Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haleja sinneEi tule meille vauvaa tälläkään kertaa eilen vaaleanpunaista vuotoa, tänään jo ihan kunnolla kirkasta verta ja kivut päälle. Miksi tämän piti taas mennä näin
Lämmin halausEi tule meille vauvaa tälläkään kertaa eilen vaaleanpunaista vuotoa, tänään jo ihan kunnolla kirkasta verta ja kivut päälle. Miksi tämän piti taas mennä näin
Kyllä mä olen näkevinäniMulla oli aamulla kummallinen flunssainen olo. Ei malttanut olla tekemättä sitten testiä, dpo9 ja ihan kuin sieltä jotain pilkistäisi.
Muuttui hieman La ja se onkin 30.4. joten vielä päästään huhtikuisiinOnnea Millon sulla ois La?
Milloin meinaat testata?Ja nyt kp26 / 33
No mut selkeesti tummentunut eilisestä.. Eli oliskohan huomenna plus..?Kunno juilimisia oikeella puolella ja kosteaa ja limaista on, mut ei oo näkyny eilisen verosia megaeggiksiä. Ovistesti ei viel posi. Maltetaan maltetaan kp11 tänään
Olen todella pahoillaniEi tule meille vauvaa tälläkään kertaa eilen vaaleanpunaista vuotoa, tänään jo ihan kunnolla kirkasta verta ja kivut päälle. Miksi tämän piti taas mennä näin
Vasta kp34 jos ei menkat tuu. Tää ihan vain itseni suojelemiseksi kun aiemmin mennyt kesken alkuunsa ja uskon et ollut useampi yritys. Mutta olen ihan varma että jos testaan esim kp30 niin olis jonkinlainen viiva. Tää tissikipukin on erilaista. Koskee alle ei nänneihin tms vaan tuntuu tosi raskailta. Ihan on raskausoireita.Milloin meinaat testata?
Olen pahoillaniEi tule meille vauvaa tälläkään kertaa eilen vaaleanpunaista vuotoa, tänään jo ihan kunnolla kirkasta verta ja kivut päälle. Miksi tämän piti taas mennä näin
Joo tummentunu on, joko huomen tai ke veikkaan et on posiNo mut selkeesti tummentunut eilisestä.. Eli oliskohan huomenna plus..?