Raskaaksi 2022

@Juliet92 mulla myös usein mut en oo niin ajatellut sitä .. Oon olettanut et se on ihan normaalia kaikille tapahtuvaa ja nyt yritysaikana kiinnittänyt huomiota ensimmäisen kerran mutta tiedän että se on ihan tyypillistä minulle
 
Jännä nähdä kuinka pitkäksi venyy kierto, kun nyt vasta yhdet menkat tulleen minipillereiden lopettamisen jälkeen. FLO ennustaa, että menkat alkaisi huomenna, mutta en taas vaihteeksi usko yhtään että ne huomenna tulisi. Mulla on myös aika vahvat PMS oireet yleensä ennen menkkoja niin nyt mielestäni en ole ollut yhtään niin pahalla päällä mitä aikaisemmin. Rinnat on hieman kipeät ja itkuisuutta on, mutta ei muuta. Eli siis ei todellakaan sellainen "menkat alkaa ihan just" olo. :Grinning Face: Tänään toki luulin jo, että menkat alkoi mutta lorahtikin kirkasta valkkaria vain... niin ja ne r-testit oli negaa.. Jännä nähdä mitä tapahtuu! Ovista en siis tikuttanut enkä tiedä yhtään milloin se edes oli vai oliko ollenkaan. :Grinning Face With Smiling Eyes: Toisaalta toivoisin, että menkat alkaisi pian, jos ei ole tärpännyt niin pääsisi ostamaan kaikkia noita vippaskonsteja vahvistamaan ovista ja hedelmällisyyttä.
 
Menkat ei oo vieläkään alkanut, mutta ei kyllä oo mitään oireita paitsi rinnat herkät ja nään tosi eläviä unia, oon ite viimeyönä heränny siihen kun oon herättäny miehen unissani ihan hädässä, kun mulla oli ongelma peiton kanssa mun unessa 😂 Ollaan tosiaan ulkomailla, se voi vaikuttaa myös kiertoon 🌞 ihan kyllä kiva olla reisssussa ilman vuotoa, mutta aattelin että lusin menkat osittain täällä ja sitten kotona pääseekin heti testaileen ovista, mut eisit vissii😂
 
@Binky ja @Katarina$ no rauhottavaa kuulla, et muilki tuntuu toi munarakkulan kasvu. Kai se toisil tuntuu vaan enemmän.

Tääl ollaan joko kipeeks tulos tai sit suoli ärtyny epäsopivist ruuist ja nostaa lämpöjä. Pää kipee ja väsy mut ei mikää flunssanen olo kuitenkaa.
 
@Binky ja @Katarina$ no rauhottavaa kuulla, et muilki tuntuu toi munarakkulan kasvu. Kai se toisil tuntuu vaan enemmän.

Tääl ollaan joko kipeeks tulos tai sit suoli ärtyny epäsopivist ruuist ja nostaa lämpöjä. Pää kipee ja väsy mut ei mikää flunssanen olo kuitenkaa.
Huomattavasti enemmän kun 30 ylitettiin ja kahden km jälkeen enemmän. Uskon kyllä että vaikuttaa...
 
Heips! Uusi kuumeilija ilmoittautuu. Tai no on tässä jo pidemmänkin aikaa kuumeiltu, mutta jos siitä välillä vaikka kirjottelisi jotain. Lueskelin tuossa kesän aikana ketjun läpi, ja ajattelin, että voisin liittyä joukkoon, ettei ihan lurkkaamiseksi mene.

Vähän taustoja: Minä 30 v., mies 35 v., lasta yritetty saada alulle semmoiset vuosi ja kolme kuukautta, mutta vielä ei ole onnistanut. Lapsettomuushoitoihin on siis tiemme vievä, mutta missään jäniksen selässä ei tässä näköjään olla, kun julkisella puolella mennään. Ensimmäisen kerran soitin terveydenhoitajalle heti kun tuli vuosi yrittämistä täyteen, eli toukokuussa, ja tänään kolme kuukautta myöhemin mies pääsi antamaan siemennestenäytteen. Näiden välissä olemme ehtineet käymään verikokeissa ja yhdellä terveyskeskuslääkärikäynnillä. Kuukauden päästä suunnilleen ensimmäinen pariskunta-aika.

Yritys jatkuu kyllä myös omatoimisesti edelleen. Tikutin pitkästä aikaa ovulaation tässä kuussa, ja tänään siis dpo 0, eli piinailut alkakoon. Vaikkakin aika vähäisellä piinalla on tuntunut pääsevän viimeiset kuukaudet kun usko luonnolliseen tärppiin on hiipunut jo aika olemattomiin. Mutta toivossa elämme siihen asti kunnes lääkäri sanoo, ettei tule omin voimin onnistumaan.
 
@Juliet92 Mä huomasin myös viime- ja tässä kierrossa tota juilimista heti menkkojen jälkeen. Viime kierrossa tuntu vasemmalla puolella ja sieltä myös ovis tapahtu, nyt tuntuu oikealta. Välillä kourasee aika kovaakin.
 
Siis oon täällä forumilla ekaa kertaa törmännyt sanaan ”juiliminen” ja mä mietin et onkohan mulla ollut sitä nyt pari päivää 😂 Flon mukaan menkat alkamassa ylihuomenna ja ollut vähän sellaista menkkamaista jomotusta + oikealla puolella munasarjan kohdalla sellaista viiltävämpää hetkittäistä kipuilua.. Onko se sitä juilimista? 🤭
 
Siis oon täällä forumilla ekaa kertaa törmännyt sanaan ”juiliminen” ja mä mietin et onkohan mulla ollut sitä nyt pari päivää 😂 Flon mukaan menkat alkamassa ylihuomenna ja ollut vähän sellaista menkkamaista jomotusta + oikealla puolella munasarjan kohdalla sellaista viiltävämpää hetkittäistä kipuilua.. Onko se sitä juilimista? 🤭
Mä sanoisin että joo 😂
 
Täällä tais tää kierto mennä ohi... Elättelin toiveita että ovis osuis tälle alkuviikolle, mutta aika laimeelta ja laimenemaan näytti olevan tikkujen viiva, eli ovis ollut just jossain pe-la, kun oltiin kaverin synttäreillä. Viime vko oli yks tallettelu mutta en nyt kuollaksenikaan saa päähän että minä päivänä se oli..
 
Muokattu viimeksi:
Iltavuorosta kotiuduttu ja himottaa ananasta. Viime raskaudessa halutti ihan koko ajan ananasta. Janokin on koko ajan. Molemmat oireita mitä oli mut nyt olis vasta dpo4/5 mikäli ovuloin tuolloin joten taitaa olla luteaalioireita. Ens kierrossa onkin "järeämmät" aseet jos geleet tulee nopeasti ja myoinositol. Toivottavasti niillä saa aikaan ehkä lyhyemmän kierron ja sen kovasti toivotun raskauden
 
Niin ja joka ilta on tullut juotua lasillinen punkkua nyt joka ilta. Ja minähän en uskonut näihin mut nyt näköjään kaikki käytössä

Toki onhan tuo nähty et vippaakonstit on tuonut plussia
 
Onnea plussanneille ja tsempit kaikille uusien kiertojen kanssa❤️
Mulla ollu nyt vahvasti sellainen ei raskaana tunne🙄 tänään alkoi vähän taas vv olla limaisempaa mikä yleensä kyllä enteillyt menkkoja. Toki en seurannut silloin plussakierrossa et millaista vv oli.
Te jotka ootte plussanneet niin ootteko seurailleet vv koostumusta?
Mietin josko tekisin digin jo tänään päivällä kun herännyt yövuorokoomasta. Tänään siis dpo11 ja olettaisin että näkyisi jo raskaus jos sellainen olisi.
 
Onnea plussanneille ja tsempit kaikille uusien kiertojen kanssa❤️
Mulla ollu nyt vahvasti sellainen ei raskaana tunne🙄 tänään alkoi vähän taas vv olla limaisempaa mikä yleensä kyllä enteillyt menkkoja. Toki en seurannut silloin plussakierrossa et millaista vv oli.
Te jotka ootte plussanneet niin ootteko seurailleet vv koostumusta?
Mietin josko tekisin digin jo tänään päivällä kun herännyt yövuorokoomasta. Tänään siis dpo11 ja olettaisin että näkyisi jo raskaus jos sellainen olisi.
Mulla vv muuttui myös limaisemmaksi kun mentiin kohti sitä ajankohtaa että menkkojen olisi pitänyt alkaa. Edelleen se on vähän sellaista limaista ja nyt on siis rv 4+5 ja dpo17.
 
Mulla vv muuttui myös limaisemmaksi kun mentiin kohti sitä ajankohtaa että menkkojen olisi pitänyt alkaa. Edelleen se on vähän sellaista limaista ja nyt on siis rv 4+5 ja dpo17.
Hmm, eli ei välttämättä sitten automaattisesti tarkoitakaan että menkat alkais 🤔
Ois niin jees jos olis vihdoin tärpännyt, pääsisin kertoo ilouutiset miehelle ennen kun lähtee sinne pidempään reissuun😍
Mut toistaiseksi en vielä iloitse kun niin monta kertaa pettynyt.
 
Hmm, eli ei välttämättä sitten automaattisesti tarkoitakaan että menkat alkais 🤔
Ois niin jees jos olis vihdoin tärpännyt, pääsisin kertoo ilouutiset miehelle ennen kun lähtee sinne pidempään reissuun😍
Mut toistaiseksi en vielä iloitse kun niin monta kertaa pettynyt.
Mulla ei ainakaan tarkoittanut ja mitään vuotoa ruskeeta tai muuta tai väriä liman seassa ei missään vaiheessa oo ollut.
 
Takaisin
Top