Tossa on kyllä haamuEipä täälläkään mitään.
Mutta olipa se koronatestikin nega vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tossa on kyllä haamuEipä täälläkään mitään.
Mutta olipa se koronatestikin nega vielä.
olen pahoillaniMun vuoto kyllä muuttu ihan menkkamaiseks et kyllä tää on kp1 ja uuteen kiertoon paremmalla menestyksellä
Ens kerralla sit taas ja pääseepähän uittaa taas tikkuaolen pahoillani
Mä itkeskelin viime kierros toy storylle. Pms piikkii meni mulla rasittavaa kyllä.Onkohan mulla joku maailman pahin pms meneillään Ensin aloin pillittää kun mies lähti töihin ja sitten itkin maailman typerimmälle tv-ohjelmalle
Koskaan ei kyl ihan tällaista masista tuu
@Juliet92: Ei mitään hajua, oon koittanut olla liikoja miettimättä koko raskautumista, enkä oo testaillut Joo, mulla on aika suuri varovaisuus kyl näiden testien kanssa.Mä itkeskelin viime kierros toy storylle. Pms piikkii meni mulla rasittavaa kyllä.
@Piparminttup näkyy kyllä aika hyvinkin. Pieni varovaisuus kyllä, nää tuntunu antavan nyt räikeitä viivanpaikkoi. Mikä dpo sulla ny?
@Pahabarbi onnea matkaan! Toi on jo melki selkeä plussa!!! Mikäs la sulle tulee? Huhtikuinen vaikos toukokuinen?Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.
Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
Tuo on kyllä niin selvä kuin olla ja voi! Jos nyt korona iskee, niin kannattaa soittaa johonkin (vaikka neuvolaan) ja kysyä ohjeet raskauden aikana. Toivottavasti pääset koronan kanssa helpolla ja pieni tarrais lujaa kiinni ja pysyisi kyydissä.Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.
Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
Tuo on jo paljon tummempikin kuin tuo sun aamuinen!Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.
@Pahabarbi onnea matkaan! Toi on jo melki selkeä plussa!!! Mikäs la sulle tulee? Huhtikuinen vaikos toukokuinen?