Raskaaksi 2022

Musta on ihan parasta miten pihalla miehet välillä on naisten menkkojen/ovulaation/raskautumisen suhteen. :rolling: :rolling:
No siis tää 😄🤣 En väitä et oisin itekkään käyny mitään ihmisen biologian pitkää kurssia mut tuo mun valittuni taitaa olla nukkunut tunnilla kun yks päivä sille syttyi oikeen lamppu pään päälle ja se totes kysyvästi et "Aaa jos siis kuukautiset jää tulematta ni sit saattais olla raskaana?" aivan aivan 😄
 
Onnea @betu ! 🥰

Omanapailua: Taas tuli vessakäynnin yhteydessä kirkasta verta paperiin, joten merkkasin huomisen jo etukäteen kp1:ksi. Alavatsaakin jomottaa tutulla tavalla. Jos jotain positiivista tästä nyt kaivaa niin uskallanpa viikonloppuna syödä turkinpippurijäätelöä. Aion myös käydä ostamassa suklaalakukuulia ja sushilla voisi kanssa käydä. Mutta mutta... seuraava ovulaatio osuu just sellaseen hetkeen että olen yksin reissussa ja se harmittaa tosi paljon. Nytkin itkettää. Oon tässä tuijottanu kalenteria ja miettiny et oisko mitään mahiksia muutella aikatauluja. Tai pitäisikö vaikka syödä jotain särkylääkettä, jos se siirtäisi ovista myöhemmäksi. Aika epätoivoiselta kyllä näyttää... 😭
 
Voi noita miehiä. 😅 Meilläkin mies oli esikoisen yrityksen alussa aivan pihalla ovulaatioista sun muista, mutta hänestä on kyllä kouliintunut aikamoinen naisen kehon toimintojen asiantuntija 🤣 Päivät pitkät saa kuunnella mun analysointeja ja ihanasti hän kyllä on kiinnostunutkin. En nyt tietty IHAN kaikkea kerro, kaikkk lima-jutut ei välttämättä kiinnosta. 😁 Mutta niin vaan tuo mieskin eri valoissa nykyisin raskaustestejä vääntelee ja kääntelee, että joskos sieltä jotain näkyis. 😂

Omaa napaa, mulla tänään dpo5 ja ääääääääh kun aika matelee. Niin tylsää kun ei mitään tikkua voi uitella tai oloja vähän kuulostella. 😁 Vieläkin arvon, että milloin ekan testin teen, ehkäpä ens keskiviikkona. Ne rfsun epämääräiset hailurat jäi ärsyttämään kyllä, nyt on kaappi täynnä ihan muita testejä. Keitäs kaikkia muita piinailijoita täällä olikaan taas? 😊
Täällä kans piinailija 😁 dpo3 tänään ja vielä saa hyvän aikaa odotella 😅
 
Pääsin tekeen täällä testin, ei jääny arvailun varaan 😭❤️ Sydän hakkaa niiin lujaa!!! Mulla oli nyt kolme päivää päänsärkyä ja tissit vaan hiukan arat, ei mitään muuta.. Toivottavasti tää ei oo huono merkki!
View attachment 115295

Onnea! 🤩

Täälläkin oireettomuus hämää, tissit vähän kipeet mutta ei muuta. Varsinkin, kun näiltä kaikenmaailman palstoilta saa vähän sellaisen käsityksen, että pitäisi olla kaikki mahdolliset oireet jo suunnilleen viikkotolkulla ennen plussaa 😂😂
 
Onnea! 🤩

Täälläkin oireettomuus hämää, tissit vähän kipeet mutta ei muuta. Varsinkin, kun näiltä kaikenmaailman palstoilta saa vähän sellaisen käsityksen, että pitäisi olla kaikki mahdolliset oireet jo suunnilleen viikkotolkulla ennen plussaa 😂😂
Kiitos! Ja kai me huhtikuisissa sitten törmäillään? ☺️
Mulla myös tosiaan rinnat vähän arat, päänsärkyä ja sit unet ollu tosi eläväisiä ja nyt tässä kanssa tajuttiin, että mä luulin että mulla on suussa haava jossain koska maistoin veren, mutta taitaa vaan metalli maistua 😂
On muuten ollut tosi stressaavat hetket, yhtäkkiä iski epävarmuus ”OONKO MÄ VALMIS”, mutta kaveri sanos hyvin: ”Sä oot ollu valmis siitä hetkestä kun aloitte yrittään, tää on vaan aluks tunteiden vuoristorataa” ❤️ Nyt alkanut sellanen pieni rauhottuminen ja hyvä fiilis! Toki oon aika nuori, enkä oo lapsen isän kanssa vielä niiin pitkään ollut, joten ystävien ja perheen reaktiot vähän jännittää!
 
Onnea @betu 😍❤️

Ja @Karolii näkyy kyllä haamulainen, toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan 😍

Kiva, kun on piinailijoita mun kanssa, onneks on tämä palsta! 😊 Mä oon miettinyt, et miten esim oma äitikin on aikoinaan kestänyt nää piinapäivät kun ei oo vielä ollut mitään palstoja 😁 Mulla on tänään dpo6 ja nyt voi alkaa jo vähän kuulostelemaan, että miltä kropassa tuntuu. Mulla on kyllä synnytyksen jälkeen tullu pms-oireita jos jonkinmoista, niin ei oikein jaksa innostua mistään muusta, kun siitä plussasta testissä.
 
Kiitos! Ja kai me huhtikuisissa sitten törmäillään? ☺️
Mulla myös tosiaan rinnat vähän arat, päänsärkyä ja sit unet ollu tosi eläväisiä ja nyt tässä kanssa tajuttiin, että mä luulin että mulla on suussa haava jossain koska maistoin veren, mutta taitaa vaan metalli maistua 😂
On muuten ollut tosi stressaavat hetket, yhtäkkiä iski epävarmuus ”OONKO MÄ VALMIS”, mutta kaveri sanos hyvin: ”Sä oot ollu valmis siitä hetkestä kun aloitte yrittään, tää on vaan aluks tunteiden vuoristorataa” ❤️ Nyt alkanut sellanen pieni rauhottuminen ja hyvä fiilis! Toki oon aika nuori, enkä oo lapsen isän kanssa vielä niiin pitkään ollut, joten ystävien ja perheen reaktiot vähän jännittää!

En oo vielä uskaltanut huhtikuisiin, jotenkin niin vaikee uskoa edelleen 🙈 välillä on ihan varma että ei tästäkään mitään tuu, välillä taas ihan positiivisella mielellä 😄

Tunnistan myös tuon oonko mä valmis-paniikin, pari kertaa tullut semmoinen "ei saakeli mitä oon mennyt tekemään"-hetki 😂😂
 
Tunnistan myös tuon oonko mä valmis-paniikin, pari kertaa tullut semmoinen "ei saakeli mitä oon mennyt tekemään"-hetki 😂😂
Tuo "mitä mä oon mennyt tekemään" tulee varmaan jokaiselle raskaana olevalle jossain välissä, yleensä useampaankin kertaan. 😅 Kun tajuaa, että elämä on peruuttamattomasti muuttumassa, niin on ihan normaalia panikoida. Ja sitten myöhemmin iskee uudestaan paniikki, kun alkaa sisäistää, että se vauva pitää tavalla tai toisella vielä synnyttääkin... 😂
 
Paljon onnea plussanneille!

Mulla ainakin on tullut joka kerta hetki plussan jälkeen apua mitä olen mennyt tekemään olo. Sellainen pieni panikointi, oliko tässä nyt mitään järkeä ja miten tullaan pärjäämään. Uskoisin että sama olo tulee myös sitten jos vielä sen plussan saan. Myös pahoinvointi ja synnytys aiheuttaa samat mietteet, joten minä myös väittäisin että kuuluu asiaan :tears:
 
Ei mitään oikein näy mutta laitetaan nyt kuiteski.
dpo8 ja aamun tikku.
tuntemuksia on ihan pientä juilintaa molemmin puolin kohdun alueella.
 

Liitteet

  • 11E6395E-BB0C-45AB-8F23-BC2CB21A32F7.jpeg
    11E6395E-BB0C-45AB-8F23-BC2CB21A32F7.jpeg
    609.3 KB · Katsottu: 116
Onnea kaikille plussanneille 💕💕

Omaa napaa: Yritys tällä hetkellä turhauttaa, ja ei ees haluaisi ajatella koko asiaa. Kp 33, ei mitään oireita menkoista ja r testi nega. ☹️

Tuntuu kyllä pahalta jos kuulunkin siihen kastiin, että ensimmäiseen neljään kuukauteen pillereiden lopetuksen jälkeen ei tarvii haaveillakkaan oviksesta tai menkoista (tai siitä vauvasta). Vaikka itsessään yritystä on takana tosi vähän aikaa, niin haaveilu omasta lapsesta on kestänyt jo vuosia ❤️ Särkee sydäntä kun tuntuu ettei kroppa edes anna mahdollisuutta.
 
@betu ihanaa! Onnea ihan valtavasti! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: Ymmärrän että jännittää tuo, että on ollut vasta vähän aikaa yhdessä lapsen isän kanssa. Täällä sama juttu, mutta ajattelen niin että ei se kuulu kenellekään kauanko on ollut yhdessä ennen lapsen tuloa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Westo Samojen asioiden kanssa kamppailen, itse lopetin minipillerit heinäkuussa ja yhdet super lyhyet menkat tuli välissä, en tikuttanut ovista enkä tiedä ovuloinko edes ja nyt odotellaan taas menkkoja. Ei siis mitään tuntemuksia, että menkat edes alkaisi lähipäivinäkään ja nyt kp27. Meilläkin siis yritystä takana vasta kuukaudenpäivät, mutta haaveillut olen jo hyyyvin pitkään. Itse pelkään tuota, että en pysty saamaan lapsia tai mieheni ei pysty tuottamaan toimivia siittiöitä hänen taustojensa takia... :sad-face: Mutta en halua stressata enkä miettiä noita asioita vielä sen enempää, koska tosiaan yritystä takana vasta niin vähän.

Tilasin 11.8 raskauskeijulta testejä, mutta eivät ole vieläkään tulleet. Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset, että haluanko testata enää ja pettyä vai odotanko vain että alkaako ne menkat. :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Takaisin
Top