• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä tiistaina 23.9. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Raskaaksi 2022

Anteeksi kuva spämmi, mut koska en usko silmiäni nii vielä yks testi. 😂😂
 

Liitteet

  • F286B673-2E06-497F-800D-644C0CEA5013.jpeg
    F286B673-2E06-497F-800D-644C0CEA5013.jpeg
    2 MB · Katsottu: 167
Mitä oireita sul on ollut? Kiinnostaa aina nää 🤗
Oireina aivastelu, palelu, alaselkäkipua, polte nivusissa/ylä reisissä, ajoittain juilii/ sykkii munasarjoja ja kohtuu, alavatsa on turvonnu ja tuntuu kauheen kovalta (normi turvotukses se on sellane pehmee) ja sellane paineentunne. 🤗

Tota juilintaa ja sykkimistä on ollu iha oviksesta lähtien, normisti se katoaa parin päivän sisällä. Et se oli ehk se paljastavin asia et mikä pisti miettimään. Eikä tota poltetta nivusis ja reisis oo ku yleensä menkkojen aikaan ni ny se alko joku 5pv oviksen jälkee. 😂
 
Muokattu viimeksi:
Täällä iski ihan kauhea ahdistus. Ens vuonna on isot juhlat tiedossa, 3 reissua varattu ja sit suunnitelmissa tietty vauva ja on koiria ja miehen teini ja haaveillut omasta autosta jo jonkin aikaa ja yöllä heräsin miettimään sitä et mitä mieltä tässä oikeasti on kun joutuu laskemaan rahoja ja onko minusta synnyttämään ja kasvattaa lasta. Ja nämä kaikki ihan tyhjästä. Olen sitä mieltä että menkat joko myöhästyy tai jää kokonaan pois.

Päätettiin että testi tehdään aikaisintaan jos 5 päivää myöhässä. Tää on hyvä niin ei iske suru jos kemiallinen tms. Mies on hyvä tuki kun yhdessä aina testataan niin ei tuu itsellä haettua testiä ja tehtyä sit jostain pikkulirusta. Mutta olen hyvin varma siitä että tää on pluskierto. Ei mitään epäilystä siitä (intuitio on mun kohdalla ollut oikeassa joka kerta) ja yritän nyt ottaa iisisti
Nää on varmasti ihan normaaleita fiiliksiä ❤️ Huomaan itsekin miettiväni tälläisiä juttuja jo ihan näin yrityksen aikanakin - miten raha riittää, uskallanko nyt hakea työpaikan sisällä parempaan virkaan, jos tulenkin lähikuukausina raskaaksi. Tuntuu ihan hassulta ajatella näin, kun ollaan kuitenkin jo vuosia käyty molemmat vakitöissä.

Ja kaikki ne juhlat! Mutta, onneksi nämä tunteet on yleensä vain hetkellisiä, ja siinä vaiheessa kun se oma nyytti on sylissä niin kaikki tälläiset ajatukset tuntuu hupsuilta, kun huomaakin että kyllä ne asiat järjestyy. Varmasti myös sinulla 💕
 
Ja meillä on kyllä varaa. Ollaan molemmat säästetty ja mies on vähän varakkaampi kuin minä eli tää nyt ei oikein ole ongelma. Onhan me tehty suunnitelmat kun alettiin yrittämään. Lähinnä tää oli joku hyvin outo ahdistumisen aihe eikä edes rationaalinen. Uskon että mulla pelottaa vain tää hyppy tuntemattomaan ja nyt oon ollut erityisen herkkä pari päivää. Muutenkin hormonit vaikuttaa muhun todella paljon ja nyt jotenkin ylikorostetusti.


Onnea vielä plussasta! Oliko mitä oireita?
Nosiis ymmärrän, elämähän tässä muuttuu aivan kokonaan kun tulee lapsi! Mulla oli ensimmäinen reaktio paniikki kun kaks viivaa tuli testiin, vaikka ihan suunniteltu ja toivottu tää on 😂 Kiitos onnitteluista ❤️
Oireet mulla aika vähäisiä, rintojen arkuutta, eläväisiä unia ja metalli maistuu suussa välillä (luulin eka haavaks suussa joka vuotais). Lisäks ollu päänsärkyä tässä joka päivä, mutta senkin kuvittelin johtuvan auringosta! Eipä muuten mitään, ollaan tosiaan reissussa ja vieraassa paikassa nukun aina huonosti tai unet on eläviä. Ilman testiä en olis uskonutkaan olevani raskaana, koska rinnat mulla kipeytyy ennen menkkoja. Ainoo että menkathan tosiaan jäi pois, mutta aattelin senkin johtuvan reissaamisesta 😂
 
Täällä pieni epätoivon päivä tänään. Tuntuu että vastoinkäymisien tulo vaan jatkuu, kun on aiemmasta menetyksestä selvinnyt (km) niin jo tulee seuraavaa. Jouduttiin eilen lopettamaan meidän rakas kissa ihan yllättäen 😢 Saa nähdä mitä sitten seuraavaksi.
Aiemmin sanoin että oli tosi positiivinen olo tästä kierrosta, mutta ei tunnu enää oikein siltäkään.

Ei kai auta muu kuin toivoa että jossain vaiheessa tulee taas jotakin positiivistakin vastaan.
Sori pieni avautuminen.
Mä jouduin lopettamaan kissani aikoinaan viikkoa ennen esikoisen plussausta. Ajattelin, että enkelikissa sitten tytöllä matkassa aina 💞
 
Dpo9, ei nävy 🥴😕
No onneksi meillä on vielä aikaa.
 

Liitteet

  • 16D9444B-9D03-4EDA-B912-6CE6166193D1.jpeg
    16D9444B-9D03-4EDA-B912-6CE6166193D1.jpeg
    936 KB · Katsottu: 101
Mä jouduin lopettamaan kissani aikoinaan viikkoa ennen esikoisen plussausta. Ajattelin, että enkelikissa sitten tytöllä matkassa aina 💞
Ihanasti ajateltu ❤️ Aina vaikeita kokemuksia, mutta tosiaan täytyy koittaa kääntää asiat jotenkin positiiviseksi.
 
Mulla on tänään dpo7 ja fiilis on ihan 💩. Ärsyttää joka ikinen asia melkein ja välillä tekis mieli vaan purskahtaa itkuun. Eiköhän nämä ole ihan pms-oireita, leukaankin oli finni ilmestynyt. Ei tee yhtään mieli alkuviikosta enää testata, kun on ihan semmonen olo, ettei tästä nyt tullu yhtään mitään. Kaikkein eniten harmittaa, että tiuskin miehelle, niin typerää mutta jotenkin on vaan niin järjettömän ärtynyt olo. Haluais vaan et tää päivä ois ohi. Kaikki aina puhuu, että ennen plussausta on ollu seesteinen olo, ei todellakaan näy sellaista oloa nyt täällä. 😅
 
Takaisin
Top