Raskaaksi 2022

@Viivi92 pahoittelut kemiallisesta😪❤ noi on inhottavia. Ehtii ilahtua ja toiveita herätä. Mut vähemmän v-mäisiä silti ku km kun ei ehdi kauaa kuitenkaan. Just noiden takii aina ite arpoo noita herkkiä, et haluuko tietää.

Mun päivä muuttu just positiiviseks ja näkyy valoa tunnelin päässä. Kävin just yleislääkärin vastaanotol ja teki sisätutkimuksen ja näytti paikat muuten hyviltä paitsi limakalvot ärtyneet minkä nyt oon itsekin havainnu. Vaikuttais tulehdukset selätetyiltä. Lupas kirjottaa mulle lähetteen naistenpolille näistä mun epämääräsistä kipuiluista ja hormoonisekoiluista mistä oon tosi helpottunu ja tyytyväinen! Siellä näkis ultralla, et onko kaikki ok ja jos jotain muutakin tutkimusta mahdollisesti. Tuntuu, et ainakin osa mun ahdistuksesta nyt helppas ku tietää, et jotain tutkitaa ja menee asioita eteenpäin. Arvioi, et aika tulis 1-2kk.
 
Täälläpä on vilkastunut tänään! Onnea plussista ja tsemppiä niille, joilla vuoto on alkanut 💕

Kp 29, eikä vieläkään oireita mistään ☹️ Seuraavan testin teen varmaan viikonloppuna, jos ei menkkoja tai muutakaan pihahdusta ilmene.
 
Pahoittelut @Viivi92 😕❤️
Mulla niin selkeä nega kun olla ja voi, mut olipahan kyllä tyhmääkin testata näin dpo8 😂 sain tilauksen mukana noita onestepin miniliuskoja niin niitä voi hyvin vähän tuhlailla pois.
@Pahabarbi mäkin nään kyllä haamun🤩
 
Olen ollut poissa nyt jonkun aikaa, kun alkoi ottaa tämä oma yritys hermon päälle, niin piti vähän ottaa rennommin. Tänään luen sit kymmenen sivua teidän juttuja 😄 Sen verran omanapailen tässä, että tein aamulla rfsun sen herkän puikon, kun mies kävi kaupassa ja se oli kuulemma ainoa mitä siellä oli. No sehän oli täysin nega. Päätin kuitenkin omalla kauppareissulla tänään ostaa paketin pc:n testejä ja tehdä vielä uuden, koska kun päässä viiraa niin viiraa 🤪 Siihen piirtyi sitten aika äkkiä suht selkeä, mutta himmeä haamu. Jos joku muistaa mun edelliset haamuttelut pcn kanssa, niin ymmärtää varmaan miks ei oo kauheesti luottoa tähän nyt. Varsinkin se aamun nega vahvistaa tätä. Mutta koska tykkään satuttaa omia tunteitani ja toivoa turhia, onko kellään käynyt niin, että tuo megasurkea rfsun puikko ois ollut nega vaikka pc näyttäisi raskauden? 🤔 Laitan kuvat alle. Ensin vielä märkänä ja toinen kuivana. En osaa yhtään sanoa, onko siinä väriä luonnossa, kuvassa näyttää kyl harmaalta.

Ps. Onnistuin äsken postaamaan tän viestin johonkin ihan eri palstalle, enkä tiiä yhtään miten 😂
 

Liitteet

  • IMG_20220815_121400.jpg
    IMG_20220815_121400.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 143
  • IMG_20220815_121917.jpg
    IMG_20220815_121917.jpg
    4.3 MB · Katsottu: 138
Onkohan mulla joku maailman pahin pms meneillään🙄 Ensin aloin pillittää kun mies lähti töihin ja sitten itkin maailman typerimmälle tv-ohjelmalle😂
Koskaan ei kyl ihan tällaista masista tuu🤔
 
Onkohan mulla joku maailman pahin pms meneillään🙄 Ensin aloin pillittää kun mies lähti töihin ja sitten itkin maailman typerimmälle tv-ohjelmalle😂
Koskaan ei kyl ihan tällaista masista tuu🤔
Mä itkeskelin viime kierros toy storylle. Pms piikkii meni mulla😅 rasittavaa kyllä.

@Piparminttup näkyy kyllä aika hyvinkin. Pieni varovaisuus kyllä, nää tuntunu antavan nyt räikeitä viivanpaikkoi. Mikä dpo sulla ny?
 
Mä itkeskelin viime kierros toy storylle. Pms piikkii meni mulla😅 rasittavaa kyllä.

@Piparminttup näkyy kyllä aika hyvinkin. Pieni varovaisuus kyllä, nää tuntunu antavan nyt räikeitä viivanpaikkoi. Mikä dpo sulla ny?
@Juliet92: Ei mitään hajua, oon koittanut olla liikoja miettimättä koko raskautumista, enkä oo testaillut 😅 Joo, mulla on aika suuri varovaisuus kyl näiden testien kanssa.
 
Onnea kaikille plussanneille :Two-hearts:

En ole testannut tänään. Menkkojen pitäisi alkaa keskiviikkona Flon mukaan. Vaikka lopetin citalopramin, en ole kyllä tuntenut sen suurempaa oiretta. Viimeksi kirjoittelin joistain, en tiedä, olisivatko olleet siinä :Grimacing Face:
Ainoana on herkistyminen. En löydä ainakaan sellaista suoraan mistään oireista. Ei sellainen ahdistus herkistyminen, vaan esim. tv-ohjelmassa äiti ja lapsi löysivät toisensa, niin nousi herkistyminen pintaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Tissit tuntuu edelleen raskailta, ei kuitenkaan kipeiltä. Tänään ihme kipuilua lantiossa. Uusi juttu. Mietin, jos maltan olla testaamatta sinne keskiviikkoon. Ja voihan olla taas, ettei taaskaan mitään ja ne menkat alkaa. Haluaisin toivoa, että tärppi olisi käynyt :folded:
 
Eilen tein mielenkiinnosta ovistestin, kun tuli sitkeää valkovuotoa. Ei tullut edes viivanpaikkaa. Nyt sattumalta silmä osui siihen roskiksessa, ja selkeä toinen viiva. Mut ei kai se ovistestissä mitään meinaa?
 
Alkoi tässä iltapäivästä särkemään alaselkään ja -mahaan, no äsken huomasin, että vuodan vähän verta 😁 Ihan ihmeellistä taas. Kemiallinen? Vai vaan huono tuuri testin kanssa? Oon toki ihan ok sen kanssa, että menkat alkaa koska tämä kierto oli tällä kertaa VAAN 45 päivää 😂 viimeks oli yli 70 pvä. Jospa tää tästä vielä.
 
Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.

Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
 

Liitteet

  • 20220815_144104.jpg
    20220815_144104.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 194
Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.

Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
@Pahabarbi onnea matkaan! Toi on jo melki selkeä plussa!!! Mikäs la sulle tulee? Huhtikuinen vaikos toukokuinen?🥰🥰🥰
 
Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.

Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
Tuo on kyllä niin selvä kuin olla ja voi! Jos nyt korona iskee, niin kannattaa soittaa johonkin (vaikka neuvolaan) ja kysyä ohjeet raskauden aikana. Toivottavasti pääset koronan kanssa helpolla ja pieni tarrais lujaa kiinni ja pysyisi kyydissä. 💕
 
Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.

Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
Tuo on jo paljon tummempikin kuin tuo sun aamuinen! :smiling face with heart-eyes:
 
Heippa, liityn joukkoon. 35, yksi lapsi ennestään 2016, sitä edelsi keskeytynyt keskenmeno ja kemiallinen tms. Seuraavasta kierrosta alkaa yritys, tähän ei enää ehtinyt. Onpa jännää, nyt vähän tietää mitä odottaa. Tunnit ja päivät alkoi just kulumaan hi taas ti! Voisinko kelata vaikka 4 vkoa eteenpäin 😅 edellinen raskaus oli vaikea ja sama odotettavissa taas, mutta se on onneksi vain väliaikainen tila. Ja oli paljon hyviäkin hetkiä, kun vaan muistaisi niitäkin :) Jännä nähdä, että onnistuuko nyt lainkaan, tai kauanko menee, vai vieläkö ollaan niin nuoria, että tuurilla tärppäisi piankin.
 
Takaisin
Top