Onpas muuten jännä kuulla, että muillakin on tuollaisia yöheräämisiä. Eli liittyykö teillä muilla nuo heräämiset aina vessahätään? Mä oon kans viime kierrosta lähtien harrastanut yöheräilyä, mutta mielestäni heräilen läpi kierron eikä minulla liity heräämiseen pissahätää. Tavallisesti herään kerran tai kaksi kertaa yössä noin klo 3-6 välillä. Olin ajatellut, että tää ois itsellä enemmän sellaista stressiheräämistä
Aiemmin olen nukkunut siis läpi yön ilman mitään ongelmia, mutta kun vihdoin päästiin aloittamaan tää perheenlisäyksen yrittäminen niin tuntuu kokoajan olevan ajatukset siinä kiinni.
Btw, kp18/dpo-ehkä-5-6 meneillään nyt. Oletan, että tää kierto pitäisi olla noin 23-25 päivää. Aika matelee, on tylsää, on nälkä ja samaan aikaan ei tee oikein mitään mieli, rinnat kutiaa(...?), joka on hieman outoa. Kiinnitin tuohon "kutinaan" myös viime kierrossa huomiota, mutta mitään selvää arkuutta ei ole. Aamulämpö teki eilen noin 0,4 °C:n tiputuksen, mutta tänään oli taas lämpö korkeammalla. Seuraavalla viikolla voisi aloittaa tikkujen uittamisen