Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisin itse samanlainen! Onnittelut ja vahvistumisiaAnteeksi kuva spämmi, mut koska en usko silmiäni nii vielä yks testi.
Voi olla että tässä päivien saatossa voi tulla lisääkin kuvia millonhan sitä uskaltaa cb digin tehäOlisin itse samanlainen! Onnittelut ja vahvistumisia
Eikö sunnuntai olis hyvä tehdä? Mä tekisin just ylihuomenna..Voi olla että tässä päivien saatossa voi tulla lisääkin kuvia millonhan sitä uskaltaa cb digin tehä
Kiitos paljon toivon sulle pian plussaa myös
se vois olla !Eikö sunnuntai olis hyvä tehdä? Mä tekisin just ylihuomenna..
Mitä oireita sul on ollut? Kiinnostaa aina nääse vois olla !
Oireina aivastelu, palelu, alaselkäkipua, polte nivusissa/ylä reisissä, ajoittain juilii/ sykkii munasarjoja ja kohtuu, alavatsa on turvonnu ja tuntuu kauheen kovalta (normi turvotukses se on sellane pehmee) ja sellane paineentunne.Mitä oireita sul on ollut? Kiinnostaa aina nää
Nää on varmasti ihan normaaleita fiiliksiä Huomaan itsekin miettiväni tälläisiä juttuja jo ihan näin yrityksen aikanakin - miten raha riittää, uskallanko nyt hakea työpaikan sisällä parempaan virkaan, jos tulenkin lähikuukausina raskaaksi. Tuntuu ihan hassulta ajatella näin, kun ollaan kuitenkin jo vuosia käyty molemmat vakitöissä.Täällä iski ihan kauhea ahdistus. Ens vuonna on isot juhlat tiedossa, 3 reissua varattu ja sit suunnitelmissa tietty vauva ja on koiria ja miehen teini ja haaveillut omasta autosta jo jonkin aikaa ja yöllä heräsin miettimään sitä et mitä mieltä tässä oikeasti on kun joutuu laskemaan rahoja ja onko minusta synnyttämään ja kasvattaa lasta. Ja nämä kaikki ihan tyhjästä. Olen sitä mieltä että menkat joko myöhästyy tai jää kokonaan pois.
Päätettiin että testi tehdään aikaisintaan jos 5 päivää myöhässä. Tää on hyvä niin ei iske suru jos kemiallinen tms. Mies on hyvä tuki kun yhdessä aina testataan niin ei tuu itsellä haettua testiä ja tehtyä sit jostain pikkulirusta. Mutta olen hyvin varma siitä että tää on pluskierto. Ei mitään epäilystä siitä (intuitio on mun kohdalla ollut oikeassa joka kerta) ja yritän nyt ottaa iisisti
Onnea plussastaAnteeksi kuva spämmi, mut koska en usko silmiäni nii vielä yks testi.
Nosiis ymmärrän, elämähän tässä muuttuu aivan kokonaan kun tulee lapsi! Mulla oli ensimmäinen reaktio paniikki kun kaks viivaa tuli testiin, vaikka ihan suunniteltu ja toivottu tää on Kiitos onnitteluistaJa meillä on kyllä varaa. Ollaan molemmat säästetty ja mies on vähän varakkaampi kuin minä eli tää nyt ei oikein ole ongelma. Onhan me tehty suunnitelmat kun alettiin yrittämään. Lähinnä tää oli joku hyvin outo ahdistumisen aihe eikä edes rationaalinen. Uskon että mulla pelottaa vain tää hyppy tuntemattomaan ja nyt oon ollut erityisen herkkä pari päivää. Muutenkin hormonit vaikuttaa muhun todella paljon ja nyt jotenkin ylikorostetusti.
Onnea vielä plussasta! Oliko mitä oireita?
Onnea Millon sulla ois La?Anteeksi kuva spämmi, mut koska en usko silmiäni nii vielä yks testi.
Cb laskuri näyttäis 1.5, tämä kierto alkanu 24.7 Kiitos kovinOnnea Millon sulla ois La?
Mä jouduin lopettamaan kissani aikoinaan viikkoa ennen esikoisen plussausta. Ajattelin, että enkelikissa sitten tytöllä matkassa ainaTäällä pieni epätoivon päivä tänään. Tuntuu että vastoinkäymisien tulo vaan jatkuu, kun on aiemmasta menetyksestä selvinnyt (km) niin jo tulee seuraavaa. Jouduttiin eilen lopettamaan meidän rakas kissa ihan yllättäen Saa nähdä mitä sitten seuraavaksi.
Aiemmin sanoin että oli tosi positiivinen olo tästä kierrosta, mutta ei tunnu enää oikein siltäkään.
Ei kai auta muu kuin toivoa että jossain vaiheessa tulee taas jotakin positiivistakin vastaan.
Sori pieni avautuminen.
22.4 laskelmien mukaanCb laskuri näyttäis 1.5, tämä kierto alkanu 24.7 Kiitos kovin
Entä sulla?
Ihanasti ajateltu Aina vaikeita kokemuksia, mutta tosiaan täytyy koittaa kääntää asiat jotenkin positiiviseksi.Mä jouduin lopettamaan kissani aikoinaan viikkoa ennen esikoisen plussausta. Ajattelin, että enkelikissa sitten tytöllä matkassa aina
Noni, missäs tän aamun tikut?