Raskaaksi 2022

Laitetaan nyt vielä viimeinen kuva tänne. Eiköhän näillä viivoilla jo usko olevansa raskaana. 😊 Nyt on dpo16.
 

Liitteet

  • 20220814_091216.jpg
    20220814_091216.jpg
    3.1 MB · Katsottu: 80
Onnea!

Mulla tänään kai dpo12, positiivista odotettavissa lähinnä siihen testiin johon sitä ei haluaisi. Nyt se korona löysi meinaan meillekin. Itellä ei vielä oireita, mies sai tänään posin.
Kiitos!
Tsemppiä Koronan kanssa! Me kärsittiin se tämän kierron alussa ja jännitti kyllä tosi paljon että miten se sekoittaa ovista ja muuta ja mulle sanottiin naistentaudeilta missä kävin muissa asioissa että pitää huomioida tässä kierrossa että sairastettu korona voi heikentää siittiöitä.
 
Kukahan se kyseli, jännittääkö mua tuleva siirto. Sillon ei, nyt alkaa... Huomenna ultra, jossa näkyy toivottavasti kivasti kasvanut limis ja määritetään keltarauhaskuurin aloitus+ siirtopäivä🥰🥰🥰 meillä 5 päiväisiä alkioita niin siirto sit aikaisintaan 22.8. 👍💜( cyclogest keltsikuuri 5-6 päivää, niin kohtu on samassa ajassa kun alkiot ja viikonloppuna ei tehdä siirtoja)
 
Laitetaan nyt vielä viimeinen kuva tänne. Eiköhän näillä viivoilla jo usko olevansa raskaana. 😊 Nyt on dpo16.
Onnea 😍 Ihanaa @Jadine
Mä odottelin ensin menkkoja ”ikuisuuden” ja nyt olin viikonloppuna pois kotoa ja en ehtinyt testailemaan ovista, mutta tänään aamulla Oura(jonka sain vihdoin ladattua kun unohdin laturin kotiin) kertoi että lämpötila oli alhaisimmillaan. Testasin ovistestillä aamulla ja viivat yhtävahvat. Eli ehkä se ovis ei mennytkään ohi vielä, nyt vaan pitäs saada mies kotiin vielä 😅
 
Paljon onnea plussanneille 😍😍😍

Täällä vähän ikävämpi ”tauti” iski päälle. Luulin vatsataudiks, mutta onkin sisäkorvan tulehdus ja päädyin menemään päivystykseen toissapäivänä. Jäin yön yli nestetippaan ja sain kahdesti pahoinvointiin lääkettä . Sitten pääsin eilen kotiin, hain jättikuurin kortisonia(vähän pelottaa se määr jos olis nyt tärppäämässä tähän kieroon). Ja pahpinvointiläkkeet en tiedä kuinka vaikuttaa mutta mulla lentäis yrjöt muuten joka kerta kun nousen ylös, sen verran päässä huippaa 😩😩
Nyt dpo3 kaiketi.

Onko kellään ollut vahva kortisoni kuuria tässä vaiheessa? Mun annostus siis 64mg 5päibää ja 32mg 5päivää.

Paljon tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!

Päälääkkeen lopetuksesta. Mulla oli puoli vuotta kestävä lopetus koska vierotusoireet oli niin kamalat. Sähköiskut mm. Eli todella hitaasti laskin ja lääkärin tuella mutta itse laskin niin hitaasti ettei tulis pahat viekkarit. Lääkärinohjeistama meinaan tuli ne viekkarit että pakko oli itse hitaammin lopetella ja sekin oli Ok.
 
Hui kun @Mamiksx4 'lla on hurjan kuuloinen tauti päällä. Nuo lääkemäärät ja niiden vaikutukset on itselleni ihan vieraita. Toivottavasti lääkkeet kuitenkin tepsii pian ja vaikutukset kiertoon/raskautumiseen on vähäiset!

ON: Kp22 ja dpo ehkä 9-10. Jos aiemmat merkit pitää paikkansa niin tämän kierron pitäisi olla taas ns. lyhyempi kierto, ehkä 23-25 päivää. Mut jostain syystä mun pää on nyt päättänyt, et oon raskaana. Testaan varmaankin huomenaamusta kun olen kotona. Saa nähdä mitenkä korkeelta sitä tippuu aamulla. Mitään selkeitä oireita en kyllä ole huomannut 🤔 kaikenlaista pientä "oiretta" on ja lämmöt edelleen kivasti ylhäällä. On jotenkin vaan oudon rauhallinen olo.
 
Paljon onnea plussanneille 😍😍😍

Täällä vähän ikävämpi ”tauti” iski päälle. Luulin vatsataudiks, mutta onkin sisäkorvan tulehdus ja päädyin menemään päivystykseen toissapäivänä. Jäin yön yli nestetippaan ja sain kahdesti pahoinvointiin lääkettä . Sitten pääsin eilen kotiin, hain jättikuurin kortisonia(vähän pelottaa se määr jos olis nyt tärppäämässä tähän kieroon). Ja pahpinvointiläkkeet en tiedä kuinka vaikuttaa mutta mulla lentäis yrjöt muuten joka kerta kun nousen ylös, sen verran päässä huippaa 😩😩
Nyt dpo3 kaiketi.

Onko kellään ollut vahva kortisoni kuuria tässä vaiheessa? Mun annostus siis 64mg 5päibää ja 32mg 5päivää.

Paljon tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!

Päälääkkeen lopetuksesta. Mulla oli puoli vuotta kestävä lopetus koska vierotusoireet oli niin kamalat. Sähköiskut mm. Eli todella hitaasti laskin ja lääkärin tuella mutta itse laskin niin hitaasti ettei tulis pahat viekkarit. Lääkärinohjeistama meinaan tuli ne viekkarit että pakko oli itse hitaammin lopetella ja sekin oli Ok.
Mä olen syönyt prednisolonia 40mg 10pv kuurit aina allergiakohtauksen tullessa + muita lääkkeitä. Menee siis usein uudesta lääkekuurista/ jostain tuntemattomasta asiasta, joskus elämille altistumisesta kroppa ihottumalle, viimeksi koronarokotteesta. Eläin altistukseen riittää kyllä lyhyempi kuuri
 
Typescript, jee onnea! Minkä ikäinen esikoisenne on? Tarvitsiko miestä suostutella pitkään?
Mä en tiedä onko tässä mitään onniteltavaa, itse vaan mietin että selviydyn nyt toisesta lapsesta ja sitten saa mun puolesta riittää. 😁✌️ Mies on kuulemma vuoden odotellut että voisin sanoa joo, itsellä ei vieläkään olisi ollut kiire. Esikoinen on 2,5v. ☺️
 
Nyt mua vähän kaduttaa, etten testannu ovista aiemmin täs kierros... Toisaalta mies oli reissussa ja toisaalta olin tosi ahistunu. Nyt eilen ovistestissä hyvin väriä, tänään juuri ja juuri haamu. Vv on enää niukkaa ja selän kivut hellittäneet. Mietin, että meniköhän ovis jo. En tiä pitääkö jatkaa talletteluja vai ei, toisaalta jos nyt lopetan testailut ja talletellaan vielä kerran huomenna niin ehkä se riittäis tän kierron osalta, osuu jos osuu. Taas vaihteeksi päällimmäisenä ajatuksena se, että hoitoihin tässä kuitenkin tarvitsee mennä eikä kotona onnistu. Sori näin negatiivinen ajattelu :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: ihana kuulla, että plussiakin on täällä tuullut, onnea!! Voi kun tulisi vielä paljon lisääkin
 
Onnea @Jadine 😍

Äh inhottavia noi korviin liittyvät tulehdukset @Mamiksx4 😢 toivottavasti menee nopeesti ohi! Mulla kerran tullu yhtäkkiä asentohuimaus, joka siis aivan kauhee. Just oksennus lensi kaaressa kun päässä pyöri hulluna.

ON: Tänään dpo 7, aikalailla edelleen oireetonta mikä saattaisi olla hyväkin homma. Tissit täyden tuntuiset mut ei kipeät. Vv tulee yllättävän paljon vaikka pitäis olla kuivakausi. Väsyttää ja päätä särkee, mut ne selittyy tällä painostavalla ilmalla sekä ylitöillä. Himottais kauheesti testata jo huomenna mut se olis varmaan typerää😂 toki mulla on kyllä aika paljon testejä kotona mitä vois tuhlailla kun ens kierrossa en niitä ainakaan tarvii 🙄

Ihanaa kohta täällä on paljon testaajia ja päästään tiirailee toivottavasti plussatestejä😍
 
Dpo2! Lämmöt nousi taas ja kävin myös hieronnassa ja lähti kuona liikkeelle. Ihana oli ja pitkä kylpy siihen päälle ja rentouttavaa oleilua näin vapaapäivänä.

Oireita ei oo, en niitä odottanutkaan vielä. Paha olo ja hajuherkkyys on lähtenyt pois jo ja odotellaan tulevia oireita mut positiivista on se, että kp18 jo dpo2 kun kierrot olleet pitkiä. Nyt siis 33 päiväinen kierto luvassa jos ei sit tarraa joku kiinni. Oon ihan varma edelleen et tärppää. Hitto tipun kyl korkealta ja kovaa jos ei ookaan
 
Voi täällä kiva kun saa tiirailla muiden testejä 🥰
Itsellä olis ensi viikolla Dpo8 perjantaina ja silloin ajattelin testata ekan kerran. Nyt on onneks paljon testejä easy at home merkkisiä. Että vaikka vähän sekoaisin niin pitäisi riittää hyvin tälle kiertoo(40testii🙈🤣).
 
Täällä ois jo dpo 11, mutta ei oo tullu testattua. Menkkoja odotellaan saapuvaksi torstaina, mutta jos ei niitä kuulu niin testi on kaapissa valmiina perjantaihin.

Ei ole siis mitään oloja enää, edes rinnat ei arista niinkuin muutama päivä sitten.
Siksipä perjantaina testi, että tietää millä juomalinjalla blockfestiin..😅
 
Se on hyvä ku pc antaa parempaa viivaa ku cb herkkä 🙊😅
No jep😅 mut täälläkin monta kertaa todettu että matalillakin hcg arvoilla pc näyttänyt vähintäänkin haamua. Se on kyl hyvä testi😄
Tässähän voi jo varovaisesti onnitella😍 eikö tää ollu heti sen km jälkeinen kierto?
 
No jep😅 mut täälläkin monta kertaa todettu että matalillakin hcg arvoilla pc näyttänyt vähintäänkin haamua. Se on kyl hyvä testi😄
Tässähän voi jo varovaisesti onnitella😍 eikö tää ollu heti sen km jälkeinen kierto?
No on joo hyvä testi! Ja kiitos 😍 on joo, ei oo ollu menkkoja. flo laski, että menkat alkaisi tiistaina tai torstaina 😏

Mulla kyl ollut nyt 3 päivää menkkajomotusta, et olisin ollut todella hämmentynyt jos ei ois meinannu raskautta 🫢
 
Takaisin
Top