Me ollaan ruvettu miehen kanssa sanomaan raskaustestejä ”savolaisiks”.. mies löysi jostain kuvankäsittelyjen ammattilaisten ryhmästä kuvan raskaustestistä, jossa oli kontrolliviiva ja puolikas toinen viiva ja siinä oli ”savolainen raskaustesti” - suattaapi olla tai suattaapa olla olematta” x)
mies aina kysyy jos rapistelen vessassa ja menee vähän pidempää , että teinkö savolaisen ;D
——
Niiiiin ja me nyt taidettiin tulla siihen tulokseen että neljäs ois kovin tervetullut ! En ehkä kestä
mä oon kuumeillut jo kesästä asti neljättä.. mies ei oo ollu kovin varma.. mutta ei oo silti käytetty ehkäisyä mut ovispäivinä on vältelty sisään laskemista..
Eilen lueskelin kuopuksen lasketun ajan ryhmästä kokemuksia, että mistä sen tietää että koska lapsiluku on täynnä… ja että miten tätä kroonista vauvakuumetta saa helpotettua… välillä meinaan tuntuu että on ihan pakkomielle raskautua.. tuttujen raskausuutiset viiltää sydäntä halki… ja kun joku on raskaana niin ”minäkin haluan!!!!!” Mutta sieltä oltiin sillä kannalla että kyllä sen sitten tietää kun lapsiluku on täysi, ja ei se vauvakuume lähde mitenkään ennen sitä. Ellei pätkästä piuhoja tmv.
Ja siellä oli äitejä joilla oli pari lasta.. viisi lasta…seitsemän lasta.. ja sen kuulemma tietää sit kun se on niin :D kerroin näitä juttuja miehellä ja hän sit hetken mietti ja sanoi että noh, ruvetaas hommiin siiten x)
oon aina haaveillut suurperheestä.. meille ei edes esikoinen ollut mitenkään itsestäänselvyys. 4v yritettiin ja sit vasta tärppäs kun heitettiin hanskat tiskiin. Kakkosta yritettiin 2v ja saatiin vähän apuja kun käyntiin tutkimuksissa… ja kolmas oli iloinen luomu-yllätys.. muutama alkuraskauden rv7 keskenmeno on mahtunut matkaan myös..
Mutta jospa tämä neljäs olisi sitten viimeinen :D vaikka jokaisen kohdalla synnärillä ennen ponnistusvaihetta olen miehelle sanonut että meidän lapset oli sitten tässä :D
tämä kierto meni harakoille.. päästiin hommiin vasta dpo2 ja ennen ovista dpo-3. Mutta jospa ens kierrossa oltas vähän ahkerampia.