Mulla aika usein, en ole kyllä koskaan käynyt tutkituttamassa että mistä johtuu..Alkaaks kellää munasarjojen nippailut jo heti menkkojen jälkee? Mietin et mahtaako olla normaalia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla aika usein, en ole kyllä koskaan käynyt tutkituttamassa että mistä johtuu..Alkaaks kellää munasarjojen nippailut jo heti menkkojen jälkee? Mietin et mahtaako olla normaalia?
Huomattavasti enemmän kun 30 ylitettiin ja kahden km jälkeen enemmän. Uskon kyllä että vaikuttaa...@Binky ja @Katarina$ no rauhottavaa kuulla, et muilki tuntuu toi munarakkulan kasvu. Kai se toisil tuntuu vaan enemmän.
Tääl ollaan joko kipeeks tulos tai sit suoli ärtyny epäsopivist ruuist ja nostaa lämpöjä. Pää kipee ja väsy mut ei mikää flunssanen olo kuitenkaa.
Mä sanoisin että jooSiis oon täällä forumilla ekaa kertaa törmännyt sanaan ”juiliminen” ja mä mietin et onkohan mulla ollut sitä nyt pari päivää Flon mukaan menkat alkamassa ylihuomenna ja ollut vähän sellaista menkkamaista jomotusta + oikealla puolella munasarjan kohdalla sellaista viiltävämpää hetkittäistä kipuilua.. Onko se sitä juilimista?
Noniin aina oppii uuttaMä sanoisin että joo
Mulla vv muuttui myös limaisemmaksi kun mentiin kohti sitä ajankohtaa että menkkojen olisi pitänyt alkaa. Edelleen se on vähän sellaista limaista ja nyt on siis rv 4+5 ja dpo17.Onnea plussanneille ja tsempit kaikille uusien kiertojen kanssa
Mulla ollu nyt vahvasti sellainen ei raskaana tunne tänään alkoi vähän taas vv olla limaisempaa mikä yleensä kyllä enteillyt menkkoja. Toki en seurannut silloin plussakierrossa et millaista vv oli.
Te jotka ootte plussanneet niin ootteko seurailleet vv koostumusta?
Mietin josko tekisin digin jo tänään päivällä kun herännyt yövuorokoomasta. Tänään siis dpo11 ja olettaisin että näkyisi jo raskaus jos sellainen olisi.
Hmm, eli ei välttämättä sitten automaattisesti tarkoitakaan että menkat alkaisMulla vv muuttui myös limaisemmaksi kun mentiin kohti sitä ajankohtaa että menkkojen olisi pitänyt alkaa. Edelleen se on vähän sellaista limaista ja nyt on siis rv 4+5 ja dpo17.
Mulla ei ainakaan tarkoittanut ja mitään vuotoa ruskeeta tai muuta tai väriä liman seassa ei missään vaiheessa oo ollut.Hmm, eli ei välttämättä sitten automaattisesti tarkoitakaan että menkat alkais
Ois niin jees jos olis vihdoin tärpännyt, pääsisin kertoo ilouutiset miehelle ennen kun lähtee sinne pidempään reissuun
Mut toistaiseksi en vielä iloitse kun niin monta kertaa pettynyt.