• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Onnittelut plussanneille ❤️❤️

Täällä taitaa tänään alkaa uusi kierto, huomenna viimeistään. Menkkajomotusta alkoi tulla just meidän päiväseksin jälkeen. Mikä siinäkin että se seksi just ennen uutta kiertoa tavallaan laukaisee menkat ja jomottelut? Onko muille osunu kohdalle?

No kohti uutta mahdollisuutta, kesäkuun vauvelista haaveilemaan 😍
Mulla just tämä. Usein oon sanonut miehelle, että voitaisiin käynnistää menkat🤣
 
Onnittelut plussanneille ❤️❤️

Täällä taitaa tänään alkaa uusi kierto, huomenna viimeistään. Menkkajomotusta alkoi tulla just meidän päiväseksin jälkeen. Mikä siinäkin että se seksi just ennen uutta kiertoa tavallaan laukaisee menkat ja jomottelut? Onko muille osunu kohdalle?

No kohti uutta mahdollisuutta, kesäkuun vauvelista haaveilemaan 😍
Joo, mullakin tämä 😂
 
Täällä ei hukkui Flo kokonaan, väittää vaan ettei mun dataa löydy. En ymmärrä. Yritän palauttaa jotenkin ja menin ihan sekaisin kierrosta sitten

Oireina olí toissailtana tosi kovat 2 kramppia oikealla puolella ja lämmöt droppasi hitusen ja nousi takas eilen. Rinnat arat ja naama jotenkin kalpea. Päänsärky taas aamulla ja todella outo olo. Raskaus en tiedä, on hitusen kaksijakoinen fiilis.

Onnea plussannet ja toivottavasti pian tullaan perässä!
 
Onnittelut plussanneille ❤️❤️

Täällä taitaa tänään alkaa uusi kierto, huomenna viimeistään. Menkkajomotusta alkoi tulla just meidän päiväseksin jälkeen. Mikä siinäkin että se seksi just ennen uutta kiertoa tavallaan laukaisee menkat ja jomottelut? Onko muille osunu kohdalle?

No kohti uutta mahdollisuutta, kesäkuun vauvelista haaveilemaan 😍
Täällä on osunu kohdalle et seksin jälkee alkanu tiputtelee ja sit seuraavana päivänä menkat. Kai se jotenki sit vaa provosoi vuotoo.
 
Onnittelut plussanneille ❤️❤️

Täällä taitaa tänään alkaa uusi kierto, huomenna viimeistään. Menkkajomotusta alkoi tulla just meidän päiväseksin jälkeen. Mikä siinäkin että se seksi just ennen uutta kiertoa tavallaan laukaisee menkat ja jomottelut? Onko muille osunu kohdalle?

No kohti uutta mahdollisuutta, kesäkuun vauvelista haaveilemaan 😍
Täällä kävi joku aika sitten samoin. Menkkojen ei ois pitäny alkaa vielä pariin päivään (ei tosin mikään kellontarkka kierto), mut sit seksin jälkeen alko heti tuntua, että tästä ne muuten kohta lähtee.
 
Ääää miks oviksen pitää olla niin kipee nykyää! Koko maha turvoksis ja kipu säteilee persuksii asti🙈 anyone?
Sama! Ja joka kierrossa tuntuu, et pahenee :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: niiku tänneki itkin sillon niitä selkäkipuja jotka sai mun miehenki pelästyyn

omanapa: dpo8, koko ajan raskauden mahdollisuus mielessä. Oireita ei ainakaan mitään, mitä ei ois ollu myös negakierroissa ennenki. Viime kierrossa tuntu hyvältä olla testaamatta, joten odotan taas menkkojen alkua (oletan dpo16=kp1)
 
Hmm.. Digi näyttää 2-3, nyt rv5+6 😅 Joko munasolu irronnut myöhässä tai sitten mun hcg ei nouse/laskee 😭
Testasitko siis illalla? Koita aamupissasta uus digi... 🤔 ootko avannut niitä että näkisit miltä digin viivat näyttää? Mä soitin sillon omassa raskaudessa neuvolaan kun digin viikot ei kasvaneet normaalisti ja pääsin ultrattavaksi. Hcg arvot on myös yksilöllisiä ja muistaakseni se arvoraja nousee aika hurjasti digin 2-3 ja 3+ välillä.
 
Ääää miks oviksen pitää olla niin kipee nykyää! Koko maha turvoksis ja kipu säteilee persuksii asti🙈 anyone?
Mulla ei oo ennen näin ollu, mutta eilen kyllä tosi kovat jomotukset ja pahaolo. Nyt kun tuntuu oireet vahvemmin niin on ainakin vaikeampaa missata se ovis 😅
En nyt tiedä onko tänään sitten dpo0 vai dpo1, mutta ehkä optimistisena voin ajatella sen olevan dpo1, voi alkaa aiemmin testaamaan ja pettymään 🤭
 
Hmm.. Digi näyttää 2-3, nyt rv5+6 😅 Joko munasolu irronnut myöhässä tai sitten mun hcg ei nouse/laskee 😭
Tossa on todella se viikkojen vaihtuminen kyseessä. Mulla näytti tuossa kohdin vielä 1-2 ja se meni kesken viikolla 5. Mä kanssa ehdotan uutta digiä, vaikka onkin hinnakas... Tosta kuvasta näkee, että henkilökohtaista heittoa hcg:ssä on paljon ja viikot menee arvoiltaan paljon päällekkäin..mutta toki jos ei ala nousemaan - kertoo jostain.
 

Liitteet

  • sketch-1661405103266.png
    sketch-1661405103266.png
    276.7 KB · Katsottu: 70
Ääää miks oviksen pitää olla niin kipee nykyää! Koko maha turvoksis ja kipu säteilee persuksii asti🙈 anyone?
Siis sama! Touko- ja kesäkuussa kun oli menkat niin ensin 1 viikko menkkojen takia hirveissä pyrstökivuissa ja oviksen aikana sama 😫 Ja taas kivut alkoi 13.8. ja jatkuu edelleen, vaikka menkat ei ole vieläkään alkanut.

Vielä pikku lisä-omanapa: sain työterveyden kautta nyt yhden gynekäynnin täksi illaksi, josko sieltä sais selvyyttä asioihin.
Se on ilmeisesti tuo vanha ystävä endo, joka nyt on villiintynyt kun on ollu nyt kaikkia kipuja vessassa käynti-kivuista yhdyntäkipuihin.
E-pillereitä kun söi lähes 10 vuotta yhtä soittoa ilman taukoja niin kivut pysyi täysin kurissa, mut nyt kun ne ei enää ole vaihtoehto niin en tiedä enää mitäs sit seuraavaksi.
 
Hmm.. Digi näyttää 2-3, nyt rv5+6 😅 Joko munasolu irronnut myöhässä tai sitten mun hcg ei nouse/laskee 😭
En haluis pelotel, mut itsellä 6+0 näytti juurikin 2-3 mikä huolestutti ja pääsin hcg testauksee mikö oli seuraavana päivänä 120 ja alko 6+4 vuotaa. Mut toivoakin on jos oviksesta ei varmuutta tai tosiaan vaan hitaasti nousee. Toivotaan et jälkimmäiset syyt❤

@MessyC @Mössö @Kimarala juu ei oo kivoja nää yhtää🤣 sinänsä kätevää kun tunnistaa oikeen hetken. Välillä ruvennu miettii iteki ton endon mahdollisuutta. Harni kun niin vaikea diagnosoida varmuudella ilman tähystystä.

Eilen illalla irtos kipujen perusteel jo munis, mut aamun lämmöt viel matalal. Eiköhän huomen nouse sitten. Lämpöjen ja ovistestin perusteella siitten dpo0 tänään, vaikka tuntemukset eilisen puolel😅 onkohan liian myöhästä viime hetken talletteluil jos nyt päivällä viel vetäsee😅🙈 tiistaina oli viimeks tallettelui, et sinänsä pitäs kyllä riittää.
 
Eipä vielä alkanutkaan uusi kierto. Kuukupin laitoin jo varuilta illalla kun alkoi ne menkkakivut. Ekaa kertaa särki myös alaselkää ja kauhea väsy iski.
No dpo14 tänään ja kp27. Jos jotain hyvää, niin vois vähän myöhästyä niin en tiedä kerkeiskö letrot vaikuttaa paremmin miehelle. Joten otetaan nyt tältä kantilta sitte tää 😀

Kohta lääkäriin, josko varmistuu diagnoosi tai selviää joku uusi 😬 Ja muutenkin neuvoja tähän oloon, kauan mua oikeen huimaa häh?
 
Testasitko siis illalla? Koita aamupissasta uus digi... 🤔 ootko avannut niitä että näkisit miltä digin viivat näyttää? Mä soitin sillon omassa raskaudessa neuvolaan kun digin viikot ei kasvaneet normaalisti ja pääsin ultrattavaksi. Hcg arvot on myös yksilöllisiä ja muistaakseni se arvoraja nousee aika hurjasti digin 2-3 ja 3+ välillä.
joo tein illalla mut pidätystä oli kyllä pitkään eli aattelin ettei se haittaa vaikkei aamusti tee 😅
 
varhaisultrassa ei kohdussa mitään nähtävissä, lääkäri epäilee kohdun ulkoista raskautta 😭 voi olla myös että ovulaatio ollut myöhässä jonka takia ei näy, mutta mä kyllä testasin sen..
Voi ei😪 syvät pahoittelut sinne jos tosiaan näin päässyt käymään eikä ovis oo ollu myöhässä💔
 
Takaisin
Top