Raskaaksi 2022

Jos ymmärsin oikein(miehet ja heidän kommunikointi taidot) niin huomenna on ero keskustelu edessä et nyt jää kyllä vauvanteko hommat ja keskityn olemaan sit hyvä äiti nyt kahdelle pienelle... Saa nähdä tuleeko vastaan sitte sitä the one tyyppiä mikä tämänkin luulin olevan vihdoin.... Ja ehtisi vielä ennen vaihdevuosia kolmatta joskus yrittää.. Kaikki jotenkin särkyy hetkessä ja paha olo on sanoinkuvaamaton
Voi uppis! :( Otan osaa, kauhean surullista :(

No elämä on. Vaikeeta olla nyt läsnä lasten kanssa kun sattuu sydämeen niin kovin.
Viime yönä heräsin syke koholla hiestä litimärkänä... Huoh.

Ni tässä vielä yks kuva testistä.. Tää varmasti oli sellai kertymä mut joo tämmösiä mulle antaa. Tosin viime kierrossa monta töysin alusta loppuun blancoa myös.

Liitteet

• IMG_20220109_084835.jpg
    IMG_20220109_084835.jpg
    258.8 KB · Katsottu: 133
Tän testin jälkeen tein perjantai-iltana vielä kaks hyvin samannäköstä testiä (yhden saman ja toinen pc-liuska), et jotain sieltä erottuu mut äsken sain niin tyylitäydellisen negatiivisen ettei jättänyt enää mitää miettimisen varaa :sad-face: Nyt mennään kp 38/29-34, että vähän pitkäksi venähtänyt.

Oon nuorempana käynyt lääkärissä selvittelemässä epäsäännöllisiä menkkoja, yhdessä vaiheessa ei tullut useampiin kuukausiin tai en vuotanut ollenkaan, labratuloksista ei löytynyt mitään selittävää. Ultraus jäi pienellä paikkakunnalla tekemättä, ja lääkäri osasi sanoa vain ”ehkä sinä et vain vuoda ollenkaan”. Tästä eteenpäin pikkuhiljaa kierrot lähti säännöllistymään. Nyt ainakin vuoden ajan mulla on ollut aika tarkat kierrot, tietenkin nyt kun annettiin vauvalle luvan tulla, niin säännöllisyys häviää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Josko se oli sitten varhainen keskenmeno? Pahoittelut joka tapauksessa :sad-face:

Hirmuisesti voimia Uppikselle vaikeassa elämäntilanteessa :crying-face::Heavy Black Heart:

Minulla tänään dpo12 ja tein aamulla onestepin testin joka oli nega. Samalla pöntönistumalla sitten paperiin tuli hiukan verta ja mietin että jaaha, ois pitänyt pyyhkäistä ennen testin tekoa niin olisi yksi testi säästynyt edes...
Mulla tulee ihan aluksi aina rusehtavaa tuhrua kun menkat alkaa joka muuttuu muutamassa tunnissa kunnon vuodoksi. Nyt veri oli kuitenkin heti kirkkaanpunaista ja sitä tuli vain muutama tippa paperiin eikä sen jälkeen ole tullut mitään! Ei kai ne menkat sitten olleetkaan? Mitähän ne voisi olla? Voiko kiinnittymiavuotoa tulla vasta dpo12?

Hauska tuo savolainen juttu... Niin juuri se on! Ja on iloinen asia, että haluatte vielä neljännen! Toivottavasti toive toteutuu.

Minä olen aina halunnut ainakin viisi lasta. Näyttää nyt kuitenkin siltä, että olen onnellinen, jos saan edes yhden, kaksi tuntuisi jo uskomattomalta.

Mutta Uppisss, kyllä minäkin näen haamun alimmassa kuvassa!

Ihanan aktiivista keskutelua täällä <3

Samaa mietin mitä Onnenomena. Olen myös haaveillut aina vähintään kolmesta lapsesta, mutta nyt näyttäisi tilanne siltä, että yksikin olisi lottovoitto. Olen alkanut tehdä luopumistyötä suurperhehaaveesta.

Ja täällä oli puhetta unista. Ne on aina kauhean mielenkiintoisia! :smiling-eyes: Itsekin olen nähnyt kahdessa ekassa plussakierrossa unta positiivisesta raskaustestistä. Viimeisimmässä en nähnyt mitään unia ja se plussa tuli muutenkin aika yllätyksenä. Mutta olen nähnyt myös negakierrossa erittäin todentuntuisia unia plussatesteistä ja sitten ollut aivan masentunut aamulla, kun se on ollutkin vain unta.

Kuinka ollakaan, viime yönä myös näin todella oudon unen. Siinä sain esimieheltäni lahjaksi mystisen pussukan ja kultaisen kirjan, jossa luki "lokakuiset". Avasin pussukan ja siellä oli koru, joka esitti jonkin sarvieläimen päätä ja siihen oli kaiverrettu neitsyt-horoskoopin symboli. Ihmettelin, että mitä mun esimies nyt oikein sekoilee, kun olen syntynyt toukokuussa ja hän kyllä tietää sen. Lisäksi muistin unessakin, että neitsyt-horosooppihan olisi syyskuinen. Ja mihin se sarvipää viittasi, oliko se härkä, kauris tai vuohi ehkäpä.. Herätessäni mietin, että olisipa tuo enneuni syysvauvasta :Two-hearts: Mutta ehkä on vain toiveajattelua :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Jos ymmärsin oikein(miehet ja heidän kommunikointi taidot) niin huomenna on ero keskustelu edessä et nyt jää kyllä vauvanteko hommat ja keskityn olemaan sit hyvä äiti nyt kahdelle pienelle... Saa nähdä tuleeko vastaan sitte sitä the one tyyppiä mikä tämänkin luulin olevan vihdoin.... Ja ehtisi vielä ennen vaihdevuosia kolmatta joskus yrittää.. Kaikki jotenkin särkyy hetkessä ja paha olo on sanoinkuvaamaton
Voi ei, voimia sinne niin paljon kun lähettämään pystyy <3

Halaus <3 Paljon voimia tilanteeseesi Uppisss :Heart Decoration::folded: Ja täällä saa purkaa oloa niin paljon kun on tarve!

Ei ole kyllä parisuhteetkaan aina helppoja lapsihaaveen ja/tai lapsettomuuden tunnemyllerryksessä.. :(

Täällä ois kp30 dpo12. Todelliset piinapäivät menossa :Grinning Face With Smiling Eyes:
Viime kierto (ja moni aiempi) oli 29päivää, mut oviskin oli tuolloin vähän aiemmin. Yleensä luteaali ollu 11-12, hyvin harvoin 13.
dpo9 ja 10 tuhrutteli snadisti vaaleanpunaista pyyhkiessä, mutta sen jälkeen loppui.
Miks sitä aina kasaa kauheat paineet ja jännitykset näihin viimeisiin päiviin, vaikka luulis tän kuluneen 30 yritykiertoa jo jotain opettaneen :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mut pakkohan sitä tietty on vielä yrittää pysyä positiivisena. Mulla on kuitenkin 8 alkanutta raskautta ja 3 lasta, ehkä vieläkin ois pieni mahdollisuus. Pessimisti sisälläni sanoo et eiköhän se täti kurvaa paikalle alkuviikosta, mutta jännitellään nyt vielä hetki.

Minäkin nuorempana haaveilin suurperheestä! Ja lapsettomuudesta huolimatta olen nykyisen miehen kautta jo isomman perheen saanut, koska hänellä on jo edellisestä liitosta lapsia joita kovasti rakastan. Mutta en ole heille äiti, heillä on jo äiti. Ja haluaisin olla jollekulle äiti.

Minulla menossa nyt kp7 ensimmäisestä hoidollisesta kierrosta. Tänään otin viimeisen letrozolin, ensi viikolla alkaa ovulaation metsästys kalliilla digitaalimittareilla (hoidoissa ilmoitettiin selvästi että pitää käyttää clearbluen digital mittaria) ja käydään ultrassa tarkistamassa että montako follia siellä kypsyy. Ja jos ovulaatio osuu hyvälle päivälle ja folleja kypsyi vain yksi, päästään vielä inseminaatioonkin :)

Noissa inseminaatioissa on onnistumisprosentit keskimäärin 10-15%. Vaikka ne ei päätä huimaa, niin ainakin on selvää, että nyt on paremmat mahdollisuudet kuin kertaakaan tähän mennessä, mikä on loistavaa! :) Viime kierron kemiallinen myös valoi muhun uskoa, että mahdollisuuksia vielä on!

Siis ei nyt helvetti.. arvatkaapa kuka sai tänään positiivisen koronatestin.. Just tässä kääntänyt googlen ihmeellisen vastauksien maailman ympäri (saamatta selkeää vastausta) ja ettiny tietoa,että voiko tää omikron-variantti aiheuttaa jotain mun pienelle ihmisen alulle..:loudlycrying:
Siis juuri kun kaikki vaikutti niin lupaavalle,niin sit iskee kuume päälle ja kaikki raskausoireet on tiessään. :Angry Face::Angry Face::crying-face:

Siis ei nyt helvetti.. arvatkaapa kuka sai tänään positiivisen koronatestin.. Just tässä kääntänyt googlen ihmeellisen vastauksien maailman ympäri (saamatta selkeää vastausta) ja ettiny tietoa,että voiko tää omikron-variantti aiheuttaa jotain mun pienelle ihmisen alulle..:loudlycrying:
Siis juuri kun kaikki vaikutti niin lupaavalle,niin sit iskee kuume päälle ja kaikki raskausoireet on tiessään. :Angry Face::Angry Face::crying-face:
Voiei, onpas ikävä tilanne! En tiiä yhtää kyl vastausta sun mietintöihin, mut voisko sitä kysellä jostain koronaneuvonta /-infosta? Siellä kuvittelis olevan viimeisin tieto kaikesta. Toivotaan, et tauti menee lievänä ohi nopeasti :disappointed-face:

Voi ei! Toivotaan kovasti että ei vaikuta alkioon! En tiedä tuosta kyllä mitään :/ mun kuvitelmissa alkuvaiheessa se alkio on enemmän eristyksissä siellä ruskuaispussissa eikä äidin elimistön toimet vaikuta yhtä paljon kuin myöhemmin? Eli olisko nyt parempi kuin myöhemmin? Toivotaan joka tapauksessa, että sinulle tauti on lievä eikä vaikuta pieneen :red-heart:

Se kuume kannattaa ainakin hoitaa Panadolilla. Mun käsityksen mukaan oletus olisi, ettei olisi haittaa alkiolle. Toivotaan parasta ja pikaista paranemista:red-heart:

Täällä dpo15 ja melkeen jo ehdin huolestua, kun luulin saaneeni edelisessä raskaudessa tässä kohtaa jo tasavahvat viivat, mutta tarkistin, että vasta dpo18 oli melkein leffaviivat. Toivottavasti toi vahvistuva viiva olisi merkki, että on oikeassa paikassa :folded:

Mielenkiinnosta dippasin vielä One Stepin ja PC:n ovistestit aamulla, kun jäi niitä aika kasa yli. Aika mielenkiintoista, että PC selvä plus, mutta One Step ei näköjään reagoi HCG:n juuri lainkaan. Että niillä ei kannata näköjään raskautta testata :Grimacing Face:

Liitteet

• 2413CB7F-DA76-4DDE-B6BD-35B6A9996D2D.jpeg
    2413CB7F-DA76-4DDE-B6BD-35B6A9996D2D.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 180
Täällä dpo15 ja melkeen jo ehdin huolestua, kun luulin saaneeni edelisessä raskaudessa tässä kohtaa jo tasavahvat viivat, mutta tarkistin, että vasta dpo18 oli melkein leffaviivat. Toivottavasti toi vahvistuva viiva olisi merkki, että on oikeassa paikassa :folded:

Mielenkiinnosta dippasin vielä One Stepin ja PC:n ovistestit aamulla, kun jäi niitä aika kasa yli. Aika mielenkiintoista, että PC selvä plus, mutta One Step ei näköjään reagoi HCG:n juuri lainkaan. Että niillä ei kannata näköjään raskautta testata :Grimacing Face:
Ohhoh, aikamoinen yllätys toi onestep ovulaatiotesti! Kiva kun testasit, mielenkiintoista! Ja hyvin vahvistuu viiva siellä, ihanaa! :)

Oho hyvä tietää toi one step ku itse noita käyttänyt.. Ettei välttämättä näytä hcg..
Onnea sulle vielä ja jarrusukkia :red-heart:

Oho, aika tyly tuo onestep :Grimacing Face:

Noniin, mää kans innostuin nyt sitten (veri)greipistä näin kp6, kun meidän kauppaan oli tullut ekaa kertaa pitkään aikaan verigreippejä ja itsellänikään ei limat kerro yhtään mitään, kun ei niitä oikeastaan ole. Niin ajattelin kokeiluun. Yhden sieltä sain kuitenkin vain kotiin asti, koska suurin osa oli ihan homeista mössöä :Angry Face With Horns: Pitää huiomenna käydä isolla kylällä katsomassa, olisko mualla parempaa tarjolla. Tai edes mehua. Meidän kylille ei mehuna saa, koska liian vähän kysyntää, plääh.

Ihania noi miehet. Nyt sanoo et on tulossa keskustelee eikä oo väittänyt muuta. Mutta saa nähä ku musta silti tuntuu et haluaa erota vaik kaikkeni tehnyt.. No ei sitä toki voi tietää ennakkoon

Takaisin