Raskaaksi 2022

@betu ihanaa! Onnea ihan valtavasti! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: Ymmärrän että jännittää tuo, että on ollut vasta vähän aikaa yhdessä lapsen isän kanssa. Täällä sama juttu, mutta ajattelen niin että ei se kuulu kenellekään kauanko on ollut yhdessä ennen lapsen tuloa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Westo Samojen asioiden kanssa kamppailen, itse lopetin minipillerit heinäkuussa ja yhdet super lyhyet menkat tuli välissä, en tikuttanut ovista enkä tiedä ovuloinko edes ja nyt odotellaan taas menkkoja. Ei siis mitään tuntemuksia, että menkat edes alkaisi lähipäivinäkään ja nyt kp27. Meilläkin siis yritystä takana vasta kuukaudenpäivät, mutta haaveillut olen jo hyyyvin pitkään. Itse pelkään tuota, että en pysty saamaan lapsia tai mieheni ei pysty tuottamaan toimivia siittiöitä hänen taustojensa takia... :sad-face: Mutta en halua stressata enkä miettiä noita asioita vielä sen enempää, koska tosiaan yritystä takana vasta niin vähän.

Tilasin 11.8 raskauskeijulta testejä, mutta eivät ole vieläkään tulleet. Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset, että haluanko testata enää ja pettyä vai odotanko vain että alkaako ne menkat. :Grinning Face With Smiling Eyes:
Joo! Oltiin kyllä ystäviä pidempään mitä seurustelua takana ja kyllä tuo mies on mun loppuelämän juttu ❤️
Tohon pillerijuttuun, meillä tärppäs nyt yk2, ekat menkat oli tosi pienet ja tokat ei sit tullu 🤣
 
Onnea kaikille plussanneille 💕💕

Omaa napaa: Yritys tällä hetkellä turhauttaa, ja ei ees haluaisi ajatella koko asiaa. Kp 33, ei mitään oireita menkoista ja r testi nega. ☹️

Tuntuu kyllä pahalta jos kuulunkin siihen kastiin, että ensimmäiseen neljään kuukauteen pillereiden lopetuksen jälkeen ei tarvii haaveillakkaan oviksesta tai menkoista (tai siitä vauvasta). Vaikka itsessään yritystä on takana tosi vähän aikaa, niin haaveilu omasta lapsesta on kestänyt jo vuosia ❤️ Särkee sydäntä kun tuntuu ettei kroppa edes anna mahdollisuutta.
Mä tein 2pv ennen menkkoja herkkiä testejä, herkin 6,5miu ja ei näkyny mitään, eikä ollut mitään oireita mihinkään suuntaan, sittenkun oli 6pv myöhässä, tein testin osittain ajatuksella ”menkat ei ala koska luulen olevani raskaana ja kun nään että testi on negatiivinen ne alkaa”, eli eli älä menetä toivoa 🥰
 
@betu ihanaa! Onnea ihan valtavasti! :smiling face with heart-eyes::Two-hearts: Ymmärrän että jännittää tuo, että on ollut vasta vähän aikaa yhdessä lapsen isän kanssa. Täällä sama juttu, mutta ajattelen niin että ei se kuulu kenellekään kauanko on ollut yhdessä ennen lapsen tuloa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

@Westo Samojen asioiden kanssa kamppailen, itse lopetin minipillerit heinäkuussa ja yhdet super lyhyet menkat tuli välissä, en tikuttanut ovista enkä tiedä ovuloinko edes ja nyt odotellaan taas menkkoja. Ei siis mitään tuntemuksia, että menkat edes alkaisi lähipäivinäkään ja nyt kp27. Meilläkin siis yritystä takana vasta kuukaudenpäivät, mutta haaveillut olen jo hyyyvin pitkään. Itse pelkään tuota, että en pysty saamaan lapsia tai mieheni ei pysty tuottamaan toimivia siittiöitä hänen taustojensa takia... :sad-face: Mutta en halua stressata enkä miettiä noita asioita vielä sen enempää, koska tosiaan yritystä takana vasta niin vähän.

Tilasin 11.8 raskauskeijulta testejä, mutta eivät ole vieläkään tulleet. Vähän kyllä ristiriitaiset fiilikset, että haluanko testata enää ja pettyä vai odotanko vain että alkaako ne menkat. :Grinning Face With Smiling Eyes:
Tunne siitä, että entä jos ei ikinä voi saada lapsia, on kyllä ihan kauhea. Ja meillä kanssa on jääneet minit pois heinäkuussa, joten samassa veneessä ollaan 🚤

Minä oon muutaman testin tuhlaillut, ja nyt en tee kun pakolliset viikon välein, siihen asti että menkat alkaa. Seksiä on just sillon kun sattuu ihtee huvittamaan, onneks on toistaseks sattunut parin-kolmen päivän väleillä, jos sattuskin ovis tulemaan ihan huomaamatta.

Ehkä tää tästä! Nyt lyttää mielen alas, jospa ajattelisin joskus vielä että ihan turhaan ressasin. 💕
 
Paljon onnea plussanneille!

Mulla ainakin on tullut joka kerta hetki plussan jälkeen apua mitä olen mennyt tekemään olo. Sellainen pieni panikointi, oliko tässä nyt mitään järkeä ja miten tullaan pärjäämään. Uskoisin että sama olo tulee myös sitten jos vielä sen plussan saan. Myös pahoinvointi ja synnytys aiheuttaa samat mietteet, joten minä myös väittäisin että kuuluu asiaan :tears:
”Apua mitä mä oon mennyt tekemään” oli kyl ihan omat fiilikset myös 🤣 Nyt jo helpompi ja rauhallisempi olo!
 
Mä tein 2pv ennen menkkoja herkkiä testejä, herkin 6,5miu ja ei näkyny mitään, eikä ollut mitään oireita mihinkään suuntaan, sittenkun oli 6pv myöhässä, tein testin osittain ajatuksella ”menkat ei ala koska luulen olevani raskaana ja kun nään että testi on negatiivinen ne alkaa”, eli eli älä menetä toivoa 🥰
Kiitos ihana tsemppaamisesta ❤️ Meen aina tälläsiin asioihin vähän ”pessimisti ei pety”-asenteella, ja iloitsen sitten kun on varmaa että siinä tikussa on kaksi viivaa 😂
 
En oo vielä uskaltanut huhtikuisiin, jotenkin niin vaikee uskoa edelleen 🙈 välillä on ihan varma että ei tästäkään mitään tuu, välillä taas ihan positiivisella mielellä 😄

Tunnistan myös tuon oonko mä valmis-paniikin, pari kertaa tullut semmoinen "ei saakeli mitä oon mennyt tekemään"-hetki 😂😂
Mä oon siellä höpöttelypalstalla jo vähän pyöriny, siellä paljon tuttuja täältä niin meen sillä ajatuksella että jos jotain menis mönkään niin sieltä sais tukea myös ❤️
 
@betu No kauaa ei tarvinnut sitten ootella :smiling face with heart-eyes: Ja hyvähän se toki on jos edes yhdet menkat tulee välissä. :Grinning Face: Täytyy varmaan itsekin kuitenkin ensiviikolla testata jos ei ole vieläkään alkaneet.

@Westo sun viestejä kun luen niin tuntuu, kun lukisin omia kirjotuksiani. :Grinning Face:
 
Meillä juhlitaan tänään pikkumiestä💕🥰💞💙
 

Liitteet

  • Screenshot_20220819-121137.png
    Screenshot_20220819-121137.png
    1.5 MB · Katsottu: 148
@betu No kauaa ei tarvinnut sitten ootella :smiling face with heart-eyes: Ja hyvähän se toki on jos edes yhdet menkat tulee välissä. :Grinning Face: Täytyy varmaan itsekin kuitenkin ensiviikolla testata jos ei ole vieläkään alkaneet.

@Westo sun viestejä kun luen niin tuntuu, kun lukisin omia kirjotuksiani. :Grinning Face:
mähän märisin miehelle kun ei ekalla tärpännyt, etten koskaan tuu raskaaks ja en saa lapsia ikinä ja olin jo tilaan kotihedelmällisyys testejä…🤣
 
Täällä pieni epätoivon päivä tänään. Tuntuu että vastoinkäymisien tulo vaan jatkuu, kun on aiemmasta menetyksestä selvinnyt (km) niin jo tulee seuraavaa. Jouduttiin eilen lopettamaan meidän rakas kissa ihan yllättäen 😢 Saa nähdä mitä sitten seuraavaksi.
Aiemmin sanoin että oli tosi positiivinen olo tästä kierrosta, mutta ei tunnu enää oikein siltäkään.

Ei kai auta muu kuin toivoa että jossain vaiheessa tulee taas jotakin positiivistakin vastaan.
Sori pieni avautuminen.
 
Voikohan olla kiinnittymiskipua, jos tullu välillä semmosia kipuiluja alamahassa?
Ovulaation ajankohdasta ei tarkkaa tietoa, mutta Flo mukaan ois ollu 15.8.
Menkat pitäs alkaa sen mukaan 30.8

Kellään muulla kokemusta kiinnittymiskivuista? Mulla menkoista edeltävänä päivänä tunsin että menkat alkamassa ja ovulaation lähellä kanssa tunnen kehon hyvin.
 
mähän märisin miehelle kun ei ekalla tärpännyt, etten koskaan tuu raskaaks ja en saa lapsia ikinä ja olin jo tilaan kotihedelmällisyys testejä…🤣
No siiis... :tears: Mulla on jo jäätävä ostoslista odottamassa seuraavan kierron alkua, että varmasti tärppäisi. :rolling: Ja noi testit olleet kanssa mielessä.. :rolling:
 
Täällä pieni epätoivon päivä tänään. Tuntuu että vastoinkäymisien tulo vaan jatkuu, kun on aiemmasta menetyksestä selvinnyt (km) niin jo tulee seuraavaa. Jouduttiin eilen lopettamaan meidän rakas kissa ihan yllättäen 😢 Saa nähdä mitä sitten seuraavaksi.
Aiemmin sanoin että oli tosi positiivinen olo tästä kierrosta, mutta ei tunnu enää oikein siltäkään.

Ei kai auta muu kuin toivoa että jossain vaiheessa tulee taas jotakin positiivistakin vastaan.
Sori pieni avautuminen.
Voi oon pahoillani, onpa teillä nyt paljon murhetta. Rakkaan lemmikin menettäminen ottaa tosi koville ja nyt vielä tässä tilanteessa, jossa ei mitään lisämurhetta toivoisi. Ota suremiseen aikaa. Positiivisuus kyllä palaa sitten kun suru on saanut tilaa ensin ❤️
 
Voi oon pahoillani, onpa teillä nyt paljon murhetta. Rakkaan lemmikin menettäminen ottaa tosi koville ja nyt vielä tässä tilanteessa, jossa ei mitään lisämurhetta toivoisi. Ota suremiseen aikaa. Positiivisuus kyllä palaa sitten kun suru on saanut tilaa ensin ❤️
Kiitos ❤️ Tuntu vaan just siltä että oli ensimmäisen surun jo saanut jotenkin käsiteltyä ja nyt täytyy aloittaa uudestaan. Mutta ehkä tää nyt opettaa käsittelemään surua helpommin.
Tehdään pieni rentoutumisreissu ens viikolla niin ehkä se saa pään taas kuntoon ja pystyy taas jatkamaan positiivisemmin eteenpäin :)
 
Täällä iski ihan kauhea ahdistus. Ens vuonna on isot juhlat tiedossa, 3 reissua varattu ja sit suunnitelmissa tietty vauva ja on koiria ja miehen teini ja haaveillut omasta autosta jo jonkin aikaa ja yöllä heräsin miettimään sitä et mitä mieltä tässä oikeasti on kun joutuu laskemaan rahoja ja onko minusta synnyttämään ja kasvattaa lasta. Ja nämä kaikki ihan tyhjästä. Olen sitä mieltä että menkat joko myöhästyy tai jää kokonaan pois.

Päätettiin että testi tehdään aikaisintaan jos 5 päivää myöhässä. Tää on hyvä niin ei iske suru jos kemiallinen tms. Mies on hyvä tuki kun yhdessä aina testataan niin ei tuu itsellä haettua testiä ja tehtyä sit jostain pikkulirusta. Mutta olen hyvin varma siitä että tää on pluskierto. Ei mitään epäilystä siitä (intuitio on mun kohdalla ollut oikeassa joka kerta) ja yritän nyt ottaa iisisti
 
Täällä iski ihan kauhea ahdistus. Ens vuonna on isot juhlat tiedossa, 3 reissua varattu ja sit suunnitelmissa tietty vauva ja on koiria ja miehen teini ja haaveillut omasta autosta jo jonkin aikaa ja yöllä heräsin miettimään sitä et mitä mieltä tässä oikeasti on kun joutuu laskemaan rahoja ja onko minusta synnyttämään ja kasvattaa lasta. Ja nämä kaikki ihan tyhjästä. Olen sitä mieltä että menkat joko myöhästyy tai jää kokonaan pois.

Päätettiin että testi tehdään aikaisintaan jos 5 päivää myöhässä. Tää on hyvä niin ei iske suru jos kemiallinen tms. Mies on hyvä tuki kun yhdessä aina testataan niin ei tuu itsellä haettua testiä ja tehtyä sit jostain pikkulirusta. Mutta olen hyvin varma siitä että tää on pluskierto. Ei mitään epäilystä siitä (intuitio on mun kohdalla ollut oikeassa joka kerta) ja yritän nyt ottaa iisisti
asioilla on tapana järjestyä ❤️ hyvä toki miettiä asioita etukäteenkin, mutta kyllä kaikki sumpliutuu tavalla tai toisella!
 
asioilla on tapana järjestyä ❤️ hyvä toki miettiä asioita etukäteenkin, mutta kyllä kaikki sumpliutuu tavalla tai toisella!
Ja meillä on kyllä varaa. Ollaan molemmat säästetty ja mies on vähän varakkaampi kuin minä eli tää nyt ei oikein ole ongelma. Onhan me tehty suunnitelmat kun alettiin yrittämään. Lähinnä tää oli joku hyvin outo ahdistumisen aihe eikä edes rationaalinen. Uskon että mulla pelottaa vain tää hyppy tuntemattomaan ja nyt oon ollut erityisen herkkä pari päivää. Muutenkin hormonit vaikuttaa muhun todella paljon ja nyt jotenkin ylikorostetusti.


Onnea vielä plussasta! Oliko mitä oireita?
 
Takaisin
Top