Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan mahtavaa! Tervetuloa huhtikuisiin:)Siis hetkinen.... Mulla oli eilen outoa huimausta, vähän etova olo ja pää kipeä
.. tein äsken toisen testin ja siinähän oli viiva apua! View attachment 115178
Kiitos! Pitää tässä parin päivän päästä tehdä uusia testejä vielä ennen kun innostuu liikaaIhan mahtavaa! Tervetuloa huhtikuisiin:)
Älä toivotaan että olis harmitontaNyt mulla tulee ihan kirkasta verta et saa nähdä jääkö tämä vaan yritykseks
Jep! Ei tän näin jännäks kyl ois tarvinnu mennä mut kattellaan, huominen testi kertoo aika paljon mut vielä en vaivu synkkyyteenÄlä toivotaan että olis harmitonta
Sulla näkyy kyllä haamu tossa.Eipä täälläkään mitään.
Mutta olipa se koronatestikin nega vielä.
Ihan selkee haamuEipä täälläkään mitään.
Ihan selvän haamun nään minäkinEipä täälläkään mitään.
Mä oon nyt tehnyt joka toinen päivä että näkee sen tummemisen ja keskiviikkona teen viikkonäytöllisen :)Kiitos! Pitää tässä parin päivän päästä tehdä uusia testejä vielä ennen kun innostuu liikaa
Joo kyllä siellä ihan selvästi jotain näkyyEipä täälläkään mitään.
Taidan toimia samoin jätän sen viikkonäytöllisen kyllä varmaan viikon päähän..Mä oon nyt tehnyt joka toinen päivä että näkee sen tummemisen ja keskiviikkona teen viikkonäytöllisen :)
tsemppii!Mun vuoto kyllä muuttu ihan menkkamaiseks et kyllä tää on kp1 ja uuteen kiertoon paremmalla menestyksellä
Kiitostsemppii!