Joo! Oltiin kyllä ystäviä pidempään mitä seurustelua takana ja kyllä tuo mies on mun loppuelämän juttu@betu ihanaa! Onnea ihan valtavasti! Ymmärrän että jännittää tuo, että on ollut vasta vähän aikaa yhdessä lapsen isän kanssa. Täällä sama juttu, mutta ajattelen niin että ei se kuulu kenellekään kauanko on ollut yhdessä ennen lapsen tuloa.
@Westo Samojen asioiden kanssa kamppailen, itse lopetin minipillerit heinäkuussa ja yhdet super lyhyet menkat tuli välissä, en tikuttanut ovista enkä tiedä ovuloinko edes ja nyt odotellaan taas menkkoja. Ei siis mitään tuntemuksia, että menkat edes alkaisi lähipäivinäkään ja nyt kp27. Meilläkin siis yritystä takana vasta kuukaudenpäivät, mutta haaveillut olen jo hyyyvin pitkään. Itse pelkään tuota, että en pysty saamaan lapsia tai mieheni ei pysty tuottamaan toimivia siittiöitä hänen taustojensa takia... Mutta en halua stressata enkä miettiä noita asioita vielä sen enempää, koska tosiaan yritystä takana vasta niin vähän.
Tilasin 11.8 raskauskeijulta testejä, mutta eivät ole vieläkään tulleet. Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset, että haluanko testata enää ja pettyä vai odotanko vain että alkaako ne menkat.
Tohon pillerijuttuun, meillä tärppäs nyt yk2, ekat menkat oli tosi pienet ja tokat ei sit tullu