Raskaaksi 2022

Voisivat myydä nimellä "Suattaapi olla tai suattaapi olla olematta haamu".
Kyllähän tuossa näkyy! Oikeastaan kunnollisesta vahvistumisesta voi vasta jotain päätellä, että Tsemppiä tuleviin päiviin!
Kiitos. Kyllä mä silti olen iloinen jos plussa tulee VAIKKA olisi riski et oisin sit kolmen pienen yh.. Lapset on kyllä mun elämän pelastus ja niin ihania vaikka hermoja syökin aina välillä ja oma aika nollissa jne :loudlycrying::red-heart::loudlycrying:

Varhaista ja pska testi et saa nähä onks tää rfsu näitä turhuuksia(viivanpaikka, värikertymä sen vieressä tai joku muu) vaiko ei. Ilta pissa ja jos oikein laskettu ni dpo 8.. Mein lähikauppa myy vaa just tätä ja tän saman merkin muka varhaista puikkoa ja puikko aamuksi on...Pitäs olla nimeltään "arvaa oletko raskaana vai et? Vietä hauskaa yhteistä aikaa tiiraillen ja miettien" :tears::tears: laitoin tän myös plussa vai ei....
Kuvissa sama testi eri aikaan otettuna kuvat

Muoks välillä ko testi antoi selvää valkoista viivanpaikkaa ja joskus saanu turhaa hailua. Sama puikon kanssa.

kyllä mä tossa alimmassa kuvassa nään viivaa..mutta muistelen että sulla kaikki testit tykkää haamuilla :Eyes: toivottavasti vahvistuu tälläkertaa! :Two-hearts:

kyllä mä tossa alimmassa kuvassa nään viivaa..mutta muistelen että sulla kaikki testit tykkää haamuilla :Eyes: toivottavasti vahvistuu tälläkertaa! :Two-hearts:
No kun viimeks just tää testi näytti täysin blancoa kyllä usemmpi tikku ni ota sit selvää :tears:

Varhaista ja pska testi et saa nähä onks tää rfsu näitä turhuuksia(viivanpaikka, värikertymä sen vieressä tai joku muu) vaiko ei. Ilta pissa ja jos oikein laskettu ni dpo 8.. Mein lähikauppa myy vaa just tätä ja tän saman merkin muka varhaista puikkoa ja puikko aamuksi on...Pitäs olla nimeltään "arvaa oletko raskaana vai et? Vietä hauskaa yhteistä aikaa tiiraillen ja miettien" :tears::tears: laitoin tän myös plussa vai ei....
Kuvissa sama testi eri aikaan otettuna kuvat

Muoks välillä ko testi antoi selvää valkoista viivanpaikkaa ja joskus saanu turhaa hailua. Sama puikon kanssa.
Kyllä siellä jotain pilkistää! Voikun vahvistuis!! :)

Ihan mielenkiinnosta taas, kun sattui mieleen tulemaan! Te keillä useampi raskaus takana, niin oliko teillä samoja raskausoireita? Tosi paljon lukenut, että "testasin koska oireet oli samat kuin edellisessä raskaudessa", niin jäin sitten miettimään.

@Uppisss tosi paljon tsemppiä, toivottavasti asiat selviintyy :sad-face:

Mulla oli ekan kohdalla vaan nälkä ja lisääntynyt pissi hätä ja tokan kohdalla melko oireeton ennen plussaa.
Muoks ekan kohdalla oli tissien sivut kipeät hiukan ja tokan kohdalla ei ennen plussaa sitäkään

Kun tuli noista unista puhetta niin mä olen huomannut että olen nähnyt todella todentuntuisia unia ovulaatiosta asti. Muistan ne unet myöskin melkein kaikki ihan selvästi vaikka yleensä unohdan unet. Mistähän moinen voi johtua...

Mä oon aina nähnyt tosi selkeitä ja eläviä unia, myös ennen raskautta! Muistan ne myös tosi selvästi herättyä ja useita päiviä senkin jälkeen.
Ja nyt näin loppuraskaudesta tuntuu, että uutena osana näitä eläviä unia on vahvat tunteet jotka puskee jopa unien läpi ja herään unen aikana olleessa tunnekuohussa :"D

Me ollaan ruvettu miehen kanssa sanomaan raskaustestejä ”savolaisiks”.. mies löysi jostain kuvankäsittelyjen ammattilaisten ryhmästä kuvan raskaustestistä, jossa oli kontrolliviiva ja puolikas toinen viiva ja siinä oli ”savolainen raskaustesti” - suattaapi olla tai suattaapa olla olematta” x)

mies aina kysyy jos rapistelen vessassa ja menee vähän pidempää , että teinkö savolaisen ;D

——

Niiiiin ja me nyt taidettiin tulla siihen tulokseen että neljäs ois kovin tervetullut ! En ehkä kestä :Heartred mä oon kuumeillut jo kesästä asti neljättä.. mies ei oo ollu kovin varma.. mutta ei oo silti käytetty ehkäisyä mut ovispäivinä on vältelty sisään laskemista..

Eilen lueskelin kuopuksen lasketun ajan ryhmästä kokemuksia, että mistä sen tietää että koska lapsiluku on täynnä… ja että miten tätä kroonista vauvakuumetta saa helpotettua… välillä meinaan tuntuu että on ihan pakkomielle raskautua.. tuttujen raskausuutiset viiltää sydäntä halki… ja kun joku on raskaana niin ”minäkin haluan!!!!!” Mutta sieltä oltiin sillä kannalla että kyllä sen sitten tietää kun lapsiluku on täysi, ja ei se vauvakuume lähde mitenkään ennen sitä. Ellei pätkästä piuhoja tmv.
Ja siellä oli äitejä joilla oli pari lasta.. viisi lasta…seitsemän lasta.. ja sen kuulemma tietää sit kun se on niin :D kerroin näitä juttuja miehellä ja hän sit hetken mietti ja sanoi että noh, ruvetaas hommiin siiten x) <3

oon aina haaveillut suurperheestä.. meille ei edes esikoinen ollut mitenkään itsestäänselvyys. 4v yritettiin ja sit vasta tärppäs kun heitettiin hanskat tiskiin. Kakkosta yritettiin 2v ja saatiin vähän apuja kun käyntiin tutkimuksissa… ja kolmas oli iloinen luomu-yllätys.. muutama alkuraskauden rv7 keskenmeno on mahtunut matkaan myös..

Mutta jospa tämä neljäs olisi sitten viimeinen :D vaikka jokaisen kohdalla synnärillä ennen ponnistusvaihetta olen miehelle sanonut että meidän lapset oli sitten tässä :D

tämä kierto meni harakoille.. päästiin hommiin vasta dpo2 ja ennen ovista dpo-3. Mutta jospa ens kierrossa oltas vähän ahkerampia.

Mä nään kans aina tärppikierrossa unia että oon raskaana.. ja unet muutenkin tulee raskausaikana tosi todentuntuisiksi. Ja nälkä on kokoajan. Ja oviksen jälkeen alkaa nippailöa vasenta munasarjaa. Sieltä yleensä ovuloin. Oikea on laiskempi ja vähän lepotilassa kuulemma. Siitäkin voi johtua ettei raskautuminen oo meillä ollu kovin helppoo. Ja mulla on pcos.

Me ollaan ruvettu miehen kanssa sanomaan raskaustestejä ”savolaisiks”.. mies löysi jostain kuvankäsittelyjen ammattilaisten ryhmästä kuvan raskaustestistä, jossa oli kontrolliviiva ja puolikas toinen viiva ja siinä oli ”savolainen raskaustesti” - suattaapi olla tai suattaapa olla olematta” x)

mies aina kysyy jos rapistelen vessassa ja menee vähän pidempää , että teinkö savolaisen ;D

——

Niiiiin ja me nyt taidettiin tulla siihen tulokseen että neljäs ois kovin tervetullut ! En ehkä kestä :Heartred mä oon kuumeillut jo kesästä asti neljättä.. mies ei oo ollu kovin varma.. mutta ei oo silti käytetty ehkäisyä mut ovispäivinä on vältelty sisään laskemista..

Eilen lueskelin kuopuksen lasketun ajan ryhmästä kokemuksia, että mistä sen tietää että koska lapsiluku on täynnä… ja että miten tätä kroonista vauvakuumetta saa helpotettua… välillä meinaan tuntuu että on ihan pakkomielle raskautua.. tuttujen raskausuutiset viiltää sydäntä halki… ja kun joku on raskaana niin ”minäkin haluan!!!!!” Mutta sieltä oltiin sillä kannalla että kyllä sen sitten tietää kun lapsiluku on täysi, ja ei se vauvakuume lähde mitenkään ennen sitä. Ellei pätkästä piuhoja tmv.
Ja siellä oli äitejä joilla oli pari lasta.. viisi lasta…seitsemän lasta.. ja sen kuulemma tietää sit kun se on niin :D kerroin näitä juttuja miehellä ja hän sit hetken mietti ja sanoi että noh, ruvetaas hommiin siiten x) :Heartred

oon aina haaveillut suurperheestä.. meille ei edes esikoinen ollut mitenkään itsestäänselvyys. 4v yritettiin ja sit vasta tärppäs kun heitettiin hanskat tiskiin. Kakkosta yritettiin 2v ja saatiin vähän apuja kun käyntiin tutkimuksissa… ja kolmas oli iloinen luomu-yllätys.. muutama alkuraskauden rv7 keskenmeno on mahtunut matkaan myös..

Mutta jospa tämä neljäs olisi sitten viimeinen :D vaikka jokaisen kohdalla synnärillä ennen ponnistusvaihetta olen miehelle sanonut että meidän lapset oli sitten tässä :D

tämä kierto meni harakoille.. päästiin hommiin vasta dpo2 ja ennen ovista dpo-3. Mutta jospa ens kierrossa oltas vähän ahkerampia.

Hauska tuo savolainen juttu... Niin juuri se on! Ja on iloinen asia, että haluatte vielä neljännen! Toivottavasti toive toteutuu.

Minä olen aina halunnut ainakin viisi lasta. Näyttää nyt kuitenkin siltä, että olen onnellinen, jos saan edes yhden, kaksi tuntuisi jo uskomattomalta.

Mutta Uppisss, kyllä minäkin näen haamun alimmassa kuvassa!

Uppis on kyllä sellanen ghostbusteri että huhhuh. Voihan se olla että onkin joka kk hedelmöittynyt muttei oo vielä sattunut kohdalle sitä joka pystyis matkassa. Jos se haamuilu kertoo siitä että onkin hyvät mahikset raskautua. Se vois selittää noi joka kuukauden haamut

Uppis on kyllä sellanen ghostbusteri että huhhuh. Voihan se olla että onkin joka kk hedelmöittynyt muttei oo vielä sattunut kohdalle sitä joka pystyis matkassa. Jos se haamuilu kertoo siitä että onkin hyvät mahikset raskautua. Se vois selittää noi joka kuukauden haamut

Samaa mieltä !
Mulle noi haamut on aina luoneet lisää uskoa, että ainakin jotain yrittää tapahtua !

Muistakaa syödä vitamiineja ja jos yhtään epäilette että vois olla rauta-arvoissa häikkää niin kannattaa mittauttaa.

:disappointed-face: Toivon kaikille tsemppiä vaikeiden asioiden keskellä :Heavy Black Heart: Ei varmasti ole helppoa parisuhteissa kellään ja varsinkin tämä yrittäminen kuormittaa, sekä kaaaikki maailman muut lisästressit :disappointed-face:. Onneksi on tämä foorumi mihin saa anonyymisti purkaa tunteitaan :red-heart:

Tää taisi olla just semmonen värikertymä viivanpaikan oikeella puolella vain.. No testaan huomenna kai sen apteekin oman pois...

Liitteet

• PCIMG_2022-01-09_09-59-22.JPG
    PCIMG_2022-01-09_09-59-22.JPG
    498.1 KB · Katsottu: 129
Uskon et mulla jostain syystä tulee värikertymä tai näkyy ne viivanpaikat paremmin tms. Jospa on liian hyvä valo minkä alla tiiraa tms :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Samaa mieltä !
Mulle noi haamut on aina luoneet lisää uskoa, että ainakin jotain yrittää tapahtua !

Muistakaa syödä vitamiineja ja jos yhtään epäilette että vois olla rauta-arvoissa häikkää niin kannattaa mittauttaa.

Mulla nykyään hyvät arvot.. Ferri lähelle sata ja hb 130 paikkeilla.. Aiemmin oli alhaiset.
Syön myös multia B ja isolla annoksella D ja foolihappo.

Testi testattu ja se oli nega. Teen maanantaina tai tiistaina uuden testin, jos menkat ei ole alkaneet. Yöllä heräsin vessahätään ja silloin oli pakko syödä jotain, koska oli ihan kauhea nälkä. Positiivinen merkki sekin. :smiling-eyes: Mahassa myös juilinta jatkuu.

Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille ja parisuhdevaikeuksien kanssa kamppaileville. :red-heart::red-heart:

Onpas tänne tullut paljon kirjoituksia, hyvä kun on niin aktiivista . Uppikselle kovasti tsemppiä elämäntilanteeseen ❤️. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä pian.
Ja star4:lle myös, toivottavasti asiat on selvitetty pian ❤️. Ei ole parisuhde aina helppoa.
Täällä ollaan menossa vasta kiertopäivä 6 ja tiputteli vielä eilen vähän. Tänään ei ole onneksi näkynyt enää tiputtelua. Harjoittelu aloitettiin jo perjantaina . Fertilityfriend ennustaa ovulaatiota ensi viikonloppuun. Pitäis olla lapsivapaa vkl jos kukaan ei sairastu. Toivon että saatais olla kahdestaan ja voitais touhuta koko viikonloppu . Toivon että greippimehu ja geleeroyal tuottaisi myös ovulaatiolimaa mitä ei ollut viime kierrossa eikä tullut sitten plussaa testiinkään. Limat kun on ilmaantunut niin se on auttanut mulla raskautumaan. Muuten taitaa olla siittiöiden vaikea päästä perille tai pysyä hengissä.

Jos ymmärsin oikein(miehet ja heidän kommunikointi taidot) niin huomenna on ero keskustelu edessä et nyt jää kyllä vauvanteko hommat ja keskityn olemaan sit hyvä äiti nyt kahdelle pienelle... Saa nähdä tuleeko vastaan sitte sitä the one tyyppiä mikä tämänkin luulin olevan vihdoin.... Ja ehtisi vielä ennen vaihdevuosia kolmatta joskus yrittää.. Kaikki jotenkin särkyy hetkessä ja paha olo on sanoinkuvaamaton

Moikka,

kirjottelen tänne ekaa kertaa nyt kädet täristen. Hyvin mahdollista et tuijottelin tota testiä liian pitkään ja nyt olevinaan nään siinä jotain, tai sit jos sattuu näkymään, niin on viivanpaikka. Miltä tää muille näyttää, vai näyttääkö miltään? Nyt kp 35/29-34.

Tän testin jälkeen tein perjantai-iltana vielä kaks hyvin samannäköstä testiä (yhden saman ja toinen pc-liuska), et jotain sieltä erottuu mut äsken sain niin tyylitäydellisen negatiivisen ettei jättänyt enää mitää miettimisen varaa :sad-face: Nyt mennään kp 38/29-34, että vähän pitkäksi venähtänyt.

Oon nuorempana käynyt lääkärissä selvittelemässä epäsäännöllisiä menkkoja, yhdessä vaiheessa ei tullut useampiin kuukausiin tai en vuotanut ollenkaan, labratuloksista ei löytynyt mitään selittävää. Ultraus jäi pienellä paikkakunnalla tekemättä, ja lääkäri osasi sanoa vain ”ehkä sinä et vain vuoda ollenkaan”. Tästä eteenpäin pikkuhiljaa kierrot lähti säännöllistymään. Nyt ainakin vuoden ajan mulla on ollut aika tarkat kierrot, tietenkin nyt kun annettiin vauvalle luvan tulla, niin säännöllisyys häviää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin