Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle viime kierrossa näytti viivanpaikkaa tai sit oli joku kemiallinen tms. koska useammassa testissä näkyi, mutta kuitenkin esim digi sanoi, ettei raskaana.
Mulle tuli ihan punainen haamu vaikka en ollut lähelläkään raskautta ultran mukaan. Toi on mulle ihan susi testi.Juu, en kyl usko tohon testiin nyt hetkeekään
Mulle teki saman 10 päivän luteliaalilla kun eilen merkkasin kp1 kun joka pyyhkäsyl tuli verta, mut vaihdoin tänään sit kp1 kun tuli siteeseen asti ni sit palautti hassua et tollee tekee, ku ei se lyhyt luteliaali tarkota, etteikö ovista olis olluMulla Flo otti viime kierrosta kokonaan ovulaation pois, kun luteaali jäi vain 9 päiväiseksi, vaikka olin merkannut sinne ovisplussan.
Jotain kyllä pilkistää ku oikeen kattooView attachment 115089
Tein tänään illalla vielä testin vaikka oli hiukan jo toivoton olo.. mutta kysymys kuuluu, näkeekö kukaan tässä mitään?
No juurikin tuo jo täälläkin puhuttu RFSU:n testi.. En oo ees ymmärtänyt aikasemmin et vois olla väliä testilläMillä testillä tuli haamu?
Oijoi, toivottavasti olisi uusi raskaus! Vielä ehtisit mukaan huhtikuisiin!Tänään dpo7 eikä pitäny todellakaan testata mutta toki nyt pohdin kun pc oli nega viime su/ma et voiko tää olla muka km:stä johtuvaa. Tuntuis kyllä hassulta ja on niin sellanen olo että oon raskaana oviksenkin tikutin et ei hirveesti pitäis olla heittoa dpo:issa. Mut äh jännää! Tänää täytyy mennä tyhjentää kauppa testeistä
No niinpä!! Ja joo just ja just ah tästä tulee niin jännää ja testailun ilotulitusta mut vaik pc on paketin mukaan 25 ja jos oon oikeen ymmärtäny ni on paljon herkempi. Ja siitä on 6 pv ku tosiaan tein ihan putipuhtaan negan ni kuulostais oudolta jos mul ois hcg viel yli 10 mut nyt tosiaan vasta dpo7, mut mietin et josko oiski dpo8. Ja sit taas toisaalta mul on niin raskausoireet ku voi vaan olla!! Noh kyllähän se tässä lähipäivinä selviää, kun pohdiskelenOijoi, toivottavasti olisi uusi raskaus! Vielä ehtisit mukaan huhtikuisiin!
Jos sulla vaan kiinnittyy dpo5 niin sittenhän se tossa herkässä testissä voipi näkyä jo tossa vaiheessa. Tai sitten ovis ollu päivää aikasemmin esim.No juu, mutta ois vasta dpo7 noh kyllä se tässä selviää ens viikon aikana