• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Täällä kp19, sovelluksen mukaan menkat alkaa ensviikon tiistaina. Eilen/tänään alko jo rintojen arkuus 🙂🙂 en tykkää yhtään. Tänään ollu myös selkä kipeä, mutta se voi johtua sohvalle nukahtamisesta 😂 tosin en usko että tässä kierrossa mahiksia tärpätä..
Melkein samoissa mennään. ✌️
 
Dpo10 🥰 Heräilin yöllä jatkuvasti, vähän ennen neljää luovutin kun oli niin hirvee pissihätä. 😅
 

Liitteet

  • 2626D346-66E2-403A-9917-894983BA9FC8.jpeg
    2626D346-66E2-403A-9917-894983BA9FC8.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 193
Täällä kp9 ja edelleen tulee välillä verta 🙄 kivat nää km jälkeiset menkat. Mulla ovis aika usein kp11-12, että kohta pääsee tikuttelee. Ollaan nyt esikoisen kanssa toista päivää kipeänä, että saa nähdä vaikuttaako ovikseen. Täytyy tehdä tänään koronatesti, ihme jos ei oo positiivinen
 
Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.

Kotoa löytyy tää rfsu:n testi, oliko tämä paha näyttämään vääriä positiivisia?
 

Liitteet

  • Screenshot_2022-08-23-07-04-53-52_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2022-08-23-07-04-53-52_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    169.7 KB · Katsottu: 50
Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.

Kotoa löytyy tää rfsu:n testi, oliko tämä paha näyttämään vääriä positiivisia?

Mä oon tällä saanut viivoja ainoastaan silloin, kun oikeesti olen ollut raskaana. Se herkkä testi näyttää ihan mitä sattuu.
 
Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.

Kotoa löytyy tää rfsu:n testi, oliko tämä paha näyttämään vääriä positiivisia?
Mulla just päinvastoin, herkkään en oo saanu ikinä viivanpaikkoja tms. mut tähän oon
 
Dpo6 täällä myös. Itse ajattelin odottaa vielä ainakin viikon että testaisin.

Kotoa löytyy tää rfsu:n testi, oliko tämä paha näyttämään vääriä positiivisia?
Mulla nää ei ollu kauheen herkkiä. Apteekin testi näytti ekassa raskaudessa hyvinkin vahvaa viivaa, ennen ku sain rfsu:lla mitään ees näkyviin. Käytin sen 8kpl paketin sit vaan viivan vahvistumisen seurailuun.
Mutta ei siis tosiaan näyttäny mulle haamuja, en vaan suosittele aikaisten dpo:n testeihin.
 
@Elly_ Itse kanssa päätin eka, että en ala sekoamaan tän yrittämisen kanssa, mutta eihän se niin mennyt.. :Grinning Face: Ja tämä foorumi on kyllä ihan paras paikka luuhaamiselle työpäivän aikana, vähän väliä käyn kattomassa onko johonkin ketjuun tullut viestejä. :rolling:

@Katarina$ Oireesi kuulostavat kyllä lupaavilta, toivotaan että testi näyttää positiivista! :smiling face with heart-eyes:

@hanna.emilia & @lepus timidus perjantaita odotellessa! :Smiling Face With Sunglasses:

ON: Täällä eilinen tuhruttelu muuttuikin kp1 ja näin alkoi yk2. Harmittaa, mutta toisaalta ei harmita koska stressaan sitä, että mun keho ei toimisi kunnolla niin ainakin nyt toimii kun menkat tulee. Tänään täytyy käydä ostamassa Geleet ja greippimehu! Ollaan lähdössä reissuun viikoksi ja FLOn hedelmällisyys "viikko" osuu just reissulle eli greippimehuilu jää ainakin lyhyeen ellei siellä maassa myydä sitä... :disappointed-face:
 
Taisin ehkä vihdoin keksiä syyn miksei noi ovistestit tunnu toimivan tässä kierrossa. Käytin viime kierrossa 10miu/ml testejä ja nyt 25miu/ml. Eli kysymys, onko noi 25miu/ml ihan susia?
Jos nyt seuraavaan kiertoon mennään niin täytyy varmaan vaihtaa takasin noihin herkempiin 🙈

Jatketaan vielä testailua, mutta jotenkin tuntuu että tuli nyt ovis missattua tikuista. Kahteen kertaan oli testi vähän tummempi ja alkuun juili oikealla ja sen jälkeen vasemmalla niin ota tästä nyt selvää 😅
 
Ihanan nopea lääkäri. Heti kun silmät sain auki menin äkkiä tarkistaa miehen omat sivut ja tadaa, resepti letroille kirjoitettu 👍🥳

Mä pääsen torstaina korvalääkärille, huimaa siis edelleen koko ajan. Katsotaan muuttuuko diagnoosi vai mennäänkö samalla.

Tässä haluis jo vähän kokeilla seksin harrastamista, tai no kyllä me kokeiltiin kerran mutta selinmakuulla onnistu vaan ja silmät kiinni. Oli vähän blaah. Pitäisi varmaan ottaa käyttöön, ihan perus käsimenetelmät että sais sitä läheisyyttä. Vaikka ei sillee tee mieli niin silti haluis jotain 😍

Testi muuten negaa tänään.
 
Olin tänään yhteydessä lääkäriin, että missä vaiheessa pitäisi alkaa reagoida menkattomuuteen, ja vastaukseksi sain että kolmisen kuukautta. Tänään siis pillereiden lopetuksesta 37 päivää, joten vielä on matkaa 🙄

Tällä hetkellä on ihan semmonen fiilis että rauhassa saadaan vielä se kaks kuukautta odotella että mitään tapahtuu. Ärsyttää
 
Eli se apteekin normaali oma olis hyvä? Herkkä näyttää mulla ainakin mitäs sattuu. Kahdessa kierrossa jo. Vai pc? Hyvä valmistautua jo ensi viikkoon, huomenna vasta siirto 🤣🤣🤣
 
Olin tänään yhteydessä lääkäriin, että missä vaiheessa pitäisi alkaa reagoida menkattomuuteen, ja vastaukseksi sain että kolmisen kuukautta. Tänään siis pillereiden lopetuksesta 37 päivää, joten vielä on matkaa 🙄

Tällä hetkellä on ihan semmonen fiilis että rauhassa saadaan vielä se kaks kuukautta odotella että mitään tapahtuu. Ärsyttää
Mä menin yksityiselle, ultraus ja primoilla sit kierto onneksi katki.
 
Takaisin
Top