Raskaaksi 2022

Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.

Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.
Varovaiset onnittelut ja tervetuloa huhtikuisiin! :smiling-eyes:
 
Hohhoijaa, kyllä nyt näin kp1 kun kattoo flo kiertoennustetta ni hitto ovikseenkin on yksi ikuisuus 🙄🙄 ärsyttää ku pitää olla näin malttamaton 🫣🫣😅
Pahoittelut kp1 ❤️ Täällä vähän samat fiilikset, oon kattonut jo valmiiksi että 1.9 aion ekan kerran testata vaikka ei oo ovistakaan vielä tullut 😅 toivottavasti tää kuukausi menee jotenkin nopeesti, ainakin mulla on nyt positiivinen fiilis tästä kierrosta, katotaan kuinka pettynyt olo on syyskuun alussa..
 
Dpo 9 ja testi nega. Ei kovinkaan luottavainen olo, koska sykkeet aika matalalla verrattuna aiempaan plussakiertoon. Latasin Flo-sovelluksen, katsotaan olisiko siitä jotain iloa :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
@Siz se tarkoittaa vaan, että niinä päivinä on huono mahdollisuus et raskaus alkaisi. Eli esim. Ovulaation jälkeen huono mahdollisuus, koska ovulaatio on jo menny. Kai se jättää siihen pienen mahdollisuuden, jos vaikka ovis myöhöstyisikin tms. Niinä päivinä ovulaation ympärillä lukee se et hyvä mahdollisuus js aina muulloin huono. Eli ei tavallaan tee mitään arviota muusta, kertoo vaa sen päiväkohtaisen mahdollisuuden.
 
@Siz se tarkoittaa vaan, että niinä päivinä on huono mahdollisuus et raskaus alkaisi. Eli esim. Ovulaation jälkeen huono mahdollisuus, koska ovulaatio on jo menny. Kai se jättää siihen pienen mahdollisuuden, jos vaikka ovis myöhöstyisikin tms. Niinä päivinä ovulaation ympärillä lukee se et hyvä mahdollisuus js aina muulloin huono. Eli ei tavallaan tee mitään arviota muusta, kertoo vaa sen päiväkohtaisen mahdollisuuden.
Kiitos selvennyksestä, tosin tajusin sen heti kun olin lähettänyt kysymyksen että se ei tarkoitakaan sitä mitä ajattelin ja ehdin jo muokata viestinkin. Mutta harmi ettei sovellus osaa tuollaisia arvioita tehdä, se olisi ollut jännää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Kiitos selvennyksestä, tosin tajusin sen heti kun olin lähettänyt kysymyksen että se ei tarkoitakaan sitä mitä ajattelin ja ehdin jo muokata viestinkin. Mutta harmi ettei sovellus osaa tuollaisia arvioita tehdä, se olisi ollut jännää :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Olin kerranki liian nopee 😂 yleensä kaikki kommentoitavat asiat hukkuu jonneki miljoonan uuden viestin joukkoon tässä ketjussa, kun on nii aktiivista keskustelua 🙈 mut joo ois kiva jos arviois jotenki muutenki.
 
Harmi Emna 😔 Onko sulla niin säännöllinen kierto, että et usko oviksen voineen olla myöhässä? Kuulostaa lyhyeltä kierrolta.. mullakin kierrot olleet kyllä nyt n. 25 päivää
Sanoisin, että mulla on melko säännöllinen kierto, joka on toisaalta vähän myös outo 😅 Mun joka toinen kierto on ollut tän vuoden aikana 29-30 päivää ja joka toinen kierto on ollut lyhyempi, 23-25 päivää. En tiedä miksi nää on tällaset, mutta en ole myöskään uskaltanut koskaan kysyä gyneltä asiasta. Ja sitten vielä multa poistettiin kierukka kesäkuussa, joten keho varmaan vielä ns. palautuu omaan hormonitasapainoon. Teoriassahan ois mahdollista, että tässä kierrossa ois ovulaatio tullut myöhemmin kuin luulin, mutta sitten taas raskauden mahdollisuutta ei ole tallettelujen ajoittumisen vuoksi.

Oon tässä miettinyt, että teen varmaankin huomenna taas testin, jos aamulämpö ei ole laskenut eilisestä. Voitte siis muut kalibroida viivalasejanne mun blankkotesteillä 😁
 
Onkohan mulla joku maailman pahin pms meneillään🙄 Ensin aloin pillittää kun mies lähti töihin ja sitten itkin maailman typerimmälle tv-ohjelmalle😂
Koskaan ei kyl ihan tällaista masista tuu🤔
@Lilja35 feel you 💜😂
Mulla repes pelihousut tänään ku olin ostanut pitkästä aikaa kaupasta kalkkunameetvurstia leivänpäälliseksi ja mies pirkule popsottanu lähes koko paketin tyhjäksi ihan noin jääkaapilla käydessään. Tuli nii iso itku et ois voinu sivullisena luulla jotain vähän pahempaakin sattuneen 🙈 kiitos hormoonit, tunteisiin meni 🤣
 
@Lilja35 feel you 💜😂
Mulla repes pelihousut tänään ku olin ostanut pitkästä aikaa kaupasta kalkkunameetvurstia leivänpäälliseksi ja mies pirkule popsottanu lähes koko paketin tyhjäksi ihan noin jääkaapilla käydessään. Tuli nii iso itku et ois voinu sivullisena luulla jotain vähän pahempaakin sattuneen 🙈 kiitos hormoonit, tunteisiin meni 🤣
Ihanaa olla nainen🙄😂 tai mies tälläiselle hormonihirviölle.
Mä en siis todellakaan tiiä voisko tää nyt vihdoin olla vaikka raskaudesta johtuvaa, kun ei oo ihan normaalia mulle perus negakierroissa. Tai sitten tosiaan mulla alkaa tälleen vanhemmiten kaikki pms-oireet pahentua. Hassua kun joka kierrossa aina eri oireet, viime kierrossa oli jatkuvaa ällötystä ja olin melkein 100 varma että nyt ne menkat ei tuu, mut sieltä ne vaan tuli. Joten eipä tässä jaksa oikein innostua enää mistään "uudesta" oireesta. Välillä on vaan sellainen fiilis että ehkä meille ei sitä vauvaa enää tule, mut onneks pääsääntöisesti vielä jaksaa positiivisin mielin yrittää.
 
Alaselkäkivut äityi niin pahaksi että jouduin yöllä tulemaan päivystykseen. Sain nukuttua illalla pari tuntia, sitten heräsin niin kovaan särkyyn ettei mitenkään päin voinut olla ja itku pääsi kun sattuu niin paljon. Panadol ei auttanut, Buranaa en uskaltanut ottaa 😄

Lääkäriä en ole vielä edes nähnyt, ja edelleen sattuu niin että itkettää.

Nyt tässä mietin jo kaikkia kauhuskenaarioita, että voiko esim kohdunulkoinen oireilla näin (voimakkaasti) jo tässä vaiheessa? Onko kellään kokemuksia? Kipu ei tunnu lihaskivulta, vaan on enemmänkin semmoista polttavaa ja aaltoilee.
 
Alaselkäkivut äityi niin pahaksi että jouduin yöllä tulemaan päivystykseen. Sain nukuttua illalla pari tuntia, sitten heräsin niin kovaan särkyyn ettei mitenkään päin voinut olla ja itku pääsi kun sattuu niin paljon. Panadol ei auttanut, Buranaa en uskaltanut ottaa 😄

Lääkäriä en ole vielä edes nähnyt, ja edelleen sattuu niin että itkettää.

Nyt tässä mietin jo kaikkia kauhuskenaarioita, että voiko esim kohdunulkoinen oireilla näin (voimakkaasti) jo tässä vaiheessa? Onko kellään kokemuksia? Kipu ei tunnu lihaskivulta, vaan on enemmänkin semmoista polttavaa ja aaltoilee.
Tsemppiä! Toivottavasti pian selviää mistä kipu johtuu ❤️
 
Tässä tämän aamun testi tiirailtavaksi 😊 on se vähän vahvistunut! 🤩
 

Liitteet

  • IMG_20220816_073520.jpg
    IMG_20220816_073520.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 80
Pahoittelut kp1 ❤️ Täällä vähän samat fiilikset, oon kattonut jo valmiiksi että 1.9 aion ekan kerran testata vaikka ei oo ovistakaan vielä tullut 😅 toivottavasti tää kuukausi menee jotenkin nopeesti, ainakin mulla on nyt positiivinen fiilis tästä kierrosta, katotaan kuinka pettynyt olo on syyskuun alussa..
Hahah, täälkin pitkäst aikaa positiivinen fiilis kun sai lähettee sinne polille! Tuntuu, et stressi helpottaa ja täl hetkel asenne, et ei haittaa vaikkei tästäkään kierrosta mitään tuu, ainakin sinne polille pääsee👌 mut voi olla kans syyskuus sit eri fiilikset ku menkat alkaa😅 viimeks oli kp12 ovis, katttellaa millo täs kierros, nyt kp5 ja menkat taputeltu.

@Mamiksx4 ehdottomasti oviksen jälkeinen aika stressaa enempi😅 alkukierrossa ressaa vaan se et meneekö tallettelut nappii
 
Takaisin
Top