Varovaiset onnittelut ja tervetuloa huhtikuisiin!Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.
Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varovaiset onnittelut ja tervetuloa huhtikuisiin!Kävin hakeen kotimatkalla pc:n. Tässä kyllä näen itekin haamun.
Kesken työpäivää iski aivan järjetön alaselkäkipu, ja nyt nousee kuume. Eli nyt se korona on tulossa, vaikka testi oli vieläkin nega.

Pahoittelut kp1Hohhoijaa, kyllä nyt näin kp1 kun kattoo flo kiertoennustetta ni hitto ovikseenkin on yksi ikuisuusärsyttää ku pitää olla näin malttamaton
![]()
Kiitos selvennyksestä, tosin tajusin sen heti kun olin lähettänyt kysymyksen että se ei tarkoitakaan sitä mitä ajattelin ja ehdin jo muokata viestinkin. Mutta harmi ettei sovellus osaa tuollaisia arvioita tehdä, se olisi ollut jännää@Siz se tarkoittaa vaan, että niinä päivinä on huono mahdollisuus et raskaus alkaisi. Eli esim. Ovulaation jälkeen huono mahdollisuus, koska ovulaatio on jo menny. Kai se jättää siihen pienen mahdollisuuden, jos vaikka ovis myöhöstyisikin tms. Niinä päivinä ovulaation ympärillä lukee se et hyvä mahdollisuus js aina muulloin huono. Eli ei tavallaan tee mitään arviota muusta, kertoo vaa sen päiväkohtaisen mahdollisuuden.

Olin kerranki liian nopeeKiitos selvennyksestä, tosin tajusin sen heti kun olin lähettänyt kysymyksen että se ei tarkoitakaan sitä mitä ajattelin ja ehdin jo muokata viestinkin. Mutta harmi ettei sovellus osaa tuollaisia arvioita tehdä, se olisi ollut jännää![]()
Sanoisin, että mulla on melko säännöllinen kierto, joka on toisaalta vähän myös outoHarmi EmnaOnko sulla niin säännöllinen kierto, että et usko oviksen voineen olla myöhässä? Kuulostaa lyhyeltä kierrolta.. mullakin kierrot olleet kyllä nyt n. 25 päivää
@Lilja35 feel youOnkohan mulla joku maailman pahin pms meneilläänEnsin aloin pillittää kun mies lähti töihin ja sitten itkin maailman typerimmälle tv-ohjelmalle
Koskaan ei kyl ihan tällaista masista tuu![]()
Ihanaa olla nainen@Lilja35 feel you
Mulla repes pelihousut tänään ku olin ostanut pitkästä aikaa kaupasta kalkkunameetvurstia leivänpäälliseksi ja mies pirkule popsottanu lähes koko paketin tyhjäksi ihan noin jääkaapilla käydessään. Tuli nii iso itku et ois voinu sivullisena luulla jotain vähän pahempaakin sattuneenkiitos hormoonit, tunteisiin meni
![]()
Mä itken toy storylle ilman mitäänMä itkeskelin viime kierros toy storylle. Pms piikkii meni mullarasittavaa kyllä.
@Piparminttup näkyy kyllä aika hyvinkin. Pieni varovaisuus kyllä, nää tuntunu antavan nyt räikeitä viivanpaikkoi. Mikä dpo sulla ny?
En tiedä kumpi on pahin, odottaa ovista vai oviksen jälkeen testaamista. En osaa päättääHohhoijaa, kyllä nyt näin kp1 kun kattoo flo kiertoennustetta ni hitto ovikseenkin on yksi ikuisuusärsyttää ku pitää olla näin malttamaton
![]()
Tsemppiä! Toivottavasti pian selviää mistä kipu johtuuAlaselkäkivut äityi niin pahaksi että jouduin yöllä tulemaan päivystykseen. Sain nukuttua illalla pari tuntia, sitten heräsin niin kovaan särkyyn ettei mitenkään päin voinut olla ja itku pääsi kun sattuu niin paljon. Panadol ei auttanut, Buranaa en uskaltanut ottaa
Lääkäriä en ole vielä edes nähnyt, ja edelleen sattuu niin että itkettää.
Nyt tässä mietin jo kaikkia kauhuskenaarioita, että voiko esim kohdunulkoinen oireilla näin (voimakkaasti) jo tässä vaiheessa? Onko kellään kokemuksia? Kipu ei tunnu lihaskivulta, vaan on enemmänkin semmoista polttavaa ja aaltoilee.
Niin no en kans tiiäEn tiedä kumpi on pahin, odottaa ovista vai oviksen jälkeen testaamista. En osaa päättää![]()
Tuota on jo ilo tiirailla!Tässä tämän aamun testi tiirailtavaksion se vähän vahvistunut!
![]()
Hahah, täälkin pitkäst aikaa positiivinen fiilis kun sai lähettee sinne polille! Tuntuu, et stressi helpottaa ja täl hetkel asenne, et ei haittaa vaikkei tästäkään kierrosta mitään tuu, ainakin sinne polille pääseePahoittelut kp1Täällä vähän samat fiilikset, oon kattonut jo valmiiksi että 1.9 aion ekan kerran testata vaikka ei oo ovistakaan vielä tullut
toivottavasti tää kuukausi menee jotenkin nopeesti, ainakin mulla on nyt positiivinen fiilis tästä kierrosta, katotaan kuinka pettynyt olo on syyskuun alussa..