Raskaaksi 2022

Mulla Flo otti viime kierrosta kokonaan ovulaation pois, kun luteaali jäi vain 9 päiväiseksi, vaikka olin merkannut sinne ovisplussan. 🤣
 
Btw, onko kellään ollut raskausoireena sykkivää oloa alavatsalla? Sellainen ihan selvä pumppaus käy tuolla kohdun seuduilla sykkeen tahdissa.
 
Mulla Flo otti viime kierrosta kokonaan ovulaation pois, kun luteaali jäi vain 9 päiväiseksi, vaikka olin merkannut sinne ovisplussan. 🤣
Mulle teki saman 10 päivän luteliaalilla kun eilen merkkasin kp1 kun joka pyyhkäsyl tuli verta, mut vaihdoin tänään sit kp1 kun tuli siteeseen asti ni sit palautti😅 hassua et tollee tekee, ku ei se lyhyt luteliaali tarkota, etteikö ovista olis ollu
 
1B1A7CDE-353D-40DB-B30A-EFE917CE8000.jpeg

Tein tänään illalla vielä testin vaikka oli hiukan jo toivoton olo.. mutta kysymys kuuluu, näkeekö kukaan tässä mitään? 🫣
 
Tänään dpo7 eikä pitäny todellakaan testata😝 mutta toki nyt pohdin kun pc oli nega viime su/ma et voiko tää olla muka km:stä johtuvaa. Tuntuis kyllä hassulta ja on niin sellanen olo että oon raskaana 👀 oviksenkin tikutin et ei hirveesti pitäis olla heittoa dpo:issa. Mut äh jännää! Tänää täytyy mennä tyhjentää kauppa testeistä 😃😃
 

Liitteet

  • A0BB2A32-C0A9-4988-83AC-843C0C4C20BD.jpeg
    A0BB2A32-C0A9-4988-83AC-843C0C4C20BD.jpeg
    635 KB · Katsottu: 128
Yhdistin ehkä huimauksen syyn siihen, että päätin lopettaa (oikeastaan alkuun vain unohdin) masennus-/ahdistuslääkkeen. Aloin googlaamaan lopetuksen oireita ja siellähän oli huimaus. Eli ehkäpä se on siitä. Annos oli kyllä jo yli vuoden , vai jopa kahden, niin pieni, että ehkä toivottavasti nämä oireet, jos ovat siitä, katoavat nopeasti.
Ja edelleen tänään rfsu:n ”testaa aikaisin” -testi näyttää negaa. Olisi kp25 ja Flon ennusteen mukaan dpo11. Että olikohan tämä tässä. Tekisi mieli hakea viiniä, harmittaa.
Katsoin myös muiden sovellusten kautta ovulaatiota, ennustivat, että olisi voinut olla 4.8., jolloin nyt olisi dpo9. Silti ennustus menkkojen alulle olisi tuleva keskiviikko Flon mukaan. Eli noilla aikaisilla pitäisi sen mukaan jo näkyä (jos pitäisi näyttää 6pvää ennen alkua).
En tiedä. Ei malttaisi sinne keskiviikolle odottaa. Ja varmaan taas alkaa menkat, niinkuin ennenkin.
Kuvittelin, että olin herkempi, koska tänään itku tuli tyhjästä, mutta nyttenhän kaikki oireet selittynevät, et samaan syssyyn citalopram (10mg) lähti lopetukseen. Tissit tuntuu raskaammilta, mutta eivät kuitenkaan kipeiltä, kun vaikka koskee. Jos vaan hakis sitä viiniä, en tiedä.
 
Mulla on nyt jotenkin ihan älytön ahdistus koko touhusta. Tallettelut ei tahdo onnistua ja koronasta ja buranasta huolimatta ovulaatio tuntuu taas olevan etuajassa... Toki varmuutta en saa koska kaupassa ei ollu ovulaatiotestejä ja kuumeen takia lämpöihin ei voi luottaa. Toisaalta mitä väliä sillä on jos yksiäkään talletuksia ei saada tehtyä. Takaraivossa huutaa todennäköisyydet raskautumiselle km jälkeen ja päin vastoin myös se, että jos uuteen tärppiin menee yli 6kk on km riski taas korkeampi. Ympärillä kaikki vaan synnyttää tai raskautuu. Jippii.
 
Tänään dpo7 eikä pitäny todellakaan testata😝 mutta toki nyt pohdin kun pc oli nega viime su/ma et voiko tää olla muka km:stä johtuvaa. Tuntuis kyllä hassulta ja on niin sellanen olo että oon raskaana 👀 oviksenkin tikutin et ei hirveesti pitäis olla heittoa dpo:issa. Mut äh jännää! Tänää täytyy mennä tyhjentää kauppa testeistä 😃😃
Oijoi, toivottavasti olisi uusi raskaus! Vielä ehtisit mukaan huhtikuisiin! :smiling face with heart-eyes:
 
Oijoi, toivottavasti olisi uusi raskaus! Vielä ehtisit mukaan huhtikuisiin! :smiling face with heart-eyes:
No niinpä!! Ja joo just ja just 😆 ah tästä tulee niin jännää ja testailun ilotulitusta 😄 mut vaik pc on paketin mukaan 25 ja jos oon oikeen ymmärtäny ni on paljon herkempi. Ja siitä on 6 pv ku tosiaan tein ihan putipuhtaan negan ni kuulostais oudolta jos mul ois hcg viel yli 10 🤔 mut nyt tosiaan vasta dpo7, mut mietin et josko oiski dpo8. Ja sit taas toisaalta mul on niin raskausoireet ku voi vaan olla!! Noh kyllähän se tässä lähipäivinä selviää, kun pohdiskelen 🤭
 
Jos minäkin uskaltaudun mukaan kun olen tätä keskustelua jo vähän salaa lueskellut ennestään. 🙈

Meillä on ennestään kaksi lasta ja kolmas olisi vielä haaveena. Nuorin täytti maaliskuussa vuoden ja siitä lähtien ollaan yritetty ja tärppäsikin ihan samantien, mutta meni valitettavasti kesken.
Jotenkin itsellä hirveä ahdistus tästä kolmannesta ja tuosta edellisestä km, koska itsellä alttius keskenmenoihin suurentunut jo ennestään.
Tiedän ettei yksi nyt vielä tarkoita mitään, mutta kun saisi järjenkin vielä tähän kunnolla mukaan. 😅

Edelliset menkat tulleet 22.7 joten täälläkin jännäillään kun jotenkin hassu olo ollut tässä nyt.
 
Aa etiäiset @Viivi92 varmaan on jo uusi raskaus kyseessä.. vahvistumisia!

Omanapailua: kp17 (flo ennusti ovista huomiselle minä oletin et meni eilen) ja lämmöt nousi eilisen dropin jälkeen normilämmöstä 0,4 astetta. Droppasi vain 0,2 astetta. Mut nyt pääsee jännäämään että miten käy, pupuiltu on toissailtana ja päivällä eilen. Eiköhän tuo riittäne jos tässä kierrossa kävisi tärppi

Edelleen oksettaa ja on heikko olo, eilen tuntui tuttu muljuilu elohiiri sykkeen tahtiin hetken ja kouraisi vatsasta. Myös oli märkä olo joten taisi irrota sitten. Nyt pliis munasolu hedelmöity ja kiinnity vahvasti. Oireita seurailen nyt ihan myös mielenkiinnosta luteaalin oireistani eri kierroissa kun ne on selkeästi eroavat joka toinen kuukausi
 
Nyt alan itsekin uskoa tähän. Vuotoa ei ole tänään tullut, ja testi vahvistunut entisestään 🥰 uskaltanen siirtyä huhtikuisiin, vaikka jään myös tänne seurailemaan teidän tilannetta 🙂 toivottavasti nähdään pian siellä viivi92 😊 Ja kaikille muillekin toivon toiveidenne täyttymistä pian ❤
20220813_083856.jpg
 
No juu, mutta ois vasta dpo7 🤔 noh kyllä se tässä selviää ens viikon aikana 😏😏🌈
Jos sulla vaan kiinnittyy dpo5 niin sittenhän se tossa herkässä testissä voipi näkyä jo tossa vaiheessa. Tai sitten ovis ollu päivää aikasemmin esim.
Pidetään peukkuja🤩
 
Takaisin
Top