• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Voihan sitä tulla joo ja on tosi yksilöllist. Raskaus ja tulehdukset lisää mut kai myös ilmankin niitä voi olla runsaammin. Varotoimena hyvä juu talletel😅 mikäs kp/arvioitu dpo sul ny?

@Pikkis91 onnittelut😍😍
Sieltä se sit tulikin, lasken ton jo positiiviseksi kun viime kierrossa ei mennyt mun mielestä tota vahvemmaksi. Enhän mä ilmeisesti voinu jättää sit sua yksin piinailemaan 😂
 

Liitteet

  • IMG_20220824_074840.jpg
    IMG_20220824_074840.jpg
    357.4 KB · Katsottu: 62
Muokattu viimeksi:
Mitä mieltä tästä? Tää ovistesti ja näin vahvana jo. Käytin tätä nyt tarkkailutestinä. 🤭 Menkat pitäs alkaa 30.8. Nää myös vanhoja testejä -21 vuonna menny mut oon testaillu näillä. Tekisitkö raskaustestin jo? Vai vasta lähempänä menkkojen alkua? Viime raskaudessa raskaustesti oli nega mutta ovistesti paljasti raskauden ja lopulta Digi ja verikoe.
Mulla ei toimi, tässäkin tänään pissatusssa ovistestissä raskauden mahdollisuus 0 ja silti viiva näkyvissä.
 

Liitteet

  • DSC_0002.JPG
    DSC_0002.JPG
    1 MB · Katsottu: 58
Sieltä se sit tulikin, lasken ton jo positiiviseksi kun viime kierrossa ei mennyt mun mielestä tota vahvemmaksi. Enhän mä ilmeisesti voinu jättää sit sua yksin piinailemaan 😂
Hahah, miten ystävällistä ovuloida samaan aikaan ni ei tarvii yksin piinailla😅 lämmöt droppas vähän, nähtäväks jää onko ovisdroppi. Uskon et alkuiltapäivän ovistesti olis jo selvä plussa kun illal nii hilkul. Mukavaa päästä taas piinailemaan yhdessä ja toivotaan, et piinailut tuottas positiivisen tuloksen😍

@Viivi92 eikös tuo ole vielä nega vai eiks sul tummu tasavahvoiks? Aattelin vaan et se vois olla vasta tulossakin, et ei hätiä mitiä😊
 
Muokattu viimeksi:
Hahah, miten ystävällistä ovuloida samaan aikaan ni ei tarvii yksin piinailla😅 lämmöt droppas vähän, nähtäväks jää onko ovisdroppi. Uskon et alkuiltapäivän ovistesti olis jo selvä plussa kun illal nii hilkul. Mukavaa päästä taas piinailemaan yhdessä ja toivotaan, et piinailut tuottas positiivisen tuloksen😍

@Viivi92 eikös tuo ole vielä nega vai eiks sul tummu tasavahvoiks? Aattelin vaan et se vois olla vasta tulossakin, et ei hätiä mitiä😊
Haha joo ihan sen takia ilmeisesti ovis tuli nyt sit myöhässä 😅 itellä vieläkin vähän ristiriitaiset fiilikset tästä kierrosta, mutta toivotaan että saadaan molemmat iloisia uutisia 🥰 ja tietty myös muut joilla piinailut meneillään tai tulossa ❤️
 
Tilasin just raskauskeijulta one stepin ovis -ja raskaustestejä. Onko nää ollu ihan hyviä?

Sama kai tuo on ajankuluksi sitten uitella ovistestejä, jos se sattuisikin sieltä tulemaan sitä lääkärikäyntiä odotellessa 😂
 
Tilasin just raskauskeijulta one stepin ovis -ja raskaustestejä. Onko nää ollu ihan hyviä?

Sama kai tuo on ajankuluksi sitten uitella ovistestejä, jos se sattuisikin sieltä tulemaan sitä lääkärikäyntiä odotellessa 😂
Minä ainakin nuo ovistestit oon todennu ihan toimiviksi itsellä. Kaikilla ei ilmeisesti oo näyttäneet vahvaa viivaa vaikka toisen merkkinen testi ollut jo plussa. 😅
Jaaa raskaustestit näyttelee herkästi viivanpaikkaa ainakin minulla, mutta uskoisin silti että ajavat asiansa mutta eivät ole herkimpiä eli en suosittele aikaisilla päivillä niillä testaamaan.
Mutta nämäkin on tietysti niin yksilöllisiä juttuja että mikä toimii kenelläkin mitä nyt täältä oon muiden kokemuksia lukenut. 😊
 
Hahah, miten ystävällistä ovuloida samaan aikaan ni ei tarvii yksin piinailla😅 lämmöt droppas vähän, nähtäväks jää onko ovisdroppi. Uskon et alkuiltapäivän ovistesti olis jo selvä plussa kun illal nii hilkul. Mukavaa päästä taas piinailemaan yhdessä ja toivotaan, et piinailut tuottas positiivisen tuloksen😍

@Viivi92 eikös tuo ole vielä nega vai eiks sul tummu tasavahvoiks? Aattelin vaan et se vois olla vasta tulossakin, et ei hätiä mitiä😊
Joo siis on nega, mut jos vanhat merkit pitää paikkansa niin plussa tulee tänää illalla tai huomenna 😊
 
Joo siis on nega, mut jos vanhat merkit pitää paikkansa niin plussa tulee tänää illalla tai huomenna 😊
Aah juu😅 no toivotaan et onnistuis silti tiputtelust huolimat. Kemiallisen jälkee toisilla tärppää helpomminkin viel👌 itel kövi nii, mut valitettavasti ei pysyny matkas.

Tadaa, plussa pärähti. Eli ovis tänään tai huomenna, huominen kertoo kumpi pitää kutinsa😅 jännä kyl tost testist huomaa heti kastuttua et onko posi, ku viiva piirtyy selkeesti jo enne kontrollia.
 

Liitteet

  • 20220824_115805.jpg
    20220824_115805.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 72
Geleet ja greippimehut hankittu ja nyt tokaa päivää ne käytössä, jännää!

@Westo mä joskus aikoinaan tilasin sieltä niitä molempia ja oli ihan hyviä kyllä! Nyt tilasin r-testejä ja toimitus kesti reippaasti yli viikon, jouduin ostamaan kaupasta raskaustestejä loppukiertoon kun kesti niin kauan... :Angry Face:

@Tiarella hyvältä näyttää! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: meneekö toukokuisiin jo?
 
ON: ovistestit ei tässä kierrossa napanneet oviksen hetkeä, sovellus arvioi oviksen olevan kp9-15, mutta pääsin vasta kp12 testaamaan ja siitä näytti testit vaan haalistuvan. Nyt en edes tarkkaan muista minä päivänä oli talletteluja, mutta suunnilleen kp6-8, eli periaatteessa on mahis, mutta en usko, hyvin epätodennäköistä. Alaselkä on inhottavan arka/kipeä. Rinnat myös arat/kipeät.
Ennen viikonloppua pitää varmuuden vuoks tehdä testi kun on alkoholia sisältävää menoa pe-su 😅 luulis ehkä jotain jo näkyvän jos on näkyäkseen, kun dpo on ~11-13 tänään, ja jos huomenna tekee testin...
 
Täällä vuodellaan kp6 ja kuumeisesti pohdin, että miten sais tallettelut onnistumaan..
Jäi niin paljon hampaankoloon viime kierrosta, kun ovispäivänä yksi tallettelut eikä muuta erinäisistä syistä johtuen🤔🤔🤔

Ei taida kyllä ihanteellisin kierto olla.. Ihan hirvee työputki, sekä irtisanouduin työstä(ei enää esim 60-70h työviikkoja kiitos...) joten myös useampi työhaastattelu sovittuna ja stressi about kaikesta.
Sillä tavalla huono väli lähtee tekemään mitään elämänmuutosta, mutta alkaa olee nimenomaan nykyisen työpaikan takia loppuunpalaminen niin lähellä kun ei se sovi lapsiarkeen mitenkään.
 
Tänään dpo11 ja pahoinvointi yrittää oikein todenteolla iskeä päälle. Jännä, että näin aikaisin, mutta kiva kun on jotain mikä tekee konkreettiseksi sen, että raskaana ollaan. Mulla on kaapissa vielä digi, mies toivoi että tehtäis se lauantaina, kun silloin on meidän hääpäivä. 😊 Täytyy malttaa sen kanssa siis sinne asti.
 

Liitteet

  • 7798C29F-F0A6-4128-B942-BE4B60137535.jpeg
    7798C29F-F0A6-4128-B942-BE4B60137535.jpeg
    895.1 KB · Katsottu: 90
Onnittelut plussanneille ❤️❤️

Täällä taitaa tänään alkaa uusi kierto, huomenna viimeistään. Menkkajomotusta alkoi tulla just meidän päiväseksin jälkeen. Mikä siinäkin että se seksi just ennen uutta kiertoa tavallaan laukaisee menkat ja jomottelut? Onko muille osunu kohdalle?

No kohti uutta mahdollisuutta, kesäkuun vauvelista haaveilemaan 😍
 
Takaisin
Top