Raskaaksi 2022

Tän päivän parivaljakko. 🥰 Huomenna vielä digi, mutta nyt alkaa jo toivo nousta, että toukokuinen ois meille tulossa. ❤️ Täällä on superihanaa porukkaa kirjoittelemassa, toivon teille kaikille pikaisia plussia ❤️ Ja tietysti mieluiten niin pikaisia, että päästään jatkamaan juttua toukokuisiin. 😍
 

Liitteet

  • 8911931B-7E84-4F9D-A50A-CAA0DCF29DE8.jpeg
    8911931B-7E84-4F9D-A50A-CAA0DCF29DE8.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 122
Onkohan liian henkilökohtaista kysyä, mut miten toimitte ovulaation aikaan, onko varmempaa harrastaa seksiä joka päivä oviksen ympärillä vai keskittää kaikki just sille ovulaatiopäivälle?

Ostin ovistikkuja, vahingossa kun luulin ostavani raskaustestejä, niin tein viime oviksen aikaan (jota seuraan Flo:lla) ekan kerran ja oli haaleaa viivaa "the päivänä" kun sovellus arvioi oviksen.

Jotenkin tosi pitkältä tuntuu aika oviksen ja menkkojen välillä, haluisin vaan jo vastauksen, missä mennään vai mennäänkö. Ensi viikon pe vasta pitäisi alkaa ja taas samoja oireita kuin edellisillä kuukausilla, joita olen aina toiveikkaana tulkinnut raskausoireiksi.
:Angry Face:

Noiden sovellusten arviothan perustuu paljolti siihen, että ovis tulee kierron puolivälissä. Eli se arvio ei pidäkään paikkaansa, jos ovuloi jossain muussa kohtaa. Jos arvioidun oviksen ja menkkojen väli tuntuu pitkältä, niin tulisko ovis sit oikeesti vasta myöhemmin?
 
Tänään pyöreitä täyteen, kp 40 😆 eikä menkoista tietoakaan. En kyllä usko siihenkään että olis se oviskaan sit tapahtunut vielä.
 
Kerroinkin miehelle jo eilen, ei ollut kyllä positiivinen yllätys. 😞 Ei olisi pitänyt kertoa tuli itselle vaan pahamieli. Ainut onnittelu tullu mun yhdeltä kaverilta. Ei edes mun siskot onnitelleet. Muut ei tiedä mutta veikkaan, että eipä sieltä onnitteluja satele enää. Tiedän vaan että jatkossa en kerro äidilleni koska viimeksi tuli niin negatiivinen vastaanotto. Tuntuu että ei näköjään miehellekään kannata kertoa.
 
Kerroinkin miehelle jo eilen, ei ollut kyllä positiivinen yllätys. 😞 Ei olisi pitänyt kertoa tuli itselle vaan pahamieli. Ainut onnittelu tullu mun yhdeltä kaverilta. Ei edes mun siskot onnitelleet. Muut ei tiedä mutta veikkaan, että eipä sieltä onnitteluja satele enää. Tiedän vaan että jatkossa en kerro äidilleni koska viimeksi tuli niin negatiivinen vastaanotto. Tuntuu että ei näköjään miehellekään kannata kertoa.
Kurjaa tuollainen vastaanotto. Eikö miehesi tiennyt raskauden mahdollisuudesta?
 
Kyllä tiesi, mutta hänelle tärkeää valmistua ekaan ammattiinsa ja haluisi valmistua ennen neljättä. Voi olla että vaatii aikaa sulatella ja kun ei koulun loppuun käyminen hänen kohdallaan mitenkään muutu vaan pystyy jatkamaan normaalisti.
No varmasti tottuu ajatukseen ja iloitseekin kun ”alkushokista” toipuu 😊
 
Kyllä tiesi, mutta hänelle tärkeää valmistua ekaan ammattiinsa ja haluisi valmistua ennen neljättä. Voi olla että vaatii aikaa sulatella ja kun ei koulun loppuun käyminen hänen kohdallaan mitenkään muutu vaan pystyy jatkamaan normaalisti.
Aika ajattelematonta jos on tiennyt, että kierukan poiston jälkeen on heti mahdollista raskautua. Miksi ei sanonut, että neljännen yritystä pitäisi siirtää? Sun ei nyt tarvitsisi tällaista stressiä ja pahaa mieltä saada tässä alussa kun on tosi tosi tärkeää rentoutua ja voida hyvin...😲😡
 
Heippa!
Täällä yksi kuumeilija lisää. Meiltä löytyy kolme lasta entuudestaan ja päätin ettei enää yhtään, MUTTA tämä vauvakuume on jotain aivan käsittämätöntä. Tuntuu että nään joka puolella vauvoja ja raskaana olevia.
Ihana huomata että nämä foorumit ovat vielä aktiivisia. Täältä aina saanut vertaistukea kun ei vielä ole kerrottu muille raskauksista. ❤️
 
Dpo15 ja negaa on. Eilen illalla alkoi vielä särkemään etureisiin joka on uusi luteaalin oire mulla.
Ehkä mulla tulee yks pidempi kierto vaan tähän väliin. Kyse kuitenkin varmaan vaan muutaman päivän pidemmästä kierrosta. Mut kylhön se tuntuu kun niitä odottaa alkavaksi ja oireita niiden alkamisesta on. Jollei ne ole raskausoireita. Ei ne oo. Haluisin tietty et on mutta epätodennäköistä .
 

Liitteet

  • 82B3B9C9-49DA-49F4-901A-51B2687B933D.jpeg
    82B3B9C9-49DA-49F4-901A-51B2687B933D.jpeg
    881.6 KB · Katsottu: 78
Täällä alkaa vuoto olla kai lopuillaan, pientä tuhrua enää. Raskaustesti jo puhdas nega tänään. Saa nähdä kuinka paljon vaikuttaa kiertoon, viimeksi kesti 6 viikkoa vuodon alusta että seuraavat menkat alkoi, toivottavasti ei tällä kertaa mene ihan niin pitkään. Tuntuu tosi turhauttavalta aloittaa kaikki alusta 😔 varsinkin jos tosiaan taas kestää että kierto lähtee käyntiin.
 
Onnea @Pikkis91 :smiling face with heart-eyes:
@Tiarella Ompa ikävää tuommoinen... :sad-face: Itse kylläkin pelkään tuota samaa reaktiota mieheltäni, vaikka hän tietää että en käytä ehkäisyä ja on puhuttu, että tehdään lapsi mutta silti jotenkin olen valmistautunut siihen, että hänen reaktionsa ei tule heti olemaan positiivinen koska häntä jännittää/pelottaa ajatus lapsesta. Ja toki ymmärrän sen täysin.
Toivotaan, että miehesi mieli muuttuu vielä positiiviseksi. :red-heart:

ON: Mulla oli eilen aivan tajuton kipu oikealla kyljessä ja alaselässä. Lisäksi särki aivan jumalattomasti kun kävi pissalla ja rakko tyhjeni. Kävin sitten labrassa jättämässä virtsanäytteen niin saa nähdä löytyykö sieltä jotain... Ensiviikolla taas reissuun, geleet saan otettua mukaan, mutta greippimehu jää varmaan katkolle, onkohan siitä haittaa? Vai riittääkö pelkkä gelee avuksi? :Eyes::Eyes:
 
Täällä alkaa vuoto olla kai lopuillaan, pientä tuhrua enää. Raskaustesti jo puhdas nega tänään. Saa nähdä kuinka paljon vaikuttaa kiertoon, viimeksi kesti 6 viikkoa vuodon alusta että seuraavat menkat alkoi, toivottavasti ei tällä kertaa mene ihan niin pitkään. Tuntuu tosi turhauttavalta aloittaa kaikki alusta 😔 varsinkin jos tosiaan taas kestää että kierto lähtee käyntiin.
Pidetään peukut pystyssä, että pysyy inhimillisissä mitoissa kierto. Se on uskomatonta, miten taaksepäin katsoessa aika tuntuu menneen ihan älyttömän nopeasti, mutta sitten kun katsoo eteenpäin ja odottaa, niin aika lähinnä matelee. Tsemppiä!
 
Mulla tää taitaisi näyttää vasta dpo 9 jos on sen 5-6 päivää ennen menkkoja. Eli eipä huolta. Toi sisältö ei taida kertoa mitään?
Mulla on nyt dpo9, menkkojen pitäs alkaa 1.9 jos kierto sama kuin tähän asti. Että aikaista on joo ja kumpaankin suuntaan voi vielä kääntyä. Ollaan tänään lähdössä miehen siskon häihin (tai siis juhlat huomenna, mutta mennään jo anoppilaan tänään), niin sillä halusin testin tehdä jo tänään. Huomenna kun on luultavasti mahdotonta päästä tekemään rauhassa 😬 mutta saas nähdä, ehkä mä otan tuon toisen testin mukaan varulta 😁

Määkään en siis koskaan aiemmin oo nuita puikkoja aukonu, mutta muistaakseni täällä joku oli ja siittä se ajatus sitten lähti 🫢😂
 
Pidetään peukut pystyssä, että pysyy inhimillisissä mitoissa kierto. Se on uskomatonta, miten taaksepäin katsoessa aika tuntuu menneen ihan älyttömän nopeasti, mutta sitten kun katsoo eteenpäin ja odottaa, niin aika lähinnä matelee. Tsemppiä!

Ja niin, olihan mulla se koronakin, joka on monilla kai sotkenut kiertoa. Toivottavasti nyt sekin ei vaikuta tähän vielä kaiken päälle 😬
 
Takaisin
Top