Raskaaksi 2022

Ei, ei oo hajua. En tikutellut. Mentiin taas Flon arvailujen perusteella, ja tallettelut ennen ja reippaasti sen jälkeenkin. Eli tarkkaa tietoa ei ole. Jos Flon mukaan, niin dpo8
No sitten vielä odottelua muutama päivä ja uudestaan testaamaan. Tosi harva saa dpo 8 plussaa, joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon vielä 😊
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä 😍 Nyt vaan todella toivon viivalle vahvistumista ja että pysyisi matkassa 🙏🏻 Yllättävän levollinen on mieli (vaikka vähän meinaa lähteä laukalle innostuminen 😅). Mut tosiaan ei haittaa että pitää viinit skipata. Täähän on siis kierto jossa aluksi sairastin Koronan (mies myös) ja otin niitä särkylääkkeitäkin aika kivasti alkuun. Gelet mulla on nyt ollut myös ekaa kertaa käytössä.

@Ellu555 meillä ois sitten kuukautisista laskettuna sama laskettuaika 🤩 Eli 23.4.
@Juliet92 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❤️
@Lilja35 todellakin peukut sille että tuut perässä! Oireita mulla ei juurikaan oo. Miestäni lainatakseni ”Sun tisseissä on joku vika” 😂ja eilen sattu tisseihin maassa makaaminen. Eilen ravasin vessassa ja oli selkeä paineen tunne tossa alhaalla. Vähän limaista on ja tuolla vasemmalla tuntuu (vasemmalta myös irronnut) mut ei siis juurikaan oikeastaan mitään.
 
Flon mukaan olisi kuusi päivää menkkojen alkuun. CB.n digillä testattu, ei tietenkään raskaana :sad-face:
Mietin, testatako vielä, onko mitään herkempää vai oliko tämä taas tässä :loudlycrying:
Mä oon löytänyt sellaisen taulukon ja siinä oli että dpo 8 on 18% todennäköisyys että näyttää posia vaikka ois raskaana. Myös muistan täältä lukeneeni että noi digit ei oo aina herkimpiä. Eli siis älä vielä menetä toivoa :)
 
Ei, ei oo hajua. En tikutellut. Mentiin taas Flon arvailujen perusteella, ja tallettelut ennen ja reippaasti sen jälkeenkin. Eli tarkkaa tietoa ei ole. Jos Flon mukaan, niin dpo8
Mäkään en menettäisi toivoa vielä tuossa vaiheessa! Itellä ainakaan dpo8 ei ole näkynyt vielä, ja dpo9kin tosi vaikeasti tihrusteltavasti. Ystävä teki positiivisen testin ekan kerran vasta yli viikko oletettujen menkkojen alkamisajan jälkeen 😅
 
Kiitos kaikille onnitteluista ja myötäelämisestä 😍 Nyt vaan todella toivon viivalle vahvistumista ja että pysyisi matkassa 🙏🏻 Yllättävän levollinen on mieli (vaikka vähän meinaa lähteä laukalle innostuminen 😅). Mut tosiaan ei haittaa että pitää viinit skipata. Täähän on siis kierto jossa aluksi sairastin Koronan (mies myös) ja otin niitä särkylääkkeitäkin aika kivasti alkuun. Gelet mulla on nyt ollut myös ekaa kertaa käytössä.

@Ellu555 meillä ois sitten kuukautisista laskettuna sama laskettuaika 🤩 Eli 23.4.
@Juliet92 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta ❤️
@Lilja35 todellakin peukut sille että tuut perässä! Oireita mulla ei juurikaan oo. Miestäni lainatakseni ”Sun tisseissä on joku vika” 😂ja eilen sattu tisseihin maassa makaaminen. Eilen ravasin vessassa ja oli selkeä paineen tunne tossa alhaalla. Vähän limaista on ja tuolla vasemmalla tuntuu (vasemmalta myös irronnut) mut ei siis juurikaan oikeastaan mitään.
Voi kun meillä molemmilla pysyisi tyyppi matkassa ja päästäisiin iloitsemaan tuosta samasta LA:sta 🥰 😍 kyllä nuo sun oireet mun mielestä ihan lupaavilta kuulostaa!

Mullakin oli geleet ekaa kertaa tässä kierrossa mukana 🙄 mies meinasi nauraa itsensä lattialle kun kerroin että ostin lähes 20e purkin kuningatarmehiläiskapseleita, ja itsekin olin aika skeptinen, mut ei voi kiistää etteikö samassa kierrossa ainakin jotain tapahtunut 😁
 
Flo poisti sit mun oviksenki vaikka oli lämmöt ja posi ovistesti🙈

Nyt alkaa pää rakoilla kyl pahasti. Mua alkaa koht pelottaa, et masennun. Täs on muutaki ikävää elämäs ja pieleenmennyttä asiaa vuoden sisää ja ihan isojakin semmosia. En tiiä miten jaksan, jos ei ala tulla mitää positiivisia onnistumia täs... välillä jopa vaikeuksia nauttia tosta meiän ihanasta ja reippaasta heinäkuisesta kun ajatukset pyörii vaan negatiivisten asioiden ja epäonnistumisien ympärillä😭
 
Ihan tässä omanapaillessa unohdin onnitella plussanneita :red-heart: Valtavasti tarrasukkia:Two-hearts:

Pohdin vielä, kannattaakohan niitä rfsu:n ”testaa aikaisin” tikkuja / kyniä ostella, et onkohan ne kaikki ihan susia?
Mikä muu olisi herkkä? Viime kierrossahan tuli niitä viivanpaikkoja (vai olivatko jotain hetkellistä kiinnittymistä) rfsu:lla ja apteekin testillä. Oisko ollut myös pc:lla. Et mihin tässä voi enää
Luottaa.
 
Ihan tässä omanapaillessa unohdin onnitella plussanneita :red-heart: Valtavasti tarrasukkia:Two-hearts:

Pohdin vielä, kannattaakohan niitä rfsu:n ”testaa aikaisin” tikkuja / kyniä ostella, et onkohan ne kaikki ihan susia?
Mikä muu olisi herkkä? Viime kierrossahan tuli niitä viivanpaikkoja (vai olivatko jotain hetkellistä kiinnittymistä) rfsu:lla ja apteekin testillä. Oisko ollut myös pc:lla. Et mihin tässä voi enää
Luottaa.
PC on herkkä, sillä toi mun tän aamun testi on tehty ja täällä sitä medigoota on myös monet tehneet joka myös herkkä.
 
Flo poisti sit mun oviksenki vaikka oli lämmöt ja posi ovistesti🙈

Nyt alkaa pää rakoilla kyl pahasti. Mua alkaa koht pelottaa, et masennun. Täs on muutaki ikävää elämäs ja pieleenmennyttä asiaa vuoden sisää ja ihan isojakin semmosia. En tiiä miten jaksan, jos ei ala tulla mitää positiivisia onnistumia täs... välillä jopa vaikeuksia nauttia tosta meiän ihanasta ja reippaasta heinäkuisesta kun ajatukset pyörii vaan negatiivisten asioiden ja epäonnistumisien ympärillä😭
Pääsiskö teillä vaikka neuvolan kautta juttelemaan asioista? Se tekisi varmasti hyvää.
 
Ihan tässä omanapaillessa unohdin onnitella plussanneita :red-heart: Valtavasti tarrasukkia:Two-hearts:

Pohdin vielä, kannattaakohan niitä rfsu:n ”testaa aikaisin” tikkuja / kyniä ostella, et onkohan ne kaikki ihan susia?
Mikä muu olisi herkkä? Viime kierrossahan tuli niitä viivanpaikkoja (vai olivatko jotain hetkellistä kiinnittymistä) rfsu:lla ja apteekin testillä. Oisko ollut myös pc:lla. Et mihin tässä voi enää
Luottaa.
Just täällä @Uppisss sai törkeän viivan rfsu herkällä testillä, ja niin tainneet muutkin saada. Mä en sitä testiä käyttäisi ite. Mun kokemuksen mukaan pc ja Digi luotettavimmat aikalailla. Noi kaikki herkät testit ei oikeesti edes oo niin herkkiä kun väitetään.
 
Flo poisti sit mun oviksenki vaikka oli lämmöt ja posi ovistesti🙈

Nyt alkaa pää rakoilla kyl pahasti. Mua alkaa koht pelottaa, et masennun. Täs on muutaki ikävää elämäs ja pieleenmennyttä asiaa vuoden sisää ja ihan isojakin semmosia. En tiiä miten jaksan, jos ei ala tulla mitää positiivisia onnistumia täs... välillä jopa vaikeuksia nauttia tosta meiän ihanasta ja reippaasta heinäkuisesta kun ajatukset pyörii vaan negatiivisten asioiden ja epäonnistumisien ympärillä😭

❤️ Jaksamista!! Itellä välillä samoja fiiliksiä ja jotkut päivät on vaikeampia kun toiset. Otin ite km aika raskaasti ja vaikka se ei päivittäin pyörimään enää mielessä niin huomaan että se alensi yleisesti aika paljon mielialaa.
Oon onneks saanut juteltua mieskaverin kanssa aika paljon tästä ja vaikka se ei täysin ymmärräkään kaikkia mun oloja niin se ainakin yrittää auttaa. Sovittiin sen kanssa että yritetään ainakin kerran viikossa tehdä päivä jolloin tehtäis aina jotain kivaa yhdessä, oli se sitten palapelin tekoa tai leffailtaa. Se on mulla ainakin toiminut niin että on jotain positiivista mitä odottaa joka viikko. Pakko yrittää aloittaa pienistä jutuista niin että saa isommatkin elämän asiat näyttämään loppujen lopuksi positiivisilta :)
Ehkä voisitte kokeilla jotain samantyyppistä, vaikka lapsiarjessa ei välttämättä oo niin helppoa, mutta jo tuntikin viikossa on jonkinlainen alku!

Kierron alku ei tietenkään helpota varmasti oloja, mutta toivottavasti tää kierto olis se mistä onnistuis 🤞. Ja toivottavasti myös alkaa tulemaan muutakin positiivista elämään!
 
Vähän pelottaa, et alkaako ne kyttäämään sit kauheesti kun mulla on aika pitkä masennustausta mikä on kyllä kolme vuotta pysytelly poissa, mut nyt vaan tuntuu et liikaa negaa elämäs.
Mä jotenkin ajattelen että hölmöä sitä on kytätä. Mä ajattelen et ei oo suurempaa vahvuutta kuin se että pystyy tunnistamaan ja myöntämään että tarvitsee vähän apua. Ilman diagnoosia tai sen kanssa niin mä uskon, että kaikille meille tekee hyvää jutella välillä jonkun ulkopuolisen kanssa. Mut kuuntele itseäsi ja mieti mikä ois sulle parhaaksi, mutta tämmöisenä ajatuksensiemenä tämä :)
 
Oli pakko sortua tilaamaan raskauskeijulta raskaustestejä... Ovistestejä en voinut tilata vielä, koska aattelen että se tuo huonoa onnea tällein piinapäivinä, jos niitä ostaa valmiiksi. :tears: Mutta pakkohan se oli jotain tilata, että saa päivät kulumaan nopeammin. :tears: Olen nyt pari päivää himoinnut raakaa sipulia, joka on todella outoa koska yleensä välttelen sipulia ja varsinkin raakaa sellaista. Tänään oikein ärsytti, kun lounassalaatissani ei ollut raakaa sipulia niin oli pakko keskeyttää ruokailu ja käydä pilkkomassa sipulia joukkoon.. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Olen ollut hieman huolissani ylipainostani jota on paljon, mutta katsoin omakannasta että olen 4vuotta sitten raskautunut ja ollut silloin vain pari kg kevyempi kuin nyt (toki se päättyi km). Tämä loi hieman uskoa tulevaan, että varmasti mahdollista ainakin sen puolesta nytkin raskautua?
 
Oli pakko sortua tilaamaan raskauskeijulta raskaustestejä... Ovistestejä en voinut tilata vielä, koska aattelen että se tuo huonoa onnea tällein piinapäivinä, jos niitä ostaa valmiiksi. :tears: Mutta pakkohan se oli jotain tilata, että saa päivät kulumaan nopeammin. :tears: Olen nyt pari päivää himoinnut raakaa sipulia, joka on todella outoa koska yleensä välttelen sipulia ja varsinkin raakaa sellaista. Tänään oikein ärsytti, kun lounassalaatissani ei ollut raakaa sipulia niin oli pakko keskeyttää ruokailu ja käydä pilkkomassa sipulia joukkoon.. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Olen ollut hieman huolissani ylipainostani jota on paljon, mutta katsoin omakannasta että olen 4vuotta sitten raskautunut ja ollut silloin vain pari kg kevyempi kuin nyt (toki se päättyi km). Tämä loi hieman uskoa tulevaan, että varmasti mahdollista ainakin sen puolesta nytkin raskautua?
Mulla on myös selkeästi ylipainoa ja taustalta löytyy ahmimishäiriö (joka ollut hoitojen myötä kevään lopusta asti hyvässä hoitotasapainossa🙏🏻). Sama pelko on myös itsellä taustalla ollut ja oon aatellut että se voi olla hidaste, mutta este sen en anna olla ja juuri taustani vuoksi se tässä paino itsestään tippuu sen verran kun on tippuakseen, mitään diettejä en aloita.
 
Takaisin
Top