Raskaaksi 2022

Meillä myös mies valittaa, että ei saisi testata etukäteen, että odotat vaan että tuleeko ne menkat vai ei 🙄

Tänään kun sanoin soittavani pikkuhiljaa neuvolaan, kun se testi kerran on positiivinen. "Miks nyt jo? Et nyt vielä soita mihinkään"

Meinasin oikeesti jo suuttua. Tiedän, että tässä ei vielä mikään oo varmaa, mutta ei se tässä ole se joka on raskaana ja joutuu kärsimään kaiken tämän stressin, niin voisko antaa mun vaan tehdä asiat niinkun ite parhaaksi näen 🤦‍♀️
 
Musta on ihan parasta miten pihalla miehet välillä on naisten menkkojen/ovulaation/raskautumisen suhteen. :rolling: :rolling:
Mun mies koittaa kyllä ihanasti ymmärtää, pyysi kerran nähdä miten ne testit tehdään. Koitin vaan sanoa että ei siinä oo sen kummempaa kun kastetaan tikku pissaan mutta ilmeisesti se oli sit mielenkiintoista 😅 Ja ei se siltikään oo vielä perillä mitä viivoja pitää milloinkin kattoa vaikka oon koittanut moneen kertaan selittää 😁

Välillä niin turhauttavaa mutta suurimmaks osaks hauskaa kuinka pihalla ne on.
 
Joo siis viikko on kyllä pitkä aika.. :Face With Tears Of Joy: Viime kierrossa oli menkat tosiaan sen 2 pv myöhässä ja ajattelin, että aamulla testaan, mutta sit kurvaskin menkat paikalle :Grimacing Face: Tällä kertaa päivän etuajassa, joten ei tarvinnut taaskaan testailla.

Meillä myös mies valittaa, että ei saisi testata etukäteen, että odotat vaan että tuleeko ne menkat vai ei 🙄

Tänään kun sanoin soittavani pikkuhiljaa neuvolaan, kun se testi kerran on positiivinen. "Miks nyt jo? Et nyt vielä soita mihinkään"

Meinasin oikeesti jo suuttua. Tiedän, että tässä ei vielä mikään oo varmaa, mutta ei se tässä ole se joka on raskaana ja joutuu kärsimään kaiken tämän stressin, niin voisko antaa mun vaan tehdä asiat niinkun ite parhaaksi näen 🤦‍♀️

Kyllä mun mielestä voi jo neuvolaan soittaa, niin soittaisin varmasti minäkin sen oman mielenrauhan vuoksi. Soitin kemiallisestakin, että mitä teen kun digi näyttää, että 'raskaana', mutta samalla vessareissulla alkoikin menkat ja ihanaa palvelua sain.
 
Voi noita miehiä. 😅 Meilläkin mies oli esikoisen yrityksen alussa aivan pihalla ovulaatioista sun muista, mutta hänestä on kyllä kouliintunut aikamoinen naisen kehon toimintojen asiantuntija 🤣 Päivät pitkät saa kuunnella mun analysointeja ja ihanasti hän kyllä on kiinnostunutkin. En nyt tietty IHAN kaikkea kerro, kaikkk lima-jutut ei välttämättä kiinnosta. 😁 Mutta niin vaan tuo mieskin eri valoissa nykyisin raskaustestejä vääntelee ja kääntelee, että joskos sieltä jotain näkyis. 😂

Omaa napaa, mulla tänään dpo5 ja ääääääääh kun aika matelee. Niin tylsää kun ei mitään tikkua voi uitella tai oloja vähän kuulostella. 😁 Vieläkin arvon, että milloin ekan testin teen, ehkäpä ens keskiviikkona. Ne rfsun epämääräiset hailurat jäi ärsyttämään kyllä, nyt on kaappi täynnä ihan muita testejä. Keitäs kaikkia muita piinailijoita täällä olikaan taas? 😊
 
Voi noita miehiä. 😅 Meilläkin mies oli esikoisen yrityksen alussa aivan pihalla ovulaatioista sun muista, mutta hänestä on kyllä kouliintunut aikamoinen naisen kehon toimintojen asiantuntija 🤣 Päivät pitkät saa kuunnella mun analysointeja ja ihanasti hän kyllä on kiinnostunutkin. En nyt tietty IHAN kaikkea kerro, kaikkk lima-jutut ei välttämättä kiinnosta. 😁 Mutta niin vaan tuo mieskin eri valoissa nykyisin raskaustestejä vääntelee ja kääntelee, että joskos sieltä jotain näkyis. 😂

Omaa napaa, mulla tänään dpo5 ja ääääääääh kun aika matelee. Niin tylsää kun ei mitään tikkua voi uitella tai oloja vähän kuulostella. 😁 Vieläkin arvon, että milloin ekan testin teen, ehkäpä ens keskiviikkona. Ne rfsun epämääräiset hailurat jäi ärsyttämään kyllä, nyt on kaappi täynnä ihan muita testejä. Keitäs kaikkia muita piinailijoita täällä olikaan taas? 😊
Täällä piinaillaan kanssa! Tuntemukset on olleet "outoja" verrattain normikiertoon ja minä pöljänä tein jo testin vaikka menkkojen pitäisi alkaa ehkä vasta tiistaina ja musta tuntuu limojen puolesta, että ovis venähti.
Tosin tänään ollut semmoinen olo, että ei se kyllä tärpännyt. 🙄
No ensi kiertoon ostettu ovistikkuja ja geleetä valmiiksi vaikka meidänkin piti kattella rauhassa JOS sitä raskautuis ehkä vielä tässä. 😅Vitsit kun pitääkin olla näin hätähousu...
 
Voi noita miehiä. 😅 Meilläkin mies oli esikoisen yrityksen alussa aivan pihalla ovulaatioista sun muista, mutta hänestä on kyllä kouliintunut aikamoinen naisen kehon toimintojen asiantuntija 🤣 Päivät pitkät saa kuunnella mun analysointeja ja ihanasti hän kyllä on kiinnostunutkin. En nyt tietty IHAN kaikkea kerro, kaikkk lima-jutut ei välttämättä kiinnosta. 😁 Mutta niin vaan tuo mieskin eri valoissa nykyisin raskaustestejä vääntelee ja kääntelee, että joskos sieltä jotain näkyis. 😂

Omaa napaa, mulla tänään dpo5 ja ääääääääh kun aika matelee. Niin tylsää kun ei mitään tikkua voi uitella tai oloja vähän kuulostella. 😁 Vieläkin arvon, että milloin ekan testin teen, ehkäpä ens keskiviikkona. Ne rfsun epämääräiset hailurat jäi ärsyttämään kyllä, nyt on kaappi täynnä ihan muita testejä. Keitäs kaikkia muita piinailijoita täällä olikaan taas? 😊
Mä piinailen jo! Dpo7 tänään 😂
 
Jee huomenna alkaa progesteroni eli on dpo1! Siirto siis dpo5 ja Gonapeptyl piikki auttamaan kiinnitymistä dpo 6 illalla 19-20. Aika tarkasti sekin määritelty! Testipäivää ei vielä saatu, mutta viimeksi siirrosta 8 päivää näkyi jo... Menis nyt aika!
 
Iltapäivä…

olen siis hyvin tylsistyny 😁

ja lisään vielä, mulla on lisää tuntemuksia kohdussa 🥳
 

Liitteet

  • DD7498F7-8EDD-460D-8C92-69AAE5E23B93.jpeg
    DD7498F7-8EDD-460D-8C92-69AAE5E23B93.jpeg
    884.6 KB · Katsottu: 171
Muokattu viimeksi:
Ei pitäny vielä testata, mutta ollut niin erikoiset olot. Dpo 12. Kp 26/29-30

Lyhyel pidätyksellä tehty testi. Tuntuu että siellä joku näkyy livenä. Mut ei varmaa kuvaan taltioidu. Koskaan en oo pc testiin mitää viivanpaikkoja saanut. 😬

Mielipiteitä? 🤔
 

Liitteet

  • BAF9C4B6-CDE1-44E5-86DD-475E742801CD.jpeg
    BAF9C4B6-CDE1-44E5-86DD-475E742801CD.jpeg
    1.6 MB · Katsottu: 179
Muokattu viimeksi:
Jaa-a, kp26 jo meneillään. Olin ihan varma että tänään alkaa menkat, mutta vain kerran vessareissun yhteydessä jäi paperiin kirkasta verta. Siteeseen asti ei ole tullut mitään. Jos huomennakaan ei päivän aikana ala niin on kyllä kumma. Ehkä pitäisi varmuuden vuoksi sitten huomen illalla pissata tikkuun 🤔 Tai sitten kroppa oikeesti alkaa tasaamaan kiertoa kesäkuisen kierukan poiston jäljiltä. Ois kyllä hienoa jos tämäkin kierto menisi siihen 29-30 päivään. Menkkamaisia jomotuksia on kyllä ollut jo eilisestä lähtien. Aamulämmöt on myös laskeneet maanantaista lähtien.
 
Nenä tukossa ja muutenkin väsynyt olo ja jano on valtava. Nyt oon varma että jotain yrittää tapahtua mutta en yhtään tiedä et pysyykö se. Sit jää geleet ja myoinositolit oottaa seuraavaa kertaa, joko toista lasta tai jos olis kemiallinen tms.

Ihan varma olen siitä et tärppää tai tärpännyt. Enemmän huolissaan siitä kun vaan km taustaa.

Kaveri raskautui kerrasta ja sit sanoo et ymmärtää mun tuskan. Juu ei, et ymmärrä tekisi mieli huutaa. Kaveri joka tuli nyt raskaaksi kahden vuoden yrityksen jälkeen ymmärtää ja ollaan puhuttu paljon tästä kun itsellä ahdistaa niin paljon. Miehen lapsi sai alkunsa myös ensimmäisestä kerrasta ja sit onkin ihan helvetin rikkinäinen olo. Miks mä en onnistu???

Anteeksi vuodatus
 
Ei pitäny vielä testata, mutta ollut niin erikoiset olot. Dpo 12. Kp 26/29-30

Lyhyel pidätyksellä tehty testi. Tuntuu että siellä joku näkyy livenä. Mut ei varmaa kuvaan taltioidu. Koskaan en oo pc testiin mitää viivanpaikkoja saanut. 😬

Mielipiteitä? 🤔
Kyyyllä tuossa minun mielestä jotain näkyy. Voi toki myös olla, että aivot täydentää sen viivan tuohon, kun tietää missä sen pitäis olla. Mutta väitän että näkyy!
 
Nenä tukossa ja muutenkin väsynyt olo ja jano on valtava. Nyt oon varma että jotain yrittää tapahtua mutta en yhtään tiedä et pysyykö se. Sit jää geleet ja myoinositolit oottaa seuraavaa kertaa, joko toista lasta tai jos olis kemiallinen tms.

Ihan varma olen siitä et tärppää tai tärpännyt. Enemmän huolissaan siitä kun vaan km taustaa.

Kaveri raskautui kerrasta ja sit sanoo et ymmärtää mun tuskan. Juu ei, et ymmärrä tekisi mieli huutaa. Kaveri joka tuli nyt raskaaksi kahden vuoden yrityksen jälkeen ymmärtää ja ollaan puhuttu paljon tästä kun itsellä ahdistaa niin paljon. Miehen lapsi sai alkunsa myös ensimmäisestä kerrasta ja sit onkin ihan helvetin rikkinäinen olo. Miks mä en onnistu???

Anteeksi vuodatus
Saa vuodattaa. ❤️ Siksi täällä ollaan!

Kuulostaa hirveen tutulta sun ajatukset. Ymmärrän ton tuskan, ku tuntuu et kaikki muut raskautuu ja ite ei millään. Mietin ite tässä mite selviin ku pitää mennä synttärijuhlille, josta just sain tietää et siel on tosi näkyvästi raskaana olevana emäntä. En mitenkään jaksaisi kohdata sitä, onnitella ja olla onnellinen toisen puolesta. Oon vaan kateellinen, katkera ja vihainen. 😡

Toivon tosi kovasti et teillä tärpänny ja lujasti tällä kertaa ja että saatte vauvan syliin asti ❤️
 
Ei pitäny vielä testata, mutta ollut niin erikoiset olot. Dpo 12. Kp 26/29-30

Lyhyel pidätyksellä tehty testi. Tuntuu että siellä joku näkyy livenä. Mut ei varmaa kuvaan taltioidu. Koskaan en oo pc testiin mitää viivanpaikkoja saanut. 😬

Mielipiteitä? 🤔
Näkyy 👀
 
Pääsin tekeen täällä testin, ei jääny arvailun varaan 😭❤️ Sydän hakkaa niiin lujaa!!! Mulla oli nyt kolme päivää päänsärkyä ja tissit vaan hiukan arat, ei mitään muuta.. Toivottavasti tää ei oo huono merkki!
45C85071-25EA-48B8-9CC8-4ABA4C21375B.jpeg
 
Takaisin
Top