmaan kyl vois sit vuodon määräänkiVaikuttaako greippimehun juonti kuukautisvuodon määrään? Lipittelin sitä edellisessä kierrossa, ja nyt tuntuu, että vuotaa pitkästä aikaa kunnolla. Vai liekö sattumaa?
@Karolii olen todella pahoillani, että sinäkin jouduit tämän kokemaan. Vaikka vauva oli vielä pieni ja pienet viikot, eniten minusta sattui unelmien mureneminen joten kaikki surun tunteet sallitaan@Monni92
Sitähän se on. Välillä tulee ajatus et ”okeij, uuteen yritykseen vaa” ja sit välillä purskahdan kauheeseen itkuun ja tuntuu ihan paskalta.
Ihana mieheni piti mua sylissä pitkän aikaa ennenkö lähti töihin ( tekee siis yöt töitä 18-07). Totesi vain että, ”kyllä se rakas siitä helpottaa, jatketaan yrittämistä. Saadaan me vielä se vauva” ja rytisti kovasti syliinsä.
Se unelmien mureneminen tässä onkin se joka satuttaa eniten !@Karolii olen todella pahoillani, että sinäkin jouduit tämän kokemaan. Vaikka vauva oli vielä pieni ja pienet viikot, eniten minusta sattui unelmien mureneminen joten kaikki surun tunteet sallitaan
Mulle kätilö ja teekkari on sanonut aina että yhdet menkat mutta lääkäri sanoi että voi yrittää heti. Kuulemma vain siksi yhdet menkat, että uuden raskauden laskeminen on helpompaa. Kannattaa testata nyt raskaustestin haalenemista. Miten pitkälle raskaus ehti? Kuuntele omaa jaksamista sen uuden yrityksen kanssa. ❤ km jälkeen toki myös on otollista aikaa raskautua uudelleen.Mitä olette mieltä, voiko yrityksen aloittaa heti seuraavasta oviksesta vuodon loputtua?
Kun sponttaani km ja tyhjeneminen hyvin käynnissä. Tietenki aion testata vklp että raskaustesti nega ensin. Olen lukenut erinnäisiä keskusteluja asiaan liittyen, jossain lukee että voi ja jossain et pitäs odottaa ekat ”normi” menkat