• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Täällä kp19, sovelluksen mukaan menkat alkaa ensviikon tiistaina. Eilen/tänään alko jo rintojen arkuus 🙂🙂 en tykkää yhtään. Tänään ollu myös selkä kipeä, mutta se voi johtua sohvalle nukahtamisesta 😂 tosin en usko että tässä kierrossa mahiksia tärpätä..
 
Mä jo melkein vannotin itselleni, etten tuolta lokakuisten puolelta enää tänne kuumeilijoiden joukkoon eksy, vaan ihan maltillisesti tulee jos on tullakseen -mentaliteetilla mentäis, mut p*skan v*tut! Täällä ollaan ja selaillaan aiempia keskusteluja :rolling:

Täällä siis esikoinen nyt reilu 10kk ja tarkoitus yrittää uutta tulille mahdollisimman pienellä ikäerolla. Raskauden jälkeen ei ole ollut mitään ehkäisyä ja menkat palas 4 kiertoa sitten. Flo:n mukaan ovis ihan näillä näppäimillä, mut edelliset menkat oli sen verran erikoiset, ettei kauheeta luottoa tohon Flo:n ennusteeseen tässä kierrossa ole. Ovista en tikuta, enkä aio (niin varmaan) ja raskaustestejäkin ajattelin tehdä maltillisesti sit vasta kun kk pitäis alkaa. Katotaan kuinka kauan tällä kertaa mahdan tjottailla, ennen ku homma lähtee ihan käsistä, niinku esikoisen raskaudessa kävi :Grinning Face With Smiling Eyes:

Jos ei mitään muuta, ni ainaki saan pitkiä ja tylsiä työpäiviä kulutettua luuhaamalla foorumilla...
 
Hittoo. Mulla maha ihan sekaisin ja todella menkkamaiset krampit selässä ja päätä särki taas aamulla ennen kun sai juotua vettä ja mehua. Tää on uusi juttu minulla, ei oo ennen ollut. Niin ja kylmyys iski eilen. Varsinkin jalat on ihan jäässä koko ajan
 
Kunno juilimisia oikeella puolella ja kosteaa ja limaista on, mut ei oo näkyny eilisen verosia megaeggiksiä. Ovistesti ei viel posi. Maltetaan maltetaan😅 kp11 tänään
 

Liitteet

  • 20220822_134901.jpg
    20220822_134901.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 73
Tänne iski flunssa. Taas. Kolmas kerta kahden kuukauden sisään. Kai se on pääteltävä, että pari vuotta kestänyt eristäytyminen on vienyt vastustuskyvyn. Mutta positiivista on, että tällä kertaa se iski ovulaation jälkeen eikä just ennen sitä, niin kuin kahdessa edellisessä kierrossa, jotka menikin sitten aika harakoille. En kyllä tiiä miten hyvää 39 asteen kuume tekee potentiaalisesti hedelmöittyneelle munasolulle.
 
Milloin meinaat testata? 👀
Vasta kp34 jos ei menkat tuu. Tää ihan vain itseni suojelemiseksi kun aiemmin mennyt kesken alkuunsa ja uskon et ollut useampi yritys. Mutta olen ihan varma että jos testaan esim kp30 niin olis jonkinlainen viiva. Tää tissikipukin on erilaista. Koskee alle ei nänneihin tms vaan tuntuu tosi raskailta. Ihan on raskausoireita.

Oksetti myös pestä hampaat ja tää on mulla ollut kerran aiemmin.
 
Takaisin
Top