• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Ihme kyllä, ihan oman kunnan julkiselle sain perustarkastusajan syyskuun puoliväliin! Ehkäpä sieltä saadaan sitten rattaat pyörimään edes himpan eteenpäin, jos ei vieläkään menkkoja kuulu. 😊 Ja kiva toki nähdä että onko paikat päällisinpuolin kunnossa.
 
Tärppikierrossa dpo11 sain näinkin vahvan plussan tolla testillä 🤣

View attachment 115424
Joo iteki sain näist testeist paskahalvauksen esikoisen alkuraskaudes ku anto niin haileeta viivaa muihin verrattuna. Suosiolla jätän kauppaan😅

@MessyC tää tikuttelu on välillä turhauttavaa puuhaa ja sit just miettii tota et missaako lh piikin jos kauheen nopee. Itse kuulun kerran päivässä testaajiin, kun en haluis tuhlata tikkuja. Ehkä vähän houkuttais illal testata tänää ku niin lähel on posia.

Ovista pukkaa huomenna tai torstaina luultavasti, lähellä jo tasavahvaa!
 

Liitteet

  • 20220823_133311.jpg
    20220823_133311.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 53
Joo iteki sain näist testeist paskahalvauksen esikoisen alkuraskaudes ku anto niin haileeta viivaa muihin verrattuna. Suosiolla jätän kauppaan😅

@MessyC tää tikuttelu on välillä turhauttavaa puuhaa ja sit just miettii tota et missaako lh piikin jos kauheen nopee. Itse kuulun kerran päivässä testaajiin, kun en haluis tuhlata tikkuja. Ehkä vähän houkuttais illal testata tänää ku niin lähel on posia.

Ovista pukkaa huomenna tai torstaina luultavasti, lähellä jo tasavahvaa!
Alkaa olemaan hyvin kyllä tummunut :) Jotenkin oon luottanut ehkä noihin testeihin tässä kierrossa liikaa kun viimeksi näky niin vahvasti. Ilmeisesti olis voinu testata vieläkin useemmin.

Voiko tota vv tulla tosi reilusti muussakin kierron vaiheessa kun ennen ovista? Tosiaan viime viikolla jo kahtena päivänä tuli niin paljon että tuntu kun ois tullu pissat housuun 🙈 Oon nyt juonut tosin myös greippimehua niin en tiedä onko sillä vaikutusta myös asiaan.
Ajattelit nyt vielä viikon loppuun asti vielä ovista testailla ja sit ehkä ens viikon alkupuolella täytyy vaan vaihtaa raskaustesteihin 😅 Varotoimena ollaan kuitenkin peittoa heiluteltu ihan reippaasti niin ei pitäis siitä jäädä kiinni 🤭
 
Onko jollakin kokemuksia yhdistelmästä flunssa+ovulaatio? Onko ovulaatio myöhästynyt normaalista/jäänyt kokonaan tulematta? Ja ilmeisesti Buranaa ei suositella oviksen lähettyvillä? Ärsyttää ku itsellä panadol ei juuri auta päänsäärkyyn, mut en viitsisi ottaa buranaakaan ellei ole ihan ihan pakko 🫣
 
Spämmään nyt vähän, mutta oltiin pojan kanssa muskarissa ja oli kyllä aivan kamala olo! Koko päivän etonut vähän ja nyt sitten mentiin muskariin jossa ei mitään ilmastointia ja ei meinannu happea saada. Kotimatkalla päätin tuhlata vielä yhden testin tälle päivälle, kun niitä on kaappi pullollaan. Voi pieni, pysy meidän matkassa! ❤️
 

Liitteet

  • 8FA181D6-B52D-42E9-BCA2-27C713AD6BF5.jpeg
    8FA181D6-B52D-42E9-BCA2-27C713AD6BF5.jpeg
    1.1 MB · Katsottu: 117
Alkaa olemaan hyvin kyllä tummunut :) Jotenkin oon luottanut ehkä noihin testeihin tässä kierrossa liikaa kun viimeksi näky niin vahvasti. Ilmeisesti olis voinu testata vieläkin useemmin.

Voiko tota vv tulla tosi reilusti muussakin kierron vaiheessa kun ennen ovista? Tosiaan viime viikolla jo kahtena päivänä tuli niin paljon että tuntu kun ois tullu pissat housuun 🙈 Oon nyt juonut tosin myös greippimehua niin en tiedä onko sillä vaikutusta myös asiaan.
Ajattelit nyt vielä viikon loppuun asti vielä ovista testailla ja sit ehkä ens viikon alkupuolella täytyy vaan vaihtaa raskaustesteihin 😅 Varotoimena ollaan kuitenkin peittoa heiluteltu ihan reippaasti niin ei pitäis siitä jäädä kiinni 🤭

Voihan sitä tulla joo ja on tosi yksilöllist. Raskaus ja tulehdukset lisää mut kai myös ilmankin niitä voi olla runsaammin. Varotoimena hyvä juu talletel😅 mikäs kp/arvioitu dpo sul ny?

@Pikkis91 onnittelut😍😍
 
Spämmään nyt vähän, mutta oltiin pojan kanssa muskarissa ja oli kyllä aivan kamala olo! Koko päivän etonut vähän ja nyt sitten mentiin muskariin jossa ei mitään ilmastointia ja ei meinannu happea saada. Kotimatkalla päätin tuhlata vielä yhden testin tälle päivälle, kun niitä on kaappi pullollaan. Voi pieni, pysy meidän matkassa! ❤️
oi sieltä pilkistää 😍 varovaiset onnittelut! 🫶🏻
 
Oli viel pakko sit tällee illalla testaa. Näyttääkö muiden silmää tasavahvalta? Omaan silmää siin ja siin, huomen pitäs olla varmaa kontrollia vahvempi. Merkkaisko jo ton ovisplussaks?
 

Liitteet

  • 20220823_195430.jpg
    20220823_195430.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 74
Oli viel pakko sit tällee illalla testaa. Näyttääkö muiden silmää tasavahvalta? Omaan silmää siin ja siin, huomen pitäs olla varmaa kontrollia vahvempi. Merkkaisko jo ton ovisplussaks?
Mä en vielä pitäis tasavahvana, mut aloittaisin tallettelut ja uskoisin, että huomenna olis o+, kun noin liki jo 😄 Näin siis siksi, kun itsellä ainakin siitä testiviivasta tulee selkeesti tummempi ku kontrollista. Toki joillekin toikin voi olla + 😊
 
Mitkä r-testit ootte kokeneet parhaaksi? Ajattelin tilata ekaa kertaa raskauskeijulta ja pohdinnassa ainakin ne pc:n liuskatestit, mitä täälläkin on näkynyt. Niitä ilmeisesti on vaan se 2kpl/pkt. Onko muita hyväksi havaittuja?
 
Mitkä r-testit ootte kokeneet parhaaksi? Ajattelin tilata ekaa kertaa raskauskeijulta ja pohdinnassa ainakin ne pc:n liuskatestit, mitä täälläkin on näkynyt. Niitä ilmeisesti on vaan se 2kpl/pkt. Onko muita hyväksi havaittuja?
Minä oon tykänny medigoosta, niillä en oo ikinä saanu mitään muuta ku puhtaan valkosta, ennen ku varhasen keskenmenon kierrossa näky jo dpo8 jotain ja siitä vahvistu :) eli koen että ovat tosi herkkiä, mutta eivät näytä väärää plussaa.

Pc:t oon kans kokenu tosi herkiks, mutta niissä näin tässä viime kierrossa turhan useassa jotain varjon tynkää, mistä tuli toiveikas olo. Samaan aikaan tuol BBT ketjus moni muukin sai vastaavia varjoja pc:hen. Ne kyl näyttää tosi kivasti sit ku on plussa, ja niil on kätevä seuraa tummumista, mut siihen varhaseen tihrustamiseen en suosittele kyl enää niitä...!
 
Voihan sitä tulla joo ja on tosi yksilöllist. Raskaus ja tulehdukset lisää mut kai myös ilmankin niitä voi olla runsaammin. Varotoimena hyvä juu talletel😅 mikäs kp/arvioitu dpo sul ny?

@Pikkis91 onnittelut😍😍
No ainakin raskauden voi poislukea ja tuskin tulehdustakaan. Mutta voi se kai sit olla jotain muutakin kun ovis.
Nyt on kp16 ja joko dpo5 tai sit vasta tulossa tai jotain siltä väliltä 🙈
 
ON päivitys: Kp5 (yk3) meneillään nyt ja kuten edellisessäkin kierrossa, niin tästäkään kierrosta ei ole itsellä korkeita odotuksia. Olen reissussa silloin, kun oletettavasti on ovis. Teoriassa mahdollisuus on olemassa, mutta niin oli myös edellisessä kierrossa. Ajattelin kuitenkin ottaa tämän kierron vähän niinkuin harjoituksena. Olen syönyt joka päivän yhden greipin ja olen merkkaillut aamulämpöjä FF:iin. Tuo tuleva reissu kylläkin sotkee näitä uusia rutiinejakin, mutta ehkä tekee hyvää ottaa pientä taukoa.
 
Spämmään nyt vähän, mutta oltiin pojan kanssa muskarissa ja oli kyllä aivan kamala olo! Koko päivän etonut vähän ja nyt sitten mentiin muskariin jossa ei mitään ilmastointia ja ei meinannu happea saada. Kotimatkalla päätin tuhlata vielä yhden testin tälle päivälle, kun niitä on kaappi pullollaan. Voi pieni, pysy meidän matkassa! ❤️
Todella hyvältä näyttää! Tuntuu kummalliselta toivoa tätä kellekään, mutta toivottavasti etominen jatkuu!
 
Jaahas. Kierto on mennyt ilmeisesti sekaisin taas syystä X. 😒 Menkat kaksi päivää myöhässä nyt virallisesti ja ei haamun haamuja edes näy testeissä.
Todella turhauttavalta tuntuu ettei pääse edes uutta yritystä aloittamaan vielä. 😡
 
Mitä mieltä tästä? Tää ovistesti ja näin vahvana jo. Käytin tätä nyt tarkkailutestinä. 🤭 Menkat pitäs alkaa 30.8. Nää myös vanhoja testejä -21 vuonna menny mut oon testaillu näillä. Tekisitkö raskaustestin jo? Vai vasta lähempänä menkkojen alkua? Viime raskaudessa raskaustesti oli nega mutta ovistesti paljasti raskauden ja lopulta Digi ja verikoe.
 

Liitteet

  • IMG_20220824_074735.jpg
    IMG_20220824_074735.jpg
    892.7 KB · Katsottu: 59
Mitä mieltä tästä? Tää ovistesti ja näin vahvana jo. Käytin tätä nyt tarkkailutestinä. 🤭 Menkat pitäs alkaa 30.8. Nää myös vanhoja testejä -21 vuonna menny mut oon testaillu näillä. Tekisitkö raskaustestin jo? Vai vasta lähempänä menkkojen alkua? Viime raskaudessa raskaustesti oli nega mutta ovistesti paljasti raskauden ja lopulta Digi ja verikoe.
Jos vaan maltat, niin mie odottaisin vielä viikonloppuun 🤭 toki ymmärrän että sormet syyhyää tuossa vaiheessa aikalailla jo r testin pariin!

Eilen pääsi ekaa kertaa itku, kun luin tutun raskausuutiset facesta. En tiedä edes miksi, mutta ekaa kertaa ikinä en osannut tuntea iloa ensireaktiona jonkun vauvauutiseen. Nyt kuitenkin jo ihan hyvä fiilis, ja eihän se minulta pois ole.

Mulla on nyt ollut alkuviikon ihan ihmeellinen etova olo päällä, yleensä iltapäivällä, mutta tänään on jo nyt aamusta. Kurkkukin oli karhea herätessä. Vasta olin pari viikkoa sitten kipeänä 🙄 Varmaan mieli tekee tepposia mulle..
 
Tiarella, ooo, toivottavasti enteilee hyvää!

Täällä odotellaan, että uusi kierto vihdoin alkaisi.. kp31 tänään mikä on mulle tosi harvinaista. Yleensä kierto on keskimäärin 27 pv. Tietysti just nyt kun yk1 olisi alkamassa, se ei meinaa alkaa millään! Tein testinkin huvikseen, kun aloin miettimään että entä jos olikin supermyöhäinen ovis ja se kierukan poisto kp22 olisi ollutkin riittävä. Täysin nega testi, joten odottavan aika on vaan pitkä!
 
Täytyy myöntää, että vähän salaa kadehdin niitä naisia, joilla kierto on päiväntarkka. Oma kierto voi olla mitä vaan 19-67 päivän väliltä, yleensä kuitenkin jossain siinä 33-38 kieppeillä, ni sitä saa aina jännätä, et missä mennään. Toki todettu PCOS ja endometrioosi varmasti sotkevat koko komboa ja hormonit sekoilee minkä kerkiää.
Ja varmasti nyt raskauden jälkeen tää imetyskin sotkee pakkaa vielä osaltaan, mutta se olis tässä parin kuukauden sisällä tarkotus jättää pois, ku esikoinen täyttää 1v. Toki jos tässä ei parista seuraavasta kierrosta tärppää, ni pidetään varmaan muutama kuukaus taukoa, jotta mahdollisen kakkosen synttärit ei osu ihan päällekkäin esikoisen kanssa.

Mutta eipä tuolla kierron pituudella ole mitään merkitystä, kun kuitenkin peitto heiluu joka toinen ilta. Eipähän siis ykskään ovis pääse mistään syystä karkaamaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Täällä ovistesti plussaa tänään illalla tai huomenna. Nyt kp 10 ja edelleen tiputtelee kirkasta verta.. en sitten tiiä onko tässä kierrossa mitään mahiksia kun tämä tiputtelu jatkuu ja jatkuu.. kiitos km 🙄
 

Liitteet

  • A78DD398-0005-481A-B4E7-C18F2FF03C09.jpeg
    A78DD398-0005-481A-B4E7-C18F2FF03C09.jpeg
    1.2 MB · Katsottu: 59
Takaisin
Top