Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo iteki sain näist testeist paskahalvauksen esikoisen alkuraskaudes ku anto niin haileeta viivaa muihin verrattuna. Suosiolla jätän kauppaan
Alkaa olemaan hyvin kyllä tummunut :) Jotenkin oon luottanut ehkä noihin testeihin tässä kierrossa liikaa kun viimeksi näky niin vahvasti. Ilmeisesti olis voinu testata vieläkin useemmin.Joo iteki sain näist testeist paskahalvauksen esikoisen alkuraskaudes ku anto niin haileeta viivaa muihin verrattuna. Suosiolla jätän kauppaan
@MessyC tää tikuttelu on välillä turhauttavaa puuhaa ja sit just miettii tota et missaako lh piikin jos kauheen nopee. Itse kuulun kerran päivässä testaajiin, kun en haluis tuhlata tikkuja. Ehkä vähän houkuttais illal testata tänää ku niin lähel on posia.
Ovista pukkaa huomenna tai torstaina luultavasti, lähellä jo tasavahvaa!
Alkaa olemaan hyvin kyllä tummunut :) Jotenkin oon luottanut ehkä noihin testeihin tässä kierrossa liikaa kun viimeksi näky niin vahvasti. Ilmeisesti olis voinu testata vieläkin useemmin.
Voiko tota vv tulla tosi reilusti muussakin kierron vaiheessa kun ennen ovista? Tosiaan viime viikolla jo kahtena päivänä tuli niin paljon että tuntu kun ois tullu pissat housuun Oon nyt juonut tosin myös greippimehua niin en tiedä onko sillä vaikutusta myös asiaan.
Ajattelit nyt vielä viikon loppuun asti vielä ovista testailla ja sit ehkä ens viikon alkupuolella täytyy vaan vaihtaa raskaustesteihin Varotoimena ollaan kuitenkin peittoa heiluteltu ihan reippaasti niin ei pitäis siitä jäädä kiinni
oi sieltä pilkistää varovaiset onnittelut!Spämmään nyt vähän, mutta oltiin pojan kanssa muskarissa ja oli kyllä aivan kamala olo! Koko päivän etonut vähän ja nyt sitten mentiin muskariin jossa ei mitään ilmastointia ja ei meinannu happea saada. Kotimatkalla päätin tuhlata vielä yhden testin tälle päivälle, kun niitä on kaappi pullollaan. Voi pieni, pysy meidän matkassa!
Mä en vielä pitäis tasavahvana, mut aloittaisin tallettelut ja uskoisin, että huomenna olis o+, kun noin liki jo Näin siis siksi, kun itsellä ainakin siitä testiviivasta tulee selkeesti tummempi ku kontrollista. Toki joillekin toikin voi olla +Oli viel pakko sit tällee illalla testaa. Näyttääkö muiden silmää tasavahvalta? Omaan silmää siin ja siin, huomen pitäs olla varmaa kontrollia vahvempi. Merkkaisko jo ton ovisplussaks?
Minä oon tykänny medigoosta, niillä en oo ikinä saanu mitään muuta ku puhtaan valkosta, ennen ku varhasen keskenmenon kierrossa näky jo dpo8 jotain ja siitä vahvistu :) eli koen että ovat tosi herkkiä, mutta eivät näytä väärää plussaa.Mitkä r-testit ootte kokeneet parhaaksi? Ajattelin tilata ekaa kertaa raskauskeijulta ja pohdinnassa ainakin ne pc:n liuskatestit, mitä täälläkin on näkynyt. Niitä ilmeisesti on vaan se 2kpl/pkt. Onko muita hyväksi havaittuja?
No ainakin raskauden voi poislukea ja tuskin tulehdustakaan. Mutta voi se kai sit olla jotain muutakin kun ovis.Voihan sitä tulla joo ja on tosi yksilöllist. Raskaus ja tulehdukset lisää mut kai myös ilmankin niitä voi olla runsaammin. Varotoimena hyvä juu talletel mikäs kp/arvioitu dpo sul ny?
@Pikkis91 onnittelut
Todella hyvältä näyttää! Tuntuu kummalliselta toivoa tätä kellekään, mutta toivottavasti etominen jatkuu!Spämmään nyt vähän, mutta oltiin pojan kanssa muskarissa ja oli kyllä aivan kamala olo! Koko päivän etonut vähän ja nyt sitten mentiin muskariin jossa ei mitään ilmastointia ja ei meinannu happea saada. Kotimatkalla päätin tuhlata vielä yhden testin tälle päivälle, kun niitä on kaappi pullollaan. Voi pieni, pysy meidän matkassa!
Jos vaan maltat, niin mie odottaisin vielä viikonloppuun toki ymmärrän että sormet syyhyää tuossa vaiheessa aikalailla jo r testin pariin!Mitä mieltä tästä? Tää ovistesti ja näin vahvana jo. Käytin tätä nyt tarkkailutestinä. Menkat pitäs alkaa 30.8. Nää myös vanhoja testejä -21 vuonna menny mut oon testaillu näillä. Tekisitkö raskaustestin jo? Vai vasta lähempänä menkkojen alkua? Viime raskaudessa raskaustesti oli nega mutta ovistesti paljasti raskauden ja lopulta Digi ja verikoe.