Raskaaksi 2022

Mulla ei ainakaan tarkoittanut ja mitään vuotoa ruskeeta tai muuta tai väriä liman seassa ei missään vaiheessa oo ollut.
Joo ei oo mullakaan koskaan oo tullut raskaana ollessa mitään tuhrua tms. No jäädään jännäämään, ehkä vois aamusta tehdä sen digin jos jaksan pidätellä kotiin asti.
 
Onnea plussanneille ja tsempit kaikille uusien kiertojen kanssa❤️
Mulla ollu nyt vahvasti sellainen ei raskaana tunne🙄 tänään alkoi vähän taas vv olla limaisempaa mikä yleensä kyllä enteillyt menkkoja. Toki en seurannut silloin plussakierrossa et millaista vv oli.
Te jotka ootte plussanneet niin ootteko seurailleet vv koostumusta?
Mietin josko tekisin digin jo tänään päivällä kun herännyt yövuorokoomasta. Tänään siis dpo11 ja olettaisin että näkyisi jo raskaus jos sellainen olisi.
Mulla kans ollu joka päivä melko paljon vv ja just sellasta vähän limaisempaa! Siitä mulla viime viikonloppuna tulikin mieleen et hetkinen tää ei oo mulle normaalia ennen menkkoja, kun yleensä just hiukan kuivempaa menoa ennen menkkoja.. 😅
Toivottavasti ois tärppi käyny! 🤞🏼
 
Tämän aamun pc liuska näyttää edelleen yhtä vaalealle, ei ole juuri tummunut viivat.. tein sitten vielä viikkonäytöllisen testin ja clearblue sanoo raskaana 2-3 😍 Ehkä mä jo uskon ja rauhoitun näiden testieni kanssa! 😂
 

Liitteet

  • IMG_20220818_064105.jpg
    IMG_20220818_064105.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 115
  • IMG_20220818_065323.jpg
    IMG_20220818_065323.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 117
Tämän aamun pc liuska näyttää edelleen yhtä vaalealle, ei ole juuri tummunut viivat.. tein sitten vielä viikkonäytöllisen testin ja clearblue sanoo raskaana 2-3 😍 Ehkä mä jo uskon ja rauhoitun näiden testieni kanssa! 😂
Ai että mäkin voisin nähdä digissä tänään saman tekstin😍😍 jos nyt pääsen sen tekee eikä pissihätä yllätä ennen kotia😂
 
Tämän aamun pc liuska näyttää edelleen yhtä vaalealle, ei ole juuri tummunut viivat.. tein sitten vielä viikkonäytöllisen testin ja clearblue sanoo raskaana 2-3 😍 Ehkä mä jo uskon ja rauhoitun näiden testieni kanssa! 😂
Jännän haalea tikku! Onko samasta pissasta?
 
Jännän haalea tikku! Onko samasta pissasta?
On samasta pissasta.. se eilinen pc oli myös ihmeen haalea 🤔 mietin et voiko siinä testien erässä olla jotain vikaa vai mikä ihme siinä on.. mutta tohon cb ilmestyi melkein samantien tuo raskaana teksti .. sitä se ei miettinyt montaa sekuntia 😂 sit nuo viikot tuli reilu minuutissa näkyviin..
 
On samasta pissasta.. se eilinen pc oli myös ihmeen haalea 🤔 mietin et voiko siinä testien erässä olla jotain vikaa vai mikä ihme siinä on.. mutta tohon cb ilmestyi melkein samantien tuo raskaana teksti .. sitä se ei miettinyt montaa sekuntia 😂 sit nuo viikot tuli reilu minuutissa näkyviin..
Onpa jännä! Mulla siis siitä mistä tein PC:n ja viikkonäytöllisen niin PC tummu heti ja viikkonäytöllinen arpoi oman aikansa ennen kuin antoi mitään tulosta :D
 
Onpa jännä! Mulla siis siitä mistä tein PC:n ja viikkonäytöllisen niin PC tummu heti ja viikkonäytöllinen arpoi oman aikansa ennen kuin antoi mitään tulosta :D
Mistä näistä tietää 😂 hassua kyllä.. tekis kyllä mieli vielä testata noilla pc testeillä esim vklp aikana, et tummuuko ne vai onko testeissä jotain eroa vai onko mun pissa vaan outoa 🤣
 
Dpo7 tikkua teille.
kortisonit piristää julmetusti, pääsin nukkumaan melatoniinin avulla joskus vähän ennen kolmea 😥 Siihen aikaan onkin hyvä aloittaa oireiden tarkkailu 🤓 Kohdun alueella vihlasi paristi, krampiksi vois mieltää sen tunteen kivun kera.

Tänään on tissien puristelupäivä, ei oo vielä arat. Kyllä mä ne aroiksi saan 😂
 

Liitteet

  • 783AF87B-D4F2-4555-AF4B-14312F1CE542.jpeg
    783AF87B-D4F2-4555-AF4B-14312F1CE542.jpeg
    616.2 KB · Katsottu: 161
Dpo7 tikkua teille.
kortisonit piristää julmetusti, pääsin nukkumaan melatoniinin avulla joskus vähän ennen kolmea 😥 Siihen aikaan onkin hyvä aloittaa oireiden tarkkailu 🤓 Kohdun alueella vihlasi paristi, krampiksi vois mieltää sen tunteen kivun kera.

Tänään on tissien puristelupäivä, ei oo vielä arat. Kyllä mä ne aroiksi saan 😂
Mä erotan tuosta jotain 🧐 mut oisko vielä viivanpaikka noin aikasella dpo:lla?
 
Mä erotan tuosta jotain 🧐 mut oisko vielä viivanpaikka noin aikasella dpo:lla?
Joo taidan nähdä saman. Silmät ei mulla ihan tarkenna kunnolla vielä niin on oikeesti vaikea tarkkaan tiirailla. Onneks on apuja siihen täällä 👀👀 Pidetään kaikki ristissä taas 🤞
 
Mistä näistä tietää 😂 hassua kyllä.. tekis kyllä mieli vielä testata noilla pc testeillä esim vklp aikana, et tummuuko ne vai onko testeissä jotain eroa vai onko mun pissa vaan outoa 🤣
Nää on kyllä yks iso mysteeri :Grimacing Face: Onnittelut täältä😍

Omasta tilanteesta päivitys: kyllä se oma perstuntuma vaan on sitten jännä! Tänään kp1 kuten muutama päivä sitten ounastelin ja yk9 käyntiin.. On kummallisen levollinen olo, viimeksi tiputtiin paljon korkeammalta kun menkat olivat 2 päivää myöhässä. En oo uskaltanut testailla sen meidän kemiallisen jälkeen, joten nyt on menty vain menkkoja seuraamalla 🥶
 
Nää on kyllä yks iso mysteeri :Grimacing Face: Onnittelut täältä😍

Omasta tilanteesta päivitys: kyllä se oma perstuntuma vaan on sitten jännä! Tänään kp1 kuten muutama päivä sitten ounastelin ja yk9 käyntiin.. On kummallisen levollinen olo, viimeksi tiputtiin paljon korkeammalta kun menkat olivat 2 päivää myöhässä. En oo uskaltanut testailla sen meidän kemiallisen jälkeen, joten nyt on menty vain menkkoja seuraamalla 🥶

Ymmärrän hyvin, ettei kemiallisen jälkeen tee enää mieli testailla varhain, täällä ihan sama juttu. Viimeksi testasinkin sitten vasta menkoista seuraavana päivänä ja plussa pärähti heti. Mutta sitten kun varhaisultrassa tulikin epävarmoja ja lopulta huonoja uutisia niin tuntui, että halusivat kovasti dignoosin tukena tietää, että milloin ensimmäinen plussa on ollut. En sitten tosiaan tiennyt, että kuinka paljon aiemmin olisi näkynyt. 🤷‍♀️ Mutta koska ainakin ennen keskenmenoa kierto on ollut hyvin säännöllinen ja testaan ovulaation, niin ajattelin jatkossakin jättää varhaisen testailun väliin, kun kemiallinen otti tosiaan myös aika koville. Katsotaan kuinka käy, kun pääsee taas odottamaan raskautta, mieli tuntuu kaikenlaisen testailun suhteen muuttuvan päivittäin. 😄
 
@Kiivi Peanut @Sagatta
Ymmärrän täysin että ei halua innostua liikaa ja alkaa testaamaan liian aikaisin. Pakko sanoa vaan että on kyllä ihailtavaa että pystytte odottamaan sen testaamisen kanssa. Itte odotin ensimmäisellä kerralla enemmänkin miesystävän puhuttua mulle järkeä päähän, mutta nyt tuntuu ettei se tuu auttamaan 😅

Mulla on onneks myös tekosyy testata jo aikasin, kun en siis asu Suomessa ja täällä täytyy heti varata parhaat kätilöt ja kotiapulainen. Niin en halua olla myöhässä myöskään sen kanssa 🙈

Jännittää nyt jo itseäkin kun todennäköisesti pääsen parin viikon päästä testaamaan ekan kerran kkm jälkeen ja tietty pettymys voi olla kova.
 
@Kiivi Peanut @Sagatta
Ymmärrän täysin että ei halua innostua liikaa ja alkaa testaamaan liian aikaisin. Pakko sanoa vaan että on kyllä ihailtavaa että pystytte odottamaan sen testaamisen kanssa. Itte odotin ensimmäisellä kerralla enemmänkin miesystävän puhuttua mulle järkeä päähän, mutta nyt tuntuu ettei se tuu auttamaan 😅

Mulla on onneks myös tekosyy testata jo aikasin, kun en siis asu Suomessa ja täällä täytyy heti varata parhaat kätilöt ja kotiapulainen. Niin en halua olla myöhässä myöskään sen kanssa 🙈

Jännittää nyt jo itseäkin kun todennäköisesti pääsen parin viikon päästä testaamaan ekan kerran kkm jälkeen ja tietty pettymys voi olla kova.

Huh, kuulostaa kyllä hyvältä syyltä ja potentiaaliselta lisästressiltä. Meillä on kyllä tämänkin suhteen Suomessa asiat valtavan hyvin. Paljon voimia ja jaksamista odotteluun ja jännittämiseen. ❤️ Luulen, että itselläkin pari ensimmäistä kiertoa keskemenon jälkeen voi ottaa todella koville, kun pitää vähän tutustua omaan kehoon ja tuntemuksiin uudestaan.
 
Ymmärrän hyvin, ettei kemiallisen jälkeen tee enää mieli testailla varhain, täällä ihan sama juttu. Viimeksi testasinkin sitten vasta menkoista seuraavana päivänä ja plussa pärähti heti. Mutta sitten kun varhaisultrassa tulikin epävarmoja ja lopulta huonoja uutisia niin tuntui, että halusivat kovasti dignoosin tukena tietää, että milloin ensimmäinen plussa on ollut. En sitten tosiaan tiennyt, että kuinka paljon aiemmin olisi näkynyt. 🤷‍♀️ Mutta koska ainakin ennen keskenmenoa kierto on ollut hyvin säännöllinen ja testaan ovulaation, niin ajattelin jatkossakin jättää varhaisen testailun väliin, kun kemiallinen otti tosiaan myös aika koville. Katsotaan kuinka käy, kun pääsee taas odottamaan raskautta, mieli tuntuu kaikenlaisen testailun suhteen muuttuvan päivittäin. 😄
Voi hitsit, oon pahoillani :red-heart: Mulla kans ollut säännöllinen kierto ja testailen ovulaation, niin on kans ehkä helpompi jättää aikaiset testailut tekemättä. En olisi ikinä uskonut, että se kemiallinen voisi ottaa niin koville kuin se lopulta otti ja sydän särkyy aina kun luen täältä muiden yrittäjien kohdalle osuneista ikävistä uutisista :sad-face:
@Kiivi Peanut @Sagatta
Ymmärrän täysin että ei halua innostua liikaa ja alkaa testaamaan liian aikaisin. Pakko sanoa vaan että on kyllä ihailtavaa että pystytte odottamaan sen testaamisen kanssa. Itte odotin ensimmäisellä kerralla enemmänkin miesystävän puhuttua mulle järkeä päähän, mutta nyt tuntuu ettei se tuu auttamaan 😅

Mulla on onneks myös tekosyy testata jo aikasin, kun en siis asu Suomessa ja täällä täytyy heti varata parhaat kätilöt ja kotiapulainen. Niin en halua olla myöhässä myöskään sen kanssa 🙈

Jännittää nyt jo itseäkin kun todennäköisesti pääsen parin viikon päästä testaamaan ekan kerran kkm jälkeen ja tietty pettymys voi olla kova.
Mullakin mies on paljon järkevämpi kuin minä ja hänen mielestä pitäis testata vasta kun on viikon myöhässä :Face With Tears Of Joy:
 
C'mon, kuka pystyy oottamaan ekan testin tekoa siihen saakka, että on menkat jo viikon verran myöhässä? 🤣
Juu ei todellakaan 😂 mulla FF laski oviksen maanantaille, mutta omien tuntemusten mukaan olis ollu vasta eilen. Tikutellu en. Ihan tasan varmaan alan tekemään r-testejä aiemman päivämäärän mukaisesti 😬😂
 
Takaisin
Top