@Pikkis91 saadaanko aamusta uusi tikku?
Juu, meinasin taas huomenna tikkua uitella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Pikkis91 saadaanko aamusta uusi tikku?
Melkein samoissa mennään.Täällä kp19, sovelluksen mukaan menkat alkaa ensviikon tiistaina. Eilen/tänään alko jo rintojen arkuus en tykkää yhtään. Tänään ollu myös selkä kipeä, mutta se voi johtua sohvalle nukahtamisesta tosin en usko että tässä kierrossa mahiksia tärpätä..
tervetuloaMuuttui hieman La ja se onkin 30.4. joten vielä päästään huhtikuisiin
Täällä myös dpo6, mutta ei mitään oireita riippuen siitä miten aamulämmöt etenee, mutta ajattelin itsekin aikaisintaan perjantaina testata.Vessassa saa laukata alvariinsa ja yöheräilyt ovat jälleen täällä. Nyt dpo6, vielä pitäis malttaa ainakin perjantaille ennenkuin alkaa testailemaan. Jännittävää!
Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.
Kotoa löytyy tää rfsu:n testi, oliko tämä paha näyttämään vääriä positiivisia?
Mulla just päinvastoin, herkkään en oo saanu ikinä viivanpaikkoja tms. mut tähän oonDpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.
Tällasen sain silloin kun vielä söin pillereitä ja ihan testiajallaDpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.
Mulla nää ei ollu kauheen herkkiä. Apteekin testi näytti ekassa raskaudessa hyvinkin vahvaa viivaa, ennen ku sain rfsu:lla mitään ees näkyviin. Käytin sen 8kpl paketin sit vaan viivan vahvistumisen seurailuun.Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.
Oliko tää siis falsy?
Mä menin yksityiselle, ultraus ja primoilla sit kierto onneksi katki.Olin tänään yhteydessä lääkäriin, että missä vaiheessa pitäisi alkaa reagoida menkattomuuteen, ja vastaukseksi sain että kolmisen kuukautta. Tänään siis pillereiden lopetuksesta 37 päivää, joten vielä on matkaa
Tällä hetkellä on ihan semmonen fiilis että rauhassa saadaan vielä se kaks kuukautta odotella että mitään tapahtuu. Ärsyttää