Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos!Onnea!
Mulla tänään kai dpo12, positiivista odotettavissa lähinnä siihen testiin johon sitä ei haluaisi. Nyt se korona löysi meinaan meillekin. Itellä ei vielä oireita, mies sai tänään posin.
Onnea Ihanaa @JadineLaitetaan nyt vielä viimeinen kuva tänne. Eiköhän näillä viivoilla jo usko olevansa raskaana. Nyt on dpo16.
Mä olen syönyt prednisolonia 40mg 10pv kuurit aina allergiakohtauksen tullessa + muita lääkkeitä. Menee siis usein uudesta lääkekuurista/ jostain tuntemattomasta asiasta, joskus elämille altistumisesta kroppa ihottumalle, viimeksi koronarokotteesta. Eläin altistukseen riittää kyllä lyhyempi kuuriPaljon onnea plussanneille
Täällä vähän ikävämpi ”tauti” iski päälle. Luulin vatsataudiks, mutta onkin sisäkorvan tulehdus ja päädyin menemään päivystykseen toissapäivänä. Jäin yön yli nestetippaan ja sain kahdesti pahoinvointiin lääkettä . Sitten pääsin eilen kotiin, hain jättikuurin kortisonia(vähän pelottaa se määr jos olis nyt tärppäämässä tähän kieroon). Ja pahpinvointiläkkeet en tiedä kuinka vaikuttaa mutta mulla lentäis yrjöt muuten joka kerta kun nousen ylös, sen verran päässä huippaa
Nyt dpo3 kaiketi.
Onko kellään ollut vahva kortisoni kuuria tässä vaiheessa? Mun annostus siis 64mg 5päibää ja 32mg 5päivää.
Paljon tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin!
Päälääkkeen lopetuksesta. Mulla oli puoli vuotta kestävä lopetus koska vierotusoireet oli niin kamalat. Sähköiskut mm. Eli todella hitaasti laskin ja lääkärin tuella mutta itse laskin niin hitaasti ettei tulis pahat viekkarit. Lääkärinohjeistama meinaan tuli ne viekkarit että pakko oli itse hitaammin lopetella ja sekin oli Ok.
Mä en tiedä onko tässä mitään onniteltavaa, itse vaan mietin että selviydyn nyt toisesta lapsesta ja sitten saa mun puolesta riittää. Mies on kuulemma vuoden odotellut että voisin sanoa joo, itsellä ei vieläkään olisi ollut kiire. Esikoinen on 2,5v.Typescript, jee onnea! Minkä ikäinen esikoisenne on? Tarvitsiko miestä suostutella pitkään?
Mulla tänään kp10 ja pikkusisarusta esikoiselle haaveillaanJjjooo. Lupa miehelle sanottu että esikoiselle pikkusisarus saa luvan tulla. Kp 10 tänään. Katotaan miten menee. Jos tärppäisi heti, ois la lähellä omia synttäreitä.
Siinähän on ihan selkeä viivaTässä lisää tiirailtavaa
Se on hyvä ku pc antaa parempaa viivaa ku cb herkkäSiinähän on ihan selkeä viiva
No jep mut täälläkin monta kertaa todettu että matalillakin hcg arvoilla pc näyttänyt vähintäänkin haamua. Se on kyl hyvä testiSe on hyvä ku pc antaa parempaa viivaa ku cb herkkä
No on joo hyvä testi! Ja kiitos on joo, ei oo ollu menkkoja. flo laski, että menkat alkaisi tiistaina tai torstainaNo jep mut täälläkin monta kertaa todettu että matalillakin hcg arvoilla pc näyttänyt vähintäänkin haamua. Se on kyl hyvä testi
Tässähän voi jo varovaisesti onnitella eikö tää ollu heti sen km jälkeinen kierto?